@BisikletliCocuk konunu açıldığı günden beri takip ediyorum buraya forumun tecrübeli üyeleri tarafından 10 sayfa yazı yazılmış.hepsi de aynı şeyi söylüyor:"o kadroya yapacağın yatırım çöptür."ve sende onlara cevap olarak"bu dağ bayır giden canavar sağlam gaziantep çeliğinden" diyorsun.peki bu aliminyum bisikletler yolda giderken ortadan ikiye ayrılıyor da bizim mi haberimiz yok.Forumdaki çoğu kişi senin girmeye cesaret bile edemeyeceğin parkurlara aliminyum,karbon bisikletlerle giriyorlar.
Ben de bisiklet sürmeye market bisikletiyle başladım.küçük yaşlarda bisiklet üzerinde tecrübe kazanmak için uygun bisikletler.Ama gerek kadronun gereksiz ağırlığı,gerek arka amortisörün gücünü emmesi ilerleyen dönemde eziyete dönüşebilir.
Ben daha 1 yıl öncesine kadar market bisikleti kullanıyordum.sebebi maddi imkansızlık filan değil,bilgisizlikti.arka amortisörlü bisikletler gözüme daha hoş gözüküyordu.Fakat bir arkadaşımın alüminyum kadrolu mtb sini kullanıp kendi bisikletime geri döndüğüm zaman farkı anladım.boşuna hamallık yapıyormuşum.
Ardından bu forumdan ve diğer bilgilendirici kaynaklardan yaptığım araştırmalar sonucunda alü kadrolu tek amortisörlü mtb aldım.yakın zamanda da bu bisikletin kullanım amacıma uygun olmadığını farkedip şehir bisikletine geçtim.
"Mahalledeki arkadaşlarımı hep bu bisikletle geçiyorum"diyorsun.bunun nedeni büyük ihtimal arkadaşlarının da market bisikleti kullanıyor olmasıdır.bir market bisikletiyle yapılabilecek hızlar bellidir.
Sana tavsiyem çevrendeki arkadaşlarından birinde varsa tek amortisörlü veya amortisörsüz alü kadrolu bir bisikleti bir süre kullanman ve ardından kendi bisikletini sürmen. aradaki farkı mutlaka farkedeceksindir.
Tabi vereceğin cevabı da tahmin edeyim:"efendim bisikletimin kadrosunu değiştirmeyi düşünmüyorum çünkü bu sağlam gaziantep çeliği ve dağ bayır tık demiyor,sadece bu bisikleti bir performans canavarına dönüştürüp yaymayı düşünüyorum."olacaktır.
Ortaya çıkacak çöpü büyük merakla takip ediyorum.unutma bilmemek değil öğrenmemek ayıptır.