catma
Üye
- Kayıt
- 18 Mayıs 2008
- Mesaj
- 46
- Tepki
- 250
- Şehir
- Ankara-Çiğdem
- İsim
- CUMHUR
- Başlangıç
- 1999—00
- Bisiklet
- Drag
- Bisiklet türü
- Cyclocross
Kadro boyu: Boyum 174cm, iç bacak boyu 82 gibi. Aldığım kadro 52 beden. Nette araştırma yaptığımda mosso yol bisikleti kullanan benim boyuma yakın kişilerinde 52 beden tam oturdu şeklinde yorumlarını gördüm. 52 beden bana da uyar dedim ve siparişi geçtim. Yapabildiğim, bildiğim kadarıyla bikefit ile şu an gayet güzel oldu. Aşağı parantez içinde bikefit ile yaptıklarımı yazdım. Kafa karıştırmaması için ayrı yazıyorum.
(Kendime göre ilk sele boyunu, oturak hizasını ayarladım. Daha sonra gidona geçtim. Gidonu aşağı, yukarı değiştirdim. Kolların yüksekliğiyle, açısıyla oynadım. Tam istediğim gibi olmadı. Bir tık uzak kaldı, biraz daha uzanmam gerekti. Çeşit çeşit denedim, saçma açılarda dahi denedim, hep bir eksiklik oldu. Doğal bir duruş yapamadım. Keşke bir küçüğünü alsaydım dedim. Biraz pişman oldum açıkcası. Daha sonra gidonu ortaladım, sti kolları tahmini olması gereken yerde tutturdum. Gidonu söküp son halkasını alta koydum, gidon boyunu yükselttim. O bir adet 10mm'lik gidon halkası altın oran gibi bir şeymiş. Anında cuk oturdu bisiklet. Şaşkınlık içinde kaldım. Türlü türlü denedim, 10mm'lik halka kadar etki yaratmadı. İlk bir kaç sürüşte küçük oynamalar ile düzeltme yaptım. Galiba bu ölçüler bana tam uydu. Şu an bileğimde uyuşma, omuz, boyun acısı, bel ağrısı yaşamadan sürebiliyorum.)
Merhaba
Bu incelemeye sanırım en çok ben sevinmişimdir. Elinize sağlık. Bisikleti bir kaç kez kullandım. Şimdilik hala şehir içi sürebildim. İlk bakıma götürmeden önce 250-300 km yapmayı hedefliyorum. Tabi hava şartları müsade ederse.
Boy ölçülerimiz neredeyse aynı. Ancak daha önce söylediğim gibi ben 50 kadro aldım. Açıkcası gidon ile ilgili bir ayar yapmam gerektiğini düşünüyordum ki sizin bu mesajınızı gördüm. Hani demişsiniz ya gidonu söküp son halkasını alta koydum diye. Bunu ben kendim nasıl yapabilirim? Yani bakım öncesi yapmalı mıyım onuda bilmiyorum ?
Tekrar bu inceleme için teşekkür ederim.
Bilgi için teşekkür ederim.😊Bahsettiğiniz delik bagaj için değil, çamurluk içindir.
@Equilibrium
Lastiğin sürekli patlaması birşeylerin yanlış olduğunun göstergesi. Muhtemelen bunun lastikle de pek ilgisi yok.
Teşhisi tam koyabilmek için iç lastikle veya tubeless kullanıyor olduğunuzu bilmek gerekiyor. Eğer iç lastikle kullanıyorsanız jant tellerini kapatan bant çok ince olduğu için lastiği içten patlatıyor olabilir. Dış lastikte takılı kalan bir tel, cam parçası gibi yabancı cisim dışarıdan baskı görünce iç lastiği patlatıyor olabilir. Diğer bir sorun ise lastik basıncının olması gerekenden düşük olması olabilir.
Tubeless kullanıyorsanız patlak önleyici sıvı kullanmayı deneyebilirsiniz.