Scudo Sports

Jordanred markası ve hizmetleri hakkında bilgilendirme

Ben boxer ile beraber giyiyordum. Bir sorunda yaşamadım öbür türlü çok ciplakmış hissi veriyor ya insan metroya felan binince herkes ters ters bakıyor zaten 😂
Çıplaklık hissi olmasın diye ince kısa koşu şortlarından giyiyorum ben hep önceki pedsiz taytlarımda. Bunda da o şekilde şort giyerim yine.
Ben de giyilmemesi taraftarıyım o bölge terlemeye çok müsait ve aşırı terliyor zaten iç çamaşırı teri emdiği için mantar vs tarzı enfeksiyona sebep olabiliyor tecrübeyle sabit asla giymem artık :)
Tamamdır, dikkate alacağım ben de :):harika:
 
Scudo
Çıplaklık hissi olmasın diye ince kısa koşu şortlarından giyiyorum ben hep önceki pedsiz taytlarımda. Bunda da o şekilde şort giyerim yine.

Tamamdır, dikkate alacağım ben de :):harika:
Bu sefer (link) dan slip don aldım koşucuların kullandığı onla denicem. Ben öyle direk giyemem ağa yok 😂

Edit: Neyse konu başlığı dağılmasın daha fazla..
 
Ben boxer ile beraber giyiyordum. Bir sorunda yaşamadım öbür türlü çok ciplakmış hissi veriyor ya insan metroya felan binince herkes ters ters bakıyor zaten 😂
Hocam herhangi bir taytın altına iç çamaşırı giyilmez. Koşu taytı, bisiklet taytı veya kadınların giydiği taytlar. Tayt zaten iç çamaşırı teknolojisiyle üretilir. Bisiklet taytında da ped olduğu için o bölge direkt bölgeye temas etmelidir ki ped kaymasın vb.

Ayrıca eğer pamuklu iç çamaşırı giyersen o bölge terden bakteri üretir ve tahriş eder.
 
bu zamana kadar neden almadım diyeceksiniz.
ay başında 2 takım daha alacağım.
Bu akşam yaklaşık 20 km'lik bir sürüş yaptım. Gerçekten de dediğiniz gibi; daha önce neden almamışım:). Başka bir marka deneme fırsatım olmadı ama Jordanred'in airmeshli taytı da kaliteliymiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Haluk Eke
İlanlara, jordanred forma koydum. Bunu yedek olarak almıştım. İlgilenenler inceleyebilir.
 
İndirimleri batsın. THH sonucunu bekliyorum Bir güzel kalaylayacağım bunları.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: Cemal Ç.
Linkte ki uzun taytı almayı düşünüyorum ama Air mesh pedli yerine Premium Jel ped varmış. Kısa taytından memnundum ve onda Air mesh ped vardı. Bu taytı kullanan arkadaşlar olumlu ve olumsuz yönleri neyse yorumda bulunabilirler mi ?

(link)
 
Linkte ki uzun taytı almayı düşünüyorum ama Air mesh pedli yerine Premium Jel ped varmış. Kısa taytından memnundum ve onda Air mesh ped vardı. Bu taytı kullanan arkadaşlar olumlu ve olumsuz yönleri neyse yorumda bulunabilirler mi ?

(link)
Şu ürünü düşünürseniz: (link) hem daha uygun hem de airmesh pedli. Ben kullanıyorum memnunum.
 
Linkte ki uzun taytı almayı düşünüyorum ama Air mesh pedli yerine Premium Jel ped varmış. Kısa taytından memnundum ve onda Air mesh ped vardı. Bu taytı kullanan arkadaşlar olumlu ve olumsuz yönleri neyse yorumda bulunabilirler mi ?

(link)

İki ped arasında fark nedir ki?
 
Şu ürünü düşünürseniz: (link) hem daha uygun hem de airmesh pedli. Ben kullanıyorum memnunum.

İlk başta onu düşündüm fakat bedeni kalmamış. 2xl alcaktım.
İki ped arasında fark nedir ki?

Firmaya sordum, Air mesh dedikleri turuncu ped lifli yapısı olduğu için 6-8 saat olan uzun sürüşler için tasarlanmış ve diğer Jel pedli olandan daha iyi hava geçirgenliğine sahipmiş, uzun sürelerde rahat ettiriyor gerçekten kısa taytından çok memnundum. Bu bahsi geçen Jel pedli tayttan alıp pişman olmak istemiyorum. Firmanın bana attığı resimleri ekliyorum belki fikir ve yorum için yardımcı olur. Mavi renkli olan Jel dedikleri ped.
 

Dosyalar

  • 0a22b2a9-551d-45d0-ad3d-9425dfe10d38.jpeg
    0a22b2a9-551d-45d0-ad3d-9425dfe10d38.jpeg
    57,3 KB · Okunma: 25
  • 2469b47b-c3f0-4711-8bc6-9594a62d604b.jpeg
    2469b47b-c3f0-4711-8bc6-9594a62d604b.jpeg
    56,6 KB · Okunma: 26
Sanırım Mart ayı idi buradan 1 tayt, 2 kapşonlu ve 1 boyunluk aldım.

Hepsini ürün sayfalarında yazan ölçü tablosu üzerinden kendi ölçüme uygun bedenlerini satın aldım. Boyunluk hariç hepsi küçük geldi. Taytı sadece 1 kere iç çamaşırı üzerinden deneme amaçlı giydim ve bugün oldu hala tekrar elimi bile sürmedim.

İade talebi oluştururken tayt için iade oluşturamadığımı fark ettim. Sonra kendilerine telefonla ulaştım ve durumu izah ettim. Taytları hijyen gerekçesi ile iade almadıklarını istersem söküp bacaklarını genişleterek tekrar dikebileceklerini söylediler. Ben de bunu kabul etmedim ve iade etmek istediği sadece 1 kez ve sadece 1 dk iç çamaşırı ile denediğimi söyledim. Bunu bilemeyeceklerini, o yüzden kabul edemeyeceklerini söylediler.

Tüketici kanunu der ki; ilk 6 ayda arızalanan ürün ayıplı sayılır, aksi durumu ispat yükümlülüğü satıcıdadır. Ürünün ölçü tablosu hatalı olduğu için direk ayıplı oluyor zaten ama kabul etmiyorlar ve kanunları çok iyi bildiklerini iddia ediyorlar. Kendi kafalarına göre koydukları kural ile kanun çiğniyorlar. Bununla ilgili tüketici hakem heyetine başvuracağımı belirterek telefonu kapattım.

Neyse kapşonluları iade edeyim dedim. Onlar için iade talebi oluşturduğumda ise siteleri iban vermemi zorunlu tutuyor ve iade talebimi sonuçlandırmıyordu. Ödememi kredi kartı ile taksitli yapmıştım. Tekrar kendilerini aradım ve durumu izah ettim. Telefondaki kişi bana dedi ki: KREDİ KARTI İLE ÖDEDİYSENİZ KREDİ KARTINIZIN İBANINI YAZIN. Ben iban öyle bir şey değil diye izah ederken telefonu başkası aldı ve tekrar denememi söyledi ve sorun düzelmişti.

İade için bir kargo bilgisi ve kodu olmadığı için bunları talep etmek için tekrar aradım. İstediğiniz kargo ile gönderebilirsiniz, ödemesi size ait dediler. Bunun böyle olmadığını kanunen kargo ücretinin kendilerine ait olduğunu söyledim. Bana yılbaşında kanunun değiştiğini, iadelerde artık kargo ücretinin tüketiciye ait olduğunu söylediler. Ben de işim gereği tüketici hakları ve kanunlarına hakim olduğum için belirtilen yasa tasarısının kabul edilmediğini, mevcut kanunun hala yürürlükte olduğunu belirttim. Bana yanlış bildiğimi söylediler, ilgili kanun maddelerini ve yasa tasarısının reddini kendilerine iletince ikna oldular ve bana karşı ödemeli göndermem için kargo kodu verdiler.

Bu firma aleni bir şekilde müşterisini tırtıklamaya çalışıyor. İadeyi oldukça zorlaştırıp belki iadeden vaz geçer diye bir umut bekliyor. Kredi kartı ile yaptığım alışverişi havale ile iade etmek istiyor ki komisyon cebine kalsın. Önceki sayfalarda komisyonu faturada ayrı satır göstermeleri ilginç demiştim. Demek ki sebebi buymuş. Ürün bedelini komisyon hariç havale ile ödeyip gerçekliği muallak olan komisyonu ya da komisyonun bir kısmını cebe atmak. Belki de komisyon zaten ürün fiyatına ekli ve komisyon diye de ayrı ücret alıyorlar. Bu kısmını bilemeyiz tabi ama yapılan uygulama beni bunları düşünmeye sevk ediyor. Ama banka üzerinden kredi kartına yapılan iadede komisyon da iade edildiği için buna yanaşmak istemiyorlar. İadeyi belirli koşullar oluşmadan ödeme yönteminden farklı bir şekilde yapmak kanunlara aykırıdır.

Bir firma düşünün telefon ile aradığınızda konuştuğunuz kişi iban ve kredi kartı kavramlarını bilmiyor, bir diğeri de kanun değişti diye sizi kandırmaya çalışıyor bir taraftan da kurulan sistem komisyonu cebe atmaya çalışıyor. Böyle bir firmaya nasıl güveneceksiniz?

Geçen hafta thh başvurum lehime sonuçlanmış. Tebliğ ve itiraz süresinin dolmasını bekliyorum. Zaten lütfedip heyete savunma da vermemişler. Umarım itiraz ederler de nasıl bir itirazda bulunacaklarını görürüm.

Aradan aylar geçmiş, verdiğim para çoktan pula dönmüş ama benim derdim verdiğim parayı almak değil, verdiğim paranın karşılığını almak ve bu tür müşterisini yolunacak kaz olarak gören firmaların kanunsuz işlerini yüzüne vurmak ve elimden geldiğince duyurmak. 1 kuruş dahi olsa yanlarına kar bırakmamak.

Yaşanan süreçten ötürü kendilerine hakkımı helal etmiyorum.
 
Sanırım Mart ayı idi buradan 1 tayt, 2 kapşonlu ve 1 boyunluk aldım.

Hepsini ürün sayfalarında yazan ölçü tablosu üzerinden kendi ölçüme uygun bedenlerini satın aldım. Boyunluk hariç hepsi küçük geldi. Taytı sadece 1 kere iç çamaşırı üzerinden deneme amaçlı giydim ve bugün oldu hala tekrar elimi bile sürmedim.

İade talebi oluştururken tayt için iade oluşturamadığımı fark ettim. Sonra kendilerine telefonla ulaştım ve durumu izah ettim. Taytları hijyen gerekçesi ile iade almadıklarını istersem söküp bacaklarını genişleterek tekrar dikebileceklerini söylediler. Ben de bunu kabul etmedim ve iade etmek istediği sadece 1 kez ve sadece 1 dk iç çamaşırı ile denediğimi söyledim. Bunu bilemeyeceklerini, o yüzden kabul edemeyeceklerini söylediler.

Tüketici kanunu der ki; ilk 6 ayda arızalanan ürün ayıplı sayılır, aksi durumu ispat yükümlülüğü satıcıdadır. Ürünün ölçü tablosu hatalı olduğu için direk ayıplı oluyor zaten ama kabul etmiyorlar ve kanunları çok iyi bildiklerini iddia ediyorlar. Kendi kafalarına göre koydukları kural ile kanun çiğniyorlar. Bununla ilgili tüketici hakem heyetine başvuracağımı belirterek telefonu kapattım.

Neyse kapşonluları iade edeyim dedim. Onlar için iade talebi oluşturduğumda ise siteleri iban vermemi zorunlu tutuyor ve iade talebimi sonuçlandırmıyordu. Ödememi kredi kartı ile taksitli yapmıştım. Tekrar kendilerini aradım ve durumu izah ettim. Telefondaki kişi bana dedi ki: KREDİ KARTI İLE ÖDEDİYSENİZ KREDİ KARTINIZIN İBANINI YAZIN. Ben iban öyle bir şey değil diye izah ederken telefonu başkası aldı ve tekrar denememi söyledi ve sorun düzelmişti.

İade için bir kargo bilgisi ve kodu olmadığı için bunları talep etmek için tekrar aradım. İstediğiniz kargo ile gönderebilirsiniz, ödemesi size ait dediler. Bunun böyle olmadığını kanunen kargo ücretinin kendilerine ait olduğunu söyledim. Bana yılbaşında kanunun değiştiğini, iadelerde artık kargo ücretinin tüketiciye ait olduğunu söylediler. Ben de işim gereği tüketici hakları ve kanunlarına hakim olduğum için belirtilen yasa tasarısının kabul edilmediğini, mevcut kanunun hala yürürlükte olduğunu belirttim. Bana yanlış bildiğimi söylediler, ilgili kanun maddelerini ve yasa tasarısının reddini kendilerine iletince ikna oldular ve bana karşı ödemeli göndermem için kargo kodu verdiler.

Bu firma aleni bir şekilde müşterisini tırtıklamaya çalışıyor. İadeyi oldukça zorlaştırıp belki iadeden vaz geçer diye bir umut bekliyor. Kredi kartı ile yaptığım alışverişi havale ile iade etmek istiyor ki komisyon cebine kalsın. Önceki sayfalarda komisyonu faturada ayrı satır göstermeleri ilginç demiştim. Demek ki sebebi buymuş. Ürün bedelini komisyon hariç havale ile ödeyip gerçekliği muallak olan komisyonu ya da komisyonun bir kısmını cebe atmak. Belki de komisyon zaten ürün fiyatına ekli ve komisyon diye de ayrı ücret alıyorlar. Bu kısmını bilemeyiz tabi ama yapılan uygulama beni bunları düşünmeye sevk ediyor. Ama banka üzerinden kredi kartına yapılan iadede komisyon da iade edildiği için buna yanaşmak istemiyorlar. İadeyi belirli koşullar oluşmadan ödeme yönteminden farklı bir şekilde yapmak kanunlara aykırıdır.

Bir firma düşünün telefon ile aradığınızda konuştuğunuz kişi iban ve kredi kartı kavramlarını bilmiyor, bir diğeri de kanun değişti diye sizi kandırmaya çalışıyor bir taraftan da kurulan sistem komisyonu cebe atmaya çalışıyor. Böyle bir firmaya nasıl güveneceksiniz?

Geçen hafta thh başvurum lehime sonuçlanmış. Tebliğ ve itiraz süresinin dolmasını bekliyorum. Zaten lütfedip heyete savunma da vermemişler. Umarım itiraz ederler de nasıl bir itirazda bulunacaklarını görürüm.

Aradan aylar geçmiş, verdiğim para çoktan pula dönmüş ama benim derdim verdiğim parayı almak değil, verdiğim paranın karşılığını almak ve bu tür müşterisini yolunacak kaz olarak gören firmaların kanunsuz işlerini yüzüne vurmak ve elimden geldiğince duyurmak. 1 kuruş dahi olsa yanlarına kar bırakmamak.

Yaşanan süreçten ötürü kendilerine hakkımı helal etmiyorum.
Yurtdışında herşeyi iade alıyorlar, hatta mağazada taytı deneyerek satın alıyorsun en azından benim yaşadığım yerde böyle. Ürünü alan zaten yıkamadan ilk kullanımı yapmıyordur diye tahmin ediyorum dolayısıyla hijyen sebebi demek biraz abest kaçıyor, bunları duyanda üretimi çok streril ortamda yapıp paketleyip kullanıcıya yolluyorlar sanacak.

İade yönetiminde ise direk yaptığın ödeme kartına iadesi mevcut, bu sistemin Türkiyede olmaması imkansız. Dünyanın her yerinde var bu sistem.

Ben 3-4 sene önce deneme amaçlı 2 takım almıştım. Birini kullandıktan sonra bir daha kullanmadım. Diğer set halen poşetinde duruyor. Ürünleri benim için vasatı geçememişti. Beden konusunda her iki takım L beden sipariş vermiştim. Bir takım tam olurken diğerinin önünü kapatmak için herhalde 10 kg vermem lazımdı. Kendilerine ilettiğim zaman yenisini ücretsiz yollayıp küçük olanıda geri istememişlerdi
 
İade yönetiminde ise direk yaptığın ödeme kartına iadesi mevcut, bu sistemin Türkiyede olmaması imkansız. Dünyanın her yerinde var bu sistem.

Bu var zaten ama tercih etmek istemiyorlar. Direk nakit vermek istiyorlar. Hatta ülkemiz bu tür ödeme yöntem ve sistemleri konusunda dünya ortalamasının üzerindedir diye düşünüyorum.
 
Maalesef Sıkı denetim ve yürütülebilen bir kanun yoksa her şeyi yaparlar, yapıyorlar..
 
1703062791847.png
25 tl için mi tüm bu tantana?
 
Geri