Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Tecrübelerinize dayanarak birkaç sorum olacak, yanıtlayabilirseniz çok sevinirim :)

ilk olarak, bisiklette ön taraftan gelen bir çıt sesi var. Her ağırlığımı verdiğimde ya da her ön tekerlek darbe aldığında oluyor. Nereden geldiğini de bir türlü çözemedim, daha önce yaşayan varsa diye merak ediyorum.

ikinci olarak, GVL700’ün yanında gelen gidon sargısı gravel için pek iyi değil. Daha çok yarış için tasarlanmış gibi. Bunu değiştirmek istiyorum. Özellikle fizik markasının spesifik bir modeline baktım ancak önerileriniz var mı merak ediyorum.

Son olarak da üstündeki Mitlas lastikleri değiştirip, şunu ( (link) ) almayı planlıyorum. Bu lastiği önerir misiniz, aranızda kullanan var mı diye sormak istedim.

Uzun oldu ama tecrübelerinize dayanarak yardıma ihtiyacım var, teşekkürler :)

Hocam bence siz enduro motosiklet alın, oralarda iyi gider :D
Güzel lastik carraro g2ler 2020 modellerde standart geliyor 2021 modellerde bunun daha dişlisi olan g one bite modelini koydular...g2 lerde standart fizik sargı geliyor ve ben çok memnunum bence fizik marka bir sargı almanız yeterli olur bu arada tayt kesinlikle tavsiye ederim sürüşlerinizde sıfır popo agrısıyla pedal cevirmek daha keyifli bir hale geliyor...
 
Scudo
Güzel lastik carraro g2ler 2020 modellerde standart geliyor 2021 modellerde bunun daha dişlisi olan g one bite modelini koydular...g2 lerde standart fizik sargı geliyor ve ben çok memnunum bence fizik marka bir sargı almanız yeterli olur bu arada tayt kesinlikle tavsiye ederim sürüşlerinizde sıfır popo agrısıyla pedal cevirmek daha keyifli bir hale geliyor...
2019-2020lerde alround olanlar değil speed olanlar standart geliyor. schwalbe g-one serisini dişlerine göre sınıflandıracak olursak azdan çoğa speed>allround>bite şeklinde sıralayabiliriz. Yani alround modeli standart gelen speedlere göre biraz daha "dişli" bir model. daha çok dişli bir lastik isteniyorsa x-one serisinde ultrabite'a kadar çıkılabilinir. kullanım alanları tavsiyesi de şu şekilde:



schwalbe-g-one-allround_best-use.png


Bu lastiğe bu parayı vereceğinize yurtdışı sitelerden panaracer gravelkinglere bakmanızı tavsiye ederim. daha ucuza ya da aynı fiyata sahip olabilirsiniz, mesajlar arasında alan deneyen arkadaşların yorumu var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kutay P
2019-2020lerde alround olanlar değil speed olanlar standart geliyor. schwalbe g-one serisini dişlerine göre sınıflandıracak olursak azdan çoğa speed>allround>bite şeklinde sıralayabiliriz. Yani alround modeli standart gelen speedlere göre biraz daha "dişli" bir model. daha çok dişli bir lastik isteniyorsa x-one serisinde ultrabite'a kadar çıkılabilinir. kullanım alanları tavsiyesi de şu şekilde:



264251 dosyayı görüntüle


Bu lastiğe bu parayı vereceğinize yurtdışı sitelerden panaracer gravelkinglere bakmanızı tavsiye ederim. daha ucuza ya da aynı fiyata sahip olabilirsiniz, mesajlar arasında alan deneyen arkadaşların yorumu var.
Siyah kenarlı Gravelking SK+ 35/38 ilk baktığım modeldi ama hem siyah şeritli hem de istediğim ölçülerde bulamadım. Bulduğum yerde de kargo paraları 30-40 dolar.
benim bisiklete kahverengi kenarlık yakışmaz gibi
 
Merhabalar, Carraro G2 ve Bisan All Trail Grx400 arasındayım aralarindaki farkı değerlendirecek arkadaşlara ihtiyacım var.


Deneme şansım olmadığı için, 95cm iç bacak boyu ile 58-60 kadro ihtiyacım var G2 bunun için tercihim fakat Nisan'da en büyük 56 kadro olmasına rağmen daha önce okuduğum kadarıyla alan arkadaşlar kadrolarin büyük olduğunu söylüyor.

Jant seti olarak Bisan daha avantajlı görünüyor.

Aralarında Bisan'da 1000tl gibi bir fark olsada tercihim o yönde fakat aklımda sadece kadro boyu sıkıntısı var.

Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum, geometrilere bakıp bir çıkarım yapmak kadar tecrubem yok.

Şimdiden teşekkürler.

Bu arada bayiler bu hafta bisikletlerin geleceğini söylediler ve liste fiyatından ön sipariş alıyorlar, indirim Bisan'da nakitte %5 Carraro'da indirim yok. İlk iki ay gene karaborsa olacak gibi.
 
Merhabalar, Carraro G2 ve Bisan All Trail Grx400 arasındayım aralarindaki farkı değerlendirecek arkadaşlara ihtiyacım var.


Deneme şansım olmadığı için, 95cm iç bacak boyu ile 58-60 kadro ihtiyacım var G2 bunun için tercihim fakat Nisan'da en büyük 56 kadro olmasına rağmen daha önce okuduğum kadarıyla alan arkadaşlar kadrolarin büyük olduğunu söylüyor.

Jant seti olarak Bisan daha avantajlı görünüyor.

Aralarında Bisan'da 1000tl gibi bir fark olsada tercihim o yönde fakat aklımda sadece kadro boyu sıkıntısı var.

Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum, geometrilere bakıp bir çıkarım yapmak kadar tecrubem yok.

Şimdiden teşekkürler.

Bu arada bayiler bu hafta bisikletlerin geleceğini söylediler ve liste fiyatından ön sipariş alıyorlar, indirim Bisan'da nakitte %5 Carraro'da indirim yok. İlk iki ay gene karaborsa olacak gibi.

Müthiş detaylı bilgiye sahip değilim ama bisan'ın modelinin maşası karbon diye biliyorum. Diğer ekipmanlar benzer zaten. 2021 model G2'nin maşasına da aparat bağlama delikleri eklenince o konudaki eksiğinden kurtarmışlar.

Bu arada referans olması için - yada belki daha fazla kafa karıştırır : ) - 2021 model G2 aldım yeni, iç bacak boyum 91CM, boyum 188, bisiklet 55 kadro. Ben üzerinde çok rahat ettim, bir üst yada alt kadroyu bir an için bile hayal etmedim.
 
Müthiş detaylı bilgiye sahip değilim ama bisan'ın modelinin maşası karbon diye biliyorum. Diğer ekipmanlar benzer zaten. 2021 model G2'nin maşasına da aparat bağlama delikleri eklenince o konudaki eksiğinden kurtarmışlar.

Bu arada referans olması için - yada belki daha fazla kafa karıştırır : ) - 2021 model G2 aldım yeni, iç bacak boyum 91CM, boyum 188, bisiklet 55 kadro. Ben üzerinde çok rahat ettim, bir üst yada alt kadroyu bir an için bile hayal etmedim.
Teşekkür ederim Bisan carbon ama G2nin maşası da carbon diye biliyordum? Evet karisicak gibi :) biraz G2de 58 tercihim olur sanırım ama Bisan da 56 kurtarır dediğinize göre.
 
@Akbulut
Bisan All Trail ile ilgili geometri tablosunu geçen yıl çıkardığı 52 ve 54cm kadrolar için yayınlamıştı. Nedendir bilinmez sonradan kaldırıldı. 2021'de eklenen kadro boyları ile ilgili tablolar ise hiç yok. Bu durumda 56cm olarak eklenen kadronun gerçekte hangi ölçüde olduğunu ancak bayide ölçüp deneyerek öğrenmek mümkün.

Ben 1.78 boy ve 83cm bacak iç boyu ile 52cm kadro kullanıyorum. Yol bisikletinde 56cm kadro kullandığım için All Trail 54cm kadroyu da muhtemelen sorunsuz kullanırdım. Sizin 95cm bacak boyu ile 56cm kadroda rahat edeceğinizi hiç sanmam.

Carraro G2 58cm sizin durumunuzda daha iyi bir tercih gibi görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Akbulut
Teşekkür ederim öncelikle, bu kadro işi sorun gerçekten denemekte şuan mümkün değil belki bir yerde denk gelir.

G2 kadro boyu olarak tamam ama o stok jantlar içime sinmiyor, tekrar jant masrafı gerektirebilir gibi geliyor.
 
Teşekkür ederim öncelikle, bu kadro işi sorun gerçekten denemekte şuan mümkün değil belki bir yerde denk gelir.

G2 kadro boyu olarak tamam ama o stok jantlar içime sinmiyor, tekrar jant masrafı gerektirebilir gibi geliyor.
Jantı bende merak ediyorum. Konuda g2 nın jantları gobeklerı hakkında hıc yorum görmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Akbulut
carraro gravel aldım ilk defa dropbar gidona geçmiş oldum, gidon tutuş itibariyle baş parmak ile işaret parmağı arasında ağrı oldu bu durum normal midir ileride alışılır mı bu duruma
 
carraro gravel aldım ilk defa dropbar gidona geçmiş oldum, gidon tutuş itibariyle baş parmak ile işaret parmağı arasında ağrı oldu bu durum normal midir ileride alışılır mı bu duruma
ilk başlarda normal, devamında olursa kolların pozisyonuna ayar gerekebilir, çok yukarı bakıyorsa ağrı yapması muhtemel.
 
  • Beğen
Tepkiler: bgcx
Bisan' a mail attım kadro ölçüleri için geri dönerlerse paylaşırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Birazdan bisikleti ağır temizlikten geçireceğim. İlk defa komple bakımdan geçireceğim için umarım sorun yaşamam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Bisan modellerınde durum ne bilen bayılere soran var mı? carraro bu haftayıda salladı haftaya belki demiş. Bısanda galiba yok pıyasada bazı sıtelere baktım on sipariş yada stokta yok yazıyor
 
Geçmiş olsun. Ek'teki Shimano teknik dökümanına göre kırılan sağ kol isimliğinin parça kodu : Y0F398020. Kısa bir google aramasında aslında bu parçanın 105 R7000 serisi koldaki parça ile birebir aynı olduğu görülüyor.

House of Bike'da var gibi görünüyor. (link)
Star wars serilerindeki Ana geminin komputeri gibisin reis valla tebrik ederim
Aninda net bilgi . Ehehe

Bisikletiniz her turlu duser yolculuklarda arkadaşlar. Tren, vapur , otobus vs. Yaninizda mutlaka paça bandi bulundurup bi demire sabitleyin.
 
Detaylara girmeyeceğim ama G2'nin sağlamlığını bugün iyi bir kaza ile test ettim . Ayağa kalktıktan sonra acaba kaç parçaya bölündü diye baktım ama bir kaç küçük çizikten başka bir sorun yoktu. Bendeki hasar daha fazla :)
 
Detaylara girmeyeceğim ama G2'nin sağlamlığını bugün iyi bir kaza ile test ettim . Ayağa kalktıktan sonra acaba kaç parçaya bölündü diye baktım ama bir kaç küçük çizikten başka bir sorun yoktu. Bendeki hasar daha fazla :)

Geçmişler olsun. Nerede, nasıl oldu diye sorsam (sadece merak). Mecbur hissetmeyin lütfen.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Geçmiş olsun umarım bir sorun yoktur.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Detaylara girmeyeceğim ama G2'nin sağlamlığını bugün iyi bir kaza ile test ettim . Ayağa kalktıktan sonra acaba kaç parçaya bölündü diye baktım ama bir kaç küçük çizikten başka bir sorun yoktu. Bendeki hasar daha fazla :)
Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Sizin için bir kusuru yoksa kilonuzu paylaşabilir misiniz? Almayı düşünüyorum daha önceden de yazmıştım 120 kilo diye sadece merak ettim.
 
Geri