Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Katlanır bisiklet tavsiyeleri

Scudo
Batuhan hocam merhaba,
Kullanmadığım evde yatan tern node d8 bisikletimi ve ıvır zıvır birçok aksesuarla beraber satabilirim. Şişli'deyim. Ama 24 inch benimki,20 inch kriteriniz değişirse haberleşebiliriz. Sanırım 4 sene önce almıştım faturasını bulamadım :/
Teşekkür ederim ama ben Antalyada oturuyorum gelip teslim alma imkanım yok maalesef. Bir de taşınabilirlik açısından 20 inç olması daha uygun benim için teşekkür ederim gene de düşündüğünüz için🙂
 
Katlanabilir 26 inçler hakkında ne düşünüyorsunuz?
 
Merhaba 7-8 bine kadar bütçeli katlanır bisiklet almayı düşünüyorum. illa 8 bin olacak diye bir şart yok daha uygun fiyat performans olarak önerdiğiniz bir model varsa da değerlendiririm. Kriterlerim 20 inç olması ve kaliteli mümkünse kronik sorunu olmayan bakımı yapıldığında yıllarsa sorunsuz kullanılabilecek bir bisiklet olması. Aklımda forumdaki önerilerden yola çıkarak dahon vitesse d8 ve tern link d8 var. Bu yılki dahonlarda vites sistemini shimano yerine kendi vitesleriyle değiştirmişler. Yeni vitesler kronik sorunlu diye okudum birkaç yorumda aslı var mı bilmiyorum. Bir de gidon esnemesinden ve içindeki plastik parçanın sürekli kırılmasından şikayetler edenler var sanırım. Bu fiyat aralığında ne önerirsiniz yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba dahon mu D8 düşünürseniz görüşebiliriz.
 
Merhabalar. Akaryakıt zamlarından sonra katlanır almaya niyetlendim, Tilt 500 önerilen bir model midir, benim hoşuma gitti. Bu fiyat bandında başka bir modele mi bakılmalıdır (3000 TL)?
 
Bence 3.000 TL için çok iyi bir bisiklet. Decathlon un garantisi iade politikası da ortada. Bence katlanıra niyetliyseniz çok düşünmeden alın. Zaten sevmezseniz iade edersiniz. Daha fiyat güncellemesi de yapmadılar. Bugun yarın o fiyat 3,500 4,000 seviyesine çıkacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Köksal
Katlanabilir 26 inçler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Katlanır bisikletten ne beklediğinize göre seçiminizden memnun kalabilir ya da pişman olabilirsiniz. Katlanınca ne kadar küçüldüğü, ağırlığı, mekanizmasının kalitesi, fiyatı hepsi bir etken. Büyük tekerli katlanırların sürüş zevki ve kalitesi, konforu küçük tekerli katlanırlardan iyidir, ama katlanınca daha zor taşınır.

Uzun süre hem küçük hem büyük tekerli katlanır kullandım. Şu anda evde depolama sorunum olmadığından katlanır bisikletlerimi sattım. Mevcut bisikletlerim katlanır bisiklete göre hem daha zevkli, hem daha konforlu, hem daha dayanıklı, hem daha güzel, hem daha hızlı. Katlanır bisikletten hiç bir zaman klasik bir üçgen kadronun sürüş zevkini alamazsınız. Tek bisiklete kalsam ve kısıtlı depo imkanım olsa bile artık katlanır almam, onun yerine ön tekeri çıkarıp bisikleti öyle saklamayı tercih ederim. Katlanır bisikleti yalnızca arada metro, otobüs gibi toplu ulaşımla birleştirip ulaşım için kullanan veya işyerinde mecburen dolaba falan koymak zorunda olan kişilere veya yurtta kalıp bir köşeye sıkıştırmak zorunda olanlara öneririm. Dışarıda gittiğiniz restoran, vs mekanlar da katlanır bisiklet de olsa içeri almıyor çoğu zaman.

Bu işin tek bir doğrusu yok, olsa tüm insanlar o bisikleti alır başka bisiklet satılmazdı. Size tavsiyem beklentilerinizi bir liste yapın, bir de ilginizi çeken, fiyatı bütçenize uygun bisikletleri liste yapın, en çok uyuşanlar üzerinden değerlendirin. Elektrik desteği teker küçüldükçe tehlikeli hale geliyor bence, ayrıca katlanır bisikletlerin mekanizma sorunu hep olur, elektrik motoru bisikletin üzerindeki yükleri artırarak bu sorunları artırabilir.
Ama illa katlanır alacaksanız koşullarınıza ve beklentilerinize göre karar verin. Örneğin katlı vaziyetteyken çok taşıyacaksanız küçük, uzun süreli veya hızlı kullanacaksanız büyük tekerli alın.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Öncelikle herkese merhaba
Geçirdiğim bir kaza sonrası hem ailemin baskısı hem de cesaretimin kırılması sebebiyle uzun yıllar 2 tekerleği olan tüm taşıtlardan uzak durdum. son zamanlarda hem spor amaçlı hem de ulaşım için katlanır bisiklet almaya karar verdim. uzun uzun araştırdım fakat piyasada bol bulunan ürün çeşitliliği sebebi ile nasıl bir seçim yapmam lazım karar veremedim.
ihtiyaçlara gelirsek; günlük yaklaşık az eğimli 20km iş güzergahı ve haftasonları arkadaşlarla beraber yokuşlu inişli uzun mesafeli (60-80KM) plan yapabilecek seviyede bir bisiklete ihtiyacım var.
boy 1.83 kilo 85 tüm bunların çerçevesinde önerebileceğiniz fiyat performans dediğiniz ve ya seni bundan aşağısı kurtarmaz dediğiniz marka modeldeki tavsiyelerinize ihtiyacım var. bütçe konusunda da aşırı esnek bir bütçeye sahip değilim 2. el alamam fiyatı ne kadar uygun olursa o kadar iyi olur benim için.
yardımlarınız ve değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
 
Katlanır (flexi 121) ve şehir bisikleti(Peugeot t11) kullanıyorum. Flexi 121 için konuşacak olursak benim bisiklete mi özgü yoksa hepsi mi böyle bilmiyorum ama katlanması ve taşınması beni çileden çıkarıyor. Katlanmış halde hiçte küçük olmuyor, ağırlığı cabası. Yanınızda taşımaya çalışırken sürekli mıknatıs ayrılıyor( en sonunda düşüp kayboldu) ve açılmaya çalışılıyor. Açarken insanı uğraştırıyor. Kıyaslamayı arkadaşımın dahon bisikleti ile yapıyorum. Vites konusu ise bence 21 olması gereksiz. Rampaları düşünerek aldım ama ön vites en büyük dişli de kullanıyorum çok uzun zamandır. Zamanla kondisyon artınca zaten rampalar kolaylaşıyor. Bence en büyük avantajı heryere katlayıp yanında götürmek. Kafe, restoran, AVM, market vs hatta sınıfa kadar yanımda götürüyorum. Dışarıda başına birşey gelir diye rahatsız olmaya gerek kalmıyor. Ayrıca İstanbul'da her saat toplu taşımaya kabul ediliyor. Katlanır bisiklet belli bir hızdan sonra bana güven vermiyor şehir bisikletine kıyasla. Teker çapı ve gidon sebebiyle çok kıvrak oluyorlar tedirginlik olması bence bu yüzden. Uzun mesafe gitme konusu tamamen kişinin totosuna bağlı. Katlanır için tavsiyem mutlaka gidip mağazada kendiniz katlayın, katlı halde taşıyın. Katlama işini mutlaka birkaç kere tekrar edin.
Şehir bisikletine geçersek. Bence yolda giderken daha konforlu ve güven veriyor. Yüksek hızlarda gitmek mümkün. En büyük dezavantajı kafe, avm vs yerlere ve kalabalık saatlerde toplu taşımaya almıyorlar. Dışarıda bırakmak gerekiyor bu da beni tedirgin ediyor. Uzun tur için katlanır bisikletten daha konforlu olacağı kesin. Yaşadığınız şehirde yollar nasıldır bilemiyorum ama amortisörün gereksiz ağırlık dışında pek etkisi yok şehir içinde ama yine de tercih meselesi.
Teknik detaylara boğulmadan, hangi koşullarda kullanacağınızı ve iki tarafında artı eksilerini tartmak gerekir. Ve en önemlisi sizi mutlu eden ve içinize sinen modeli almanız. Bir ulaşım aracından ziyade yol arkadaşı seçiyorsunuz. Kask hep başınızda ve ışıklarınız hep açık olsun. Umarım herkes kazasız belasız uzun yıllar bisikleti ile mutlu olur.

Flexi 121 icin ayni fikirdeyim. Hemen katla otobuse bin, metroya in-cik seklinde bir bisiklet degil. Hem katlamak zor, hem de katlandiginda el arabasi gibi surmek mumkun degil, tasimak icin de agir baya. Seyahat sonunda, evde, isyerinde depolamak icin ideal.

Otobus-Metro icin mosso'nun 16'' modelinden aldim. Bunun da gidonunda bir sorun cikti, fabrikadan parca bekliyorum bir haftadir. Biraz kullandiktan sonra ikisini karsilastirma yazisi yazarim belki...
 
bugün peugeot f10-d yi ilk defa test etme imkanı buldum.

şehir bisikletim merida md-20 ye göre daha güvensiz hissettirdi. oyuncak gibi :)

merida ile rahatça kendimi saldığım yokuştan aşağıya frenle indim (ki yerlerin ıslak olmasının ve bisikleti ilk defa sürüyor oluşumun "tedirginliğimin" da etkisi var)

vites geçişleri çok seri. rampaları çok kolay çıkma imkanı sunuyor. katlanması falan kolay, tartmadım ama merida dan hafif duruyor.

şehir bisikleti ile kıyaslamak doğru gelmeyebilir çok kişi için, ben bana göre farklarını vurgulamak istedim.

3795 e en son alanlardanım sanırım. fiyatlar uçtu gitti.

N11 Erdoğan bisiklet sattığı fiyattan caymadı 3.895 e teslim etti bisikleti. Sözlerinin eri olmaları münasebetiyle teşekkür hak ediyorlar. hepsiburada satıcısı teknik bisiklet 3.795 e satıştan caydı. aradaki farkı hepsi burada hediye çeki ile telafi etti.

aldığıma değdiğini düşünüyorum. kısa mesafe ve toplu ulaşımlar arası geçişte rahatlıkla kullanırım. (yaz kış)

tekerinize daş değmesin, selamlar.


1639830008904.png
 
Katlanır bisikletin sıfırına ve viteslisine asla para vermem, özellikle katlanır bisiklete 1.500 liradan fazla para vermem, asıl bisikletimin yanında ikinci bisiklet olur anca, az önce 1300 liraya aldım bi tane, ikinci el, btwin tilt 100.
 
Katlanır bisikletin sıfırına ve viteslisine asla para vermem, özellikle katlanır bisiklete 1.500 liradan fazla para vermem, asıl bisikletimin yanında ikinci bisiklet olur anca, az önce 1300 liraya aldım bi tane, ikinci el, btwin tilt 100.
Alınmayacak tek katlanır bisikleti almışsınız :)
 
merhabalar; yıllardır kullandığım ümit marka dağ bisikletimi babam gitmiş ve komşunun oğluna vermiş bana sormadan :) . anlayacağınız üzere bu durum benim sinirimi bozdu ve ben de katlanır bisiklet alayım da odama sokayım dedim. en fazla 3000 lira verebilirim şimdilik. bu tür bisiklete hakim olmadığım için her türlü öneriye açığım. fiyat için şu an böyle bir şey beklemediğim için ve ekonomik nedenlerden dolayı çok fazla bütçem yok ve 3000 lira değerini net değil de aşağı yukarı olarak alıp tavsiyelerde bulunursanız daha iyi olur.

okuyup da benim için üzülen arkadaş olursa özür dilerim :D benim elimde olmayan acıklı bir durum. çocuk gibi üzüldüm ben :(.
 
Arkadaşlar merhabalar, Migros'ta satılan katlanabilir bisikletler nasıl, fiyat olarak uygun duruyor, sadece seyahatlerimde yanımda götürmek için almayı düşünüyorum. Alan, kullanan var mı, tavsiye eder misiniz?
 
Arkadaşlar merhabalar, Migros'ta satılan katlanabilir bisikletler nasıl, fiyat olarak uygun duruyor, sadece seyahatlerimde yanımda götürmek için almayı düşünüyorum. Alan, kullanan var mı, tavsiye eder misiniz?
sonradan pişman olmamak için belli başlı markalardan, (carraro, mosso, bianchi, dahon, tern) vazgeçmeyin. fiyat uygun değilse ikinci elini düşünün derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: celilyafes
peugeot f10-d nin orta mesafe (27 km / 210 metre tırmanış) sürüşünü yaptım bugün; ortalama hız 11,2 km.

sele 1,5 saatten sonra yorucu olmaya başlıyor onun ötesinde pek sıkıntı yok. yerler ıslak olduğu için yokuşları frenle indim olası bir kayma ihtimaline karşı.

peugeot f10-d den ciyk ciyk ses geliyordu. (sıfır bisiklet) teknik servise götürdüm (velo istanbul) sağolsun ilgilendi oradaki arkadaş. fabrika akortsuz bisikleti satmış resmen.

kadrosu da komponentleri de iyi bisikletin. büyük aynakol biraz daha büyük olabilir miydi diye düşündüm dişli oranlarına bakınca. gerek yokmuş en üs viteste düz yolda sürekli yüksek kadans yapmak zor (en azından bu ham kondisyonum için)

sürüş linkini paylaşmak istedim ama maalesef izin vermiyor forum.

1641117745490.png
 
sonradan pişman olmamak için belli başlı markalardan, (carraro, mosso, bianchi, dahon, tern) vazgeçmeyin. fiyat uygun değilse ikinci elini düşünün derim.
tavsiyeniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi yapmak en doğrusu galiba, katlanır bisiklet olunca daha dikkatli olmak lazım :)

peugeot f10-d nin orta mesafe (27 km / 210 metre tırmanış) sürüşünü yaptım bugün; ortalama hız 11,2 km.

sele 1,5 saatten sonra yorucu olmaya başlıyor onun ötesinde pek sıkıntı yok. yerler ıslak olduğu için yokuşları frenle indim olası bir kayma ihtimaline karşı.

peugeot f10-d den ciyk ciyk ses geliyordu. (sıfır bisiklet) teknik servise götürdüm (velo istanbul) sağolsun ilgilendi oradaki arkadaş. fabrika akortsuz bisikleti satmış resmen.

kadrosu da komponentleri de iyi bisikletin. büyük aynakol biraz daha büyük olabilir miydi diye düşündüm dişli oranlarına bakınca. gerek yokmuş en üs viteste düz yolda sürekli yüksek kadans yapmak zor (en azından bu ham kondisyonum için)

sürüş linkini paylaşmak istedim ama maalesef izin vermiyor forum.

279645 dosyayı görüntüle
size de teşekkür ederim tavsiyeniz için, ayrıca bisikletiniz çok güzelmiş güle güle kullanın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: rfnrk ve Rider108
peugeot f10-d nin orta mesafe (27 km / 210 metre tırmanış) sürüşünü yaptım bugün; ortalama hız 11,2 km.

sele 1,5 saatten sonra yorucu olmaya başlıyor onun ötesinde pek sıkıntı yok. yerler ıslak olduğu için yokuşları frenle indim olası bir kayma ihtimaline karşı.

peugeot f10-d den ciyk ciyk ses geliyordu. (sıfır bisiklet) teknik servise götürdüm (velo istanbul) sağolsun ilgilendi oradaki arkadaş. fabrika akortsuz bisikleti satmış resmen.

kadrosu da komponentleri de iyi bisikletin. büyük aynakol biraz daha büyük olabilir miydi diye düşündüm dişli oranlarına bakınca. gerek yokmuş en üs viteste düz yolda sürekli yüksek kadans yapmak zor (en azından bu ham kondisyonum için)

sürüş linkini paylaşmak istedim ama maalesef izin vermiyor forum.

279645 dosyayı görüntüle

allah kaza bela vermesin bisiklet çok güzel. gevşemiş vidaların hepsini kararında sıkın. yine doğru akort bisikleti uzun ömürlü kullanabilmek için çok önemli, bisiklet bütün yokuşların üstsinden gelebilecek komponente sahip. sürüş linkini paylaşırsanız çok iyi olur veya bisikleti tanıtan kısa bir videoda olabilir ağırlığı vesayre. youtube da hiç bir video yok bu bisikletle ilgili. bisiklete yapılabilecek en güzel geliştirme ilerde lastiklerini konforlu ve hızlı bir schwalbe modeli ile değiştirmek olur kanaatimce. yine sele değişimi ve bagaj çamurluk gibi gereksiz ağırlıklardan kurtulabilirseniz çok daha rahat yokuş çıkarsınız. yine bu bisiklette 8 vites 12-32 kaset takılı olması lazım. bunun bir üst versionu 8 speed 11-34 megarange ruble takabilirseniz 11 den dolayı hem hızınız ve 34 den dolayı yokuş çıkma beceriniz aynı anda artar. çok geniş teker tercih ederseniz 2.1 inch yanak ve üzeri çatal ve jant kalınlğı desteklerse küçük bir dağ bisikletine dönüşür, dağlarda ormanlarda bile takılabilirsiniz. pedal ymuşaklığı açısından dağ bisikletlerinden amortisör, jant kuvveti gibi etmenler hariç bir farkı yok çünkü. 34 ruble ile hesaplayınca 26 inç dağ bisikletlerinde 0.67 oranına denk geliyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: rfnrk
allah kaza bela vermesin bisiklet çok güzel. gevşemiş vidaların hepsini kararında sıkın. yine doğru akort bisikleti uzun ömürlü kullanabilmek için çok önemli, bisiklet bütün yokuşların üstsinden gelebilecek komponente sahip. sürüş linkini paylaşırsanız çok iyi olur veya bisikleti tanıtan kısa bir videoda olabilir ağırlığı vesayre. youtube da hiç bir video yok bu bisikletle ilgili. bisiklete yapılabilecek en güzel geliştirme ilerde lastiklerini konforlu ve hızlı bir schwalbe modeli ile değiştirmek olur kanaatimce. yine sele değişimi ve bagaj çamurluk gibi gereksiz ağırlıklardan kurtulabilirseniz çok daha rahat yokuş çıkarsınız. yine bu bisiklette 8 vites 12-32 kaset takılı olması lazım. bunun bir üst versionu 8 speed 11-34 megarange ruble takabilirseniz 11 den dolayı hem hızınız ve 34 den dolayı yokuş çıkma beceriniz aynı anda artar. çok geniş teker tercih ederseniz 2.1 inch yanak ve üzeri çatal ve jant kalınlğı desteklerse küçük bir dağ bisikletine dönüşür, dağlarda ormanlarda bile takılabilirsiniz. pedal ymuşaklığı açısından dağ bisikletlerinden amortisör, jant kuvveti gibi etmenler hariç bir farkı yok çünkü. 34 ruble ile hesaplayınca 26 inç dağ bisikletlerinde 0.67 oranına denk geliyor.
link paylaşmaya çalıştım izin vermedi. sistem yeterince tecrübeli görmedi sanırım beni :)

linkteki boşlukları kaldırmanız gerekiyor.

https: // www . sports-tracker . com/workout/irfanoruk/61d162b45da81640347f15a9


değerli önerileriniz için teşekkür ederim. arka aparat üzerine fotoğraf makinası çantamı alttan bağlayabileceğim bir çözüm üretme peşindeyim. makina ve lenlslerle birlikte bir kaç kilo daha artacak bisiklet ağırlığı :)

şehir bisikletime 28mm schwalbe maraton zırhlı lastik takmıştım vaktiyle. kesinlikle sürüşü rahatlatıyor. biraz bisikleti tanıyayım gerekirse komponentleri ona göre farklılaştırırımş. ama lastik dahil oldukça ideal geldi bana zira daha incesi daha sert ve yorucu olacak diye düşünüyorum.
 
Mevcutta dahon vitesse d8 2020 modelini kullanıyorum çok da memnunum. Eşim için de bir adet katlanır bisiklet bakıyoruz. Bütçe olarak 3-4 bin tl leri düşünüyorum. Aslında yine dahon istiyoruz ama fiyatlar malum. Biraz bakındım da bu bütçelerde carraro flexi ya da tern a7 alınabiliyor o da 2.el de falan. Sizlerin de görüşlerinizi rica ederim ne tavsiye edersiniz?
(Konum olarak sahile yakın oturmaktayız her yer düz diyebilirim keyif amaçlı sürüş amacımız.)
 
Son düzenleme:
Geri