seçkin erden
Aktif Üye
- Kayıt
- 28 Eylül 2009
- Mesaj
- 126
- Tepki
- 65
- Şehir
- izmir
metro/izbana sorsanız süper bi bisiklet park sistemi kurdular; "park&go", yesinler beaaa, dönüşte de "bike-no"
İlk gün denediğim metro vagonunda, yeterli işaretleme olmadığını ben de farkettim ve önerilerimi e-mail olarak metro a.ş'ye ilettim. Hemen aynı gün gelen cevapta, önerilerimle ilgili bi şey yazmıyordu, sadece ilgim için tşk edildi ve benim sandığımın aksine bu kapı/sahanlıkların bisikletli öncelikli olmadığı belirtildi. yani, diğer yolcularla sürtüşmeler illa ki olacak bu durumda; umarım bu belirsizliği giderip öncelikli hale getirirler ve yeterli işaret ve anonslarla herkesi bilgilendirirler. aksi halde belirsizlikten doğacak sürtüşmeler nedeniyle, ileride tekrar bisiklet yasaklanabilir metroda
bisikletin "kısıtlı olarak" serbest olduğunu öğrenince, zamanla insanlar illa ki "hücum edecekler" ve o zaman da metro/izban yetkilileri "biz nerde yanlış yaptık?" diycekler. işin çözümü çok basit; iki uçtaki vagonların yarısına kadar koltukları sökmek, bu alanları "öncelikli engelli, bebek arabası ve bisikletli alanı" ilan etmek, gerekli işaretleme ve anonslarla bilgilendirme yapmak. bir de şu çift kentkart komedisini kaldırmak; bisiklet canlı mı ki kentkartı olsun Gerçekten "bisikletli izmir" isteniyosa, ilave para alınmaz ve zaman kısıtı da kaldırılır. Mevcut saatlerde bisikletiyle metro/izbandan ancak emekli bisikletliler veya işten izin koparıp h.içi tura çıkanlar faydalanabilir. İşin özü, belirlenen bu saatler bisikletli ulaşıma değil, bisiklet turizmine hizmet eder Merdiven/asansör yasakları yerine de çağdaş çözümler üretilebilir, böylece perona ulaşımda yaya ve bisikletli sıkışmaz. Zaten mevcut durumda bile merdivenler, üst geçitler çok dar ve yetersiz
İlk gün denediğim metro vagonunda, yeterli işaretleme olmadığını ben de farkettim ve önerilerimi e-mail olarak metro a.ş'ye ilettim. Hemen aynı gün gelen cevapta, önerilerimle ilgili bi şey yazmıyordu, sadece ilgim için tşk edildi ve benim sandığımın aksine bu kapı/sahanlıkların bisikletli öncelikli olmadığı belirtildi. yani, diğer yolcularla sürtüşmeler illa ki olacak bu durumda; umarım bu belirsizliği giderip öncelikli hale getirirler ve yeterli işaret ve anonslarla herkesi bilgilendirirler. aksi halde belirsizlikten doğacak sürtüşmeler nedeniyle, ileride tekrar bisiklet yasaklanabilir metroda
bisikletin "kısıtlı olarak" serbest olduğunu öğrenince, zamanla insanlar illa ki "hücum edecekler" ve o zaman da metro/izban yetkilileri "biz nerde yanlış yaptık?" diycekler. işin çözümü çok basit; iki uçtaki vagonların yarısına kadar koltukları sökmek, bu alanları "öncelikli engelli, bebek arabası ve bisikletli alanı" ilan etmek, gerekli işaretleme ve anonslarla bilgilendirme yapmak. bir de şu çift kentkart komedisini kaldırmak; bisiklet canlı mı ki kentkartı olsun Gerçekten "bisikletli izmir" isteniyosa, ilave para alınmaz ve zaman kısıtı da kaldırılır. Mevcut saatlerde bisikletiyle metro/izbandan ancak emekli bisikletliler veya işten izin koparıp h.içi tura çıkanlar faydalanabilir. İşin özü, belirlenen bu saatler bisikletli ulaşıma değil, bisiklet turizmine hizmet eder Merdiven/asansör yasakları yerine de çağdaş çözümler üretilebilir, böylece perona ulaşımda yaya ve bisikletli sıkışmaz. Zaten mevcut durumda bile merdivenler, üst geçitler çok dar ve yetersiz