Elbette hissedilen başka bir şey, istenen başka bir şeydir. Bazen de bütün şartlara rağmen eldeki başka bir şeydir.
Dağ bisikleti alıp yolda sürmek? Sürülür neden sürülmesin? Ama şöyle bir şey var. Amacına uygun donanım kullanmak laızm ki piyasada bu kada rçok çeşit ürün var.
Dağa da çıktım sahlie de indim, anayolda da hız yaptım. Son 1 sene içinde sanırım 15 tane bisiklet değiştirdim. Kimisini 2 ay sürdüm kimisini 1 hafta. Dağ bisikletimi ise 1 senedir sürüyorum hala satmadım. Ama baktım ki çoğunlukla şehirde kullanıyorum. Dağ bisikletini ana caddede, sahilde sürdükçe şehir bisikletime ve yol bisikletime kıyaslıyorum, daha fazla yoruluyorum. Aynı mesafeleri gidiyorum. Daha yavaş gidiyorum. Daha konforlu gidiyorum. Daha fazla yoruluyorum.
Yol bisikletiyle daha hızlı gidiyorum. ama takır takır at arabasında gidiyormuş gibi gidiyorum. Ama hiç yorulmuyorum.
Şehir bisikletiyle gidiyorum. Bu ikisinin arası. Hem biraz konfor hem biraz hız.
e hocam fat bike var, downhill var, var da var. var da var.. Bu kadar bisiklet niye var?
Eğer tüm şartlar uygunsa, neden amacına uygun hareket etmiyoruz? Ynai bir şehir bisikleti almaya imkanı olan (-250 liradan başlar) alsın şehir bisikleti. Eğer tüm şartlar uygunsa derken sadece maddiyat demiyorum. Şehirde sürecek. Sahilde sürecek, dağa çıkıp downhill yapmayacak.
Downhill apacak olan adam zaten kırar bisikletin jantını kadrosunu şehir bisikletiyle bu hareketleri yaparsa. Downhill bisikleti bir diğer deyişle ve ucuz modelleriyle dağ bisikleti, dağ için, arazi için. Kumda gitmiyor bak. Sahilde kumda süremedim. battı saplandı kaldı. Eh, buraya da fat bike lazım. O halde fat bike alıp hem sahile, hem caddeye hem dağa çıkabiliriz. Ama her gün, her zaman bunları yapan biri bunu alsın.
Al abi şu bisikleti her yola girersin denilecek bir bisiklet henüz icat edilmedi