şileye giderken ömerli yokuşunda 83 küsür yapmıştım. Yanımdan geçen taksinin hızını yavaşlatıp kadrana bakması ilginçti. O rampanın inişinin sonunda yolun orta tarafı çok bozuk tehlikeli olabilir. Birde hız arttığında gidonda manevra için milimetrik dokunuşlar yapmak gerektiğinden buradan aşağı inenler emniyetten ayrılmamaları gerekir. Çünkü orta bozuk.
Muğla'ya girerken Mtb 2,0 lastik 72 km görmüştüm en fazla yol açılınca rüzgar vurduğu için yavaşlamak zorunda kalıyorsun ileride, eğim de % 8 yazıyordu
Yeni aldığım yol bisikleti ile Hafif rampa aşağı hızlanmıştım,kamyonların jant çemberi olur emniyet şeridinde kalmış göremeyip düştüm köprücük ve sağ kürek kemiği kırıldı kask olmasa kafamda kırılırdı hızım 50.8 km idi.
Strava'ya göre bakarsam dün şehir bisikletiyle 77 km/s yapmışım ama yapmadım Dur-kalklarda program bazen saçmalayabiliyor. Bisikletteki hız göstergesi bu konuda daha sağlıklı sonuç veriyor.
Maksimum hızım geçen hafta Belgrad ormanında yokuş aşağı çok da fazla pedal çevirmeden 57.2 km/s saat oldu. O uzun ve güzel bayırda daha da yüksek hızlara rahatlıkla çıkardık ancak insan ister istemez çekiniyor. Onun haricinde birçok eğimli yolda ortalama 45 km/s gibi hızlarla kontrollü bir şekilde iniyorum.
Evden çıkıp turladığım Sekapark'a girderken bir kavşak var. Rampa var ama salamıyorum yanımdan arabalar geçiyor ve mesafe kısa hiçte uzun yola çıkmadım. Ama o kavşakta tırstığıma göre uzun mesafede ne yaparım bilemiyorum.
Hele ki bu mevsimde sürat asla ve asla yapılmaz. Aşağıdaki tablo sizlere gelsin
@Hayrettin
Bazı mesajlar bunu gerektirir durumda. [emoji2] Ben düz yolda bir iki dakika kadar 50 ile gidebiliyorum. Kendim bastığım için o hız bile az geliyor. Ancak yokuş aşağı her hangi bir çabamız olmadığı için freni patlamış kamyon şeklinde hissetmemiz normal. Ancak burada Peter Sagan à bile eğitim verebilecek kapasitede abiler var. 450 - 500Watt pedl bastigini soyleyen mi dersiniz. Cevher madeni. Saygı ile eğiliyorum.. [emoji4]
yol bisikleti ile 90-100 tamamda mtb ile 90 ustu basanları anlamadım biz bırakalım yolu o zaman mtb ile 75 gördum
tünele falan girince gps ler sapıtıyor sonra gps ler eğimli yolda yanlış ölçme ihimali var en garantilisi tekerlerk boyutu doğru girilmiş sonuçlar
yüksek hıza alışma sonu yok 80 basarsın sonra canın 90 basmak ister yavaş gidince de canın sıkılır en iyisi düzde e rampada yorulmadan sabit hızla gidebilmek
düzde 35 ile gidiyorsa rampayı 20 ile çık inişi 40-50 ile in.rampa aşağı nefsime uyup basıyorrum ramapa cıkacak güç kalmıyo sonra 10 km ile rampa tırman totaldee ort düşüyo yorgunluk artıyo