Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Kullanıcıları Kulübü

Aslında önemli, esas önemli nokta sizin için 2 katı fiyat farkı verebilecek kadar önemli mi bunun kararını vermeniz lazım, elbette ki Grand Prix Urban, Kojak'tan daha iyi bir lastik olarak görünüyor. Ayrıca Continental slick bir lastik değil Kojak slick bir lastik dolayısıyla türleri de farklı bunu da göz önünde bulundurun bence.
2 katı fiyat için önemli değil diye düşünüyorum hocam kojak alacağım. stok 38c lastikten kojak 35cye geçeceğim cidden fark ettirir mi o kadar?
 
Scudo
2 katı fiyat için önemli değil diye düşünüyorum hocam kojak alacağım. stok 38c lastikten kojak 35cye geçeceğim cidden fark ettirir mi o kadar?


Dediğim gibi ben bisikleti iki elle indirip çıkarırken tek ele düştü, yol tutuş çok büyük oranda arttı sürüş daha keyifli hale geldi, fakat bunlar lastiğin boyundan dolayı değil hafifliğinden dolayı oldu, örneğin elinizdeki lastiklerin aynısını 38'den 35e düşürürseniz farkı anlayabilir misiniz inanın emin değilim. Ama bu tarz hafif lastiklere geçtiğinizde sonuç çok keyifli.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimb667
Dediğim gibi ben bisikleti iki elle indirip çıkarırken tek ele düştü, yol tutuş çok büyük oranda arttı sürüş daha keyifli hale geldi, fakat bunlar lastiğin boyundan dolayı değil hafifliğinden dolayı oldu, örneğin elinizdeki lastiklerin aynısını 38'den 35e düşürürseniz farkı anlayabilir misiniz inanın emin değilim. Ama bu tarz hafif lastiklere geçtiğinizde sonuç çok keyifli.
hocam sizdeki telli mi katlanır mı? ben internette telli kojak buldum da katlanır almak istiyorum nereden alabilirim acaba
 
hocam arada sanırım 20-30 gram var da sürtünme direnci beni düşündürmüştü de çok da önemli bir şey olmasa gerek. @Spartiat hocam senin bir fikrin var mı bu konuda? 2 katı fiyat farkı var hangisini tercih edeyim sence benim mosso legarda 2221 de sanırım stok landmark v86 var. değiştirince fark hissettirir mi? 292635 dosyayı görüntüle

Benim ihtiyacım zırh, yuvarlanma, ağırlık dengesini iyi harmanlamış bir model olduğu için iki bisiklette Marathon Racer kullanıyorum. Hep temiz asfalt ya da bisiklet yolunda kullansam Kojak alırdım. Grand Prix Urban kullanmadım hiç.

Kojak'ı ucuza temin etmek için yeni Carraro Sportive 330 ve 350 almış kullanıcıları ya da bu modelleri satan/kurulumunu yapan yerleri takip edin, çünkü bu modelleri alanların ilk yaptığı iş Kojak lastikleri daha şehir kullanımına uygun lastiklerle değiştirmek oluyor. Yaz başında yeni 330 ve 350'lerle gelip hiç kullanılmamış ya da birkaç km kullanılmış Kojak'lar çifti 150 lira gibi fiyatlardan alıcı buldu. Sahibinden'de epey ilan vardı, yeni bisikletten çıkma hiç kullanılmamış Kojak diye. Kojak ile gelen Carraro modellerini ikinci elde satanlar da lastikleri satmamışlarsa genelde bisikletin yanında hediye ediyor. Bence lastiğin hak ettiği bu değil ama slick lastik her kullanıma uygun değil, kullanıcıların çoğu da kalın ve dişli lastik seviyor.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: ibrahimb667
Benim ihtiyacım zırh, yuvarlanma, ağırlık dengesini iyi harmanlamış bir model olduğu için iki bisiklette Marathon Racer kullanıyorum. Hep temiz asfalt ya da bisiklet yolunda kullansam Kojak alırdım. Grand Prix Urban kullanmadım hiç.

Kojak'ı ucuza temin etmek için yeni Carraro Sportive 330 ve 350 almış kullanıcıları ya da bu modelleri satan/kurulumunu yapan yerleri takip edin, çünkü bu modelleri alanların ilk yaptığı iş Kojak lastikleri daha şehir kullanımına uygun lastiklerle değiştirmek oluyor. Yaz başında yeni 330 ve 350'lerle gelip hiç kullanılmamış ya da birkaç km kullanılmış Kojak'lar çifti 150 lira gibi fiyatlardan alıcı buldu. Sahibinden'de epey ilan vardı, yeni bisikletten çıkma hiç kullanılmamış Kojak diye. Kojak ile gelen Carraro modellerini ikinci elde satanlar da lastikleri satmamışlarsa genelde bisikletin yanında hediye ediyor. Bence lastiğin hak ettiği bu değil ama slick lastik her kullanıma uygun değil, kullanıcıların çoğu da kalın ve dişli lastik seviyor.
Hocam kojak lastikler neden şehir kullanımına uygun değil, benim olduğum yer klasik türkiye yolları şehir merkezinde arnavut kaldırım asfaltlı yerlerde de sık sık yama logar kapağı vs. var. uygun olmaz mı. verdiğiniz taktik için de çok teşekkür ederim.
 
Hocam kojak lastikler neden şehir kullanımına uygun değil, benim olduğum yer klasik türkiye yolları şehir merkezinde arnavut kaldırım asfaltlı yerlerde de sık sık yama logar kapağı vs. var. uygun olmaz mı. verdiğiniz taktik için de çok teşekkür ederim.

Aslında "şehir kullanımına uygun değil" demedim, "daha şehir kullanımına uygun lastiklerle değiştirmek" dedim. Yoksa ben yol bisikletindeki 23 mm slick lastikleri şehir içinde de kullanıyorum, neden Kojak uygun olmasın?
Artık yol bisikleti kullananlar bile 38 mm'ye kadar lastik kullanırken şehir kullanıcıları 38-40'tan aşağı düşmek istemiyor. Kaygan bisiklet yolu, çamuru, yağmuru, cam kırıkları, parkesi, yağmurdan oyulmuş asfaltı, yer yer toprak yolu, hız tümseği derken şehir içinde daha dişli, daha kalın ve daha zırhlı lastiğe ihtiyaç duyuluyor, o yüzden de değiştiriliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimb667
Kadroların sağına soluna 7005 alüminyum falan yazmasalar mosso'lar güzel bisikletler aslında.
Bunu yazmaları yine neyse de "(link)" şeklinde ağ adresi yazmaları çok saçma.

images.jpeg Ünlü markalar da bunu çok yapıyordu da artık bisikler üzerine ağ adresi yazmayı bıraktılar. İnşallah darısı bizimkilere.
 
  • Beğen
Tepkiler: Feunard
Bunu yazmaları yine neyse de "(link)" şeklinde ağ adresi yazmaları çok saçma.

292641 dosyayı görüntüle Ünlü markalar da bunu çok yapıyordu da artık bisikler üzerine ağ adresi yazmayı bıraktılar. 'İNŞALLAH' darısı bizimkilere.
Normalde mosso'ları seviyorum, yanlış hatırlamıyorsam kadronun kaç kez dövülmüş alüminyumdan yapıldığını bile yazıyorlardı.

Geçenlerde btwin bisikletlere bakarken arka göbekteki 148X12 mil uzunluğunun kadro üzerine yazıldığını gördü bu gözler.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: amasseia
Yüzde kaç zam gelmiş?
 
Merhaba.

20 kiloluk orta amortisörlü çelik bisikletimi emekliye ayırıp yeni bir trekking ile aranıza katılmayı düşünüyorum. Şu an düşündüğüm bisiklet 5400 TL'lik fiyatıyla Mosso Legarda 2221 mdm v.
Şunu fark ettim, çoğu sitede 21 üretimi modeller 22 üretimi modellerle aynı fiyata, hatta daha pahalı. Bunun bir sebebi var mı? Aklımdan 22 yerine 21 model tercih edip oluşan fiyat farklıya belki v fren yerine hidrolik almak vardı ama 21 modellerin daha pahalı olduğunu görünce şaşırdım. Ve sanırım 22 modeller 21'ler gibi mat boya yerine parlak boyayla geliyor, bu da üzücü.

Biraz fikir edinmek için yerel bir bisikletçiye gittim. Mosso satmıyordu, Kron Carraro felan vardı. Kron spx 150 modelini önerip yok sattığını, Mosso'dan iyi bir tercih olacağını söyledi. 24 vitesli, rigid maşa ve hidrolik diskli bir model. 2221 mdm h'ın 6000 TL, 2224 mdm h'ın 6550 TL olduğunu, Mosso tarafında xx21'in üstüne çıkmanın maliyetini göz önünde bulundurunca 6000 TL'lik fiyatıyla spx 150 biraz aklımı çeldi. Lakin hiçbir inceleme bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum : )
 
Merhaba.

20 kiloluk orta amortisörlü çelik bisikletimi emekliye ayırıp yeni bir trekking ile aranıza katılmayı düşünüyorum. Şu an düşündüğüm bisiklet 5400 TL'lik fiyatıyla Mosso Legarda 2221 mdm v.
Şunu fark ettim, çoğu sitede 21 üretimi modeller 22 üretimi modellerle aynı fiyata, hatta daha pahalı. Bunun bir sebebi var mı? Aklımdan 22 yerine 21 model tercih edip oluşan fiyat farklıya belki v fren yerine hidrolik almak vardı ama 21 modellerin daha pahalı olduğunu görünce şaşırdım. Ve sanırım 22 modeller 21'ler gibi mat boya yerine parlak boyayla geliyor, bu da üzücü.

Biraz fikir edinmek için yerel bir bisikletçiye gittim. Mosso satmıyordu, Kron Carraro felan vardı. Kron spx 150 modelini önerip yok sattığını, Mosso'dan iyi bir tercih olacağını söyledi. 24 vitesli, rigid maşa ve hidrolik diskli bir model. 2221 mdm h'ın 6000 TL, 2224 mdm h'ın 6550 TL olduğunu, Mosso tarafında xx21'in üstüne çıkmanın maliyetini göz önünde bulundurunca 6000 TL'lik fiyatıyla spx 150 biraz aklımı çeldi. Lakin hiçbir inceleme bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum : )


22 Modeller ne yazık ki parlak boyayla geliyor ben de çok sevemedim mağazada görmeye gittiğimde, 22 21 arasındaki fiyat farkının mantıklı bir sebebi yok almışken yenisi alınır. Kron kesinlikle alınmaması gereken bir marka bana göre, açıkçası daha iyi özellikte daha ucuz olsa bile kron almam. Legarda 22 Modellerin lastikleri 700x38, 18 19 20 model legarda 700x35 geliyordu neden böyle yapmışlar anlayamadım, Eğer zırha ihtiyacınız yoksa bisikleti aldığınızda ilk tavsiyem üstündeki lastikleri zırhsız hafif lastiklerle değiştirmeniz olucaktır.
 
Bilakis yeni Legarda'ların parlak boyası çok hoşuma gitti, özellikle mavi ve siyah rengi çok çok hoş olmuş. Renkler ve zevkler meselesi.

@batin_gfr bisikletciler ellerinde ne varsa onu övüp olmayanı yererler. Bisikletçinin sizi etkilemesine izin vermeyin Mosso ile mutlu olursunuz 👍
 
22 Modeller ne yazık ki parlak boyayla geliyor ben de çok sevemedim mağazada görmeye gittiğimde, 22 21 arasındaki fiyat farkının mantıklı bir sebebi yok almışken yenisi alınır. Kron kesinlikle alınmaması gereken bir marka bana göre, açıkçası daha iyi özellikte daha ucuz olsa bile kron almam. Legarda 22 Modellerin lastikleri 700x38, 18 19 20 model legarda 700x35 geliyordu neden böyle yapmışlar anlayamadım, Eğer zırha ihtiyacınız yoksa bisikleti aldığınızda ilk tavsiyem üstündeki lastikleri zırhsız hafif lastiklerle değiştirmeniz olucaktır.

İmkanım olsa mat tercih ederdim ama özellikleri sebebiyle rengine rağmen Mosso tercih edeceğim sanırım. Kron tarafında TX 150'de Tourney aktarıcı kullanılması, Altus'un ise 7000 TL'lik TX 300'de bulunması başlı başına eleyici.

Lastik konusunda çok detaylı bilgim yok, zaten bayiye gittiğimde ve lastikleri gördüğümde şok oldum biraz : ) Trekking tarzı lastiklerin ince olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum. Legarda 2221 mdm v tarafında hem rigid maşa hem v vitesten kaynaklanan bir ağırlık avantajı var. Ağırlık azaltmak için lastik değiştirmek öğrenci olmam sebebiyle henüz bana uygun değil ama fırsatım olduğunda daha performanslı bir lastiğe geçeceğim.

@amasseia haklısınız, kimileri parlak renkten çok hoşlanmış, kimisi de mattan daha çok hoşlanıyor. Ben daha kaliteli bir ürün uğruna parlağı tercih edebilecek taraftayım. Dediğiniz gibi Mosso'dan yana kullanacağım tercihimi, umarım mutlu olurum. Her ne kadar hidrolik disk hastalığım olsa da ekonomimden dolayı v tercih edeceğim.

edit: Legarda 2221 serisinin de ön attırıcısı kron tx 150 gibi Tourney'miş. Olsun, hala Mosso'dan devam.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Arkadaşlar boy 1.90 iç bacak ölçüsü 88 cm legarda 2224 alacağım. Bu ölçülere göre 56 kadro almam gerekiyor. Bulunduğum şehirde 51 kadro buldum deneme fırsatım olmadı. İnternette 56 kadro var denemeden almak mantıklımı.
 
Arkadaşlar boy 1.90 iç bacak ölçüsü 88 cm legarda 2224 alacağım. Bu ölçülere göre 56 kadro almam gerekiyor. Bulunduğum şehirde 51 kadro buldum deneme fırsatım olmadı. İnternette 56 kadro var denemeden almak mantıklımı.

Legarda'nın herhangi bir modelinin 51'ini deneyip küçük gelirse uzaktan 56 alınabilir.
1.90'a bakınca kesin 56 derdim ama 88'e bakınca emin olamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: cengo42
Geri