Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Scudo
Selamün aleyküm arkadaşlar, 2 bisiklet arasında seçim yapmak istiyorum . Fikir vermek isteyenler olursa yorum yapabilir .
( Carraro gravel g2 / Lapierre crosshill 3.0 )
 
G2 nin gurup seti daha iyi olmasına karşın Marka renk ek aksesuarlarla lapier öne geçiyor bence
 
Tiagra grup set benim sürüşlerime uygun olacağını düşünüyorum. Set haricinde ;gidon boğazı, sele , jant , jant göbeği gibi etmenler hakkında çok bilgim yok . Onlar açısından hangisi daha iyidir sizce?
 
Gravel G2 için Vision Team 30 TLR Disc Centerlock QR jant seti buldum. G2'de kullanabilir miyim bu jantı? Uyum problemi olur mu? Deneyen, bilgi sahibi olan varsa geri dönüşlerinden memnun olurum.
 
Selamlar Bianchi GR0013 için ne düşünüyorsunuz? Şuan muadillerine göre ucuz kalmış gibi.
 
Selamlar Bianchi GR0013 için ne düşünüyorsunuz? Şuan muadillerine göre ucuz kalmış gibi.
Ben kullandım, gayet keyifli, jant seti de baya akıcıydı. Üzerindeki kenda lastikler sanki biraz hantal, schwalbe olsa daha iyi olabilirmiş. Fiyatı uygundur çünkü bianchi artık komple ithale dönüyor, yani bu ürünün devamı yok bildiğim kadarıyla. Daha önce peugeot gr13'tü, onun yerine aynı bisikleti bianchi gr0013 yaptılar. Bu da bitiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: no76 ve kocak04
Sipariş verdim. Zaten üzerindeki donanıma göre G4 pro ile kıyaslarsak çok ucuz kalmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: no76 ve ratm
Sipariş verdim. Zaten üzerindeki donanıma göre G4 pro ile kıyaslarsak çok ucuz kalmış.
Nereden ve kaça aldınız? G4 pro ile aynı donanımda ve daha kaliteli jantlar ile 15 bin lira ucuz olması çok cazip gerçekten
 
Selamlar
Sağlık problemlerim sebebiyle yol bisikleti sürüş pozisyonun bana biraz agresif geldiği için gravel bisiklete geçeyim diyorum.
Şuan fire 3.2 uci kullanıyorum. Carraro g6 pro 27,5 a geçmek beni ne kadar rahatlatır. İnceleyebileceğim bir yer ne yazık ki yok. Ayrıca mevcut kullandığım karbon jantlarımı ( TOKEN 45D) burada kullanabilir miyim?
Siz ustalardan yardım bekliyorum. Teşekkür ederim.
 
Selamlar
Sağlık problemlerim sebebiyle yol bisikleti sürüş pozisyonun bana biraz agresif geldiği için gravel bisiklete geçeyim diyorum.
Şuan fire 3.2 uci kullanıyorum. Carraro g6 pro 27,5 a geçmek beni ne kadar rahatlatır. İnceleyebileceğim bir yer ne yazık ki yok. Ayrıca mevcut kullandığım karbon jantlarımı ( TOKEN 45D) burada kullanabilir miyim?
Siz ustalardan yardım bekliyorum. Teşekkür ederim.
Öncelikle geçmiş olsun. Sorunuza cevap verememekle birlikte; endurance bir yol bisikleti de düşünebilirsiniz. Sağlık durumunuz gravel sürüş pozisyonuna el veriyorsa eğer rahat geometrili bir yol bisikleti de düşünülebilir.
Gravel tarzı gereği fiziksel anlamda daha zorlayıcı bile olabilir.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: RmzBurak
ABD başta, birçok yerde müthiş gravel yarışları yapılıyor. Yol kapatma derdi vs. de yok, en azından asfalt yollar kadar. Ülkede kullanıcı sayısı da arttı. İlk gravel yarış serisini kim düzenlerse alıp yürüyecek buna inanıyorum. İlk yarışlar MTB + gravel karışık olabilir, isteyen istediği bisikletle katılır. Gravel yarışı olsa sırf onun için gravel bisiklet alırım.

ABD'deki yarış serileri efsanevi boyuta ulaştı:


İzledikçe hevesleniyor insan :)
 
Selamlar
Sağlık problemlerim sebebiyle yol bisikleti sürüş pozisyonun bana biraz agresif geldiği için gravel bisiklete geçeyim diyorum.
Şuan fire 3.2 uci kullanıyorum. Carraro g6 pro 27,5 a geçmek beni ne kadar rahatlatır. İnceleyebileceğim bir yer ne yazık ki yok. Ayrıca mevcut kullandığım karbon jantlarımı ( TOKEN 45D) burada kullanabilir miyim?
Siz ustalardan yardım bekliyorum. Teşekkür ederim.
Endurance tarzda bir bisiklete gecebilirsiniz pozisyon olarak sizi rahatlatacaktır. Gravel lastikleri ile isterseniz hafif gravel rotalarinda da kullanabilirsiniz.
Bundan önce mevcut bisikletinizde gidon boğazına 2,3 spacer ekleyip, lastikleride jantlar el veriyorsa 30 yada 32 yapip denemeniz sizi masraftan kurtarabilir
(link)
 
Son düzenleme:
Nereden ve kaça aldınız? G4 pro ile aynı donanımda ve daha kaliteli jantlar ile 15 bin lira ucuz olması çok cazip gerçekten
Hepsiburada dan sipariş vermiştim ama iptal ettim sinirden. Kargo yaşadığım yere 2 defa paketi getirdi ve iki defa teslim etmeden geri götürdü. Standart dışı paketmiş belirtilmemiş. Bisiklet 5 gündür İstanbul Manisa arası geziyor. Kızdım az önce iptal ettim ne halleri varsa görsünler. N11 den yeni sipariş geçtim indirim, worldpuan falan derken 37942 TL ye 4 taksit aldım. bisiklet gelince üzerindeki vites sistemini kullanmadan 1x11
ile değiştirmeyi düşünüyorum.
GRX 600 46-30 dişliler ---- 40T dişli ile,
GRX 810 Ön vites ----
GRX 810 Arka vites ---- 812 ile,
CSHG700 11-34 Ruble ---- XT 11-42 ile değişecek
ve zincir boşa çıkacak. İlgilenen olursa satabilirim..
 
Son düzenleme:
Merhabalar
Gravel bisikletim için presta valf şişirebilen bir dijital hava pompası almak istiyorum. Baktığım kadarıyla çeşitli markaların modelleri var.
Xiaomi, Rockbros, Michelin vs. bunlar arasından önereceğiniz bir model var mıdır?

Teşekkürler
 
MERHABA ARKADAŞLAR.
LAPİERRE CROSHİLL BİSİKLETİMİN JANT SETİ VER LASTİKLERİNİ DAHA ÜST MODELE GEÇTİĞİM İÇİN SATIYORUM İLGİLENEN OLURSA GÖRÜŞEBİLİRİZ.

JANT SETİ : 7.000 TL
Max 50km kullanmışımdır. Sıfır gibidir. Üstünde önemsiz dikkatle bakınca anlaşılan 2 çizik vardır.
- Centerlock uyumlu
- Sokma mil
- Shimano body uyumlu 10/11
-12x100 ön
- 12x142 arka

LASTİK: 2300TL
1 adet hiç kullanılmamış,
2 adet max 150 km kullanmış olduğum (üzerinde iplikleri duruyor) Tubeless uyumlu katlanır temiz lastikler.

3 ad fiyatıdır. Tek satış yoktur. Aynı marka, aynı ölçü, aynı renk, telli lastikler ile karıştırmayın. Bu model TCS olanı.WhatsApp Image 2023-08-02 at 13.45.40.jpeg67583f00-725a-4d83-b0ac-b8e2b8279c8b (1).jpg324920d1-77e6-401f-8b5e-92eeddefeb47.jpg
 
Sipariş verdim. Zaten üzerindeki donanıma göre G4 pro ile kıyaslarsak çok ucuz kalmış.

Hayırlı olsun, pişman olmazsınız. Gayet şık ve her yola gelen bir bisiklet. Ekimden bu yana kullanıyorum. Sadece lastiklerden memnun kalmadım, fabrika çıkışı lastikler kötü açıkçası. Geçen ay cst pika ile değiştirdim, çok daha iyi oldu şimdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: kocak04
Merhabalar, son olarak şehir ve yol bisikleti almak yerine tek bir tane güzel bir gravel almaya karar verdim. Lapierre, Giant, Trek vb markalardan 40-70k aralığında öneriniz olur mu?Bianchi de ithale dönüyor yazılmış oradan öneriniz olur mu 9-11 kg civarı için. 105 setli ve tiagra şerli gravel’lar var bunları alsak sorun yaşar mıyız GRX yerine? Giant’larda bagaj deliği yok. Ne kadar önemli sizce? Çok teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Bisan'ın All Trail Eco Sora modelini de gözden geçirebilirsiniz. Fiyatı sitesinde ₺35.605 görünüyor. Arta kalan bütçeniz ile ekstra aksesuarlar alınabilir.

Bisikletin Sora setli olmasına bakmayın, 105 set üst model olmasına rağmen aralarında öyle büyük bir fark yok. (Her iki set sistemini de kullanıyorum). Sora bisikletimin vites ayarlarını bir kez net olarak ayarladım, sistemde bir değişiklik yapmadıkça tıkır tıkır çalışıyor. Ayrıca bisikletin dişli oranları, diğer gravel bisikletlere nazaran daha bir hıza odaklı. Yani ön büyük dişli 50 iken, arka en küçük dişli 11. Yokuş için de ön küçük dişli 34 iken, arka büyük dişli 32. Abartı yokuşlar yoksa sizi zorlamaz. En olmadı benim Grand Tour Sora bisikletimde yaptığım gibi arka rubleyi 11/34 lü bir ruble ile değiştirebilirsin. Eğer daha hıza odaklı gravel düşünürseniz bence ideal. Ağırlığı da 11 kg. (Geçen senelerde sitesinde yazılıydı, şimdi göremedim).

Not: Sora setlinin özelliklerini sitede güncellememişler. Claris olarak kalmış görünüyor.
Merhabalar, son olarak şehir ve yol bisikleti almak yerine tek bir tane güzel bir gravel almaya karar verdim. Lapierre, Giant, Trek vb markalardan 40-70k aralığında öneriniz olur mu?Bianchi de ithale dönüyor yazılmış oradan öneriniz olur mu 9-11 kg civarı için. 105 setli ve tiagra şerli gravel’lar var bunları alsak sorun yaşar mıyız GRX yerine? Giant’larda bagaj deliği yok. Ne kadar önemli sizce? Çok teşekkürler

Artı olarak yazmayı unutmuşum, eklemem gerekiyor (gerçi sitesinde görmüş olabilirsin ama yine de yazayım, diğer markalara bakarken ve değerlendirirken bunlar da aklında olur)...
Bisan'ın All Trail Sora modelinde kablolar kadro içinden gidiyor ve maşa karbon. Kadro geometrisi yol bisikletleri kadar agresif olmadığından bir nebze daha rahat oturuş pozisyonuna sahip.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: erencaner
Geri