Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Kullanıcıları Kulübü

@undefined benimde kadro kulağım kırıldı. firmayla konuşarak 100tl karşılığında kadro kulağını gönderdiler.
 
Scudo
Merhaba arkadaşlar legarda modeline en fazla kaçlık lastik takılıyor 35 mm den daha büyüğünü deniyen oldu mu
 
arkadaşlar merhaba legarda 2130 hakkında düşünceleriniz nedir? 27 vites düşünüyordum fakat 2130'da full set deore o kadar parayı altus-acera karışımına vereceğime (2127) full deore sete veririm hem performansı hem uzun ömrü olur diye düşündüm ama çok bisiklet tecrübem de yok 1 kere alıp uzun süre kullanmayı düşünüyorum sizce mantıklı mı deore set cidden aradaki farka değecek bir performansta mı? çok teşekkürler şimdiden
 
@egeryilmaz Bisiklet seçerken sadece vites sistemine bakmayın. Bu iki bisiklet amortisörlü olduklarından dolayı hafif değiller. 2130 14,5 kg'ymiş, neredeyse 5000 TL'lik bir şehir bisikleti için ağır kalıyor. Bisan TRX 8600 ve Carraro Sportive 330 modellerine bakın derim, daha hafifler.
 
@Aybek Cihan
Teşekkür ederim değerli düşünceniz için bende 1824 msm h var ve amortisörünü kullaniyorum kullanışlı olduğunu da düşünüyorum kilitli amortisörün sizce psikolojik midir arada kaldırımda vs gitmek durumunda kalinca daha konforlu oluyor diye dusunuyorum.
Yanlis kelime kullandim sanirim psikolojik mi değil de goz ardi edilebilecek bir sey mi demek istedim
@Aybek Cihan
 
Son düzenleme:
arkadaşlar bir tavsiye daha isteyecektim sizden (yeni kullanıcı olduğum için link paylaşamıyorum)

carraro 328
mosso 2130 msm h

mosso 9 taksit 4300 tl'ye geliyor carraro için konuşmadım ama liste fiyatı 4000 tl taksitli bir şekilde indirim yaparlar mı bilemiyorum kg olarak da carraro 14 kg mosso 14.5 maşa düz-amortisör olmasını çok önemsemiyorum açıkçası hobi olarak bisiklet sürüyorum aşırı performans arayan bir insan da değilim keyif arıyorum olur da önüme menfez vs çıkarsa diye düşünüyorum amörtisör bu yüzden mantıklı da geliyor.

fakat bir arkadaşın yorumunda carraro'nun tepkilerinin mosso'ya göre daha iyi olduğunu yazdığını okumuştum pedala bastığında gitmesinin, çevirmeyi bırakınca yine gidişinin carraro'da çok daha üstün olduğunu yazmıştı siz ne düşünürsünüz değerli tecrübeli arkadaşlar?

bunların yanında full deore setin avantajını ne kadar görürüm hiç deore (hem de shadow) kullanma şansım olmadı en yüksek altus kullandım şimdiye kadar.
 
arkadaşlar bir tavsiye daha isteyecektim sizden (yeni kullanıcı olduğum için link paylaşamıyorum)

carraro 328
mosso 2130 msm h

mosso 9 taksit 4300 tl'ye geliyor carraro için konuşmadım ama liste fiyatı 4000 tl taksitli bir şekilde indirim yaparlar mı bilemiyorum kg olarak da carraro 14 kg mosso 14.5 maşa düz-amortisör olmasını çok önemsemiyorum açıkçası hobi olarak bisiklet sürüyorum aşırı performans arayan bir insan da değilim keyif arıyorum olur da önüme menfez vs çıkarsa diye düşünüyorum amörtisör bu yüzden mantıklı da geliyor.

fakat bir arkadaşın yorumunda carraro'nun tepkilerinin mosso'ya göre daha iyi olduğunu yazdığını okumuştum pedala bastığında gitmesinin, çevirmeyi bırakınca yine gidişinin carraro'da çok daha üstün olduğunu yazmıştı siz ne düşünürsünüz değerli tecrübeli arkadaşlar?

bunların yanında full deore setin avantajını ne kadar görürüm hiç deore (hem de shadow) kullanma şansım olmadı en yüksek altus kullandım şimdiye kadar.
Pedala basınca gidişi hangi kritere göre yapmış bilmiyorum fakat Mosso ile pedala bastığımda e-moped'leri çok rahat sollayabiliyorum. Pedallamayı bırakınca tekerin daha uzun dönmesinin jant göbeğiyle, kullanılan lastikle ve ağırlıkla alakası var. Geriye rüzgar gibi dış etmenler kalıyor. Eşit şartlarda test ettiğini sanmıyorum.
Carraro tamamen Deore set değil. Altus-Deore dizilmiş, Mosso full deore. Altus'tan farkı hafiflik, daha iyi kullanım tepkisi ve kalite falan olsa gerek. Ek olarak Mosso'nun 2130 liste fiyatı size söylenen ve taksitli fiyatından daha da yüksek şu an. 2030 modeli olma ihtimali var mı yoksa gerçekten üzerinde 2130 etiketi var mı? Bana kalırsa konfor odaklıysanız süspansiyonlu maşa ve full deore takıntınız da varsa Mosso alın. Düz maşa olsun derseniz Altus-Deore karışımı da üzmez o zaman Carraro alın. Bu iki model de fiyatının hakkını verecektir. Tabi alınan ilk zamanlarda montaj kalitesi de öne çıkıyor fakat bu çok şans işi.
 
  • Beğen
Tepkiler: egeryilmaz
@ExKyotoo
çok teşekkür ederim görüşleriniz için evet full deore derken mosso'dan bahsetmiştim maddi olarak da çok daha avantajlı gözüküyor konuştuğum bayi bana böyle bir güzellik yaptı 2130 için ondan dolayi böyle iyi fiyat hocam. bende 1824 amörtisörlü var hiç düz maşa kullanmadığım için bilemiyorum kilitli olduğu için açıp kapayabiliyorum ve bence fark var. herkes o kadar da konfor farkı yok vs diyor hele de bu fiyatlardaki süspansiyonlarda o yüzden acaba psikolojik mi daha konforlu geliyor onu da bilemedim düz ve süspansiyonlu maşa deneyiminiz varsa onları da paylaşabilirseniz çok mutlu olurum.
 
@egeryilmaz
Mosso 2027 kullandım önce, sonra carraro 328 aldım, hala da kullanıyorum.
Geometrileri farklı bu kadroların, yazan arkadaş bunu kastetmiştir belki. Carraro sportive düz maşalı ve daha hız-performans odaklı bir geometriye sahip. Yalnız lastikler 38c kullanılmış daha ulaşım amaçlı lastikler.

Mosso 35c lastikle geliyor. Süspansiyon gerçekten çok kalitesiz ve kadro ayarlı gidon boğazı ile birlikte daha konfor odaklı bir yapıya sahip.

Tercih sizin. Yine bir konu altında bahsetmiştim carraroyu ağır yapan faktörlerden biri lastikler (2kg neredeyse)
600 gramlık bir çift lastik takarak 12.5, seviyesine iner.
Yalnız yeni bisikletler ne zaman teslim edilir orasını bilemeyeceğim.
 
@egeryilmaz ben düz maşa kullanıyorum. Önceki bisikletim dağ bisikletiydi ve çok giriş seviyesi olduğu için toplam 7 aylık kullanımımda 2-3 kez anca maşanın çalıştığını fark etmişimdir. Düz maşaya geçtiğimden beri hafiflik ve atiklik beni çok çok tatmin ediyor. Tek handikap titreşim olduğu sırada elcikte aynı şekilde hissedilmesi. Düz maşa henüz başıma iş açmadı memnunum. Süspansiyon konusunda kararsızsanız düz maşa alın geçin performansı konforundan daha tatminkar gelecektir diye düşünüyorum. Carraro 328 üzmez diye tahmin ediyorum.
Eksik kalan kısımları da siz tamamlamış oldunuz teşekkürler @Samet M. .
 
@ExKyotoo @Samet M.
çok teşekkür ederim paylaşımlarınız için mosso'da süspansiyonsuz seçenek olsa deore setlide hiç düşünmeden onu alacağım da işte adamlar böyle yapmamış saçma. carraro da maddi olarak dezavantaj olduğu için sormak istedim. söylediklerinizi dikkate alacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExKyotoo
@egeryilmaz bayiye şunu sorabilirsin belki yardımcı olurlar; 30 vitesli deore bisiklet alsam onu bana düz maşa ile verebilir misin, çıkan süspansiyon al senin olsun falan diye damardan girersen belki güzel bişey olur
 
@alper2508
verdiğiniz öneri çok güzel, çok mantıklı teşekkür ederim. başka birisi şey yazmıştı bu süspansiyonlu olanlara uyumlu düz maşa bulmak zor,imkansız vs öyle bir şeyler demişti böyle bir sorun yaşar mıyım?
 
@egeryilmaz Mosso'da başka modelin düz maşa versiyonu varsa 2130'a takılabilir. Kadro açısı maşaya göre değişiyor biraz. Hazır disk frenli düz maşalar da çıkmışken belki böyle bir işçilik yapılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: egeryilmaz
@ExKyotoo

anladım umarım böyle bir şeyi kabul ederler teşekkür ederim tekrardan.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExKyotoo
@egeryilmaz Aslında mosso legarda ma uygun alüminyum yol maşası bulabilsem şuanki çelik maşayı size makul fiyata verebilirdim açıkçası.Ama güzel maşa bulamıyorum.😊
 
  • Beğen
Tepkiler: egeryilmaz
@Albatros_65
hahaha teşekkür ederim düşünceniz için legarda'larda kullanılan kendi maşaları çelik mi oluyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: Albatros_65
@egeryilmaz aynen.Mossonun çoğu bisikletinde çelik maşa var.Yol bisikletlerinde bile çelik kullanıyorlar.
 
Geri