Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Scudo
merhabalar,
15 yaşındayım ve bisiklete şu son 6-7 aydır bir merakım olduğunu fark ettim. mtb bisikletim var (çok kaliteli olduğu söylenemez). havaların ısınması ile sahil şeridi boyunca her gün veya 2 günde bir min 20-25 km yol yapıyorum. fakat bisikletim ağır olduğu için hantal gelmeye başladı. dün samsun yanturlar bisiklet de bana peugeot T11 x2 modelini önerdiler. biraz araştırma yaptım dün akşam ve bu forumu keşfettim.

naçizane sormak istediğim birkaç soru var;
* boyum 176, bacak iç boyum 85 cm, kilom 57 kg *
- öncelikle bu bisiklet bana uygun mu? (gittiğim güzergah beton ve asfalt)
- boyuma göre hangi kadro uygun olur?
- aynı fiyat bandında şehir içi başka önerebileceğiniz marka model var mıdır?

bi nevi ömürlük bisiklet arıyorum :)

şimdiden cevaplarınız teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
merhabalar,
15 yaşındayım ve bisiklete şu son 6-7 aydır bir merakım olduğunu fark ettim. mtb bisikletim var (çok kaliteli olduğu söylenemez). havaların ısınması ile sahil şeridi boyunca her gün veya 2 günde bir min 20-25 km yol yapıyorum. fakat bisikletim ağır olduğu için hantal gelmeye başladı. dün samsun yanturlar bisiklet de bana peugeot T11 x2 modelini önerdiler. biraz araştırma yaptım dün akşam ve bu forumu keşfettim.

naçizane sormak istediğim birkaç soru var;
* boyum 176, bacak iç boyum 85 cm, kilom 57 kg *
- öncelikle bu bisiklet bana uygun mu? (gittiğim güzergah beton ve asfalt)
- boyuma göre hangi kadro uygun olur?
- aynı fiyat bandında şehir içi başka önerebileceğiniz marka model var mıdır?

bi nevi ömürlük bisiklet arıyorum :)

şimdiden cevaplarınız teşekkür ederim
Merhaba

bisikleti tavsiye ederim. 495cm lik kadro boyu uygun olacaktır.
 
Merhaba. Peugeot T11 alma arifesindeyim ama X2 sini mi almak konusunda kararsızım. X2 18 vites olmasına rağmen 100-TL daha pahalı. 2 si arasındaki detaylı inceleme yapan biri varsa paylaşabilir mi.
 
Merida 27.5 dağ bisikletinden yol bisikletine çevirdiğim bisikletimi satıyorum
 
Ben de aynı soruyu sormak istiyorum T11 ile T11 x2 arasındaki fark nedir ? En son 25 sene önce üniversitede bisiklet kullanmıştım , fitness amaçlı bir bisiklet alacağım ama iki model arasında kararsız kaldım . Değerli görüşlerinizi beklerim
 
Peugeot T11 ve T11 X2 modelinin temel farkı isminden de anlaşılacağı üzere aynakolun(ön dişliler) birinde 2 yaprak, diğerinde ise 3 yaprak(vites) olmasıdır. T11 modelindeki aynakolun en küçük dişlisi 26 ve X2 modelinin en küçük aynakol dişlisi 30'dur. Eğer yokuşlu yerlerde yaşıyorsanız 26 dişli aynakol ile yokuşları daha kolay çıkabilirsiniz. 2'li aynakolun en küçük dişlisi 30 olduğu için bir nebze zorlanabilirsiniz fakat sonradan alışıp daha rahat şekilde çıkarsınız. Tabii ki 2'li aynakol ağırlık olarak da daha hafiftir. Bisiklette ağırlık konusu çok önemli olduğu için göz ardı edilmemeli. Benim tavsiyem eğer çok dik yokuşların bulunduğu yerlerde kullanmayacaksanız X2 modelini almanız yönündedir. Zaten kullandıkça bacak kaslarınız ve kalbiniz güçlenecek, daha seri ve rahat yokuş çıkabileceksiniz. Eğer ben alacak olsam X2 modelini alırdım.
Ben de aynı soruyu sormak istiyorum T11 ile T11 x2 arasındaki fark nedir ? En son 25 sene önce üniversitede bisiklet kullanmıştım , fitness amaçlı bir bisiklet alacağım ama iki model arasında kararsız kaldım . Değerli görüşlerinizi beklerim
Merhaba. Peugeot T11 alma arifesindeyim ama X2 sini mi almak konusunda kararsızım. X2 18 vites olmasına rağmen 100-TL daha pahalı. 2 si arasındaki detaylı inceleme yapan biri varsa paylaşabilir mi.
Ayrıca eklemeliyim: vitesin yüksek olması veya düşük olması giriş seviyesinde önemsiz bir konudur. Yüksek vitesle daha hızlı gidilmez veya düşük vitesin kullanımı rahat değildir gibi düşüncelere kapılmayınız. Aynakolun 2 yaprak olması vites sayısını etkiliyor. 2x9 = 18 vites 3x9 = 27 vites. Denklemdeki 9 arka dişlideki(ruble) yaprak(vites) sayısını belirtir.
 
Peugeot T11 ve T11 X2 modelinin temel farkı isminden de anlaşılacağı üzere aynakolun(ön dişliler) birinde 2 yaprak, diğerinde ise 3 yaprak(vites) olmasıdır. T11 modelindeki aynakolun en küçük dişlisi 26 ve X2 modelinin en küçük aynakol dişlisi 30'dur. Eğer yokuşlu yerlerde yaşıyorsanız 26 dişli aynakol ile yokuşları daha kolay çıkabilirsiniz. 2'li aynakolun en küçük dişlisi 30 olduğu için bir nebze zorlanabilirsiniz fakat sonradan alışıp daha rahat şekilde çıkarsınız. Tabii ki 2'li aynakol ağırlık olarak da daha hafiftir. Bisiklette ağırlık konusu çok önemli olduğu için göz ardı edilmemeli. Benim tavsiyem eğer çok dik yokuşların bulunduğu yerlerde kullanmayacaksanız X2 modelini almanız yönündedir. Zaten kullandıkça bacak kaslarınız ve kalbiniz güçlenecek, daha seri ve rahat yokuş çıkabileceksiniz. Eğer ben alacak olsam X2 modelini alırdım.


Ayrıca eklemeliyim: vitesin yüksek olması veya düşük olması giriş seviyesinde önemsiz bir konudur. Yüksek vitesle daha hızlı gidilmez veya düşük vitesin kullanımı rahat değildir gibi düşüncelere kapılmayınız. Aynakolun 2 yaprak olması vites sayısını etkiliyor. 2x9 = 18 vites 3x9 = 27 vites. Denklemdeki 9 arka dişlideki(ruble) yaprak(vites) sayısını belirtir.

Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Aynakolun 2 li olması sorunsuzluk açısından bir avantaj mıdır? Bir de mağazaya sorduğumda X2 lerde orta göbeğin daha kaliteli olduğundan bahsetmişti. Bu fark sürüşe mi yoksa sorunsuzluğa mı etkilidir?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Aynakolun 2 li olması sorunsuzluk açısından bir avantaj mıdır? Bir de mağazaya sorduğumda X2 lerde orta göbeğin daha kaliteli olduğundan bahsetmişti. Bu fark sürüşe mi yoksa sorunsuzluğa mı etkilidir?
İki yaprak olması daha az mekanik sorun veya daha çok sorun anlamına gelmiyor. Sadece kullanım alanına göre karar verilir. Çok da farkı yoktur. Kaliteli orta göbek akıştan çok dayanıklılığıyla ön plana çıkar.
 
İki yaprak olması daha az mekanik sorun veya daha çok sorun anlamına gelmiyor. Sadece kullanım alanına göre karar verilir. Çok da farkı yoktur. Kaliteli orta göbek akıştan çok dayanıklılığıyla ön plana çıkar.
İlginiz için tekrar teşekkür ederim. Fikrim kafamda şekillendi sayenizde. Sanırım T11 alacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan
Merhaba,

T11 için Lastik değiştiren ve tavsiye eden var mı? Arka lastik çok patladı ve artık zırhlı ama aynı boyutlarda bir lastiğe geçmek istiyorum. Dayanıklı bir lastik tavsiyeniz var mı?

Teşekkürler.
 
Selamlar, konya'da t11 veyahut t11 x2 bulabileceğim bir yer var mıdır?

Teşekkürler
 
Merhaba,

T11 için Lastik değiştiren ve tavsiye eden var mı? Arka lastik çok patladı ve artık zırhlı ama aynı boyutlarda bir lastiğe geçmek istiyorum. Dayanıklı bir lastik tavsiyeniz var mı?

Teşekkürler.
Bende atrka lastiği değiştireceğim
Sanirim 160-200 TL bandında bir lastik tercih edeceğim.

(link)

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: F1R4T
Ben de artık bir T11 sürücüsü oldum .25 senelik bir aradan sonra ilk bisikletim desem yanlış olmaz . Bu sabah yaptığım yaklaşık 20 kmlik bir parkur sonunda ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum ( gözlemleri okurken tamamen amatör ve üniversite talebeliğinden beri bisiklete ara vermiş olduğumu dikkate alın lütfen ) ;
Bu 18-20 km’lik parkuru bir arkadaştan ödünç aldığım 18 vitesli , ön amortisörlü bir bisikletle 3 defa yapmıştım . T11’in vites farkını, rahat akışını parkur başlangıcındaki uzun yokuşta hemen hissettim.Bisikletimin kadrosu, estetik görünüşü ile ilgi çektiğini de farkettim. Parkurun 6 km’lik parke taşlı kısmında ise elciklerin yoldaki girinti çıkıntıdan kaynaklanan tüm titreşimi aynen el bileklerime aktarması ile başlangıçtaki konforum neredeyse sıfıra indi . Eldivenlere rağmen el ayalarında uyuşma , el bileklerindeki ağrı, parke taşlı yolun sonunda bana kalan idi. Halbuki diğer bisikletle böyle bir sıkıntı hiç yaşamamıştım . Dönüş yolunda parkurun en dik tırmanışına geldiğimde 1. viteste hiç durmadan , yürüme hızında da olsa , tırmanışı tamamlayabilince keyfim yine yerine geldi . Zira diğer bisikletle o yokuşta bir kaç kez durmak zorunda kalıyordum ve fevkalade yoruluyordum bir de üst bacak kaslarında mutlaka ciddi ağrı oluyordu fakat bu sefer hiç yorulmadan bir gezinti yapmış havasıyla parkuru tamamladım .Netice olarak bisikletimden akışı, performansı açısından memnun kaldım fakat yoldaki her girinti çıkıntıyı bana hissettiren , elllerimde uyuşmaya sebep olan elcikleri beğenmedim . Bu başlık altında elcikler birkaç kez tenkit edilmişti , bisikleti aldığımda önce elciklere bakmış ve yazılanların aksine tip olarak gözümü doldurmuştu fakat kullanımda sıkıntılı oldukları kanaati bu sabah bende de oluştu. Sözün özü ; Bisikletimi sevdim ..
 
Bende atrka lastiği değiştireceğim
Sanirim 160-200 TL bandında bir lastik tercih edeceğim.

Merhaba,

Ben Schwalbe Marathon lastiklerinden taktım. Şuan için memnunum. Tavsiye ederim.
 
Bende 95tl ye cst ciduad 700x32c aldım. bakalım deneyip göreceğiz ucuz etin yahnisini. Beğenmezsem schwalbeye dönerim.
 
Arkadaşlar bu bisiklette kullanılabilecek trainer lastiği ölçüsü nedir? 700x32c lastik var üstünde normalde ama bu ölçüde bir trainer lastiği yok sanırım. 700x23 lastik olur mu 622x19 janta?
 
Geri