Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Wildfire 3,29 MTB'den şehir/hybrid bisiklete doğru

@Ebubekir aslında en mantıklısı giyim'e para yatırmak :)
 
Scudo
@Yavuz SOYLU

Yanlış boğaziçine gitmişsiniz Yavuz. "Yeni" olanında deniz var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Yavuz S.
Yavuz un tavsiyelerine uyarak bende rigid maşaya geçtim
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/16/bcd3016470e4fe4267ef31773ea2e753.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/16/0ba8e9d0e4ed1f51480765f1a941de9b.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/16/e9d8b984f674cffafc22f33d6338e43d.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/16/ea89caff98dd30876034cedc31d21932.jpg

Bisikletin hafiflediğini bariz hissettim.
 
Hayırlı olsun Hakan. Tavsiye vermiş olmam ve referans alınmam hoşuma gitti.
Bisikletin de gayet güzel olmuş güzel bir Trek çıkartması daha da güzel olacaktır. İyi günlerde kullanman dileğiyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Genç
öncelikle iyi günler. maşa boğazı uzun gelmiş bunu kestirmek kolaymı herhangi bir sorun çıkarmı birde normal stok amartisör varken ön direksiyon biraz dahamı yukarda . mosso takıldııktan sonra alçalıyormu
 
@Fevzi Orak
1. Soru kendi boyuna göre kestirmek gerekiyor. Benim yapabileceğim birşey olmadığından ekipman yok bisikletçi yaptı.
2. Soru evet Daha yukarıda düz maşa takılınca biraz daha aşağı doğru oluyor zaten fotoğraf da fark belli oluyor.

Bence daha aero duruşa sahip rüzgar direnci ni kestiği icinndaha Çok hoşuma gidiyor. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Fevzi Orak
Merhaba arkadaşlar ; bisikletime son güncelleme olan lastikler de geldi iç dış continental oldu. Ağırlık şuan 10.6 kilo.. Tabiki hayalim 9 kiloya indirmek idi fakat bu bile yeterli. Daha fazla ağırlık azaltmanın artık para harcamaya değmeyecek olduğuna karar verdim. Darısı yol bisikletine artık. Bu arada bisiklet aldığımdan beni Eylül 2014 geriye bir kadro kaldı ve oda toplamda 3000 km yi geçti. Uzunca bir müddet artık sorunsuz eğlenceli günlerimde kullanmak dileğiyle.

Continental ultra sport 2 28c

Aşağıda son fotoğraflar toplam ağırlık 10.6 kg

DSC_0991.JPG DSC_0990.JPG DSC_0989.JPG DSC_0988.JPG DSC_0979.JPG
 
Konunun sonuna artık öncesi ve sonrası resmi koymak lazım..
Yapılan değişikler:

Full SLX Grup set.
Mosso rigid m5 maşa
Continental ultra sport 2 28c Lastik
Spd ve ayakkabı
Gidon 56cm
Mt35 jant seti

Hesaplarıma göre 3.6 kilo demişim başta ama 3 kiloluk bir rejim uyguladım. Olduğu kadar artık.. Serüveni benimle birlikte izlediğiniz için teşekkür ederim.

Öncesi

DSC_0510.JPG

Sonrası


DSC_0998.JPG
 
mosso ya mail atın şu çalışmayı görünce gözleri dolar belki yol bisikleti falan hediye etmek isterler :D
bir ömür sizinle gelecek bir bisiklet oldu sanrım bu :)
 
@Sinan A. Teşekkür ederim. Gayet güzel para ile satın alınamayacak uğraşlarım sonucu daha çok sevdiğim bi makineye kavuştum. Sırada yol bisikleti alıp Türkiye'ye dönunce; bu bisikleti tura çevirip öyle kullanmak. :)
 
@Yavuz SOYLU
abi elleme artık kalsın böyle alet ateş ediyo :D bu arada bilmiyorum sen ne diyosun ama bisikletin her yerinde turuncu çizgiler varda maşada yok ya direk gözüm maşaya gidiyor senin bisikleti görünce :l
 
@Sinan A. Onu ben de düşündüm. ama Maşayı turuncu yapmak yerine bisikletteki turuncuyu azaltmak üzerine. Elimde halen kaplama malzemesi var. Üst boru ve arka çatalı kaplamayı düşünüyorum. daha sade daha hoş durur diye düşünüyorum. boş bir vakitte uygulamayı beğenmez isem sökmeyi planlıyorum. :)

şimdi paint ile kafamdakini denedim de olmadı be yaaaaa :)
 

Dosyalar

  • DSC_0998.JPG
    DSC_0998.JPG
    140,3 KB · Okunma: 82
Flat ince bir sele hoş olmaz mıydı =(
 
@Uğur Sabuncu Teşekkürler Öneriniz için; zaten Sele ve sele borusu aklımda. Selemin durumu halen biraz daha iyi yanlardan açılma yapmaya başladı. İlk önce taytın iyisinden alıp ondan sonra seleyi değişim yapmak istiyorum. Nedense ince sele kullanınca totom jel destekli tayt olmadan çok ağrıyacakmış gibi geliyor. Kesinlikle ve Kesinlikle aklımda.

ps: (aynı anda 200-300 gr ağırlıktan kazanç sağlarım halen 600 gr ağırlık azaltsamda 9 kilo sınırlarına çeksem diye düşünüyorum, Bunu gidon boğazı değişimide eklenebilir; sonra vazgeçiyorum daha fazla yatırıma gerek olmadığını düşünüyorum.)


Eski çıkan malzemelerimin hepsi köşede duruyor, nerdeyse 1 bisiklet çıkacak kadar gerekli malzeme var elimde artık. uygun bir kadro bulup onun üstüne eski parçaları kurup eşime bisiklet yapma isteğimden dolayı bu parçaları yükseltmek istiyorum aslında.

4 takım Lastik,1 jant seti,vites seti,gidon,amartisör ee daha ne olsun... :)
 
Son düşünceler;

Bisiklet tamamen yatırımın hakkını veriyor. Sorun ise bacakların kuvveti :) onlarda giderek gelişiyor.
Bu çarşamba ve Bugünün sürüşlerini paylaşıyorum. Ortalamalar 24 ve 26 km/s :) bence bu kadar yüksek kmlerde ve tırmanışlarda kendimce iyi bir ortalama tutturmuş durumdayım daha iyisine çabalamaktayım.

(link)

(link)

3500 km yide geçtik.. bisiklette yer yer çizikler dışında hiçbir sorunumuz yok.

iyi pedallamalar.
Yavuz
 
Yavuz bey bisikletinize yaptığınız değişiklikleri takip ederken, benim 3.29'da ince lastik istiyorum diye tutturdu. 29x2.1'den kurtulup Rubena flash aps 35x700c' ye geçtim. Aradaki fark muazzam. Sanırım siz de en büyük farkı lastik, maşa ve jant değişiminde yaşadınız diye tahmin ediyorum...

Tekrardan emeğinize sağlık, şahane bir bisiklet olmuş, konuyu takipteyim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Aly ve Yavuz S.
Geri