Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Kadro kulağım kırıldı, ancak yenisini bulmam zor olacak gibi,bir kaç yere sordum ama bulamadım, nereden bulunabilir acaba bu parça?
 
Scudo
Arkadaşlar bu bisiklette yalnız kadro ölçüleri kısıtlı. Mesala 56 kadro yok. Yanlış hatırlamıyorsam 53 kadro son. Aradığım bir satıcı carraro 328 serisi 56 cm kadroya hemen hemen yaklaştığını söyledi ölçülerinin.( Carraro 328 almayı düşündüğüm için karşılaştırdım. ) Nedeni ise T11 in alın borusunun uzun olması olarak belirtti. Carraro 328 serisi şu anki fiyat olarak 2850. Fakat peguet T11 2500 TL ye kadar bulunabiliyor ki carraronun işi zor o zaman.
 
merhaba arkadaşlar. iki bisiklet arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. yardımcı olur musunuz? t11 ve sportive 328
 
merhaba arkadaşlar. iki bisiklet arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. yardımcı olur musunuz? t11 ve sportive 328
donanım olarak ikisi neredeyse aynı
tasarım konusu size kalmış

viteslerde
arka dişli carraro 11-34 iken t11 11-32 yani carraro bir tık daha iyi yokuş performansı demek
vites kolunda carraro da kullanılan vites kolu-fren kolu birleşik olduğu için ileride vites ya da frende bir yükseltme durumunda +fazla masraf demek,t11 de vites-fren kolu ayrı
ancak vites kolunu 100-150 tl ye alabilmek mümkün
lastik
peugeot ta kullanılan lastik 3. seviye koruma sağlarken carrarodi lastik 5. seviye koruma

ağırlık
muhtemelen t11 biraz daha hafiftir diye düşünüyorum
carraro yu arayarak ağırlığını öğrenmek mümkün

arada bence 250 tl farkı değecek aşırı bir fark yok
bütçeniz çok zorlanıyorsa 328 alınıp geçilebilir pişman etmez
ama ben kadro olarak peugot du daha başarılı bulduğum için tercihimi t11 den yana kullanırdım.

ayrıca 327 deki frenler çok da iş görmeyeceği için iyi bir v fren parası ayırmanız gerekecek 200-250 tl civarında.V-hd fren farkı size kalmış
 
  • Beğen
Tepkiler: Hidiman
@Desert Fox çok teşekkür ederim. sportive 327 daha uygun arada yaklaşık 500 tl fark var. 327 için ne dersiniz??
 
@Desert Fox çok teşekkür ederim. sportive 327 daha uygun arada yaklaşık 500 tl fark var. 327 için ne dersiniz??
Frenleri muhtemelen iş görmeye3cek bir marka %99 allahonga diye dandik bir markanın ürünü ki yazmamışlar
alivio ön-arka v fren ayağı 150 tl+ fren kolu da değişir 100-150 tl yani 250-300 lük masrafı var ve 327-328 arasındaki fiyat avantajı da kalmıyor.Fren konusu senin kararın.327 deki fren adam akıllı ayar tutmayacak sürekli bir tarafı janta sürme yapıp deli edecektir muhtemelen ayrıca fren mesafesi de memnun etmeyecek
 
@Desert Fox ben tasarım olarak da t11 i daha çok beğendim. bütçemi zorlayıp t11 alayım çok teşekkürler.
 
Pejo napti bu sene bu modeli çıkardı mı tekrar?
 
Pejo napti bu sene bu modeli çıkardı mı tekrar?
Evet hocam ama fiyat olarak epey koydu üzerine. Artık f/p bisikleti değil. Geçen sene alıp kullanıp bu sene sattım.
Benzer özellikte bisan trx8400 var çok daha ucuza. Aynı fiyata ise bisan trx8600 var full deore setli.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
donanım olarak ikisi neredeyse aynı
tasarım konusu size kalmış

viteslerde
arka dişli carraro 11-34 iken t11 11-32 yani carraro bir tık daha iyi yokuş performansı demek
vites kolunda carraro da kullanılan vites kolu-fren kolu birleşik olduğu için ileride vites ya da frende bir yükseltme durumunda +fazla masraf demek,t11 de vites-fren kolu ayrı
ancak vites kolunu 100-150 tl ye alabilmek mümkün
lastik
peugeot ta kullanılan lastik 3. seviye koruma sağlarken carrarodi lastik 5. seviye koruma

ağırlık
muhtemelen t11 biraz daha hafiftir diye düşünüyorum
carraro yu arayarak ağırlığını öğrenmek mümkün

arada bence 250 tl farkı değecek aşırı bir fark yok
bütçeniz çok zorlanıyorsa 328 alınıp geçilebilir pişman etmez
ama ben kadro olarak peugot du daha başarılı bulduğum için tercihimi t11 den yana kullanırdım.

ayrıca 327 deki frenler çok da iş görmeyeceği için iyi bir v fren parası ayırmanız gerekecek 200-250 tl civarında.V-hd fren farkı size kalmış

Aynı ikilemde bende kaldım. Peugeot T11'i canlı canlı görünce bütün soru işaretleri gitti. Görsel olarakta çok yakışıklı bir alet :) Ben kararımı T11den yana kullandım. Ağırlık konusunda bisikletçinin söylediği T11, 11kgdan biraz fazla, 327 14 kg civarında olduğu. Henüz kullanmasamda lastik konusu bir miktar düşündürüyor beni. Yol lastiği var üzerinde. Islak zeminde tutuşu çok iyi olmayabilir. Neyse sonbahara doğru bir lastik değişimi yaparım artık.
 
@keremozen sizin boyunuz kaç cm? kadro boyu olarak kaç cm aldınız? benim boyum 1.85 bacak iç boyum 92 cm. bir bisikletci 53.5 olanı tavsiye etti diğeri 49.5 kafam karıştı
 
@ensbykds mesajdan yazdım ama buradan da yazayım belki ihtiyacı olan olur. Benim boyum 1.83 ama iç bacak boyum 81. Bacaklar kısa biraz yani. kadro olarak 53 tahmin ediyordum. Denemeye gittiğimde 49 olduğunu gördüm. Sizin iç bacak boyunuzun 92 olduğunu düşününce kadro 53 olacaktır diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: sametutuncu
Frenleri muhtemelen iş görmeye3cek bir marka %99 allahonga diye dandik bir markanın ürünü ki yazmamışlar
alivio ön-arka v fren ayağı 150 tl+ fren kolu da değişir 100-150 tl yani 250-300 lük masrafı var ve 327-328 arasındaki fiyat avantajı da kalmıyor.Fren konusu senin kararın.327 deki fren adam akıllı ayar tutmayacak sürekli bir tarafı janta sürme yapıp deli edecektir muhtemelen ayrıca fren mesafesi de memnun etmeyecek
Allahonga markasını baradine pabuçlar ile 5000kmden fazla kullandım. Çok da kötü değil ya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: smhkvs
T11 almayi dusunuyorum. Boyum 160cm ve kadinim. Bebek tasiyicisi Ile 13 kg kizimi tasiyarak bisiklet yollarinda kuanmayi dusunuyorum. 455 kadro boyu buldum. Tercih etme sebebim hafifligi. Denedim begendim ancak kadroya monte bir tasiyici Ile cocuk tasimak icin ideal bisiklet midir. Burada bir sormak istedim.
 
T11 almayi dusunuyorum. Boyum 160cm ve kadinim. Bebek tasiyicisi Ile 13 kg kizimi tasiyarak bisiklet yollarinda kuanmayi dusunuyorum. 455 kadro boyu buldum. Tercih etme sebebim hafifligi. Denedim begendim ancak kadroya monte bir tasiyici Ile cocuk tasimak icin ideal bisiklet midir. Burada bir sormak istedim.

sanırım arka bagaj montajı için gerekli delikleri mevcut ve bu durumda uygun çocuk taşıma koltuğunu da monte ederseniz sorun olmayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: co2brix ve Hidiman
T11 almayi dusunuyorum. Boyum 160cm ve kadinim. Bebek tasiyicisi Ile 13 kg kizimi tasiyarak bisiklet yollarinda kuanmayi dusunuyorum. 455 kadro boyu buldum. Tercih etme sebebim hafifligi. Denedim begendim ancak kadroya monte bir tasiyici Ile cocuk tasimak icin ideal bisiklet midir. Burada bir sormak istedim.
Peugeot T11'de kadroda bagaj bağlantısı bulunuyor. Çocuk taşıma için kadro bağlantılı veya bagaj bağlantılı koltuk kullanabilirsiniz. Bagaj bağlantılı koltuk için bisikletinize bir de bagaj satın almanız gerektiği ve süspansiyon açısından daha zayıf olması sebebiyle, kadro bağlantılı çocuk koltuğu kullanmanız daha hafif, ekonomik ve çocuk için konforlu olacaktır.
 
arkadaşlar ben de t11 almayı düşünüyordum. son anda vazgeçtim. bisan trx 8600 almaya karar verdim. bugün bisanın fabrikasına gidip showroomda inceledim. sağolsunlar çok ilgilendiler. şu an üretim aşamasındalar. ben siparişi geçtim. parasını verdim. mayıs sonu bisikletim geliyor. ayrıntıları özel mesaj ile anlatabilirim.t11 alma sebebim fiyat/performans olmasıydı. ama artık f/p değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
T11 aldim bayilarak. Aslinda denedim de aldim ancak arkamda cocukla ayagimi atmakta zorlaniyorum ayaklarim yere degdiginde kadro borusu bana degiyor. Okudugum kadariyla 1 parmak bosluk oneriliyor. Bu sekilde risk olur mu ? T13-28 Acera / Altus Alloy Ile degistirmek istesem donanim olarak kiyaslayabilir misiniz. Malesef biri cok daha agir.
 
@Goksen bende 53.5 kadro aldım 174cm boy 81cm iç bacak boyumla fakat diğer markalara göre kadro açıları yüzünden bana da biraz büyük geliyor ama alışlıyorsun sadece inip binerken biraz zorluyor yolda büyük kadro bisiklet daha konforlu oluyor, değiştirme yani
 
  • Beğen
Tepkiler: Goksen
Geri