@münferit vagon ben bisiklet ve motor konusunda asiri tecrubeleri olan birisi degilim, soyle olabilir mi acaba? gordugum bir durum var burada.
motorsiklet saga donerken, yolun kendisi de ayni zamanda saga dogru egimli ve cok guzel bir sekilde saga donenler icin destek veriyor, fakat saga dondukce yani ilerledikce yolun egimi duzlesiyor, ve saga donerken merkezkac kuvvetini dengeleyen saga egim bir an ortadan kalkiyor, oysa ki motorsikletli o egim devam edecek saniyordu, plani oydu, hem yolun egimi duze cevrildi hem kamyon karsisinda kalakaldi, toparlayamadi,
yani bu durumda kamyona gore yolun saginda kalmasi zaten imkansizdi o hizla, ve o yonden viraja girdiginde. maksimum yapabilecegi sey kamyonun da soluna dogru kendisini savurup bankette yuvarlanmakti, boylece belki yaralanirdi fakat olmeyebilirdi...
yani ayni viraja tekrar gidilse, o hizla o motorla girilse, ve bir cizgi cekilse, yol ikiye bolunse, o motor gene muhtemelen kamyonun olacagi seritte olacak. bunu kesin bilemiyorum, ancak guvenlik onlemleri alinarak o virajda denenebilir bence.
tabi bunlar kolay kararlar degil, simdi izliyoruz uzaktan kolay geliyor, o an kim verebilir ki bu kararlari... quantum bilgisayari gibi beyin var sanki hepimizde...
bilmiyorum ne dersiniz.
yani muhtemelen onceki gecen motorda gecen surucu de, ezilen motorla birebir ayni hatti takip ederek gecti o virajda, bunu soylemek istedim. zamanlama uygun olsa ezilen surucu onceki olacakti. yani virajin kendisi de tehlikeli bir viraj.