Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Peugeot T11 Kullanıcı Kulübü

Teşekkürler arkadaşlar, bugün Bianchi t11x2 gördüm. Yarın Peugeot ile Bianchi arasında karar vereceğim.
 
Scudo
An itibariyle T11 sahibi oldum. 1saatlik bir deneme yaptm. Bisiklet güzel, park ayağını sökersem ciddi hafifleyecek.
Hayırlı olsun, park ayağını çıkardıktan sonra pedalsız ağırlık 12 kg
 
  • Beğen
Tepkiler: Can Çelik
Teşekkürler. Lastikler Mittas, çok uzun ömürlü olacaklarını sanmıyorum.
 
Herkese merhaba, Mosso Legarda ve Peugeot T11 arasında kaldım. Donanım olarak Pejo daha hoşuma gitti. Yalnız 190 boy ve 85 cm bacak ölçüsü için bu kadroda max 53 kadro var. Uyumlu olur mu acaba? Dağ bisikletinde 19 inç kadroda sele yukarıda sürüyordum.
Bir de bisiklette uzun kullanımda bir sıkıntı oldu mu? Kronik bir arızası var mıdır? 50 km+ yollarda süreceğim.
 
Herkese merhaba, Mosso Legarda ve Peugeot T11 arasında kaldım. Donanım olarak Pejo daha hoşuma gitti. Yalnız 190 boy ve 85 cm bacak ölçüsü için bu kadroda max 53 kadro var. Uyumlu olur mu acaba? Dağ bisikletinde 19 inç kadroda sele yukarıda sürüyordum.
Bir de bisiklette uzun kullanımda bir sıkıntı oldu mu? Kronik bir arızası var mıdır? 50 km+ yollarda süreceğim.
Alın borusu epey uzun olduğu için bence uygun olur ama yine de bir yerde denemekte fayda var.
Bisikletin geometrisi specialized sirrus serisine benziyor, mosso, carraro, Giant şehir bisikletlerini kullandım zaman içinde. Peugeot kesinlikle tatmin düzeyi yüksek bir bisiklet. Satmaya niyetlenmiştim ama kıyamayıp ondan da vazgeçtim
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Alın borusu epey uzun olduğu için bence uygun olur ama yine de bir yerde denemekte fayda var.
Bisikletin geometrisi specialized sirrus serisine benziyor, mosso, carraro, Giant şehir bisikletlerini kullandım zaman içinde. Peugeot kesinlikle tatmin düzeyi yüksek bir bisiklet. Satmaya niyetlenmiştim ama kıyamayıp ondan da vazgeçtim

Peki t11x2 ile t11 arasında olsanız Bursa gibi inişli çıkışlı yolları olan bir şehirde hangisini seçerdiniz? T11 pedalsız 12 kilo demistiniz yanlış hatirlamiyorsam. T11x2 acaba ondan ne kadar hafif? Turlarla bazen mudanyaya gidiyoruz gidiş dönüş bayır oluyor veya izmir sehirlerarası yolunda sürekli bayırlar oluyor. Birinde vites tırmanmaya daha yatkın öbürü ise hafif ve daha basit bir sistem. Hangisini seçmeliyim?
 
Peki t11x2 ile t11 arasında olsanız Bursa gibi inişli çıkışlı yolları olan bir şehirde hangisini seçerdiniz? T11 pedalsız 12 kilo demistiniz yanlış hatirlamiyorsam. T11x2 acaba ondan ne kadar hafif? Turlarla bazen mudanyaya gidiyoruz gidiş dönüş bayır oluyor veya izmir sehirlerarası yolunda sürekli bayırlar oluyor. Birinde vites tırmanmaya daha yatkın öbürü ise hafif ve daha basit bir sistem. Hangisini seçmeliyim?
Ben t12, nin 2020 modelini bizzat dijital el terazisi ile tarttım ve 12 ölçtüm.
X2 modelinin fren vites kolları, aynakol ve lastikleri farklı. Sahip olan bir arkadaş tartsa iyi olur.
Yokuş performansı anlamında ise stok olarak normal t11 aynakoldaki küçük dişliyle daha uygun bana göre.

Ağırlık ile ilgili ekleme: 12 kg Ağırlığı ben aldığımda takılı gelen sele royal wave ile tarttım ve kendi stok selesinden en az 200 gr fazlası var.
Konuyu açan arkadaşın dediği gibi pedalsız aksesuarsız 11.5 kg civarında.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Ben t12, nin 2020 modelini bizzat dijital el terazisi ile tarttım ve 12 ölçtüm.
X2 modelinin fren vites kolları, aynakol ve lastikleri farklı. Sahip olan bir arkadaş tartsa iyi olur.
Yokuş performansı anlamında ise stok olarak normal t11 aynakoldaki küçük dişliyle daha uygun bana göre.
Hidrolikle 12 geliyorsa çok güzel. Ben de el terazisi ile salcano ng444 ü ölçtüm zırhlı lastiklerle 16 kilo geldi. 4 kilo rahatlatır beni bayağı. Lastikleri hiç tek tarttınız mı? Acaba hafifler mi? Kimse lastikleri beğenmemiş o yüzden muhtemelen onu ve elcigi aldığım gibi değiştireceğim.
 
Hidrolikle 12 geliyorsa çok güzel. Ben de el terazisi ile salcano ng444 ü ölçtüm zırhlı lastiklerle 16 kilo geldi. 4 kilo rahatlatır beni bayağı. Lastikleri hiç tek tarttınız mı? Acaba hafifler mi? Kimse lastikleri beğenmemiş o yüzden muhtemelen onu ve elcigi aldığım gibi değiştireceğim.
Benim lastikler Schwalbe lugano 2/ 700x32
2019 ve 20'de öyle satılıyordu.
Ancak sanırım belirtmem gerek jantlar da değiimis sonrasında çünkü etrto değerleri farklı.
Daha hafif lastiklerle 12 altına da iner ama ne kadar korumalı olur muamma tabi.
Tam hatırlamıyorum ama 400gr civarı bir ağırlığı var tanesinin.
 
Benim lastikler Schwalbe lugano 2/ 700x32
2019 ve 20'de öyle satılıyordu.
Ancak sanırım belirtmem gerek jantlar da değiimis sonrasında çünkü etrto değerleri farklı.
Daha hafif lastiklerle 12 altına da iner ama ne kadar korumalı olur muamma tabi.
Tam hatırlamıyorum ama 400gr civarı bir ağırlığı var tanesinin.
Peki son bir soru sorayım size, t11x2de çok hoşuma giden bir siyah turuncu rengi var. T11de ise bayide sadece siyah yesil ve siyah mavi görebildim. T11de de acaba turunculu halinden bulma şansım olabilir mi?
 
Peki son bir soru sorayım size, t11x2de çok hoşuma giden bir siyah turuncu rengi var. T11de ise bayide sadece siyah yesil ve siyah mavi görebildim. T11de de acaba turunculu halinden bulma şansım olabilir mi?
Inanın hiç bilmiyorum ama piyasada öyle bisiklet bolluğu yok maalesef. Bence en çok dikkat etmeniz gereken konu kadro boyu, kadro boyu uygunsa çokta kötü görünmüyorsa bulduğunuzu alın derim
 
Bu
Peki t11x2 ile t11 arasında olsanız Bursa gibi inişli çıkışlı yolları olan bir şehirde hangisini seçerdiniz? T11 pedalsız 12 kilo demistiniz yanlış hatirlamiyorsam. T11x2 acaba ondan ne kadar hafif? Turlarla bazen mudanyaya gidiyoruz gidiş dönüş bayır oluyor veya izmir sehirlerarası yolunda sürekli bayırlar oluyor. Birinde vites tırmanmaya daha yatkın öbürü ise hafif ve daha basit bir sistem. Hangisini seçmeliyim?
Bursa’da yaşayan bir T11 sahibi olarak, kondüsyonunuz düşükse aynakol/ruble oranlarından dolayı kesinlikle T11 tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Bu

Bursa’da yaşayan bir T11 sahibi olarak, kondüsyonunuz düşükse aynakol/ruble oranlarından dolayı kesinlikle T11 tavsiye ederim.
54 kadro var zannetmiştim ama bir tane varmış ona da 10k fiyat veriyor sahibi. Acaba t11x2 alıp sonradan ihtiyaç duyarsam para oldukça 27ye çeviremez miyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
54 kadro var zannetmiştim ama bir tane varmış ona da 10k fiyat veriyor sahibi. Acaba t11x2 alıp sonradan ihtiyaç duyarsam para oldukça 27ye çeviremez miyim?
size şöyle bir alternatıf sunmak isterim.T11 ve T11x2 güzel bisikletler. ama bunlar yerine. daha uyguna yine aynı kadro olan t10x2 alıp (link) ,
linkteki acera m3020 aktarıcı ve 11.40 ruble ile update edip daha verimli bir bisiklet oluşturabilirsiniz (link) . böylece önde t11x2 ile aynı oranda 46.30 aynakol kullanırken arkada 11.40 ruble nin keyfini çıkarırsınız. hem düz yolda t11x2 ile aynı hız oranını size sunarken yokuşta çok daha iyi vites oranı size verir .

bu bahsettiğim parçaları ben de aldım ve 50.34 aynakolla claris ön aktarıcı ile kombinleyeceğim.

bence bu alternatifi de düşünün
 
size şöyle bir alternatıf sunmak isterim.T11 ve T11x2 güzel bisikletler. ama bunlar yerine. daha uyguna yine aynı kadro olan t10x2 alıp (link) ,
linkteki acera m3020 aktarıcı ve 11.40 ruble ile update edip daha verimli bir bisiklet oluşturabilirsiniz (link) . böylece önde t11x2 ile aynı oranda 46.30 aynakol kullanırken arkada 11.40 ruble nin keyfini çıkarırsınız. hem düz yolda t11x2 ile aynı hız oranını size sunarken yokuşta çok daha iyi vites oranı size verir .

bu bahsettiğim parçaları ben de aldım ve 50.34 aynakolla claris ön aktarıcı ile kombinleyeceğim.

bence bu alternatifi de düşünün
Çok teşekkür ederim hemen buna da bakıyorum. Belki saçma gelecek ama aradaki fiyat farkından ziyade renk beni daha çok cezbetti t11 ile t11x2 arasında. Bu renkler arasında turuncu daha cazip geldi. Kadrolar aynı hersey aynı sadece yüksek vites her zaman daha iyidir algısını kıramadım kafamda tam olarak. Halbuki x2 daha ucuz ve ön aktarıcı olarak altustan daha kaliteli ve daha az aksam olduğundan bozulma ihtimali daha az geliyor. Çoğu kişi o dişli oranlarıyla 27 vites bir bisiklete yakın performans verir diyor. Bilemedim. Benim için hafiflik önemli şuan 16.5 kilo dağ bisikleti kullanıyorum ve yoruyor ciddi olarak. Lastikleri 700x45 yaptım ama yine yetmiyor. Turlarda geride kalıyorum hep. Neyse bayağı içimi dökmüş gibi oldum kusura bakmayın. Tavsiye için teşekkür ederim bir inceleyeceğim şimdi.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Çok teşekkür ederim hemen buna da bakıyorum. Belki saçma gelecek ama aradaki fiyat farkından ziyade renk beni daha çok cezbetti t11 ile t11x2 arasında. Bu renkler arasında turuncu daha cazip geldi. Kadrolar aynı hersey aynı sadece yüksek vites her zaman daha iyidir algısını kıramadım kafamda tam olarak. Halbuki x2 daha ucuz ve ön aktarıcı olarak altustan daha kaliteli ve daha az aksam olduğundan bozulma ihtimali daha az geliyor. Çoğu kişi o dişli oranlarıyla 27 vites bir bisiklete yakın performans verir diyor. Bilemedim. Benim için hafiflik önemli şuan 16.5 kilo dağ bisikleti kullanıyorum ve yoruyor ciddi olarak. Lastikleri 700x45 yaptım ama yine yetmiyor. Turlarda geride kalıyorum hep. Neyse bayağı içimi dökmüş gibi oldum kusura bakmayın. Tavsiye için teşekkür ederim bir inceleyeceğim şimdi.
Fikır vermesi için şöyle diyelim .
bir tarafta 27 vites t11 ile yukarıda linkini attığım aktarıcı ve ruble ile update yaptığımızı varsaydigimiz 16 vites t10 x2 modelini karşılaştıralım.

t11 de 48.36.26 üçlü aynakol ve 11.34 9 lu ruble bulunuyor . bu kombin de hız oranı en büyük aynakol ve en küçük ruble dişlisinde 48/11 = 4.36 . tırmanış oranı da en küçük aynakol yaprağı ve en büyük ruble dişlisinde 26/34= 0.76

şimdi ise t10 x2 ye bakalım. üzerinde 46.30 ikili aynakol ve 11.34 ruble ile geliyor . diyelim ki arka aktarıcıyı m3020 acera ile değiştirip 11.40 sekizli ruble yaptık . hız oranı 46/11= 4.18 olur . 27 vites t11 de bu oran 4.36 idi . bence ikiside hız bisikletleri olmadığı için hissedemeyeceğiniz fark. yokuş oranı ise 30/40 = 0.75 olur . T11 de bu oran ise 0.76 ydı. yani biri 27 vites iken diğeri 16 vites olmasına rağmen size aynı performansı verir. ayrıca ikili aynakol çok az bir hafiflik sunarken çok daha fazla kullanım kolaylığı sağlar .
*******
20221001_160219.jpg

Bende de t11x2 modeli var. arka tarafı yurtdışından aldığım uzun bacak Microshift advent aktarıcı ve 11.42 dokuzlu ruble ile geliştirdim . ve 27 vites t11 den daha az vitesli olmasına rağmen daha verimli ve kullanışlı . bence 3 lü aynakollar yakında tarih olacaklar .
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Fikır vermesi için şöyle diyelim .
bir tarafta 27 vites t11 ile yukarıda linkini attığım aktarıcı ve ruble ile update yaptığımızı varsaydigimiz 16 vites t10 x2 modelini karşılaştıralım.

t11 de 48.36.26 üçlü aynakol ve 11.34 9 lu ruble bulunuyor . bu kombin de hız oranı en büyük aynakol ve en küçük ruble dişlisinde 48/11 = 4.36 . tırmanış oranı da en küçük aynakol yaprağı ve en büyük ruble dişlisinde 26/34= 0.76

şimdi ise t10 x2 ye bakalım. üzerinde 46.30 ikili aynakol ve 11.34 ruble ile geliyor . diyelim ki arka aktarıcıyı m3020 acera ile değiştirip 11.40 sekizli ruble yaptık . hız oranı 46/11= 4.18 olur . 27 vites t11 de bu oran 4.36 idi . bence ikiside hız bisikletleri olmadığı için hissedemeyeceğiniz fark. yokuş oranı ise 30/40 = 0.75 olur . T11 de bu oran ise 0.76 ydı. yani biri 27 vites iken diğeri 16 vites olmasına rağmen size aynı performansı verir. ayrıca ikili aynakol çok az bir hafiflik sunarken çok daha fazla kullanım kolaylığı sağlar .
*******
301183 dosyayı görüntüle

Bende de t11x2 modeli var. arka tarafı yurtdışından aldığım uzun bacak Microshift advent aktarıcı ve 11.42 dokuzlu ruble ile geliştirdim . ve 27 vites t11 den daha az vitesli olmasına rağmen daha verimli ve kullanışlı . bence 3 lü aynakollar yakında tarih olacaklar .
Çok teşekkür ederim mantığı şimdi anlamış oldum. Bir aksilik çıkmazsa pazartesi ben de sanırım bir x2 almış olacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Arkadaşlar bianchi olarak mı üretiliyor artık? T0011 modeli ile Mosso Legardar 2230 arasında kaldım, yardımcı olur musunuz? Mossonun maşası süspansiyonlu ancak ne kadar kalitelidir bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Arkadaşlar bianchi olarak mı üretiliyor artık? T0011 modeli ile Mosso Legardar 2230 arasında kaldım, yardımcı olur musunuz? Mossonun maşası süspansiyonlu ancak ne kadar kalitelidir bilemiyorum.

2130=2230=(link) belirgin daha iyi. (link)'in Mosso'daki karşılığı 2127 MDM H = 2227 MDM H = (link).
Peugeot'da T11'in süspansiyonlu olanı (link).
Adı geçenlerin tümü arasında süspansiyonlu olarak Legarda 2x30'lar iyi, düz maşalı tarafta T11 Legarda 2x27'lerden az daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: MuratP ve sauron
Geri