Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Satrai Alacak Olursanız Bir Daha Düşünün

Scudo
Satrai'nin sahibi bu davranışıyla kendi kafasına sıkmış oldu. Burada 25 bin kron'a (61250 tl) e-bike satıyoruz. Yaşlı bir adam kapris yapıyor, 1 ay sonra ben bunu beğenmedim diyor, tek kelime etmeden geri alıyoruz. İç lastiğini değiştirdiğimiz müşteri ertesi gün lastik indi diye geliyor, tek kelime etmeden yenisini takıyoruz. Bir lastiğin dükkan sahibine zararı 207 kron yani 507 tl. Satıcılar düzgün ürün satmayı, sattıkları malın arkasında durmayı ve müşteriye iyi davranmayı ya öyle ya da böyle öğrenecekler. Öğrenmezlerse aha işte böyle forumlarda, şikayet sitelerinde kendilerini rezil edecekler.
 
Az önce Melih bey ile telefonda görüştüm. "Yoğun olduğum için cevap veremedim. Ursus ayaklık kullanan biri daha aynı sıkıntıyı yaşadı , ilgileniyorum birkaç güne dönüş yapacam dedi kendileri." Değişim veya para iadesi istediğimi söyledim tekrar.Birkaç güne dönecekmiş.Buraya konu açtığımı da belirttim kendilerine.
 
Arkadaşlar merhaba,

Ben de bugün Melih beyle Whatsapp üzerinden mesajlaştım. Kendisine bu konunun bağlantısını gönderdim ve yaşanan sıkıntıdan bahsettim. Kadro müşterisi olarak ileride benzer bir durumla karşılaşma ihtimaline karşı aklımda şüohe oluştuğunu söyledim.

Melih beyin verdiği cevap tam olarak şöyle:

"Konunun takibindeyiz. Arkadaşa gereken bilgilendirmeyi yaptık. Herhangi bir mağduriyet yaşatmayız."

Melih beyin verdiği sözde duracağını ümit ediyorum. Konunun nasıl sonuçlanacağını ben de yakından takip edeceğim. Süreçle ilgili @Levent11 arkadaşımız da bizleri buradan bilgilendirmeye devam ederse çok iyi olur.
 
"Konunun takibindeyiz. Arkadaşa gereken bilgilendirmeyi yaptık. Herhangi bir mağduriyet yaşatmayız."
Bugün ben arayana kadar watsapp yazışması gördümüz görselden öte bir şey konuşmadık. Bugün telefonda konuştuklarımız bir üstteki mesajda.Benden önce mi sonra mı mesajlaştınız bilmiyorum. Telefonda kendisi gayet kibar şekilde konu ile ilgilendiğini bir kaç güne dönüş yapacağını dile getirdi.Bekleyip göreceğiz.
Süreci tabiki buradan paylaşacağım.
 
O diğer kişi biziz. Yani eşimin bisikletinde oldu benzer bir durum. Şu anda bisikletle Asya turundayız. İran ve Gürcistan'ı geçtik. Kazakistan ve Özbekistan'a geçip Orta Asya'ya başlayacağız. Instagram ve YouTube'da @dunyaperestiz hesabından görebilirsiniz.

Eşim, Satrai'den çok memnun öncelikle bunu belirteyim. Çok ağır şartlarda ve ağırlık altında kullandık. Bir sıkıntı yaşamadık. Park ayağı ve çamurluk bağlanan yer kopana kadar. Çamurluğu cırt kelepçe ile kadroya bağlayıp yola devam edeceğiz. Kaynak şansımız olmadı. Parça yanımızda duruyor, belki ileride kaynatırız. Melih ile de konuştuk. Teknik sebepleri üzerine de konuştuk. Maalesef böyle bir durum meydana geldi. Ursus çok kaliteli bir ayaklık ancak ağır. O parça kaldıramadı yırtıldı ve koptu. Biz yoldayız, bize şu anda bir şey yapamaz. Ancak sizi mağdur etmeyeceğini düşünüyorum.

Az önce Melih bey ile telefonda görüştüm. "Yoğun olduğum için cevap veremedim. Ursus ayaklık kullanan biri daha aynı sıkıntıyı yaşadı , ilgileniyorum birkaç güne dönüş yapacam dedi kendileri." Değişim veya para iadesi istediğimi söyledim tekrar.Birkaç güne dönecekmiş.Buraya konu açtığımı da belirttim kendilerine.
 
Buraya konu açılmamış ve insanların bundan haberleri olmasaydı o Melih denilen şahsın zerre kadar yardımcı olacağına ihtimal vermiyorum. Bisşklet bir mühendislik işidir komplikedir. Öyle sanayiden çıkma tornacıların yapacağı iş değildir.
 
Türk firmaları için kâr oranları her zaman daha önemlidir. Kurumsallık, müşteri memnuniyeti vs sonra gelir. Bu yüzden üç kuruş fazla olsun yabancı olsun mantığı atasözü oldu neredeyse. Umarım firma gereken ilgi alakayı gösterir. Forum olarak gücümüzü göstermemiz önemli. Bu başlık umarım sürekli aktif kalır ve herkes okur.
 
Buraya konu açılmamış ve insanların bundan haberleri olmasaydı o Melih denilen şahsın zerre kadar yardımcı olacağına ihtimal vermiyorum. Bisşklet bir mühendislik işidir komplikedir. Öyle sanayiden çıkma tornacıların yapacağı iş değildir.
Ağzına sağlık arkadaşım.
 
Satrai'nin sahibi bu davranışıyla kendi kafasına sıkmış oldu. Burada 25 bin kron'a (61250 tl) e-bike satıyoruz. Yaşlı bir adam kapris yapıyor, 1 ay sonra ben bunu beğenmedim diyor, tek kelime etmeden geri alıyoruz. İç lastiğini değiştirdiğimiz müşteri ertesi gün lastik indi diye geliyor, tek kelime etmeden yenisini takıyoruz. Bir lastiğin dükkan sahibine zararı 207 kron yani 507 tl. Satıcılar düzgün ürün satmayı, sattıkları malın arkasında durmayı ve müşteriye iyi davranmayı ya öyle ya da böyle öğrenecekler. Öğrenmezlerse aha işte böyle forumlarda, şikayet sitelerinde kendilerini rezil edecekler.
iç lastik mi 207 kroner, yoksa işçilik ilemi 207 kroner ?
 
Bu markayı dün YouTube‘da Mustafa Karaaslan kanalında gördüm, ona sponsor olmuşlar. O arkadaş bayağı yükle kullanıyor gayet memnunum diyordu.

Firma kusuru kabul edip iade almalı bence. Verilen cevaplar rezalet…
 
O diğer kişi biziz. Yani eşimin bisikletinde oldu benzer bir durum. Şu anda bisikletle Asya turundayız. İran ve Gürcistan'ı geçtik. Kazakistan ve Özbekistan'a geçip Orta Asya'ya başlayacağız. Instagram ve YouTube'da @dunyaperestiz hesabından görebilirsiniz.

Eşim, Satrai'den çok memnun öncelikle bunu belirteyim. Çok ağır şartlarda ve ağırlık altında kullandık. Bir sıkıntı yaşamadık. Park ayağı ve çamurluk bağlanan yer kopana kadar. Çamurluğu cırt kelepçe ile kadroya bağlayıp yola devam edeceğiz. Kaynak şansımız olmadı. Parça yanımızda duruyor, belki ileride kaynatırız. Melih ile de konuştuk. Teknik sebepleri üzerine de konuştuk. Maalesef böyle bir durum meydana geldi. Ursus çok kaliteli bir ayaklık ancak ağır. O parça kaldıramadı yırtıldı ve koptu. Biz yoldayız, bize şu anda bir şey yapamaz. Ancak sizi mağdur etmeyeceğini düşünüyorum.
İyi yolculuklar instagram hesabınızı ve youtube kanalınızı takibe alıyorum.

Destekleriniz için hepinize teşekkür ederim.Beklemedeyim herhangi bir gelişme olursa buradan paylaşacam arkadaşlar.
 
iç lastik mi 207 kroner, yoksa işçilik ilemi 207 kroner ?
İç lastik 55 dkk, işçilik 140 dkk, çöp vergisi 12 dkk, toplam: 207 dkk. İşi biz yaptığımız için o paranın tamamını veriyor. Bisikletin lastiği zor çıkıyorsa daha fazla mesai harcanıyor, yeri geliyor onu da veriyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: el Cezeri
Pazartesiden bu tarafa kendisinden bir geridönüş olmadı. Bugün mesaj yolladım ve mail attım herhangi bir cevap yok.Pazartesi Hakem heyetine başvuru yapacağım.
 
Levent ile beraber aldık bu kadroyu çok isteyerek hadi ömürlük bir bisiklet olsun diye özene özene topladık büyük bir heves ile firma sağolsun hevesimizi kursağımızda bıraktı kusuru ayaklıkta bulmuşlar tur bisikleti bu tabi ki böyle bir ayaklık kullanılacak ful set bisiklet alınan paraya sadece kadro aldık verilene cevaba bak malınızın arkasında durmayacaksanız yapmayın bu işi yasal olarak gerkeni de yapacağız...
 
Hocam bu devirde bilinen markalardan şaşmayacaksınız. Geçen YouTube bisiklet araştırırken bi çocuk denk gelmişti mosso cavailer model bisiklet almış kadrodaki kaynaklardan biri çatlamış. Firmayla iletişim kurup aldığı yere götürdğünde hiç sorun çıkarmadan kadro değişimi istediler 1 ay kadar gelmesi sürdü gelene kadarda kullandığı kadroya firma tarafından kaynak işlemi yapıldı. Kadro geldiğinde yenilenmiş makyajlı kadro ile değiştirip çocuğuna mutlu etmeyi başardılar. Olması gerekende bu bence ama sizin adınıza üzülüyorum gerçekten.
 
Hocam bu devirde bilinen markalardan şaşmayacaksınız. Geçen YouTube bisiklet araştırırken bi çocuk denk gelmişti mosso cavailer model bisiklet almış kadrodaki kaynaklardan biri çatlamış. Firmayla iletişim kurup aldığı yere götürdğünde hiç sorun çıkarmadan kadro değişimi istediler 1 ay kadar gelmesi sürdü gelene kadarda kullandığı kadroya firma tarafından kaynak işlemi yapıldı. Kadro geldiğinde yenilenmiş makyajlı kadro ile değiştirip çocuğuna mutlu etmeyi başardılar. Olması gerekende bu bence ama sizin adınıza üzülüyorum gerçekten.
Firma var firma var.. Önceliği müşteri memnuniyeti olan bir firma zaten böyle ufak bir konunun lafını bile etmezdi.. Yurtdışından örnek vereyim.. Arkadaşımın Ridley Fenix SLiC Ultegra Di2 yol bisikleti var 1- 1,5 sene önce aldı takriben. Ama aldığından beri sağında solunda hep sorun çıktı ve her seferinde firma kimi parçasını ücretli kimisini ücretsiz değiştirdi. Bir kaç hafta önce hene furç takımında sorun çıktı ve spacerların kadroya sürterek farkettik, yine geri götürdü attı bisikleti önlerine artık bu bisikleti istemiyorum dedi. Şuan firma arkadaşı memnun etmek için Ridleyin yerine Scott Addict RC 20 Force eTap disc veriyor..
 
Bugün geri döndüler. yazdıklarını olduğu gibi paylaşıyorum.

292886 dosyayı görüntüle292887 dosyayı görüntüle
Düşünme biçimleri bu şekildeyse eğer, kadrolarında bu tür sorunların ortaya çıkması çok normal. Daha başka sorunlar da ortaya çıkabilir zamanla. Mühendislik ürünü sıfatını hak etmiyor bu ürün. Kar etmek amacıyla üretilmiş metal yığını demek abartı olmaz bence. Kadroları ayakta duruyor çünkü piyasadaki ortalama kadro malzemesi seçimleri yeterli mukavemeti sağlıyor. Piyasadaki kaynakçıların hiç hesap yapmadan çok sağlam çatı vs. yapmasına benziyor. Arada 1-2 çatı rüzgarda uçar, o kadar olur :D
Bir tur bisikleti kadrosu satıyor ve ayaklığın kullanımı etkilemeyen bir aksesuar olduğunu söylüyor... Ayaklık o bisiklet türü için zorunlu bir aksam. Ayaklığın ortalama olarak ne kadar kuvvete maruz kalacağı belli. Piyasadaki ayaklıkların da özellikleri belli. Ona göre doğru dayanım hesaplarını yaparsın olur biter. Hesap yapmayı bilmiyorsan aldığın dönüşlere göre daha kalın malzeme kullanırsın. Tur bisikletinde park ayağını kullanamıyorsam nerede kullanacam, yol bisikletinde mi ?
Yapılması gereken en doğru eylem THH ile para iadesi istemek ve bu markadan uzak durmak olur.
 
Geri