Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

@yavz0r bisikletin üzerinde gelen mitas x-road 700-38c lastiklerden memnunum. Fiyatına göre başarılı buluyorum. Tubeless lastik. Başka gravel lastiği kullanmadım fakat yıprandığında yeniden alabilirim, f/p oranı iyi bence. Tubeless düşünüyorsanız bi inceleyin.
 
Scudo
şimdi sundu bisiklet ile görüştüm sitelerinde bir aksilik yaşanmış. ellerinde g2 52 kadro mevcutmuş. kadro boyu bana olmadığından alamadım. ama alacak arkadaşlara faydası olur belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

Dosyalar

  • IMG_20210323_174222.jpg
    IMG_20210323_174222.jpg
    58,7 KB · Okunma: 73
  • IMG_20210323_174213.jpg
    IMG_20210323_174213.jpg
    52,7 KB · Okunma: 75
  • IMG_20210323_174150.jpg
    IMG_20210323_174150.jpg
    36,5 KB · Okunma: 71
Sizin graveller ne güzel karda soğukta geziyor, benim ki sıcak peteğin dibinden ayrılmıyor. Kış gelelden beri böyle. Gravel diye aldık ama markete bile gitmiyor :(

257767 dosyayı görüntüle
Merhabalar, aynı bisikletten düşünüyorum. Memnun musunuz? Düz yolda ortalama hızınız nasıldır? Yolda hissettirdiği nasıl?
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Merhabalar, aynı bisikletten düşünüyorum. Memnun musunuz? Düz yolda ortalama hızınız nasıldır? Yolda hissettirdiği nasıl?
Ben de GVL700 aldım. Yaklaşık 1 saat önce kurulumunu yaptırıp eve geldim.
Önceden yol bisikleti kullanmadığımı belirtmek isterim. Yazacaklarım buna göre düşünülmeli. Yaklaşık 10km kullandım ve bir dağ bisikletçisi olarak ilk izlenimlerim şu şekilde,
1-) Boynumu ve sırtımı bir miktar ağrıttı ancak zamanla alışacağımı düşünüyorum.
2-) Bisikletin hissiyatı benim için çok çok iyi, kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor. Önceki bisikletime göre agresif bir pozisyonunun olması sürerken biraz zorluk yarattı ama iyi hissettiriyor.
3-) Hızı bana göre gayet iyi. Mağazadan çıktıktan sonra hep arka aktarıcıyı kullandım. Eve 1km kala ön aktarıcıdan büyük dişliye geçtim ve gerçekten hızı tatmin etti. Kısa bir yokuş aşağı olunca iyice uçarım gibime geliyor.
4-) Yoldaki ufak çakıl, toprak, eziklik, asfalt kırığı vs. hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Üstlerinden geçerken ufak bir titreşim oldu ama beklediğim kadar titremedi.
5-) Gidon sürerken çok hoş hissettiriyor. Özellikle droplardan tutunca yana açık olmalarından dolayı kontrolüm pek azalmadı. Ayağa kalkıp hızanmaya çalıştığımda dengem bozuldu. Bu bakımdan gidona alışmak lazım tabi :D
6-) Daha uzun yol yapmadım ama haftaya 50km lik bir yolum var. Size ondan sonraki görüşlerimi de bildiririm.
 
Son düzenleme:
Ben de GVL700 aldım. Yaklaşık 1 saat önce kurulumunu yaptırıp eve geldim.
Önceden yol bisikleti kullanmadığımı belirtmek isterim. Yazacaklarım buna göre düşünülmeli. Yaklaşık 10km kullandım ve bir dağ bisikletçisi olarak ilk izlenimlerim şu şekilde,
1-) Boynumu ve sırtımı bir miktar ağrıttı ancak zamanla alışacağımı düşünüyorum.
2-) Bisikletin hissiyatı benim için çok çok iyi, kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor. Önceki bisikletime göre agresif bir pozisyonunun olması sürerken biraz zorluk yarattı ama iyi hissettiriyor.
3-) Hızı bana göre gayet iyi. Mağazadan çıktıktan sonra hep arka aktarıcıyı kullandım. Eve 1km kala ön aktarıcıdan büyük dişliye geçtim ve gerçekten hızı tatmin etti. Kısa bir yokuş aşağı olunca iyice uçarım gibime geliyor.
4-) Yoldaki ufak çakıl, toprak, eziklik, asfalt kırığı vs. hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Üstlerinden geçerken ufak bir titreşim oldu ama beklediğim kadar titremedi.
5-) Gidon sürerken çok hoş hissettiriyor. Özellikle droplardan tutunca yana açık olmalarından dolayı kontrolüm pek azalmadı. Ayağa kalkıp hızanmaya çalıştışımda dengem bozuldu. Bu bakımdan gidona alışmak lazım tabi :D
6-) Daha uzun yol yapmadım ama haftaya 50km lik bir yolum var. Size ondan sonraki görüşlerimi de bildiririm.
Hayirli olsun, gule gule kullanin. Ağrı sızı gecer, zamanla daha esneklik kazanirsiniz.
 
Ben de GVL700 aldım. Yaklaşık 1 saat önce kurulumunu yaptırıp eve geldim.
Önceden yol bisikleti kullanmadığımı belirtmek isterim. Yazacaklarım buna göre düşünülmeli. Yaklaşık 10km kullandım ve bir dağ bisikletçisi olarak ilk izlenimlerim şu şekilde,
1-) Boynumu ve sırtımı bir miktar ağrıttı ancak zamanla alışacağımı düşünüyorum.
2-) Bisikletin hissiyatı benim için çok çok iyi, kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor. Önceki bisikletime göre agresif bir pozisyonunun olması sürerken biraz zorluk yarattı ama iyi hissettiriyor.
3-) Hızı bana göre gayet iyi. Mağazadan çıktıktan sonra hep arka aktarıcıyı kullandım. Eve 1km kala ön aktarıcıdan büyük dişliye geçtim ve gerçekten hızı tatmin etti. Kısa bir yokuş aşağı olunca iyice uçarım gibime geliyor.
4-) Yoldaki ufak çakıl, toprak, eziklik, asfalt kırığı vs. hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Üstlerinden geçerken ufak bir titreşim oldu ama beklediğim kadar titremedi.
5-) Gidon sürerken çok hoş hissettiriyor. Özellikle droplardan tutunca yana açık olmalarından dolayı kontrolüm pek azalmadı. Ayağa kalkıp hızanmaya çalıştışımda dengem bozuldu. Bu bakımdan gidona alışmak lazım tabi :D
6-) Daha uzun yol yapmadım ama haftaya 50km lik bir yolum var. Size ondan sonraki görüşlerimi de bildiririm.
Hayırlı olsun, bütçem yeterli olsa bende gvl700 düşünürüm ama malesef o kadar yükseltmeyi düşünmüyorum. Gvl290 bulamadığım için de bütün hevesim kaçmak üzere.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
bugün 2.el kullanılmamış triban rc 500 aldım. carrora g2 bekliyordum ama bu denk gelince aldım. böylece yükseltme için elimde bütçe de kaldı. rc500 ün geometrisini sevdim baya uygunda bulunca mantıklı geldi ve kullanışlı buldum. panacher gravelking lastikleri almayı planlıyorum ilk aşamada. bu yaz aynı setle kullanıp belki grupseti yükseltebilirim. rc 500 için bir öneriniz var mı?
 
Merhabalar, aynı bisikletten düşünüyorum. Memnun musunuz? Düz yolda ortalama hızınız nasıldır? Yolda hissettirdiği nasıl?

Merhaba, bisikletten memnunum. Şu ana kadar bir problem yaşamadım. Sürüş hissiyatına gelirsem sürmesi keyifli, çevik bir bisiklet. Yoldaki titreşimleri bam güm şeklinde değil yumuşatarak aktarıyor. Daha önceki yorumlarımda da belirtmiştim tatlı-sert bir sürüşü var. Konfordan çok sürüşün dinamik tarafında kalıyor. Sertlik ve konfor dengesi benim için yeterli seviyede. Soğuk asfalt, parke taşı döşenmiş yollarda, toprakta rahatsızlık vermiyor. Uzun sürüşlerde de yormuyor. Pedala bastığınızda ileri atılıyor, ani hızlanmalarda atik davranıyor. Hız konusu tamamen göreceli, yol bisikletine yakın hızlarda gidebilirsiniz.
 
bugün 2.el kullanılmamış triban rc 500 aldım. carrora g2 bekliyordum ama bu denk gelince aldım. böylece yükseltme için elimde bütçe de kaldı. rc500 ün geometrisini sevdim baya uygunda bulunca mantıklı geldi ve kullanışlı buldum. panacher gravelking lastikleri almayı planlıyorum ilk aşamada. bu yaz aynı setle kullanıp belki grupseti yükseltebilirim. rc 500 için bir öneriniz var mı?

Hayırlı olsun bisikletiniz. RC500 lastik genişliği konusunda biraz daha cömert olsa kesinlikle bizim "yerli" markaların tozunu attırırdı.

Forumda @sccetin hakkını vererek arazi sürüşlerinde kullanıyor. Yaptığı incelemede frenleme performansından memnun olduğunu söylese de, benim mekanik disk frenler ile ilgili tecrübem aksi yönde. Deneyip memnun kalmazsanız TRP Spyre ve hatta Hy/Rd gibi bir yükseltme düşünebilirsiniz.

İkinci değişiklik ise arkadaki 11-32 kaset dişli olabilir. Elbette bu kondisyon meselesi ancak arazi şartlarında sürüş yaparken çıkılan eğimde harcanan efor asfalt zemine göre hayli yüksek olduğu için bence oranlar çok yetersiz. Sora 9'lu sistem olduğu için mtb aktarıcıları ile sorunsuz çalışabilen bir set. Arkaya 11-36 / 11-40 gibi bir kaset ve uygun bir mtb arka aktarıcısı ile dağ keçisi yapılabilir RC500. Benzer bir güncellemeyi Mosso Monza bisikletinde yapan @Osmın arkadaşımızla beraber civardaki en yüksek yer olan Aydos'un zirvesine tırmandık kaç defa.

Bunun haricinde lastikleri değiştirirken Tubeless uyumlu bir model seçmek, daha ileride Tubeless sisteme geçmek gibi yükseltmeler sayılabilir.
 
Son düzenleme:
Ben de GVL700 aldım. Yaklaşık 1 saat önce kurulumunu yaptırıp eve geldim.
Önceden yol bisikleti kullanmadığımı belirtmek isterim. Yazacaklarım buna göre düşünülmeli. Yaklaşık 10km kullandım ve bir dağ bisikletçisi olarak ilk izlenimlerim şu şekilde,
1-) Boynumu ve sırtımı bir miktar ağrıttı ancak zamanla alışacağımı düşünüyorum.
2-) Bisikletin hissiyatı benim için çok çok iyi, kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor. Önceki bisikletime göre agresif bir pozisyonunun olması sürerken biraz zorluk yarattı ama iyi hissettiriyor.
3-) Hızı bana göre gayet iyi. Mağazadan çıktıktan sonra hep arka aktarıcıyı kullandım. Eve 1km kala ön aktarıcıdan büyük dişliye geçtim ve gerçekten hızı tatmin etti. Kısa bir yokuş aşağı olunca iyice uçarım gibime geliyor.
4-) Yoldaki ufak çakıl, toprak, eziklik, asfalt kırığı vs. hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Üstlerinden geçerken ufak bir titreşim oldu ama beklediğim kadar titremedi.
5-) Gidon sürerken çok hoş hissettiriyor. Özellikle droplardan tutunca yana açık olmalarından dolayı kontrolüm pek azalmadı. Ayağa kalkıp hızanmaya çalıştığımda dengem bozuldu. Bu bakımdan gidona alışmak lazım tabi :D
6-) Daha uzun yol yapmadım ama haftaya 50km lik bir yolum var. Size ondan sonraki görüşlerimi de bildiririm.
Hayırlı olsın , güle güle kullanın efendim.

Sırt bel ağırısı agresif pozisyona MTB'den geçen biri olarak bende halen alışamadım. Günlük mtb kullanmamdan dolayı herhalde.

Rahatlığı çok güzel oluyor. Rahatlıkla yol bisikletinin birleşimine gravel diyorum .
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Ben de GVL700 aldım. Yaklaşık 1 saat önce kurulumunu yaptırıp eve geldim.
Önceden yol bisikleti kullanmadığımı belirtmek isterim. Yazacaklarım buna göre düşünülmeli. Yaklaşık 10km kullandım ve bir dağ bisikletçisi olarak ilk izlenimlerim şu şekilde,
1-) Boynumu ve sırtımı bir miktar ağrıttı ancak zamanla alışacağımı düşünüyorum.
2-) Bisikletin hissiyatı benim için çok çok iyi, kontrolün sizde olduğunu hissettiriyor. Önceki bisikletime göre agresif bir pozisyonunun olması sürerken biraz zorluk yarattı ama iyi hissettiriyor.
3-) Hızı bana göre gayet iyi. Mağazadan çıktıktan sonra hep arka aktarıcıyı kullandım. Eve 1km kala ön aktarıcıdan büyük dişliye geçtim ve gerçekten hızı tatmin etti. Kısa bir yokuş aşağı olunca iyice uçarım gibime geliyor.
4-) Yoldaki ufak çakıl, toprak, eziklik, asfalt kırığı vs. hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Üstlerinden geçerken ufak bir titreşim oldu ama beklediğim kadar titremedi.
5-) Gidon sürerken çok hoş hissettiriyor. Özellikle droplardan tutunca yana açık olmalarından dolayı kontrolüm pek azalmadı. Ayağa kalkıp hızanmaya çalıştığımda dengem bozuldu. Bu bakımdan gidona alışmak lazım tabi :D
6-) Daha uzun yol yapmadım ama haftaya 50km lik bir yolum var. Size ondan sonraki görüşlerimi de bildiririm.

Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
 
Yaklaşık 2 saat önce eve geldim, sürerken ayaklarımın altının inanılmaz acıdığını fark ettim. Sürerken ağırlığımı seleye değil pedala yüklüyorum. Sebebini çözemedim, sele rahatsız ama aşırı da değil yani. Belki jel bakabilirim bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
@Teoman Ağır

Sele başlarda rahatsız geliyor, bir kaç sürüşten sonra biraz alışınca o kadar etkilemiyor. Pedli tayt/şort ile daha iyi oluyor. Yoksa eğer tavsiye ederim. Buradaki sorun seleden ziyade "bikefit" ile ilgili gibi görünüyor. Kendi boyunuza göre sele yüksekliğini, sele oturak ön-geri hizasını ayarlayın. Ondan sonra tekrar bir test sürüşüne çıkıp deneyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Teoman Ağır
Bir sorum daha var belki bu konuda tecrübesi olan vardır.
Ben Ümit Bisiklet’i aradığımda beni bir bayiye yönlendirdiler ama rezalet bir yerdi. Bayi yönlendirdiği için olan oldu deyip bisikletin kutusunu bıraktık.
Sözde kurulum yaptılar ama tek taptıkları parçaları birbirine takmaktı, ne bir ayar ne bir şey... Gidon sargısından fren ayarına, üstündeki plastikten sökülmemiş kartonlara kadar hiçbir şey ellenmemişti. Üstüne üstlük bir de bisikletin üzerinde 2-3cm uzunluğunda bir çizik var. Garanti belgemi orası imzalamış oldu ama bir gram güvenmiyorum bunlara. Gidip başka br bisikletçide bunların hepsini yaptırdım.
Sorum şu, garantideki imzası olan bisikletçiyi değiltirebilir miyim? Ben Mosso bisiklete de yazdım ama daha dönüş alamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Geri