Bir süre önce Merlin'den siparişini verdiğim Continental lastikler sorunsuz bir şekilde geçen hafta elime ulaştı. Kargoyu teslim aldıktan iki gün sonra PTT İstanbul şubesinden (muhtemelen merkezden) beni arayıp kargoyu teslim alıp almadığımı sordular ve teslim aldığımı söylediğim halde, ellerinde bana gelen kargonun aynısının ve dökümandaki kargo numarasının da aynı olduğunu söylediler. Kargoyu teslim aldığımı ve muhtemelen bir yanlışlık olduğunu, ellerindeki kargonun başka birine gönderilmiş olabileceğini söyleyip görüşmeyi bitirmiştim. Bugün tekrar aynı kişi beni arayıp ellerindekini geri yollayamadıklarını, çünkü bir muhatap bulamadıklarını ve kargoyu bana göndereceklerini söylediler. Olayı anlayabilmek için ellerindeki faturanın fotoğrafını çekip bana atmalarını istedim ve işin ilginç yanı faturada gönderilen yerin Kanagawa/Japonya ve alıcının da Toru Matsuura diye biri olduğu açıkça yazıyor. Bu paket Japonya'ya gidecekken nasıl İstanbul'a geliyor onu hiç anlayamadım gerçi. Kargo geldiğinde Merlin ile iletişime geçip ne yapmam, nasıl bir yol izlemem gerektiğini soracağım. Nasıl bir geri dönüş yapacaklarını çok merak ediyorum.