Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Selamlar -

Ben şimdi bir Gravel G2 aldım Carraro'nun. Maşadaki GRAVEL yazısı bana acayip itici geliyor. Onu silmek istiyorum. Öneriniz var mıdır?
 
Scudo
Selamlar -

Ben şimdi bir Gravel G2 aldım Carraro'nun. Maşadaki GRAVEL yazısı bana acayip itici geliyor. Onu silmek istiyorum. Öneriniz var mıdır?
@Burak Altaç silmişti. Arabaları kapladıkları malzeme ile kaptlattı
 
Surly firmasının hidrolik STI tipi fren ve vites kolu alamayanlar için çıkardığı efsane gidon. Bence hoş bir gidon olmuş ve dropbarları da anımsatıyor oluşu. Ülkemizde olmasa da yurt dışında süspansiyonlu yada sabit maşalı mtb bisikletlerden dropbarlı dönüşüme geçen kişi sayısı bir hayli fazla onlar ve bizim ki gibi ülkelerdeki yüksek fiyatlardan dolayı sti alamayan kişiler için biçilmiş kaftan.

Gidonu bulabilecek olsam mevcut kullandığım bisiklete almak isterdim. 1x veya 2x çekiş sistemiyle ile ilgili aralarda geçen konuşmalara istinaden şunu diyebilirim ki 1x hız aramıyorsanız günlük kullanımda işinizi hayli fazlasıyla görüyor. Lakin belirli düz alanlarda sürat yapmak veya arazi tipi tırmanışlarda biraz sıkıntı olabiliyor. 10lu deore önde 38T tek yaprak 11-42 arka kombinasyon kullanıyordum. Uzun süreli kondisyon eksiğimden dolayı rampalar gözümde büyümeye başladı, 38-11 kombinasyonunda çok ciddi bir kaybım olmadı. Şu anda daha arazi tipi sürüşümden doalyı önde 24-38 orijinal 2li aynakola geçiş yapmaya karar verdim.


Şöyle biraz bakındım 100$ fiyata çıkacağını gördüm ayrıca bir kaç İngiliz sitesinde satılıyor sadece 119 £ yaklaşık 1400 liraya geliyor vergi ve kargo hariç. (link)

SURLY CORNER BAR - (link)

(link)

270063 dosyayı görüntüle


@MakRo gidon güzelmiş mtbye takmak isterdim bende sanayide muadilini falan mı yaptırsak ne etsek
Selamlar -

Ben şimdi bir Gravel G2 aldım Carraro'nun. Maşadaki GRAVEL yazısı bana acayip itici geliyor. Onu silmek istiyorum. Öneriniz var mıdır?
Elektrik bandı sar oraya
 
Selamlar -

Ben şimdi bir Gravel G2 aldım Carraro'nun. Maşadaki GRAVEL yazısı bana acayip itici geliyor. Onu silmek istiyorum. Öneriniz var mıdır?
Otomobil kaplamacıları halldiyor. 50 liraya helletmiştim.
 
Evet ben de çok araştırmıştım en sonunda (link) buradan aldım çelikten yapıyorlarmış.Daha 2 gün önce geldi henüz deneyemedim ancak güzele benziyor gayet.Biraz kullandıktan sonra tecrübelerimi de paylaşırım.Ancak illa alacaksanız da bu tarz ön bagaj internette yok gibi.Varsa da gravellara olmuyor.Belki yurtdışı.

GÜNCELLEME:KESİNLİKLE MEMNUN KALMADIM

267894 dosyayı görüntüle

STORYBİKEUTHAN'DAN ALDIĞIM ÖN BAGAJ KIRILDI.

Herkese selamlar.
Evet başlıkta da yazdığı üzere aldığım bagaj kırıldı ve size bu sürecin hikayesini anlatacağım ki siz de çok dikkat edin.1 ay önce (link) dan uzun turum için ön bagaj almıştım.Ön bagaj seçme nedenim ise ağırlık merkezini dengelemek düşüncesiydi(Üretici firmadan bağımsız olarak bu da hataydı nedenini devamında söylerim)Kullandığım bisiklet Carraro Gravel G0 ve benim maşamda büyük bagajlar için delik yok.Ben de uzun araştırmalar sonucunda bu tarz demir kelepçelerle maşaya bağlanan bagajı almıştım.Alırken kemerlerin demir olmasından dolayı tereddüt etmiştim maşam çizilir mi diye ancak üretici Hüseyin Bey bu yanıtıma hayır cevabını verdi.

1.Sorun:Bagajın Takılması ve Maşanın Çizilmesi
Bagaj elime geçtiğinde ise demir kemerin etrafı koruma yapılmış ancak tamamına yapılmamıştı.Aşağıda attığım 1.resimdeki kemerin işaret ettiğim kısmı gibi.O kısım da benim maşamı çizmeye başladı.Ben de bu böyle olmaz diyerek her bisiklet sürücüsünün de ilk aklına gelen çözümlerden maşanın etrafına elektrik bandı taktım ve sorunu bir nebze hallettim.

2.Sorun:Bagajın Kırılması
Birkaç deneme sürüşü yaptım ve uzun turuma çıktım.İlk gün bitiminde 50km gidip kamp alanında çantaları çıkardıktan sonra bisiklete dikeyden bakınca hafif sağa doğru kaymıştı ve bagajı elimle baskı yaptığımda oynama oluyordu.Ben de kemerleri sıktım ancak yine de oynama devam ediyor pek güven vermiyordu.Ertesi gün çantaları takıp yola çıktıktan 100 metre sonra bagajın üstündeki kemer patlayıp bagaj üst taraftan koptu ve tekerleğin altına az daha giriyordu.2.fotoğraf da olay yerinden görüntü.(Bagajın üstünde yaklaşık 15-16kg vardı).Allahtan 15km/h ile falan gidiyordum yoksa janta girse vs hepsi giderdi.

3.Yeni Gelen Bagajla ilgili Deneyim
Üretici Hüseyin Bey ben bagajı alırken de söz verdiği üzere ve yapması gerekeni yaparak yeni bir bagaj gönderdi.Ben de kırılan bagajı Hüseyin Bey'e gönderdim.(Daha sonra işin rengi değişti tabi).Bu sırada tabi turum aksamış olduğum yerde kalmıştım.Bu sefer yeni gelen bagajın kemerleri bagajla entegre ve çok daha kalındı.Aynı zamanda kemerleri sıkma yeri maşanın iç tarafındaydı ve o dar alanda hem ordaki vidayı sıkmak hem de dişlilere kemeri geçirmek çok zordu.3.fotoğraf da bunu gösteren resim.2 saat tek başıma takmaya çalışsam da 4 kemerin yalnızca 2 sini takabildim ve tornavidayla kemer maşayı tam sarmamasına rağmen artık o kemerin kalınlığından sıkılmıyor kemer maşanın şeklini almıyordu.Hava karardığında ise bagajı mecbur plastik cırtlarla sabitleyip bir şekilde kamp alanına döndüm.Bagajım kırıldıktan hemen sonra kamp alanında tanıştığım 97'den beri tur bisikletçiliği yapan ve 40.000 km nin üzerinde bisiklet süren abi ile 1 saatte bagajı takabildik.Ancak yine dediğim gibi kemerler maşanın şeklini tornavidayla almadı yani tam sıkılmamış oldu.Diğer alternatif ingiliz anahtarıyla sıkmaktı ama o da yanımızda yoktu tabi.Bagajı takıp yola çıktığım gün 20-30km gittikten sonra janttan ses gelmeye başladı.Bagaj aşağı doğru kaymış ve kemeri sıkan vidalar jant teline sürtünüyordu.Ve kayarken de maşamı bu 1.fotoğrafta gösterdiğim kısım çok ciddi çizmişti.4.fotoğrafta o çizilen upuzun kısım var.Şunu diyen olabilir,elektrik bandı sardın maşana o yüzden kaydı ancak bu kemerlerin etrafına üretici tarafından çizilmesin diye geçirilen plastik şey benim maşaya sardığım elektrik bandından çok daha kaygan.Zaten bagaj elektrik bandının üzerinden de kaymadı bildiğiniz o elektrik bandını söküp kaydı.Aynı gün ingiliz anahtarı bulup ön bagajı iyice sağlamlaştırdım bundan sonra da kayma vs olmazdı sanırım ama hem bagajın kemerlerinin saçma bir yapıda olması hem de bu kadar şey başıma gelince ertesi gün bagajı taktığımız 24 yıllık tur bisikletçisi abinin de kesin önerisiyle hemen 175 liraya arka bagaj aldım ve uyku tulumu hariç tüm yükümü arkaya yükledim.(Aldığım ön bagajın normal fiyatı 400 lira).Başka nedenlerden de arka bagaja geçtim onun nedeni de alt kısımda.Arka bagajdan çok memnun kaldım.

4.Üreticiden Bağımsız Arka Bagaja Geçme Sebeplerim-Neden Ön Bagaj Kullanmayın?

Benim başta ön bagaj alma sebebim ağırlık merkezini dengelemekti.Ancak yük önde olunca kontrol de zorlaşıyor tabi.Ve ani manevra yapmanız durumunda(Çukur çıkması,köpek saldırısı,aracın önünüze kırması vs) kaza yapma olasılığınız da artıyor ve ben kaza da yaptım.Köpek saldırmıştı ani manevra yapayım derken tüm denge gitti ve ve bisiklet takla attı.Allahtan bisikletin vites kolunda ve selede ufak çizikler dışında çok bir şey olmadı.
Benim tavsiyem alacaksanız böyle isbikelarda(belediyenin bisikletleri) da olan tarza bir sepet almanız ve üstüne 3-4kg dan fazla yük yüklememeniz.
Ayrıca alacaksanız da gidin yabancı&bilindik marka alın.Adamlar ürünleri bir sürü testten geçiriyor ona göre o bagajın tam kaç kg taşıyacağını söylüyor.Böyle malının arkasında durmayan yerli satıcılardan alacaksanız çok çok iyi araştırın.

5.Üretici Firmanın Hata Yapmasına Rağmen Rezilliği

Eğer StoryBikeUthan'dan hala benim aldığım tarzda bir ön bagaj almayı düşünüyorsanız buyrun okuyun(Diğer arka bagajlarını ya da maşada delik bulunan bisikletler için olan bagajları nasıldır bilemeyeceğim boş yere suçlamayım).Ben ön bagajdan pişman olup arka bagaja çoktan geçmişken ve kırılan bagajı onlara gönderdikten sonra Hüseyin Bey beni aradı ve hatanın bende olduğunu bir de bunun üstüne bana gönderdiği 2.bagajı da ona geri göndermemi söyledi :))Telefonda patladım ben zaten bakmayın emojiye az daha canımdan ve bisikletin jantından olacaktım 15kmh ile gitmeseydim.Forumda paylaşsa herkes ona hak verirmişmiş(Ben aslında foruma yazmayacaktım bu olaydan sonra yazmaya karar verdim)Hemen onun söylediği nedenleri sayayım ancak dikkat edin her birine cevap verdikten sonra bana başka bir neden söyledi:
1.İddia:Bagajın kemerlerini çok sıkmışın o yüzden patlamış...
Cevap: Evet kemerlerin patlamadan önceki gecesi bagaj hala oynadığı için kemerleri sıkmıştım.En son sıktığım halinde bile oynuyordu.Kırılma nedeni ise o kemerlerin o yükü kaldıracak kadar sağlam olamamasıydı.Eğer kemerler 2.gönderdiği bagajdaki kadar sağlam olsaydı kırılmazdı.Kendisi de eğer zaten o kemerlerin sağlam olduğunu düşünseydi 2.gönderdiği bagajın kemerlerini daha kalın demirden yaptırıp göndertmezdi.Azıcık malınızın arkasında durun!!!

2.İddia:Elektrik bandını kullanmışım onun için o kaymış sonra kemer patlamış???
Cevap:Bagaj kaymadan direkt olarak kemerleri patladı.Başka bir cevabım yok yani kaymadı ilk bagaj.2.bagaj da iyi sıkılamadığından kaydı onun da nedeni üst kısımda.Ayrıca maşamın zaten içine etti o bagaj elektrik bandı yapmayacağım da ne yapıcam.Yine bagajın üstündeki kemerlere koyduğu korumalar da inanılmaz dandik ve oynaktı onların altına elektrik bandı takıp hem kaymasını hem de maşayı çizmesini önledim.Yine söylüyorum bagaj kemeri direkt patladı kaymayla alakası yok.

(Her birine cevap buldukça yeni iftiralar yükleniyor)

3.İddia:Bagajı doğru takamamışım
Cevap:Bagajı doğru taktım.100 kişiye versek 99'u aynı şekilde takardı yani o kadar kompleks bir yapısı yoktu bagajın.Somunlar vs hepsini de yerine taktım.Zaten bagajı nasıl taktığımı bilmiyor bile bagajın sadece kırılmış halinin fotosunu biliyor yani sadece iftira.


Son Söz ve Özet Öneri:
Objektif olmak gerekirse StoryBikeUthan'ın diğer bagaj modelleri nasıldır bilmiyorum.Ancak benim aldığım tarzda maşada delik olmayan bisikletler için bir bagaj alacaksanız kesin önerimdir ALMAYIN.Eğer sizinki kırılmazsa bile maşanıza yazık edersiniz.Aşağıdaki fotoğraflardaki gibi olur.Ben 2.bagajı 24 yıllık tur bisikletçiliği yapan abiyle taktım kimse sen takamamışsın demesin.Ayrıca öne ağır yük almak için de bagaj almanızı tavsiye etmiyorum üstte bahsettiğim gibi bu öneri üreticiden bağımsız.Ve bagaj da alacaksanız bilindik markalardan alın.Gerçekten o bagajın kaç kg kaldırabileceğini yazan güvenebileceğiniz markalardan...

Genel olarak maşanın son hali fotoğraflarda görüldüğü gibidir.
Bu yazım buraya kadar.Umarım birilerine faydam dokunur...
 

Dosyalar

  • Maşayı Çizen Kısım.jpeg
    Maşayı Çizen Kısım.jpeg
    50,3 KB · Okunma: 103
  • Bagajın Kırılma Anı.jpeg
    Bagajın Kırılma Anı.jpeg
    183 KB · Okunma: 105
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03.jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03.jpeg
    79,4 KB · Okunma: 104
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (1).jpeg
    73,1 KB · Okunma: 105
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.54.31.jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.54.31.jpeg
    82,8 KB · Okunma: 102
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.54.21.jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.54.21.jpeg
    88,5 KB · Okunma: 98
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (3).jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (3).jpeg
    47,7 KB · Okunma: 95
  • WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2021-07-25 at 16.51.03 (2).jpeg
    52,2 KB · Okunma: 90
Son düzenleme:
merhabalar carraro gravel g0 almayı düşünüyordum ama fiyatı 6000-6500 liralara kadar çıkmış sizce bu fiyatı hak eder mi. Aklımda uzun tur yapmak, bisikletle gidip kamp yapmak var sizce bu bisiklet bu gibi aktiviteler için uygun mu uzun yolda çok fazla yorar mı veya bu bisikleti kullanan varsa eksileri nelerdir beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum. Ve son olarak bu bütçede gravel tarzında bisiklet önerilerine de açığım şimdiden teşekkürler
 
Son düzenleme:
merhabalar carraro gravel g0 almayı düşünüyordum ama fiyatı 6000-6500 liralara kadar çıkmış sizce bu fiyatı hak eder mi. Aklımda uzun tur yapmak, bisikletle gidip kamp yapmak var sizce bu bisiklet bu gibi aktiviteler için uygun mu uzun yolda çok fazla yorar mı veya bu bisikleti kullanan varsa eksileri nelerdir beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum. Ve son olarak bu bütçede gravel tarzında bisiklet önerilerine de açığım şimdiden teşekkürler
Kadro 50
Boy 1,72m


YAnılmıyorsam sizin bisikletiniz peugeot gr14. Carraroda ölçülerde farklılık olabilir. İç bacak boyuda önemli iyi değerlendimek lazım.
 
2020 g2 de metal ve organik uyumlu rotor varken 2021 de neden sadece organik uyumluya dönüşmüş?


(link)
 
Otomobil kaplamacıları halldiyor. 50 liraya helletmiştim.
Nasıl yapıyorlar? var mı görseliniz? Ben çok memnun olurum öyle bir şeye
merhabalar carraro gravel g0 almayı düşünüyordum ama fiyatı 6000-6500 liralara kadar çıkmış sizce bu fiyatı hak eder mi. Aklımda uzun tur yapmak, bisikletle gidip kamp yapmak var sizce bu bisiklet bu gibi aktiviteler için uygun mu uzun yolda çok fazla yorar mı veya bu bisikleti kullanan varsa eksileri nelerdir beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum. Ve son olarak bu bütçede gravel tarzında bisiklet önerilerine de açığım şimdiden teşekkürler

Ben bir sene önce ilk bisikletimi G0 olarak aldım.

Bir sene boyunca kullandım. İlk 100km'mi onunla sürdüm. Çantamı taktım kampımı da yaptım. Zaman zaman Claris vitesin çok akıcı olmadığına takıldım, ama bisikletçi değiştirdiğimde o sorun da çözüldü. Vites geçişleri çok iyi değil diyordum, ama meğer ben pedallarken falan doğru geçişleri yapmıyormuşum onları öğrendim:)
Ben ağır birisi olduğum için tırmanırken sıkıntı yaşadım, ama bisikleti suçlamak yanlış olur :)
Acemi olduğum için inerken yanlış hareketler yaptım, ama mekanik disk fren aksamı bana rağmen tıkır tıkır çalıştı. (Ha ilk 6 ayda bütün bisikletin tellerini değiştirtmek zorunda kaldım ama benim gibi bir acemi için gerekli bir adımdı - ya da bisikletçim ekstra para kazanmak için yaptı tam emin değilim :) )(30km'de 1000m iniş olan bir parkuru düşünün :))) )

Bir kere 50km'de 500m tırmanışlı bir baraj gölü etrafını gezmeye gittim, ve ön iç tekerimi patlattım (çünkü lastiklerimi kontrol etmemişim) ve beni yakın bir bisikletçiye kadar o halde bile ine çıka yolda götürdü.(bütün iç tekerlerimi değiştirdim :) )

Velhasıl ben G0'dan son derece memnunum:) .Ve fakat bu sene elime para geçti ve GRX'li, daha hafif beni daha kolay dağlara çıkaracak bir bisiklet almaya karar verdim.G0'ımı da satışa koydum. Eğer sen de 58 kadro arıyorsan özelden konuşalım istersen :)) 6000'den ucuza gelir

Yani dünyadaki gravel örneklerine de baktım 1000 dolar altında düzgün GRX'li bir bisiklet bulmak mümkün değil.1000 dolar altı güzel gravel'lara bakarsanız da G0 Claris'li/Sora'lı bisikletler arasında fiyat performans olarak çok iyi bir yerde duruyor. Gerçekten sıfır sıkıntı yaşadım. Kesinlikle öneririm
Ha diyorsan, neden o zaman yeni bisiklet aldın bir sene sonra?

Valla dediğim gibi, elime para geçti, kız arkadaşımla ortak kullandığımız bir yol bisikleti daha aldık, bunu da birlikte kullanırız ve daha zorlu parkurlarda beraber kamplara gideriz diye GRX'li bir bisiklet alalım istedim.İkimiz idmanlara başladık, ve çok memnunuz yeni aranjmandan :)))
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sert88
Nasıl yapıyorlar? var mı görseliniz? Ben çok memnun olurum öyle bir şeye


Ben bir sene önce ilk bisikletimi G0 olarak aldım.

Bir sene boyunca kullandım. İlk 100km'mi onunla sürdüm. Çantamı taktım kampımı da yaptım. Zaman zaman Claris vitesin çok akıcı olmadığına takıldım, ama bisikletçi değiştirdiğimde o sorun da çözüldü. Vites geçişleri çok iyi değil diyordum, ama meğer ben pedallarken falan doğru geçişleri yapmıyormuşum onları öğrendim:)
Ben ağır birisi olduğum için tırmanırken sıkıntı yaşadım, ama bisikleti suçlamak yanlış olur :)
Acemi olduğum için inerken yanlış hareketler yaptım, ama mekanik disk fren aksamı bana rağmen tıkır tıkır çalıştı. (Ha ilk 6 ayda bütün bisikletin tellerini değiştirtmek zorunda kaldım ama benim gibi bir acemi için gerekli bir adımdı - ya da bisikletçim ekstra para kazanmak için yaptı tam emin değilim :) )(30km'de 1000m iniş olan bir parkuru düşünün :))) )

Bir kere 50km'de 500m tırmanışlı bir baraj gölü etrafını gezmeye gittim, ve ön iç tekerimi patlattım (çünkü lastiklerimi kontrol etmemişim) ve beni yakın bir bisikletçiye kadar o halde bile ine çıka yolda götürdü.(bütün iç tekerlerimi değiştirdim :) )

Velhasıl ben G0'dan son derece memnunum:) .Ve fakat bu sene elime para geçti ve GRX'li, daha hafif beni daha kolay dağlara çıkaracak bir bisiklet almaya karar verdim.G0'ımı da satışa koydum. Eğer sen de 58 kadro arıyorsan özelden konuşalım istersen :)) 6000'den ucuza gelir

Yani dünyadaki gravel örneklerine de baktım 1000 dolar altında düzgün GRX'li bir bisiklet bulmak mümkün değil.1000 dolar altı güzel gravel'lara bakarsanız da G0 Claris'li/Sora'lı bisikletler arasında fiyat performans olarak çok iyi bir yerde duruyor. Gerçekten sıfır sıkıntı yaşadım. Kesinlikle öneririm
Ha diyorsan, neden o zaman yeni bisiklet aldın bir sene sonra?

Valla dediğim gibi, elime para geçti, kız arkadaşımla ortak kullandığımız bir yol bisikleti daha aldık, bunu da birlikte kullanırız ve daha zorlu parkurlarda beraber kamplara gideriz diye GRX'li bir bisiklet alalım istedim.İkimiz idmanlara başladık, ve çok memnunuz yeni aranjmandan :)))

Elinize ne kadar para geçti bilmiyorum ama imkanınız varsa, yerinizde olsam kız arkadaşımla Almanya'ya gidip birkaç gün gezer, sonra da iki tane rüya gibi Canyon Grail AL 7.0 ile dönerdim 😁 Normalde kargoya, gümrük vergisine, gümrük müşavirine verilecek olan para da uçak biletlerine ve oradaki harcamalara giderdi. Gerçekten aynı hesaba geliyor olabilir. Oturup aşağı yukarı bir hesaplamak, enine boyuna düşünmek lazım ama o bisiklet için kesinlikle değeceğini düşünüyorum. Bir de Canyon belli tarihlerde belli modelleri sırayla üretiyor sanırım. Onu da dikkate alıp gidiş tarihini ona göre ayarlamak gerek. Bu arada ihtiyacınız yoksa ikinci Canyona ben talip olabilirim 😁

Edit: Yanlış anlamışım. Hali hazırda G2 almışsınız zaten. Yine de mesajı silmeyeyim de bakarsınız başka birinin aklına girerim.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Elinize ne kadar para geçti bilmiyorum ama imkanınız varsa, yerinizde olsam kız arkadaşımla Almanya'ya gidip birkaç gün gezer, sonra da iki tane rüya gibi Canyon Grail AL 7.0 ile dönerdim 😁 Normalde kargoya, gümrük vergisine, gümrük müşavirine verilecek olan para da uçak biletlerine ve oradaki harcamalara giderdi. Gerçekten aynı hesaba geliyor olabilir. Oturup aşağı yukarı bir hesaplamak, enine boyuna düşünmek lazım ama o bisiklet için kesinlikle değeceğini düşünüyorum. Bir de Canyon belli tarihlerde belli modelleri sırayla üretiyor sanırım. Onu da dikkate alıp gidiş tarihini ona göre ayarlamak gerek. Bu arada ihtiyacınız yoksa ikinci Canyona ben talip olabilirim 😁

Edit: Yanlış anlamışım. Hali hazırda G2 almışsınız zaten. Yine de mesajı silmeyeyim de bakarsınız başka birinin aklına girerim.
Selam :)

g0 ile ilgili bir soru vardı, ve ne kadar memnun olduğumu anlattım. isterseniz postunuzu ayrı bir yerde grail reklamı olarak yapın, çünkü alakasız olmuş :)
 
bu ön çamurluk bazen beni rahatsız ediyor. ufak ince ass saver mıydı neydi onlardan alcam heralde. dönüşlerde özellikle sıkıntı oluyor zaten teker yakın birde o eklenince ayağıma çok çarpıyor düşük hızlarda keskin dönüşlere sıkıntı yaşatıyor. bi gün bunun yüzünden düşecem :D
 
bu ön çamurluk bazen beni rahatsız ediyor. ufak ince ass saver mıydı neydi onlardan alcam heralde. dönüşlerde özellikle sıkıntı oluyor zaten teker yakın birde o eklenince ayağıma çok çarpıyor düşük hızlarda keskin dönüşlere sıkıntı yaşatıyor. bi gün bunun yüzünden düşecem :D
Ben demiştim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Gökçeada’nın gravel yollarından selamlar.. O kadar sivri kayanın üzerinden, feci bozuk yollardan geçtim, günün sonunda incecik bir dikenden lastik rotayı bitirirken patladı.

198859A5-982B-41F6-842C-185F1274AB69.jpeg6D400E90-7F0F-4412-846B-13CA5E758329.jpeg
 
Selam :)

g0 ile ilgili bir soru vardı, ve ne kadar memnun olduğumu anlattım. isterseniz postunuzu ayrı bir yerde grail reklamı olarak yapın, çünkü alakasız olmuş :)

Size de selam :)

Şu mesajı ben gerekli editi yapmadan önce yazsanız bir nebze haklısınız da, ben yanlış anlaşılmayı fark edip dakikalar içinde editimi yapmışım. Alakasız demişsiniz. E alakasız zaten. Ben o editi yaptıktan sonra o mesajın sizinle bir alakası kalmadı. Sayfa ile alakasız diyorsanız da katılmıyorum. Öyle ise bile gerekli uyarı veya müdahaleyi forum yöneticileri yaparlar. Neyi nereye yazacağım konusu ile onlar ilgilenirler. Gönlünüzü ferah tutun. Yani cevabınız en iyi ihtimalle gereksiz. Yoksa da korkarım ki polemik amaçlı. Polemik sevmem. Canyon mu? Çok severim. Hele bir Grail 7.0'ı var ki evlere şenlik :)

Sizin satışa çıkardığınız bisikleti övmeniz reklam olmuyor da ben kendim Carraro kullanıcısı iken gravel bisiklet sayfasında, beğendiğim başka bir markanın gravel bisikletinden bahsetmem reklam oluyor öyle mi? Peki :)

Bu arada, @Şehirli ve @a-hmd-i hocalarımla ilk turumuzu gerçekleştirdik. Kısa ve keyifli bir turdu. Benim adıma güzel bir başlangıç oldu. Kendilerine bir de buradan teşekkür edeyim. Gidiş yolunda Ahmet Hamdi hocamla gravelleri değiştik. Merak eden arkadaşlar için şu bilgiyi vereyim. Geçen yılın G4'ü ile bu yılın G4 Pro'su arasında ben şahsen aman aman bir fark göremedim. En azından geçen yılki fiyatıyla şu anki fiyatı arasındaki absürd farkı hak edecek bir fark kesinlikle yok.

Herkese iyi akşamlar.
 
Biz teşekkür ederiz hocam. İnşallah bu yazı iyi değerlendirip bol bol turlayalım inşallah. Dediğin gibi Gravel G4 ve G4 Pro arasında çok bir fark yok. Birkaç değişikliğe gidilmiş o kadar. Seninle iki gravel inceleme videosu çekip youtube a atalım bence 😃
 
Geri