Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Bugün bir şeyin farkına vardım. Benim göneğim internette yazan değil. Benim göbeğim BSA BBRS500 ama internette 267202 dosyayı görüntüle olarak geçiyor. Burada bir hata mı var yoksa normal mi? Güvendiğim bir bisikletçiye de gidiyorum hani yanlış göndermiş olsalar o bana söylerdi diye düşünüyorum. Parça işlerinden de pek anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.

BBR60 Ultegra orta göbeğin kodu, BBRS500 ise Tiagra ayarında. Standart bir gravel kullanıcısının aralarındaki farkı hissedebilmesi pek mümkün değil. Ancak teknik özellikler kısmına üst model bilgisi yazılıp alt model ürün ile gönderildiyse üreticinin kötü niyeti veya hatası söz konusu.
Kullanımınıza herhangi bir etkisi olmaz ama firmaya durumu bildirip değişim talep edebilirsiniz.
 
Scudo
Peugeot gr14 kadro geometrisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
g2 nin siboplar galiba presta. bugün 5 tl ye 2 tane aldım patlak sıvısından. presta lastiğe uygulanabiliyor mu bu sıvı birde 1 tüp 2 lastiğe yeter mi ?
Abi 5 liraya 2 tüp almışsın çok ucuza gelmiş dikkat et yarı yolda bırakabilir
 
İstanbul granfondoda bisan standına sordum yeni gravelleri bayilere temmuz sonu ağustos başı gelecekmiş.
 
Abi 5 liraya 2 tüp almışsın çok ucuza gelmiş dikkat et yarı yolda bırakabilir
valla kesin emin olarak deneyemedim henüz. aslında bi iğne batırıp denesem mi ne dersin :) ama arka tekerin havası 1-2 defa indi muhtemelen patladı oda. az önce işten çıkınca biraz dolaşayım dedim arka tekerin indiği çok belliydi hava bastım 1 saat sürdüm geldim şuan hava aynı

formulax 40 tl. eğer işimi görürse bu bununla devam ederim neden formulax a o kadar para vereyim. birde baya akışkan formulax a göre


edit: 5 tl iki değil tanesi 5 :D
 
Son düzenleme:
BBR60 Ultegra orta göbeğin kodu, BBRS500 ise Tiagra ayarında. Standart bir gravel kullanıcısının aralarındaki farkı hissedebilmesi pek mümkün değil. Ancak teknik özellikler kısmına üst model bilgisi yazılıp alt model ürün ile gönderildiyse üreticinin kötü niyeti veya hatası söz konusu.
Kullanımınıza herhangi bir etkisi olmaz ama firmaya durumu bildirip değişim talep edebilirsiniz.
Benim G2'de de fabrika çıkışı BBR500 vardı ve değiştirmem gerekiyordu. Yeni göbeği BBR60 aldım.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
valla kesin emin olarak deneyemedim henüz aslında bi iğne batırıp denesem mi ne dersin :) ama arka tekerin havası 1-2 defa indi muhtemelen patladı oda. az önce işten çıkınca biraz dolaşayım dedim arka tekerin indiği çok belliydi hava bastım 1 saat sürdüm geldim şuan hava aynı

formulax 40 tl. eğer işini görürse bu bununla devam ederim neden formulax a o kadar para vereyim. birde baya akışkan formulax a göre


edit: 5 tl iki değil tanesi 5 :D
Abi ben formula x kullanıyorum alırken bisikletçim akışkan olması için sıcak suda bir müddet beklet demişti.Beklettikten sonra gayet akışkandı yakın zamanda yenisini tekerlere uyguladım uzun zamasndır patlamıyor tekerler.Ama yine de tura çıkarken yama seti alıyorum yanıma.
Abi ben formula x kullanıyorum alırken bisikletçim akışkan olması için sıcak suda bir müddet beklet demişti.Beklettikten sonra gayet akışkandı yakın zamanda yenisini tekerlere uyguladım uzun zamasndır patlamıyor tekerler.Ama yine de tura çıkarken yama seti alıyorum yanıma.
Hatta sudan çıkardığımda salladığımda içinde çalkalandığın hissedebiliyordum. Lastiğe uygularken de sibop yandaysa bir sıkıntı olmuyor.
 
Abi ben formula x kullanıyorum alırken bisikletçim akışkan olması için sıcak suda bir müddet beklet demişti.Beklettikten sonra gayet akışkandı yakın zamanda yenisini tekerlere uyguladım uzun zamasndır patlamıyor tekerler.Ama yine de tura çıkarken yama seti alıyorum yanıma.
set bende de var. sıvının güvenirliğini felan daha test edemediğim için setsiz çıkmam. zaten küçük bi kutu yer kaplamıyor yinede yanımda olur. beğenmezsem bende formulax a geçeceğim ama şuana kadar 70 km oldu patlamadı cam ve dikenlerin içinden geçtim.
 
set bende de var. sıvının güvenirliğini felan daha test edemediğim için setsiz çıkmam. zaten küçük bi kutu yer kaplamıyor yinede yanımda olur. beğenmezsem bende formulax a geçeceğim ama şuana kadar 70 km oldu patlamadı cam ve dikenlerin içinden geçtim.
Ben şuana kadar beş ya da altı kere patlağın kapandığını gözümle gördüm bu sene, sadece biraz havası azalıyor kapanana kadar.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
G2'nin maşasını değiştirme ihtimalim var. Hazır yeni maşa alacakken,maşayı karbona çevireyim diyorum. G4'ün maşası sokma milli olduğu için o olmaz. Öncelikli olarak yurt içinden alabileceğim karbon maşa önerisi olan var mı? Fiyata göre alüminyum da olabilir :)
 
BBR60 Ultegra orta göbeğin kodu, BBRS500 ise Tiagra ayarında. Standart bir gravel kullanıcısının aralarındaki farkı hissedebilmesi pek mümkün değil. Ancak teknik özellikler kısmına üst model bilgisi yazılıp alt model ürün ile gönderildiyse üreticinin kötü niyeti veya hatası söz konusu.
Kullanımınıza herhangi bir etkisi olmaz ama firmaya durumu bildirip değişim talep edebilirsiniz.
Tamamdır teşekkür ederim, mail yolladım bakalım ne olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Benim göbekte rs500
 
G2'nin maşasını değiştirme ihtimalim var. Hazır yeni maşa alacakken,maşayı karbona çevireyim diyorum. G4'ün maşası sokma milli olduğu için o olmaz. Öncelikli olarak yurt içinden alabileceğim karbon maşa önerisi olan var mı? Fiyata göre alüminyum da olabilir :)

Karbon maşa değişimi konusunda forumdan @Osmın arkadaşımız tecrübeli. Mosso monza bisikletindeki su borusundan yapıldığını tahmin ettiğim o 2 kg'lık "şeyi" Çin'den aldığı maşa ile değiştirmişti.
 
Karbon maşa değişimi konusunda forumdan @Osmın arkadaşımız tecrübeli. Mosso monza bisikletindeki su borusundan yapıldığını tahmin ettiğim o 2 kg'lık "şeyi" Çin'den aldığı maşa ile değiştirmişti.
Maşa değişimi konusunda ben de AliExpress'den baya bir bakmıştım Goat 1.0 için ama bendeki maşa 28.6mm düz. Birçok gravel bisiklette aşağı doğru genişleyen boğaz var, üzerine birde QR göbek mili olunca seçeneklerim baya azalmıştı.. Şu an upgradeler yapmak yerine bisikleti komple değiştirmeyi düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altaç
Karbon maşa değişimi konusunda forumdan @Osmın arkadaşımız tecrübeli. Mosso monza bisikletindeki su borusundan yapıldığını tahmin ettiğim o 2 kg'lık "şeyi" Çin'den aldığı maşa ile değiştirmişti.
Carraro'ya orjinal maşayı soracağız. Hem karbon hem de alüminyum . G4 karbon maşadaki tek sorunun sokma milli olması. O işi de 100 liralık adaptörle çözebiliyorum. Fiyatları bir alalım bakayım,duruma göre karar vereceğim.
 
Sol sti de ufak çizik var birde on kalıperın aparatı yamulmus onu yollayacaklar. Ikı güne gelir heralde. Sele borusunda da görünen çizikler aşağı doğru uzuyor.

Bunlar harici gözüme carpan olmadı. Zaten ilanda 10 km kullanılmış yazıyordu. Beni meraklandıran iki şey var. Sele borusundakı çizikler (10km de bunlar olmaz heralde) ve kalıper aparatının yamuk olması. Kadroda bişey gozukmuyor, paketlemeden önce atılan fotoda da herhangi gözüken birşey yok kurulu idi bisiklet onda.

7900 + iç lastik hediye ile aldığımı dusunursek frende sorun yasamaz isem gerisi önemsiz şeyler güzel sevdim bısletı :) vitesi artırdıktan sonra nasıl düşüreceğimı bulmak 3-4 dk mi aldı ilk stı deneyimım :D
Hayırlı olsun.Kablonun alın borusuna değen kısmına elektrik bantı yapıştırmanızı tavsiye ederim.Bende de G0 var oranın boyasını falan tümden aşındırdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Hayırlı olsun.Kablonun alın borusuna değen kısmına elektrik bantı yapıştırmanızı tavsiye ederim.Bende de G0 var oranın boyasını falan tümden aşındırdı.
Diğer bisiklette yapmıştım bunda unuttum hatırlattıgınız iyi oldu
 
Deneyimli pedaldaşların bilgisine ihtiyacım var. Sevgilimle beraber yaklaşık 2 yıldır aktif olarak bisiklet kullanıyoruz. 50 km den 145 kilometreye kadar olan haftalık turlar yapıyoruz . Genelde köy dağ orman yoları ve tabiki asvalt yollar. Şimdi aklımıza gravel bisikletler düştü. Benim bisikletim mosso tb 3 sevgilimde legarda var sizce gravele geçmelimiyiz ?
 
Geri