Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Bende 95tl ye cst ciduad 700x32c aldım. bakalım deneyip göreceğiz ucuz etin yahnisini. Beğenmezsem schwalbeye dönerim.
Cst Czar kullanıyorum bisikletin orjinal lastiği bisan grand tour. gerçekten çok sağlam köy yollarında kullandım şehir içi kullandım toplamda 500 km geçti hiç deforme yok 1 tane var oda galiba cam kaldırmış galiba patlamadı. kenarındaki lastikler bile duruyor daha
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Scudo
Selamlar öncelikle. Benim bu model hakkında bir sorum olacak. Acaba bu modelin kadrosu uzun turlar için ideal midir? Üzerinde birkaç oynama yaptıktan sonra türkiye turu için kullanmayı düşünüyorum. Cevap için şimdiden teşekkürler. :)
 
Selamlar öncelikle. Benim bu model hakkında bir sorum olacak. Acaba bu modelin kadrosu uzun turlar için ideal midir? Üzerinde birkaç oynama yaptıktan sonra türkiye turu için kullanmayı düşünüyorum. Cevap için şimdiden teşekkürler. :)

Turlar için en az diğer trekking bisikletleri kadar uygun, çift suluk ve ön maşada bagaj bağlantısı yuvaları imkanıyla çoğundan biraz daha önde.

Uzun turlara daha uygun bisikletler de var tabii:
(link)
(link)
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: benben ve SnowOwl
Turlar için en az diğer trekking bisikletleri kadar uygun, çift suluk ve ön maşada bagaj bağlantısı yuvaları imkanıyla çoğundan biraz daha önde.

Uzun turlara daha uygun bisikletler de var tabii:

CR-T WORLD 2021 modeli düşünüyorduk ilk başlarda ama üretime geçmemiş pandemiden dolayı, Carraro'yu arayıp öğrendiğimde çok saşırmıştım. Daha eski modelleri ise vasat maalesef. TRAIL ve Trip modelleri de vasat bisikletler ve kozmetik açıdan pek estetik görünmediler bana ve kız arkadaşıma. O yüzden biz de kendi tur bisikletimizi toplamaya karar verdik ve Peugeot T11 modeli kadro olarak kafamıza yattı gibi. Fren sistemi hariç bir çok özelliğini değiştirmeyi düşünüyoruz.

30'lu Shimano XT ya da XTR vites sistemi.
Göbekten dinamo.
Dinamo uyumlu ön ve arka aydınlatmalar.
Ön ve arka bagaj ve Ortlieb heybeler.
Schwalbe Marathon Plus lastikler.
Uzun yola daha uygun bir sele.
Jel elcikler.
Gibi değişiklikler yapıp geziye çıkmayı düşünüyoruz.
Başka tavsiyeleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. :)

Cevabınız için de çok teşekkürler. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Arkadaşlar merhaba. 1 aylık olan Peugeot T11 bisikletimi dağ bisikleti almak için satıyorum. L boy , 53 cm.. Uygun modeller ile takas yapabilirim. Yer Ankara Eryaman
 
Arkadaşlar merhaba. 1 aylık olan Peugeot T11 bisikletimi dağ bisikleti almak için satıyorum. L boy , 53 cm.. Uygun modeller ile takas yapabilirim. Yer Ankara Eryaman
Merhaba Peugeot T12 bisikletim var. 51 kadro. Bisikletinizle takas düşünür müsünüz?
 
Son düzenleme:
CR-T WORLD 2021 modeli düşünüyorduk ilk başlarda ama üretime geçmemiş pandemiden dolayı, Carraro'yu arayıp öğrendiğimde çok saşırmıştım. Daha eski modelleri ise vasat maalesef. TRAIL ve Trip modelleri de vasat bisikletler ve kozmetik açıdan pek estetik görünmediler bana ve kız arkadaşıma. O yüzden biz de kendi tur bisikletimizi toplamaya karar verdik ve Peugeot T11 modeli kadro olarak kafamıza yattı gibi. Fren sistemi hariç bir çok özelliğini değiştirmeyi düşünüyoruz.

30'lu Shimano XT ya da XTR vites sistemi.
Göbekten dinamo.
Dinamo uyumlu ön ve arka aydınlatmalar.
Ön ve arka bagaj ve Ortlieb heybeler.
Schwalbe Marathon Plus lastikler.
Uzun yola daha uygun bir sele.
Jel elcikler.
Gibi değişiklikler yapıp geziye çıkmayı düşünüyoruz.
Başka tavsiyeleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim. :)

Cevabınız için de çok teşekkürler. :)
dostum bunların yerine grx 400 ,600,800 grup setlerine geçmeni öneririm .
bu vites setlerinden grx 600 ve 800 ü shimano sl-rs700 , grx 400 ü de tiagra sl-4700 vites değiştiricileri ile flat barda kullanabilirsiniz. 3 lü aynakol artık eskilerde kaldı. artık tercih edilen 2li hatta tekli aynakollu grup setler
 
benim de sorum benzer; mtb lastiği taksam amörtisörsüz olmasına rağmen toprak yollarda sürmem nasıl olur?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
benim de sorum benzer; mtb lastiği taksam amörtisörsüz olmasına rağmen toprak yollarda sürmem nasıl olur?
kadro ve maşa açıklığın yeterli , jantının iç genişliği de izin veriyorsa takabilirsin. maşa ve kadro mtb lastiği için yeterli bosluģu sağlıyor ama jantın uygun değilse takamazsın
arazi de çok iyi olur .ama asfaltta çok hantal kalır ve daha çok yorar.
konfor konusunda da her tür yolda bariz rahatlık sağlar , amortisör gibi çalışır
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurshad
Schwalbe g-one bite dış lastik taksam biraz daha performans elde ederim kanımca . Tabii bana bir faydası olur mu konfor ve tutuş açısından bilemiyorum ..
 
Merhaba arkadaşlar,
Elimde sıfır kutusunda t11 x2 53 kadro mavi renk olan bisikletten var hiç kutusunu açmadım almak isteyen varsa iletişime geçebilir, turuncu renk olanı da var onu beğendim maviyi satmaya karar verdim, kendi topladığım carraro bisikletimi satıp onu kullanmak istiyorum yani bir tane de carraro bisikletim var, satılık o da, isteyene fotoğraflarını atabilirim.
 
Merhaba, 2021 yılında ben de aynı modelden edindim. 2019 yılına göre stok lastikleri ve birkaç özelliği değişmiş gibi görünüyor. Uzun süredir bisiklet kullanıyor olsam da teknik anlamda ancak orta seviye bilgi sahibiyim ancak eğer yeni alacak arkadaşlar varsa onlara dilim döndüğünce izlenimlerimi anlatayım. Açıkçası alarm veren yeni bisiklet ihtiyacı ile birlikte, MTB kullanmak istemediğimi de bilerek, şehir turlarında kullanmak üzere bir bisiklet almak için piyasayı araştırdım. Mutlaka bu bisikletten iyi marka ve muadiller vardır şahsi fikrim özellikle benzer modelleri denedikten sonra, bütçesi uyan, az çok kafasına yatan arkadaşların tercih edebileceği bir model olduğu yönünde. Hantal bir bisiklet olmaması ile birlikte bana pek ağır gelmemesi neticesinde bu modeli tercih ettim. Apartmanda asansör olmadığı için bisikleti omzuma alıp birkaç kat çıkmam gerekiyor, üstündeki ekipmanlara rağmen beni zorladığını söyleyemem. Özellikle ortalama bir asfaltta yol tutuşunun hız anlamında da olumlu olduğunu düşünüyorum, tabi bunu lastiklerinizi değiştirerek farklılaştırabilirsiniz(anlık olarak üzerindeki stok Midas FLASH 700X32C ANTIPUCTURE SYSTEM REFLEX STRIPE lastikleri ile kullanıyorum). Kabloların kadro içinde olması ve gidondan anlık olarak memnunum, vites ile fren kısmına baktığımızda üçlü aynakol benim için bu seviyede problem arz etmiyor ama gelecekte düşüncemin ne yönde değişeceğini bilmiyorum. Toparlamak gerekirse ön amortisör bulunmaması, 28 jant oluşu, tur amacı ile kullanacaklar için seri olduğunu, günlük 20-30 km arasında turlamak ve tekrar bisikletin güzelliğine kapılmak için tercih etmiştim, kullanmış olduğum 7-8 ay içinde de pişman olduğum söylenemez. Ancak elcikler ve sele bir süre sonra değiştirilebilir gibi geliyor, tavsiyede bulanacak arkadaşlar iletişim kurmakta çekinmezse sevinirim.
 
Son düzenleme:
Merhaba, 2021 yılında ben de aynı modelden edindim. 2019 yılına göre stok lastikleri ve birkaç özelliği değişmiş gibi görünüyor. Uzun süredir bisiklet kullanıyor olsam da teknik anlamda ancak orta seviye bilgi sahibiyim ancak eğer yeni alacak arkadaşlar varsa onlara dilim döndüğünce izlenimlerimi anlatayım. Açıkçası alarm veren yeni bisiklet ihtiyacı ile birlikte, MTB kullanmak istemediğimi de bilerek, şehir turlarında kullanmak üzere bir bisiklet almak piyasayı araştırdım. Mutlaka bu bisikletten iyi marka ve muadiller vardır şahsi fikrim özellikle benzer modelleri denedikten sonra, bütçesi uyan, az çok kafasına yatan arkadaşların tercih edebileceği bir model olduğu yönünde. Hantal bir bisiklet olmaması ile birlikte bana pek ağır gelmemesi neticesinde bu modeli tercih ettim. Apartmanda asansör olmadığı için bisikleti omzuma alıp birkaç kat çıkmam gerekiyor, üstündeki ekipmanlara rağmen beni zorladığını söyleyemem. Özellikle ortalama bir asfaltta yol tutuşunun hız anlamında da olumlu olduğunu düşünüyorum, tabi bunu lastiklerinizi değiştirerek farklılaştırabilirsiniz(anlık olarak üzerindeki stok Midas FLASH 700X32C ANTIPUCTURE SYSTEM REFLEX STRIPE lastikleri ile kullanıyorum). Kabloların kadro içinde olması ve gidondan anlık olarak memnunum, vites ile fren kısmına baktığımızda üçlü aynakol benim için bu seviyede problem arz etmiyor ama gelecekte düşüncemin ne yönde değişeceğini bilmiyorum. Toparlamak gerekirse ön amortisör bulunmaması, 28 jant oluşu, tur amacı ile kullanacaklar için seri olduğunu, günlük 20-30 km arasında turlamak ve tekrar bisikletin güzelliğine kapılmak için tercih etmiştim, kullanmış olduğum 7-8 ay içinde de pişman olduğum söylenemez. Ancak elcikler ve sele bir süre sonra değiştirilebilir gibi geliyor, tavsiyede bulanacak arkadaşlar iletişim kurmakta çekinmezse sevinirim.
Ağzına sağlık dostum. Çok güzel anlatmışsın. nice güzel günler de pedallamak dileğiyle
 
  • Muhteşem
Tepkiler: Parttimecyclist
Merhabalar, t12 fs ve t11 x2 nin ağırlıkları hakkında bilginiz var mı? İkinci sorum da hangisini almalıyım? Ömürlük kullanmak istiyorum. Günlük kullanıcıyım. Her bindiğimde 15 ile 25 km arasında biniyorum. 3 yaşındaki kızımı kadro koltuğuyla gezdiriyorum. Bu bilgilerle birlikte hangisini tavsiye edersiniz ?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhabalar, t12 fs ve t11 x2 nin ağırlıkları hakkında bilginiz var mı? İkinci sorum da hangisini almalıyım? Ömürlük kullanmak istiyorum. Günlük kullanıcıyım. Her bindiğimde 15 ile 25 km arasında biniyorum. 3 yaşındaki kızımı kadro koltuğuyla gezdiriyorum. Bu bilgilerle birlikte hangisini tavsiye edersiniz ?
her ikisi de güzel bisikletler ve sizi uzun yıllar mutlu ederler .
t11 x2 rijit alüminyum sabit maşalı ve 2×9 shimano vites setine sahip. sabit maşalı ve 2li aynakollu olduğu için daha çok hızlı şehir sürüşleri için ideal ve bana göre bu ikili aynakol daha pratik ve kullanışlı

t12 fs amortisörlü maşa ve 3×9 shimano vites setine sahip . amortisörlü olduğu için daha konfor odaklı ve üçlü aynakol olduğu için yokuş tırmanışlarında ve yüklü sürüşlerde daha verimli olacaktır . bu yüzden kadro koltuğunda kızınızla süreceğiniz için benim size tavsiyem t12 fs olacak .
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor ve Firataxu
her ikisi de güzel bisikletler ve sizi uzun yıllar mutlu ederler .
t11 x2 rijit alüminyum sabit maşalı ve 2×9 shimano vites setine sahip. sabit maşalı ve 2li aynakollu olduğu için daha çok hızlı şehir sürüşleri için ideal ve bana göre bu ikili aynakol daha pratik ve kullanışlı

t12 fs amortisörlü maşa ve 3×9 shimano vites setine sahip . amortisörlü olduğu için daha konfor odaklı ve üçlü aynakol olduğu için yokuş tırmanışlarında ve yüklü sürüşlerde daha verimli olacaktır . bu yüzden kadro koltuğunda kızınızla süreceğiniz için benim size tavsiyem t12 fs olacak .
Teşekkür ederim.
 
Merhaba arkadaşlar,
Elimde sıfır kutusunda t11 x2 53 kadro mavi renk olan bisikletten var hiç kutusunu açmadım almak isteyen varsa iletişime geçebilir, turuncu renk olanı da var onu beğendim maviyi satmaya karar verdim, kendi topladığım carraro bisikletimi satıp onu kullanmak istiyorum yani bir tane de carraro bisikletim var, satılık o da, isteyene fotoğraflarını atabilirim.
hala satılık mı ?
 
Geri