Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

54 kadro 1.80 ve 79 iç bacak. Şikayetçi değilim ama seneye soulrider a kadro yaptırırken bi ufak ayar çektirip daha küçük kadro kullanacağım
Soulrider kadro kullanan birisi olarak bikefit yaptırmanızı ısrarla tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Neojess
Scudo
@Wilakress ,@Levent11 abi graveli tur bisikletine çevirmiş,gidonuda değiştirmiş kullanmıyorsa ona sorabilirsin
 
@undefined hmm.Bende almayı düşünüyorum.173 boy 80 iç bacak boyu.52 kadro olur umarım.Bisikletten memnun musunuz peki?Lastiği çok patlıyor mu?Kadro boyası felan iyi mi?
 
@undefined hmm.Bende almayı düşünüyorum.173 boy 80 iç bacak boyu.52 kadro olur umarım.Bisikletten memnun musunuz peki?Lastiği çok patlıyor mu?Kadro boyası felan iyi mi?
Aramızda 7 santim var neredeyse 20 kiloya yakın fark yapar... İç bacağı nasıl ölçtün bu ölçüyle sırf bacaktan oluşman lazım 😂
 
@Neojess :hhhhhh::):) hocam valla apış arama kitap koydum.sonrada metreyle ölçtüm öyle çıkmıştı.Yoksa yanlış mı ölçtüm bilmiyorumki :):).
@Neojess şimdi yine ölçtüm 78 çıktı :)
 
@Neojess valla anlamadımki 173 lük insanın bacağı ne kadar olabilirki :) :) .52 olur herhalde.Şuanki kullandığım bisiklet 51 kadro ve trekking bisikleti.Ve seleyi biraz yükseltilmiş halde kullanıyorum.
 
Süper olmuş .Ön bagajı nerden aldınız ? Link paylaşmanız mümkün mü acaba ?
Youtubedaki Geziniyo kanalı ile Fırat Delan'da Carraro Flexi 121D'si için burada arka bagaj yaptırmıştı.
Link : (link)
Soulrider kadro kullanan birisi olarak bikefit yaptırmanızı ısrarla tavsiye ederim.
Soulrider'ın kişisel bir bisiklet olduğunu ve malzeme seçiminde farklılıklar olduğunu biliyorum fakat ortalama ne kadarlık bir bütçe ayırmak gereklidir? soulrider veya başka bir kişisel bisiklet yaptırılması durumunda ki bütçe ne olmalıdır? teşekkürler :)
 
CORELLI Goat 1.0 Gravel bisikletime Türkiye turu öncesi hazırlıklar yapıyorum.
Port Bagaj ve bagaj yüklendikten sonra görüşlerimi aktardım.
Ön maşa için çanta bulma konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var.
İyi seyirler dilerim.

 
Youtubedaki Geziniyo kanalı ile Fırat Delan'da Carraro Flexi 121D'si için burada arka bagaj yaptırmıştı.
Link : (link)

Soulrider'ın kişisel bir bisiklet olduğunu ve malzeme seçiminde farklılıklar olduğunu biliyorum fakat ortalama ne kadarlık bir bütçe ayırmak gereklidir? soulrider veya başka bir kişisel bisiklet yaptırılması durumunda ki bütçe ne olmalıdır? teşekkürler :)
Öncelikle hazırda setiniz var mı? Kadro fiyatları sitesinde var. Ben 3 yıl önce yaptırdım şu anda fiyatları iki katına çıkmış. Eğer setiniz var sadece kadroya ihtiyacınız varsa kadro fiyatı bütçeniz olur. Yoksa bütçe biraz fazla olacaktır. 2017 de sıfırdan kadro set olarak hepsini 5 6 bin lira gibi bir fiyata çıkarmıştım tur bisikletimde. Tabi şu anda sadece kadro parası o kadar. Özel bir bisiklet olduğu için özenle malzeme seçmek gerekiyor o yüzden bütçe şu kadar olsun diyemiyor insan.
 
Arkadaşlar merhaba.

Hem grupta yeniyim, hem de bu yıl düzenli olarak bisiklet başladım. Şu an Carraro Sportive 225 sanırım 2015 model bir bisikletim var. Minimum 25-35 km turlar düzenliyorum, haftada bazen 100-120 km'yi buluyorum. Genel olarak şehir içi-dışı karışık sürüyorum. Yolların büyük bölümü asfalt ama kötü.

Sizlere danışmak istediğim şu, Bisikletimi hem yenileyeyim hem de biraz yol bisikletine, droplara filan geçeyim istiyorum bu yüzden 1 aydır bisiklet bakıyorum.
Mosso GVL 700 GRX 600 11 baktım, fiyat olarak yaklaşık 7 bin civarına geliyor ve ödeme yaparken taksit imkanım olan bir yerden alıyorum. Ve bu fiyat seneye muhtemelen daha da artacak. Sizlerin fikir ve yorumlarınızı merak ediyorum.
- Bu bisikleti kullanan var mı, tavsiye eder mi?
- Tek ayna kol bulabildim. Sizce sorun olur mu?
 
Eminim ki keyifli bir tur olmuştur. Galiba çeşmelere doğru sürmüşsünüz, seğir tepesine kadar olan alanda gravel ile iniş ve çıkış rahat olacaktır ama dediğiniz gibi biraz daha yukarı taraflardan inmeye gelince işin rengi değişiyor. MTB ile o rotada çok sürdüm, kayıp düşmeyi bırakın dönemezseniz sağınız uçurum. Gravel bizim mıcırlı köy yolları, yada yol çalışması olan yerlerde daha biçilmiş kaftan.

@Burak Altaç 4000 liraya dediğiniz gibi ikinci el takip etmeniz daha mantıklı olacaktır. Hidrolik frenli bisikletler zaten bu limitin üzerindeydi, üzerine sos olarak döviz kuru ve pandemi ile azalan üretim ile daha da şahane oldu.

Rotayı doğru tahmin ettiniz. Çeşmeleri geçmiştim. Seyir tepesine kadar olan bölüm bir nebze kabul edilebilir dediğiniz gibi daha kısa mesafede yorucu olmaya başlayacakken yol bitiyor fakat yukarıdan inince eğimle birlikte işler zorlaşıyor. Aslında bundan 3-4 hafta önce 26x1,75 lastikli şehir bisikletimle çıktığımda daha hızlı inmiştim. O titreşimleri daha iyi sönümlüyor, bunun karar rijit değil. Biraz daha esniyor kadrosu. İnerken yer yer kendimin limitlerinde gitmiştim. Çok eğlendim ama aşırı tehlikeli bir rota. İndikten sonra bu kadar riske ne gerek vardı diye sormuştum kendime. Mosso ile hızım daha yavaş olmasına rağmen rahatsız etti. Tabi bu güzergah graveli aşıyor. Yapabiliyor mu evet, bu tür taşlık yerlerde de sürülebiliyor ama keyif vermiyor. Mıcır asfalt, parke taşı döşenmiş yollarda falan gayet memnun edici.
Arkadaşlar merhaba.

Hem grupta yeniyim, hem de bu yıl düzenli olarak bisiklet başladım. Şu an Carraro Sportive 225 sanırım 2015 model bir bisikletim var. Minimum 25-35 km turlar düzenliyorum, haftada bazen 100-120 km'yi buluyorum. Genel olarak şehir içi-dışı karışık sürüyorum. Yolların büyük bölümü asfalt ama kötü.

Sizlere danışmak istediğim şu, Bisikletimi hem yenileyeyim hem de biraz yol bisikletine, droplara filan geçeyim istiyorum bu yüzden 1 aydır bisiklet bakıyorum.
Mosso GVL 700 GRX 600 11 baktım, fiyat olarak yaklaşık 7 bin civarına geliyor ve ödeme yaparken taksit imkanım olan bir yerden alıyorum. Ve bu fiyat seneye muhtemelen daha da artacak. Sizlerin fikir ve yorumlarınızı merak ediyorum.
- Bu bisikleti kullanan var mı, tavsiye eder mi?
- Tek ayna kol bulabildim. Sizce sorun olur mu?


Baktığınız modelin 22 vitesli olanını kullanıyorum. Bu ayın başında almıştım. Bisikletten son derece memnunum. En önemli vites, fren, jant gibi parçaların hepsinde shimano kullanılmış ve üst segment parçalar. Akıcılığı yüksek, kullanımı keyifli. Bozuk asfalt yollarda rahatsız etmiyor, konforu yeterli. Ben aldıktan bir hafta sonra zam gelmişti. 22viteslinin o zaman liste fiyatı 8099 tl iken şimdi 8999 oldu. Şu anki piyasada 7bin'e alabileceğiniz iyi bir model bence. Alternatif olarak carraro g2 modeli var. İkisi de iyi bisikletler. İnceleyin, bakın içinize sinerse alıp geçin. İmkan varsa beklemeyin. Bekledikçe artıyor fiyatlar.
 
Son düzenleme:
Baktığınız modelin 22 vitesli olanını kullanıyorum. Bu ayın başında almıştım. Bisikletten son derece memnunum. En önemli vites, fren, jant gibi parçaların hepsinde shimano kullanılmış ve üst segment parçalar. Akıcılığı yüksek, kullanımı keyifli. Bozuk asfalt yollarda rahatsız etmiyor, konforu yeterli. Ben aldıktan bir hafta sonra zam gelmişti. 22viteslinin o zaman liste fiyatı 8099 tl iken şimdi 8999 oldu. Şu anki piyasada 7bin'e alabileceğiniz iyi bir model bence. Alternatif olarak carraro g2 modeli var. İkisi de iyi bisikletler. İnceleyin, bakın içinize sinerse alıp geçin. İmkan varsa beklemeyin. Bekledikçe artıyor fiyatlar.

Teşekkür ederim. Eski sayfaları taradım ama yenilere bakmamıştım. Meğer siz baya değerlendirme yapmışsınız. Hepsini okudum..:)

Daha önce yazdığım gibi ilk kez drop kullanacağım.Biraz onu düşünüyorum biraz da tek aynakol olmasını. Bugün son kez gidip bir daha inceleyeceğim. Mosso'yu tercih sebebim bayi ile tanışık olmam. tabi g2'de güzel. Bakalım sonucu sizinle paylaşırım.
 
@aey Hemen al kaçırma. Hele dediğin fiyat ise hemen ... Ben de gvl 290 kullanıyourm. Eğer ileride yetmez dersen aynakol, ön aktarıcı falan yükseltirsin ama en azından elinde yükseltmeye değer bir kadro ve kompanentler olur.. ;)
 
Sabah gezisi yaptım bugün. Taşlık, dağ yolunda, biraz da gravelin sınırını aşan yerde test ettim. Rotanın neredeyse hepsi rampa yukarı çıkış. En küçük viteste 45-55 kadans arasında yavaş tırmanış oldu. 30/42 dişliler yine hayat kurtardı. Uzun soluklu rampalarda arada durup 2dk su molası verip devam ettim. Bisikletten inmeden pedallayarak çıkabildim. Gerçi yürümek ile bisiklet arasında pek hız farkı yoktu :D Bozuk bu taşlık yolda yavaş yavaş çıkarken bisiklet rahatsızlık vermedi. Konforu yeterliydi. Ta ki dönüş yoluna kadar. Dönüşte çıktığım onca yokuş tersine bol bol inişe çevrildi. Bende biraz şevke geldim. Saldım bisikleti, hızlandım. Ama o da ne bisiklet değil sanki rodeo yapıyorum :D Öyle bir titreşim var ki gidonu tutmakta zorlandım, üst boynuzdan tutarken bi an elimden çıktı son anda kontrol edebildim. Sonra alttan tutup bir de öyle deneyeyim dedim. Bu sefer titreşim öyle arttı ki elim, bileğim, her yanım oynamaya başladı. Gevşek tutuyorum elimden çıkıyor, sıkı tutuyorum titreşimden geri tepiyor. Zor zahmet frene basıyorum ama bisiklet zıplaya zıplaya gidiyor. Teker yere bastıkça yavaşlıyor. Lastiğin havasını da indirmemiştim. Seke seke indim yolun yarısını. Arada kayan bisikleti kontralarla topladım. Sonra artık ne el kaldı ne bilek bende. Frenle daha yavaş, kontrollü gittim hem de o ağrılar azaldı. Yol bitmeye yakın tekrar hızlandım ama nafile. Bisikletin doğasında yok bu. Kullanma fırsatım olmadı ama fox amortisörlü bir mtb ile ne inilirdi buradan diye içimden geçti. Normal yola çıkınca bisiklet sanki uçan halı edasıyla gidiyor gibi geldi. Asfaltın küçük titreşimlerinin hiçbirini hissetmiyorum :D Eve geldiğimde baktım ki bisikletin her yeri toz olmuş, yeniliği kalmamış :D

Gravel türünü alma amaçlarımdan biri de çok yönlü sürüşe imkan vermesiydi. Yaptıklarında en iyi değil, bir çok yerde iyi. Ülkenin mıcır asfaltları da göz önüne alınırsa güzel bir seçenek graveller. Yoksa bu taşlık yolda çok daha ucuz fiyatlı bir mtb hem daha konforlu hem de daha eğlenceli olurdu. Aynı şey asfalt için de geçerli. Yol bisikleti daha hızlı, daha hafif olurdu. Gravel işte bu ikisini güzel idare edebiliyor. Günümüzün otomobil modası suv araçlar gibi de denebilir.

244332 dosyayı görüntüle 244333 dosyayı görüntüle
@Burak Altaç ben bisikleti almadan önce araştırdığımda uygun fiyatlı hidrolik disk frenli corelli goat 2.0, sonra carraro g2 ve mosso grv700 serileri vardı. Fiyatları da 4binin üstünde malesef. Döviz artışıyla hepsine 300-500 lira zam geldi. Daha da yükseldi. Gravele çevirebileceğiniz endurance kadrolu, hidrolik disk frenli bisiklet araştırması yapabilirsiniz bütçenize göre. Gravel olarak fiyatlar yüksek.
Selamlar. Öncelikle o yolu kazasız belasız indiğiniz için büyük geçmiş olsun . Aynı yolda Sedona 820 ile inerken düştüm ve sol el boksör kemiğimi kırdım. Elim kolum paramparça oldu, kafamı yere çarptım , gözümdeki gözlük paramparça oldu. Mtb ile iniş daha konforlu olurdu kısmında haklılık payınız var . Ben düşüşümdeki sıralamayı şöyle yapıyorum. İlki kadro boyu bana küçük bir bisikletti. İkincisi yokuşu çıkarken kapattığım amortisörleri açmamıştım. Nedeni 2,10 lastiklerin yeterince amortisör görevi göreceğini düşünmemdi. Son olarak faydası olur muydu tam emin değilim ama sele boyunu mümkün mertebe azaltıp bisiklet üzerinde küçülseydim belki düşüşü engelleyebilirdim fakat özellikle yüksek hızlarda arazide iniş yaparken düşünmek için çok fırsatınız olmuyor. El bileklerinin titreşimden gidonu tutamaz hale gelmesi kısmında da sizinle aynı fikirdeyim .Mtb'de el bileklerim yolun aktardığı titreşimden ya da yorgunluktan istemsizce gidondan ayrılmış ta olabilir anlık bir olaydı tam hatırlamıyorum.
Gelelim drop barlı bisiklete.. Lastik ölçüsü 2,0 ve hd frenli bir bisiklet. Ben o dağ yolunda iniş yaparken hep droplara inerim ve ne çok gevşek ne de çok sıkı tutarım . Size de nacizane tavsiyem bu yönde olur. İniş yaparken pedallar üzerinde dengede durup kendinizi olabildiğince geriye yaslayıp ve hatta seleye tam anlamıyla oturmanızı da önerebilirim . Bu şekilde (bu dağ yolu özelinde söylüyorum) olabilecek en kötü senaryo da dahil (kıştı,geceydi, bisiklette kerameti kendinden menkul bir far vardı ve ensemde şimşekler çakıyor , sular seller gibi akıyordu ,yağmur ve rüzgardan göz gözü görmüyordu.- Şiddetli sağanak , arazideki derin yarıkların ortaya çıkmasını sağlıyordu. - Sanki yüksek debiyle akan taşlı ve çamurlu bir dere yatağından bisikletinizle son sürat indiğinizi düşünün.) bir çok kere çıkıp indim ama tek düşüşümü mtb ile gerçekleştirdim. Mtb konfor olarak size graveldan fazlasını vaad edebilir fakat düşmeyeceğinizin garantisini vermez. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Geri