Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Çok çok yakışıklı bir bisiklet. İnsana yeniden şehir bisikşeti aldıravak kadar güzel, yol bisikleti gibi estetik olan bir bisiklet.
Bu arada sabit maşa konusunda tereddütü olan arkadaşlara nacizane ve tecrübeyle sabit tavsiye; bu klasman ve fiyat bandındaki bisikletlerin amortisörlü maşaları ilâve 2-3 kg ağırlık etmekten başka hiç bir halta yaramıyor. Tek işlevleri bisiklete heves eden insanların ilgisini çekip tuzağa düşürmek.
 
Scudo
@tony0694
şehiriçi tur yapmak istiyorum diyorsun da şehiriçinde patika yol mu var taşlı orman yolları mı var? asfaltta süreceksin işte çok abartıyorsun
gerçi sen al 224 ü sonra al ama amörtisörü iyi olsa keşke hem de gereğinden fazla ağır
gerçi ne desek gene de ikna olmazsın biraz da kendin tecrübe etmen lazım ki haklıymışsınız diyebilirsiniz

Kendim sabit maşa 700-35 lastik ebatı ve 60 psi basınçla kullanıyorum arnavut kaldırım ve asfalt yolda gidiyorum %99 şehiriçi oluyor ve jelli eldiven ve jelli gidon elciği ile sorun olmuyor
şehiriçi 100 km tur yapamayacagına göre çok da dert edilecek bir şey değil maşa
 
@Desert Fox Hocam 192 Boyum var T11 e bakacağım küçük gelirse Mosso Legarda 1927 alacağım yoksa T11 i düşünüyorum. Amortisör videoları izledim cidden bizim aldıklarımız süs gibi bir şey bakalım T11 in 53 kadrosu olursa ne ala
 
Değerli dostlar merhabalar, yıllarca çeşitli marka ve modellerde mtb ve yol bisikletleri kullandım lisanlı sporcu olarak müsabakalara girdim. Teknik bilgi ve kondisyon olarak iyi durumda olduğum gibi yeterli donanıma da sahip olduğumu düşünmekteyim. Senelerce arazi ve performans sürüşlerinden sonra uzun turlara ilgi duymaya başladım böylelikle kullandığım Mtb de birtakım parça değişiklikleri ve sürüş pozisyonlarında bazı modifikasyonlarla şehirler arası uzun turlar yapmaya başladım..

Dağ bisikletinin havalı süspansiyonunun konforu ve şok emiciliği gayet iyi, bozuk yollarda çok etkisi oldu ancak agresif kadro açıları sürüşte rahatsız ediyordu. Bisikletimi sattım ve şimdi tur bisikleti almayı düşünüyorum. Giriş seviyesi maşalar (MOZO,ZOZO,XCM,XCT,RST BLAZE vs.. ) hakikatten çöp.. Örneğin rebound ayarı yok varsa bile bir fark yaratmıyor bunun yanında oldukça ağır ve işlevsellikten uzaklar. Kaliteli maşalar ile aralarında gerçekten dağlar kadar fark var. - Eee hal böyle olunca da tur bisikleti için sabit maşalı modellere yöneliyorsun.

PEUGEOT T11 modelini beğendim. Yorumlarınızı okudum, çok isabetli ve faydalı olmuş burada fikirlerinizi paylaşmanız. T11 kullanıcıları olarak bahsettiğiniz durumların dışında aklıma takılan birkaç şey var
Sabit maşa türünden bugüne kadar hep karbon kullandım sizce çok fark yaratır mı alüminyum olması ?
Sele, daha çok atletik duruyor. Ve bana yol yarış/mtb seleleri gibi geldi. Acaba uzun turda rahatsız eder mi ?
Lastikler 700x30 ve sırt desenleri çok az acaba toprak ve bozuk yollarda yol tutuşunu etkiler mi ?
Son olarak sizce bu bisikletle Tur yapmak ne kadar mantıklı ve sağlıklı olur ? (Alternatif başka model önerileriniz varsa,paylaşmanızdan memnun olurum)
 
@1st_SKYNET
Hocam merhaba, bisiklet fitness bisikleti olarak üretilmiş. O yüzden kadro yapısı, sele, lastikler yol bisikleti ekipmanlarını andırıyor. Tur bisikleti dönüşümü yapacaksanız elcik, sele, lastikleri mutlaka ama mutlaka değiştirmeniz gerekli. Lastikler toprak yol veya bozuk yol icin değil. Asfalt için. Ki yağışlı havalarda asfalta da tutunamayan bir yapısı var.
Masa konusunda kesin yorum yapamayacağım, sağlıklı bilgi sahibi değilim. Önceki yol bisikletimde de masa karbon değildi, o yüzden farklar hakkında bilgim yok. Ama bildigim kadarıyla tur bisikletlerine karbon masa olmazsa olmaz bir ekipman değil. Hatta dayanıklılık ve sonumleme açısından cr-mo veya çelik masaları (hatta kadroları) tercih ettiklerini biliyorum. Karbon genellikle hafifliği ve bozuk asfalttaki titreşimleri azalttığı için tercih ediliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Son Selim
@velespit7
Yol tutusu, akıcılığı cok iyi. Hizlanma olarak ornek verirsem, gecen gun tempoyu oyle bir tutturdum ki hocam yarış bisikleti kullaniyor gibiydim. 35 aşağı dusmeyip 38 ortalama civarı yaptim. Bu baya iyi bir ortalama hibrit bisiklet icin. Zaten kadro acilari biraz daha hız yapmaya yönelik. Bisiklet siz ne kadar isterseniz o kadar gidiyor.
 
Arkadaşlar merhaba bisikletforum ailesine üye olarak yeni katıldım. Öncesinde buraları okuyup bilgi alıyordum. Böyle bir başlığı görünce de çok sevindim.

Uzun zamandır şehir tur bisikleti araştırırken bu bisiklete denk geldim. Özellikleri, tasarımı ve fiyatı tam bana göre ancak 53 kadroyu hiç bir yerde bulamıyorum. Acaba bulunduğunuz şehirlerde olup olmadığı hakkında bilginiz var mıdır? Ben kendim Denizli'de yaşıyorum ve çevre illere bisikleti almak gelebilirim. İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: frknltngl
@ilker64

Eskişehirde Muratoglu Bisiklette siyah renk var gözüküyor. Ayrıca n11 de beyaz renk Antalya denizbisiklette 1 adet var. 2445 tl liste fiyatı ona göre alın hocam. Nakit alımda indirim yaparlar %10 civarı. Ama stok olmadığı için tutturabildigine satan da çok olacaktır.
 
@Mustaac
Teşekkür ederim hocam beyaz renk düşünmüyorum. Dediğiniz muratoğlu bisikletin kendi sitesinde bisikleti göremedim ama n11.com'daki sayfasını inceledim.Screenshot_20190804-231252.png

Ancak siyah turuncu rengi seçip sepete eklediğimde fiyat 2 katına çıkıyor.

Screenshot_20190804-231320.png
 
@ilker64
En son birisi İzmir martı bisiklette var yazmıştı hocam ama kalmamış olabilir

Bu bisiklet neden sınırlı sayıda üretildi acaba bilen var mı? Ben de son bisikleti almıştım alırken mesela
 
@ginflon
Hocam şu şekilde oluyor: Firmalar sezon öncesi kadroları grupset leri komponentleri kadroset leri tekerleri vs. Satın alıyor. Sezon başlamadan hemen önce montajını yapıp satışa çıkarıyor. Genellikle mart-nisan ayı gibi satışlar başlıyor. Bir önceki sene satış istatistiklerine vs. Bakarak tahmini bir rakamda yapılıyor bu. Genelde büyük bisiklet mağazaları toptan fazlaca adetlerde bisiklet satın alıyor sezon başında. Tek tük fabrikada kalırsa sipariş üzerine bayilere tekrar gönderim yapıyorlar. Ama t11 gibi f/p modellerde genellikle fabrikada stok kalmıyor. Firmaların elinde de bisiklet kalmıyor sezon sonu gelmeden. Bisiklet bitince bitiyor yani tekrardan toplama diye bir şey yok. Bir sonraki sezon aynı şeyler tekrarlanıyor.
 
@ginflon
Maalesef hocam martı bisiklette de kalmamış ama arayışlarım sürüyor.
 
Arkadaşlar bisikleti Eskişehir Muratoğlu'ndan kendileriyle iletişime geçerek aldım. İlgilenen arkadaşlara tekrardan teşekkür ediyorum .
 
Merhaba arkadaşlar memnun musunuz bisikletinizden.? 53 kadro hiç bir yerde yok heralde
 
Bisiklet fiyatına göre çok güzel bir bisiklet ben şahsen çok memnunum. Ben de 53 kadroyu çok aradım zor buldum.
 
lastiklerin kaç gr olduğunu ve yuvarlanma direncinin ne olduğunu bilen var mı ? üstünde schwalbe lugano 28x1.25 700x32c yazıyor fakat internette bu modeli bulamadım hiç bir şekilde.
 
arkadaslar sele altindaki suluk yerine bu sekilde bir cozum buldum tek vida ile sabitleyip alt tarafini da plastik cirt kelepce ile bagladim. Sonuc mukemmel...
 

Dosyalar

  • 20190907_103550.jpg
    20190907_103550.jpg
    2 MB · Okunma: 221
Bu bisiklette drop gidon nasıl durur? Gravel havasi verir mi? Kelebek ile drop gidon arasindayim, ilerde degisiklik yapmayi düşünüyorum
 
bu yakışıklı aslan parçası bisiklet antalya'da hiçbir yerde yok galiba. 172 boyundayım 46 kadro iyi olur galiba. Bulamadığım için carraro sabit maşalı bakmaya başladım...
 
@ginflon bende çok düşündüm ama üst boru baya uzun (53.5cm kadro) birde dropbar ile çok öne eğilmek gerekir diye vaz geçtim.
 
Geri