Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

arkdaşlar triban 100 için yorumlarınız nedir ? 45/50 km yol gidilir mi çok hızla alakam yok sadece köy yolu gibi yollardada gidebileyim kafi.

Köy yolları için yanlış seçim olacağını düşünüyorum. Hız beklentisi de yoksa bir hardtail mtb çok daha konforlu ve dengeli sürüş sağlayabilir. Ayrıca fiyatına göre bir mtb ile daha yüksek donanıma sahip olabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
arkdaşlar triban 100 için yorumlarınız nedir ? 45/50 km yol gidilir mi çok hızla alakam yok sadece köy yolu gibi yollardada gidebileyim kafi.

üstündeki aynakol 44, ruble ise 12-28 dişli. Açıklamada da düz ya da az eğimli diye belirtilmiş. Sizin rota buna uyuyor mu öncelikle bakın. İdmanlı değilseniz bu dişli oranlarıyla yokuş çıkmanız çok zor olur. 32mm genişlikteki bir lastikle bozuk yollara girilebilir fakat konforsuz olur, rahatsız eder. Daha dikkatli sürmeniz gerekir. Kullanımın yüzde kaçı nerede olacak, güzergah düz mü bol yokuşlu mu olacak gibi etkenler var. Seçerken bunları da göz önünde bulundurun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismoz ve Onur Y.
Bisan burayı takip ediyor galiba, siteye kadro geometrisi tablosunu eklemişler 246186 dosyayı görüntüle

Kadro ölçüsünü Seat Tube olarak vermişler ama Top Tube sandığım kadar uzun değil.
Gravel grubu için önemli olan Trail ve Standover Height bilgileri yine yok ama bu bile büyük ilerleme. Stack/Reach oranı da tam 1.50
Takip ediyorlarsa ne güzel. Bisan, corelli, mosso ve decathlon'a daha önce bir kaç şey sormak için mail atmışlığım oldu. Bisan ve corelli'ye bu konunun linkini de göndermiştim. Corelli instagram sayfasında bir paylaşımında sadece bisiklet değil aksesuar ve yedek parçada üretiyor ve satıyoruz demişti onunla ilgili bilgi almak için atmıştım. Tabi orada koydukları paylaşım sadece şov yapmak içinmiş her sorduğum parçaya yok demişlerdi. Bisan ve mosso dönüş dahi yapmadı. Decathlon ise ise tek dönüş yapıp çözüme ulaştığım firma oldu. Keza geçen sene Manisa içindeki accell bayisinin bana 58 yok 55 verelim diye diretmesi sonucu gelişen durumlarda önce fabrikaya davet edip sonrasında muhatap olmamaları ve bir dönem instagram sayfalarından engellenme ile sonuçlanmıştı. El mahkum seçenek yok, bu gidişler o eldeki 2-3 firma seçeneği bile lüks olacak.

Bir şey daha ilave edeyim. Geçen sürüşe çıktığımda kendi topladığım mosso ile gittiğim rotayı yol bisikleti ile gittim. Lastik genişliğinin sönümlediği tüm titreşimi doğrudan aldım. 38c ile 25c lastik arasında dağlar kadar fark var.
 
Gravel G4 ün lastiği raceguard zırhlı lastik sınıfına mı giriyor acaba? Ona göre lastiği değiştirmeyi düşünüyorum
 
@syildirim0151 Liteskin'den fazla, TLE (Tubeless) versiyonundan az. Zırhtan çok performans tarafında kalıyor. Bende TLE var, 10 ayda bir kez patladı. O da düşük basınç nedeniyle oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Herkese Merhaba

Son 1 hafta içerisinde Mosso gvl 700 ile 45-25-25 km'lik turlar gerçekleştirdim. Toplamda 150 km'yi buldu ve henüz servise gitmedim. Deneyimlerimi sizlerle paylaşayım dedim.

Öncelikle benim gibi ilk kez drop kullanan biri için alışmak hiç zor olmadı. İlk günlerde sürdüğümde kontrol etmek biraz korkutmuştu fakat artık daha kontrollü.

Sele ve gidon ayarını (@bayihtiyar sayesinde) kendime göre ayarladım. Artık problem yaşamıyorum. Pedli bir şort aldım, epey rahat geldi başta ancak km arttıkça belirli bir ağrı oluyor.

Turlarım genellikle şehir içinden başlayıp şehir dışında gidebildiğim yerlere kadar. Dolayısıyla sırası ile %30 iyi asfalt - %30 kötü asfalt- %30 stablize-%10 toprak şeklinde oluyor. Gravelin ruhuna yakışanı henüz gerçekleştiremesem de şu an için çok memnunum.

Rampalara çok daha rahat çıkıyor, çok çabuk bir şekilde hızlanıyorum. Frenler şimdilik çok iyi. Lastiklerin tutuşu ve sürüşe uyumu harika. Bir tek bugün arnavut kaldırımda sürünce biraz konforum bozuldu. Bir de en rahatsız edici olay hızla giderken asfaltın üstündeki yola dik çekilen tırtırlı şeritlerden geçince dengeyi çok bozuyor gibi geldi.

Bugün turdan dönünce, aradaki farkı daha iyi anlamak için eski bisikletim Carraro sportive 225 (kelebek gidon ve sıfır lastikli) ile merkeze gittim geldim (5km). Oturuş ve sürüş zaten birbirinden farklı ama bence en büyük farkı kiloda imiş. Mosso yormuyor, hakimiyeti daha kolay, rüzgardan daha az etkileniyor.

Açıkcası bu kadar beğeneceğimi beklemiyordum. Daha önce almalıymışım diyorum. Mosso'yu da tavsiye ediyorum. mosso 1 küçük.jpgmosso 2 k.jpg
 
Bugün kalabalık olmayan ormanlık alana doğru bi gezinti yaptım. Güzergahta iki adet sağlam yokuş vardı. Stravaya göre biri 0.87km %13.4 eğim, diğeri 0.84km %15.5 eğim. Beni baya zorladı bu yokuşlar. 30/42 dişli ile kadans 70-80 arasında başladığım tırmanışa 45-55 kadans ile oturarak çok yorulduğum yerlerde de zikzak yapa yapa çıkabildim. %15.5 eğim epey yordu ama bisikletten inmeden tamamladım. İnişte bisikleti bıraktığım gibi 40-50km hızlara kendiliğinden çıktı. Gelen araçlar olması nedeniyle çok hız yapılacak yer değil çünkü kontrolsüz hızlanıyor bisiklet. Bu inişte hidrolik frenler çok iyi iş yaptı. Bisikleti yavaşlatması, durdurması gerçekten güven veriyor. Kendi açımdan mosso gvl700 almakla çok iyi yapmışım. Vites dişli oranları ile böyle sert rampaları çıkabiliyorum, inişte de son hızı benim için yeterli. Vitesler gecikmesiz, hızlı ve akıcı şekilde geçiyor. Yıllardır tourney set kullandıktan sonra fark çok bariz belli oluyor. Bozuk yollara çekinmeden giriyorum. Dönüşte dağın paralelindeki yoldan geri döndüm. Bazı yerde asfalt yoktu. Taşlık, toprak yoldan devam ettim. Yol bisikleti gibi 23-25mm lastikli olsaydı ya bu yolu kullanmazdım ya da bir an önce asfalt yol arardım, rotayı değiştirirdim. Sürüşü keyifli. Yormuyor, rahatsızlık vermiyor. Genelde gezi/tur için kullandığımdan gravel türü bi bisiklet ihtiyaçlarıma uygun oldu. Farklı farklı rotalarda denedim, memnunum. Almayı düşünenlere de graveli tavsiye ederim.
 
arkadaşlar corelli goat 1.0 kullanan varmı yorumları neler merak ediyorum.
 
@ismoz bulursanız söyleyin :D
 
Merhaba arkadaşlar corelli goat 1.0 kullanıyorum ve mekanik kaliperleri değiştirmek istiyorum önerebileceğiniz kaliper varsa yazarsanız sevinirim. ( uygun fiyatlı olmasını yeğlerim )
 
Merhaba arkadaşlar corelli goat 1.0 kullanıyorum ve mekanik kaliperleri değiştirmek istiyorum önerebileceğiniz kaliper varsa yazarsanız sevinirim. ( uygun fiyatlı olmasını yeğlerim )
bende nasip olursa bugün alacağım boy 1.72 52 kadroda sorun yaşar mıyım ?
 
bende nasip olursa bugün alacağım boy 1.72 52 kadroda sorun yaşar mıyım ?
Frenlerin balatalatını hiç binmeden değiştir. Balatalar çok kötü disklere hiç zarar vemeden organik balata taktır. 1,70 boyundayım bana rahat geliyor 52 kadro
 
Frenlerin balatalatını hiç binmeden değiştir. Balatalar çok kötü disklere hiç zarar vemeden organik balata taktır. 1,70 boyundayım bana rahat geliyor 52 kadro
tamam hemşerim teşekkürler bilecik merkezde iseniz aldıktan sonra buluşalım :)
 
Merhabalar 2 ay önce aldığım Goat 1.0 siparişini kargoda oluşan bı sorun yüzünden iptal etmiştim. Şimdi 52 kadro 5500 TL'ye Goat 2.0 buldum sizce grx set ile 5500 e almak ne kadar mantıklı olur carraro G2 felan düşündüm fakat fiyatlar 7000 civarı oluyor ve çoğu yerde bulamadim
 
Merhabalar 2 ay önce aldığım Goat 1.0 siparişini kargoda oluşan bı sorun yüzünden iptal etmiştim. Şimdi 52 kadro 5500 TL'ye Goat 2.0 buldum sizce grx set ile 5500 e almak ne kadar mantıklı olur carraro G2 felan düşündüm fakat fiyatlar 7000 civarı oluyor ve çoğu yerde bulamadim

Bende az önce trendyoldan 2648 TL'ye goat 1.0 aldım (mavi52 kadro) bulunduğum ilde 3300 tl dediler. %35 civarı tüm bisikletlere zam geleceği söylentisi dolaşıyormuş.
 
Merhabalar 2 ay önce aldığım Goat 1.0 siparişini kargoda oluşan bı sorun yüzünden iptal etmiştim. Şimdi 52 kadro 5500 TL'ye Goat 2.0 buldum sizce grx set ile 5500 e almak ne kadar mantıklı olur carraro G2 felan düşündüm fakat fiyatlar 7000 civarı oluyor ve çoğu yerde bulamadim

Corelli Goat serisi ile ilgili elle tutulur düzgün bir inceleme olmadığı için insanların aklında ister istemez soru işareti kalıyor.
Goat 2.0 kağıt üzerinde fiyatına göre çok iyi donanıma sahip.

Ancak bu konunun önceki sayfalarında kullanıcıların yaşadığı çeşitli sorunlar ve firmanın başından savmacı yaklaşımı düşünüldüğünde şu sonuca varılıyor : başınıza gelebilecek sorunlarda kendi problemlerinizi kendiniz çözebilecek yeterlilikte teknik bilgi ve beceriniz varsa mantıklı. Ayrıca boya kalitesi olarak çokça şikayet aldığı için boyaya çok önem vermiyorum derseniz alınır.
 
@Sadettin Z. Aslında çok bisiklet ile haşır neşir değilim ama fakat bakım sök tak vs kendim halledebilirm gerekli takım vs mevcut elimde birde kilo olarak 110 kgyim açıkçası kadro konusunda vs binsorun yasarmiyim die hep aklıma takılmıyor degilim
 
Geri