Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Kırılmış bisikletler

Tam da Barış Manço-Unutamadım şarkısı çalıyordu.Hüzündendim bir an. :D
 
Scudo
carbon bisiklete binen ve kıran arkadaşlar inanıyorumki sert hareketler sonucunda bu olaylarla karşı karşıya kalmışlar . benim şahsi görüşüm hafifletmek uğruna dayanıklılığı yitirmek hiç iyi olmaz . sert hareketler yapan birisi bunları ğöz önünde tutmalı.crmoly kadrolar ve alimilyum alaşım kadrolardada aynı benzer problemler gözlenebilir .fakat daha dayanıklı olduğu kanısındayım.günlük kullanıcılar ve extreme sporcular bunu bilir..yarış için yapılmış bir bisiklet hafif olabilir ama günlük bisiklette bu fazla önem arz etmiyor bence... belirli kilonun üstünde insanlar daha dayanıklı olanları tercih etmeli. tabi bubenim gene kendi görüşüm eski model malzemeler sanki daha özenliydi örnek ( stx rc- lx black serisi- xtr 1998 model) ler gibi...teknoloji ilerliyor daha hafif malzemeler üretiliyor doğru.sadece malzemeleri seçerken amacın ne olduğunu birkez daha düşünmelii.
 
Paylaşımın için çok saol abi bir yandan çok eğlenceli bir yandan çok üzücü
 
çok üzücü. öncelikli olan amaca uygun bisiklet seçimi elbette. bisikleti hafifletmek için dayanıklılığı yitirmektense toplam ağırlığı düşürmek daha mantıklı değil mi?
 
Dah önce yazıldımı bilmiyorum ama hep aynı şeyi yazmışsınız dostlar hafiflik uğruna sağlamlıktan taviz veriliyor diye.

Kadroların çoğu aynı yerden kırılmış çünkü tüm gücü emen kısımlar orası. Aynı şiddetle kırılmayacak bir kadroyla o kazayı yaparsanız tüm darbeyi bedeniniz alacak. Kadro çarpışma esnasında size gelecek bir darbeyi kırılarak engelliyor. Ve bunun için testler yapılarak kadroların sağlamlığı araştırılıyor. Hafifl kadronun sizin koruma olasığı yok diye düşünmeyin.

Örnek vereyim otobanda yanyola çıkarken köşedeki bariyerlere çarpıldığında ne olduğunu görmüşsünüzdür. Akerdiyon gibi içe göçer. Bunun yerine sabit yapsalar neler olabileceğini düşünün.

tabii kimse carbon kadroyu sevmek zorunda değil tercihtir. Ama Hafiflik sağlamlıktan ödün vermektir demek biraz abartma olmuyor mu?
 
Sağlamlık açısından bakarsak ne tip bir darbe aldığna falan bakar bence...
Ama Karbon tercih ettiklerine göre vardır bir bildikleri.. Genede karbon çok pahalı...

Birde daha önce test video ları paylaşılmış... Bende bir tane paylaşiyim, yani youtube daki kişisel testler çok ta güvenilir gelmedi bana her türlüsü var...

(link)

Edit:

Ya da
(link)
 
Dikkat ederseniz kadroların hepsi hemen hemen çoğu kazalarda kırılmış.adamlar bu kadar sert ve hızlılarki bisikletler parçalanıyor, yorularak kopan sadece birkaç gidon ve kadro var kaza anında kırılmayacak, yamulmayacak, ezılmeyecek malzeme yoktur.Bu da kırılan parça kötü olduğu veya hafif olduğu için kırıldığı anlamına gelmez.Bu adamlar bu bisikletlerin hakkını veren insanlardır.Kırmaları parçalamaları doğaldır.

Ayrıca bir arkadaşın yorumuna bayıldım tekrar paylaşmak istedim.. :D

Evet ,karbon kötüdür,tehlikelidir,kırılır,dökülür vd..
Biz sizin yerinize bineriz üzmeyin kendinizi... :)
 
Böyle bisikletim olacak ve kırılacak. 40 gün oturur ağlarım vallaha :(
 
Eğer bir darbeyle kırılmadıysa arka aktarıcıyı nasıl kırmış onu anlamadım :)
 
start'ta başladım bir tane, finiş'e geldim bin tane, ne len bu? alıcam bende karbon bir bisiklet amma kırılır diye korkuyorum. :)
 
ilk fotoğrafta aynakol adamın ayağında kalmış nasıl başardıysa artık :D
Onu geçtimde ya adamlar kırık bisikletleriyle gayet mutlu şekilde fotoğraflar çekinmiş ben olsam oturur ağlarım yazık :D
 
Geri