Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Ön için kadro altı kullanın dönüş yaparken ayağa çarpıyor diğerleri. Arka içinse sıradan boydan boya olanlardan kullanırsınız. Arka işini tam gorsede on görmeyecek. O yüzden gravel binerken kırlenmegı göze almak daha ıyı
 
Scudo
Gravel için uygun bir patlama önleyici sıvı var mı acaba?
Formula x için yorumları okudum ama onda da yarış/gravel lastikleri için uygun olmadığı yazılmış. Yok mudur piyasada gravelin lastiğe uygun bir sıvı?
 
Gravel için uygun bir patlama önleyici sıvı var mı acaba?
Formula x için yorumları okudum ama onda da yarış/gravel lastikleri için uygun olmadığı yazılmış. Yok mudur piyasada gravelin lastiğe uygun bir sıvı?
Formulaxı ben kullanıyorum uygun olmayan bi durum yok. 70 civarı psı tutuyor buda gravel için gayet başarılı. Beyaz ucuz onleyıcıler var akışkan onlar 40-45 psı tutabılıyor. Asfaltta giderken biraz sorun oluyor oda
 
Formulaxı ben kullanıyorum uygun olmayan bi durum yok. 70 civarı psı tutuyor buda gravel için gayet başarılı. Beyaz ucuz onleyıcıler var akışkan onlar 40-45 psı tutabılıyor. Asfaltta giderken biraz sorun oluyor oda

Teşekkürler hocam. Hd jel'i mi enduro'yu mu kullandınız? 250 ml'lik sipariş versem yeterli olur sanırım?
Formulaxı ben kullanıyorum uygun olmayan bi durum yok. 70 civarı psı tutuyor buda gravel için gayet başarılı. Beyaz ucuz onleyıcıler var akışkan onlar 40-45 psı tutabılıyor. Asfaltta giderken biraz sorun oluyor oda

Teşekkürler hocam. Hd jel'i mi enduro'yu mu kullandınız? 250 ml'lik sipariş versem yeterli olur sanırım?
 
Merhaba
Gravel için (Bianchi gr0013) el pompası ve iç lastik patlama önleyici sıvı almak istiyorum. Dikkat etmem gereken bir şey var mı? Sanırım sibop türüne göre değişiyormuş ama ben bisikletin özelliklerine internetten baktığımda göremedim hangi tür valf olduğunu?


Herhangi bir el pompası (Decathlon vs, kolayca bulunabilen) ve patlama önleyici sıvı uyar mı gravel için?

Mesela Decathlon'daki el pompasında "tüm valf türleri için -schrader, Dunlop, presta- uygundur" yazmış ve 6bar/87 psi demiş. Bu psi değerinde dikkat etmem gereken nokta var mı?

Link atamıyorum maalesef. Teşekkürler
Btwin en küçük el pompasını kullanıyorum.
Bisan all trail eco praste valf için cst 700*38 lastikte en fazla 75psi basın diyor. Pompa max 100 psi basın diyor.

Ben 10-20 dk şişiriyorum sıfır havadan yanakları sert oluyor
 
  • Hahaha
  • Beğen
Tepkiler: Amanita ve mfkcsln
Teşekkürler hocam. Hd jel'i mi enduro'yu mu kullandınız? 250 ml'lik sipariş versem yeterli olur sanırım?


Teşekkürler hocam. Hd jel'i mi enduro'yu mu kullandınız? 250 ml'lik sipariş versem yeterli olur sanırım?
Yeşil ambalajlı eduroyu kullanıyorum. 250 yeterli epey götürür o. Haftada 2#3 sürüş her suruste 1-2 patlak oluyosa 3 ay götürür
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
muc off kullanıyorum. stans-schwalbe-vittoria-squirt sıvılarını kullandım. tercihim bu şekilde oldu.
 
Mucc off bende deneyecektım ama formulax işini yapınca maceraya girmek istemedim. Psı olarak ne kadar tutuyor baktınız mı muc off a


Yalan olmasın ama formulax galiba 80 civarınıda koruyodu. Beyaz olan sürüş sonuna 40 45 e duruyodu ama formulaxta sürüş sonuna kadar koruyor sonra dusuyoda olabilir net hatırlamıylrum
 
Mucc off bende deneyecektım ama formulax işini yapınca maceraya girmek istemedim. Psı olarak ne kadar tutuyor baktınız mı muc off a


Yalan olmasın ama formulax galiba 80 civarınıda koruyodu. Beyaz olan sürüş sonuna 40 45 e duruyodu ama formulaxta sürüş sonuna kadar koruyor sonra dusuyoda olabilir net hatırlamıylrum

yol bisikletinde de kullanıyorum. zaten 80 üstü bir basınç kullanılacaksa tubeless manalı olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Herkese merhaba. Bianchi gr0014 alarak gravel dünyasına katılmış oldum. Yavaş yavaş öğreniyorum bisiklet işini.
lastiklere hava basmak için özel bir pompa lazım mı. Yoksa piyasadaki herhangi biri işimi görür mü?
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
carraro g4 pro aldım bir haftadır kullanıyorum fren ve vites konusunda çok iyi ama yol bisikleti performansıyla kıyaslanmaz tabiki arka bagaj taktım çok kullanışlı her türlü yolda ama gidip asfaltta performans denemesi yapayım demeyin ben denedim 90 km 150 km gibi geldi:) lastikler dişli ve 40lık çok normal tabiki
Bu modeli araştıranlar ve merak edenler için yardımcı olurum her konuda mesaj atmaktan çekinmeyin
fark olduğunu biliyordum da o kadar fark var mı hocam?
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
Mosso GVL700 GRX400 ile Gravel ailesine katıldım. MTB'den geçtim, 136km 2000m irtifa kazanımlı ilk uzun turumu yaptım. İlk görüşlerimi yazayım. Oldukça akıcı bir bisiklet. Jantların ve göbeklerin Shimano olmasının da bunda payı var. Uzun yol için tabiki MTB'den çok daha hızlı yol katedebiliyorsunuz. Bir de daha fazlasıyla kendinizi bisiklet sporcusu gibi hissetiriyor. Dezavantajlar ile ilgili notlarım ilk tur olduğu için daha fazla ama zamanla alışınca bunlar da sorun olmayacaktır. Drop bar ve kadro geometrisi nedeniyle çok fazla eğilmek boyun, sırt ve bel ağrısı yapıyor. Bu kaslar gelişince zamanla azalacaktır. Rampalarda MTB ile 24 ayna 42 ruble çeviren bacaklarım, 30 ayna 32 ruble çevirmekte oldukça zorlandı. Ama tabiki bunu çevirebildiğinizde de daha hızlı tırmanış ortalaması elde edebilirsiniz. Ben ilk uzun turum olduğu için dik rampalarda yürümeyi tercih ettim. GRX400 arka aktarıcı 36dişli rubleye kadar destekliyor. Böyle bir güncelleme daha iyi olacaktır. Bu sizin için önemliyse GRX600 modeline yönelmeniz iyi olur, Mosso o modelinde 11*42 ruble ile geliyor. Ben uygun fiyatlı yakaladığım için GRX400 aldım. Kadronun mat yeşil (haki) rengi oldukça güzel üzerindeki canlı turuncu detaylarda güzel bi kontrast oluşturmuş. Ancak 2.el ilanlarda turuncu bölümlerin zamanla solduğunu gözlemledim. Bunun için bir önlem varsa alınabilir. Ayrıca gidon boğazındaki kablolar için de koruma yapmak gerekiyor. Herkese keyifli pedallamalar.GRTKf34ruMDbLbkpVqw7JCl5iyZdGfFqQOjDgcEHj78-2048x1536.jpg
 
Merhabalar

Çalıştığım okulda öğrenciler bugün bisikleti kurcalamış. Şu kabloyu kadroya bağlayan klipsi çıkarmışlar ve kablo zincire epey sürtüp yıpranmış.
Şu anda da zincirden kurtaramıyorum kabloyu. Öneriniz var mıdır? Beceremedim bir türlü. Ve uzun vadede kablonun hasarı sorun çıkarır mı?
 

Dosyalar

  • IMG_20231020_214416.jpg
    IMG_20231020_214416.jpg
    86,4 KB · Okunma: 95
  • IMG_20231020_214405.jpg
    IMG_20231020_214405.jpg
    85,9 KB · Okunma: 90
  • IMG_20231020_214243.jpg
    IMG_20231020_214243.jpg
    79,6 KB · Okunma: 91
  • IMG_20231020_214218.jpg
    IMG_20231020_214218.jpg
    64,8 KB · Okunma: 89
  • IMG_20231020_214248.jpg
    IMG_20231020_214248.jpg
    82,9 KB · Okunma: 86
  • IMG_20231020_214212.jpg
    IMG_20231020_214212.jpg
    84,4 KB · Okunma: 81
  • Beğen
Tepkiler: AltınordA
Merhabalar

Çalıştığım okulda öğrenciler bugün bisikleti kurcalamış. Şu kabloyu kadroya bağlayan klipsi çıkarmışlar ve kablo zincire epey sürtüp yıpranmış.
Şu anda da zincirden kurtaramıyorum kabloyu. Öneriniz var mıdır? Beceremedim bir türlü. Ve uzun vadede kablonun hasarı sorun çıkarır mı?

Hocam bisikletçilerde genelde o klipsten oluyor da meret çok sağlıksız, en ufak tansiyonda atabiliyor. Plastik kelepçeyle sabitlerseniz sorun olacağını sanmıyorum. Zaten yuva müsait kelepçe atmaya. Kablonun hasarı sadece dış kabuktaysa yağmur çamur yemedikçe bi sorun olmaz, tine tecrübe değil de fikrim bu yönde. bence bi plastik kelepçeyle bi deneyin, içteki tele zarar verdiğini düşünüyorsanız da maliyet çok yüksek değil sanıyorum, bi bisikletçi 10 dakikada halleder.
 
Hocam klipsi aldım fakat sorun kabloyu zincirden kurtaramıyorum, takıldı oraya ve sürtme yapıyor sürmek için denerken. Bir türlü eski haline döndüremedim kabloyu, normal halini de hatırlayamadığım için de beceremedim henüz. En kötü bisikletçiye götürürüm artık
Hocam bisikletçilerde genelde o klipsten oluyor da meret çok sağlıksız, en ufak tansiyonda atabiliyor. Plastik kelepçeyle sabitlerseniz sorun olacağını sanmıyorum. Zaten yuva müsait kelepçe atmaya. Kablonun hasarı sadece dış kabuktaysa yağmur çamur yemedikçe bi sorun olmaz, tine tecrübe değil de fikrim bu yönde. bence bi plastik kelepçeyle bi deneyin, içteki tele zarar verdiğini düşünüyorsanız da maliyet çok yüksek değil sanıyorum, bi bisikletçi 10 dakikada halleder.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Hocam klipsi aldım fakat sorun kabloyu zincirden kurtaramıyorum, takıldı oraya ve sürtme yapıyor sürmek için denerken. Bir türlü eski haline döndüremedim kabloyu, normal halini de hatırlayamadığım için de beceremedim henüz. En kötü bisikletçiye götürürüm artık

Fotoğraflarda kablo orta göbeğin üstünde kalmış gibi görünüyor, öyle mi? Biraz daha uzaktan, aynakolla arka vitesi içine alacak şekilde bir yandan bir üstten fotoğraf çekebilir misiniz?
 
Fotoğraflarda kablo orta göbeğin üstünde kalmış gibi görünüyor, öyle mi? Biraz daha uzaktan, aynakolla arka vitesi içine alacak şekilde bir yandan bir üstten fotoğraf çekebilir misiniz?

Evet orta göbeğin üstünde. Şu an şehir dışındayım. Yarın dönünce çekip atayım
 
Merhabalar

Çalıştığım okulda öğrenciler bugün bisikleti kurcalamış. Şu kabloyu kadroya bağlayan klipsi çıkarmışlar ve kablo zincire epey sürtüp yıpranmış.
Şu anda da zincirden kurtaramıyorum kabloyu. Öneriniz var mıdır? Beceremedim bir türlü. Ve uzun vadede kablonun hasarı sorun çıkarır mı?
hocam aynakolu anahtarı var mı sizde? gevşetip kabloyu çıkarın.
 
Evet orta göbeğin üstünde. Şu an şehir dışındayım. Yarın dönünce çekip atayım

Fotoğraflar tam şekli anlamak içindi, üstten geçiyorsa az çok anlaşıldı. Yüksek ihtimalle aynakol ve zincir araya sıkıştırıp ters yöne çekmiş kabloyu.
- Kablo uzunluğu yeterliyse sağ pedal kolunu arkaya doğru alıp kabloyu önce üstten küçük dişliyle zincir arasından geçirip sistemin dışına, sonra alttan tekrar küçük dişliyle zincir arasından tekrar göbeğin altına alınabilir.
- Kablo ve tel attırıcıya kadar tek parça gidiyorsa arkadan söküp doğru yerden geçirilip tekrar bağlanıp vites ayarlanabilir.
- Bir üst mesajdaki gibi aynakol sökülerek toparlanabilir.
- Zaten kablo değişecekse bunlarla hiç uğraşmayıp komple tel-kablo değişimi yapılabilir ki bisikletçi de zaten yüksek olasılıkla böyle yapar.
 
Merhaba arkadaşlar, gravel olarak bisiklet alacağım iki marka arasında kaldım.
Fuji Jari Reynolds 530 (2010)
Cinelli Zydeco (2017)

Bilgi tecrübelerinize istinaden fikirleriniz değerli olacaktır.
 
Geri