Ali.can
Üye
- Kayıt
- 14 Kasım 2014
- Mesaj
- 32
- Tepki
- 59
- Yaş
- 30
- Şehir
- Sakarya
- İsim
- Ali BURUŞOĞLU
- Bisiklet
- Mosso
Merhaba Arkadaşlar forumda baya zamandır aktif üyeyim Mosso Wizart 7.8 CARBON bisikletini kullanıyorum herkesin kafasında bir soru işaretinin olduğunu fark ettim.
Bende bu konu hakkında bizzat kullanıcısı olarak edindiğim artı eksi bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.
Kullandığım model full carbon Ağırlığı pedalsız 8.70 KG dir fiyatının diğer carbon modellerden düşük olmasının nedeni Türkiyede yeni bir marka olması ve üstündeki
tamamlayan parçaların Gidon, Gidon Boğazı, Sele, Sele Borusu gibi parçaların kendi üretimi olması fiyatı birazdaha düşürüyor.
Jant seti ve lastikleri biraz ağır parçalar Dış lasitiğin Kilosu 375 Gr diğer lastiklere
göre baya ağır jantları tartmadım fakat onlarında 2 KG aşağı olucağını düşünmüyorum jantlar lastiklerle beraber 2.750 KG civarında Kadro olarakta hiç bir problemini görmedim akıcılığı rüzgara karşı olan dinamikliği çok iyi kısaca aerodinamik yapısı gayet güzel.
Grup Setim full 105 jant göbekleride dahil Genelde bu seviyedeki bisikletlerde jant göbeklerini fazla öne çıkan parçaları kullanmadıklarını fark ettim. Ve bana göre artı bir durum olarak değerlendirdim.
Şöyle söyliyim 105 setli bir Carbon kadrom olsun fakat fiyatıda düşük olsun istiyorsanız zamanla ben üstünde değişiklik yaparım diyorsanız gözünün kapalı alabilceğiniz bir ürün
Ben kendi cebimdeki paraya göre en uygun bisikleti aldığımı düşünüyorum
çevremdeki bisiklet arkadaşlarımdan eleştiri aldığım zamanlarda oldu haklı olduğu taraflarda vardı ama en tabisi o bisiklete siz biniyorsunuz siz memnnunsanız gerisinin önemi yok.
Bisikleti ağırlığını düşürmek için ilk yapıcağım değişiklik Jant setini ve dış lastiklerini değiştirmek olucak Vision TriMax T30 Alloy Clincher Wheelset Modelini Almayı düşünüyorum Toplam ağırlı 1540 KG Dış lastikleride 200 GR olsa 1940 KG jant ve lastiklerimin ağırlı
Yarım kilo kazanmış oluyorum hatta daha fazlasını Fiyatını Google Amca aracılığıyla bulabilirsiniz. Kullanış yönünden bahsetmek istersek en uzun yol gün içinde 100 Km yaptım hiç bir sıkıntısını görmedim. Ne omuz ağrısı, ne boyun ağrısı, ne de sırt ağrısı yaşamadım sadece Pedli tayt kullanmadığım için ağrı oldu biraz oda selenin diğer selelere göre kalitesiz ve benim padli tayt kullanmadığım için olduğunu düşünüyorum.
http://s26.postimg.org/6r6g66ivt/BTWKKjk_jpg_1.jpg
Ne kadar açıklayıcı oldu bilmiyorum ama sormak istediğiniz veya bisiklet hakkında merak edip öğrenmek istediğiniz bir konu varsa tecrübe edindiğim kadarıylla sizlerin merakını giderebilirim Saygılar
Bende bu konu hakkında bizzat kullanıcısı olarak edindiğim artı eksi bilgileri sizlerle paylaşmak istedim.
Kullandığım model full carbon Ağırlığı pedalsız 8.70 KG dir fiyatının diğer carbon modellerden düşük olmasının nedeni Türkiyede yeni bir marka olması ve üstündeki
tamamlayan parçaların Gidon, Gidon Boğazı, Sele, Sele Borusu gibi parçaların kendi üretimi olması fiyatı birazdaha düşürüyor.
Jant seti ve lastikleri biraz ağır parçalar Dış lasitiğin Kilosu 375 Gr diğer lastiklere
göre baya ağır jantları tartmadım fakat onlarında 2 KG aşağı olucağını düşünmüyorum jantlar lastiklerle beraber 2.750 KG civarında Kadro olarakta hiç bir problemini görmedim akıcılığı rüzgara karşı olan dinamikliği çok iyi kısaca aerodinamik yapısı gayet güzel.
Grup Setim full 105 jant göbekleride dahil Genelde bu seviyedeki bisikletlerde jant göbeklerini fazla öne çıkan parçaları kullanmadıklarını fark ettim. Ve bana göre artı bir durum olarak değerlendirdim.
Şöyle söyliyim 105 setli bir Carbon kadrom olsun fakat fiyatıda düşük olsun istiyorsanız zamanla ben üstünde değişiklik yaparım diyorsanız gözünün kapalı alabilceğiniz bir ürün
Ben kendi cebimdeki paraya göre en uygun bisikleti aldığımı düşünüyorum
çevremdeki bisiklet arkadaşlarımdan eleştiri aldığım zamanlarda oldu haklı olduğu taraflarda vardı ama en tabisi o bisiklete siz biniyorsunuz siz memnnunsanız gerisinin önemi yok.
Bisikleti ağırlığını düşürmek için ilk yapıcağım değişiklik Jant setini ve dış lastiklerini değiştirmek olucak Vision TriMax T30 Alloy Clincher Wheelset Modelini Almayı düşünüyorum Toplam ağırlı 1540 KG Dış lastikleride 200 GR olsa 1940 KG jant ve lastiklerimin ağırlı
Yarım kilo kazanmış oluyorum hatta daha fazlasını Fiyatını Google Amca aracılığıyla bulabilirsiniz. Kullanış yönünden bahsetmek istersek en uzun yol gün içinde 100 Km yaptım hiç bir sıkıntısını görmedim. Ne omuz ağrısı, ne boyun ağrısı, ne de sırt ağrısı yaşamadım sadece Pedli tayt kullanmadığım için ağrı oldu biraz oda selenin diğer selelere göre kalitesiz ve benim padli tayt kullanmadığım için olduğunu düşünüyorum.
http://s26.postimg.org/6r6g66ivt/BTWKKjk_jpg_1.jpg
KADRO MAŞA AYNAKOL RUBLE VİTES KOLU ARKA ATIRICI ÖN ATIRICI ZİNCİR FREN ORTA GÖBEK PEDAL HAZNE JANT LASTİK AĞIRLIK | CARBON 700C CARBON 700C SHIMANO 105 FC-5800-L SHIMANO CS-5800,105 SHIMANO 105 ST-5800 2X11 SHIMANO RD-5800-L 105 SHIMANO FD-5800-L 105 SHIMANO CN-HG600-11 SHIMANO BR-5800 , 105 SHIMANO SM-BBR60 PD-RS40S SHIMANO HB-5800L/FH-5800L STARRIMS J14A CHAO YANG H419 700X25C 30 TPI 8,68kg |