Bu yüzden de tur bisikleti alacaksanız Surly, Koga, Cinelli, Fahrradmanufaktur gibi markalara yönelin. Pahalıdır ama bir kere alırsınız.
Çamurluk bağlantı yeri ayaklık bağlantı yerinde de var.Mustuner onu kast etti diye anladım ben.Aynı bisikletin toplanmışı aynı marka ayak.. Haziran ortası gibi alındı.. Şuan sorun yok.. Sabah levent beyle konuşduk dan sonra dahada dikkatim saç ince bir saç kaynak mukaveti kenarlardan sağlama benziyor ama çıkan sonuçlar ilginç.. Hatta mustuner beyide takip ederim hanımının bisikleti çok yüklü dağ tepe asyadalar onlarda ayak hariç çamurluk bağlantı yeri kopmuş.. Bagaj bağlanti yerinin 2 milim altında yerü resimde var ruble üstünde arkadaş okadar yüke bagaj yeri kırılmıyorda çamurluk bağlantı nasıl kırılmıyor onu anlamadım
Mesajların hepsini okumadınız sanırım. İade veya değişim yapmayacaklarını belirttiler.Şu an kalite departmanında çalıştığım şirkette Satrai ile benzer şekilde ürünümüzü üretirken dış tedarikçilerden de parçalar kullanıyoruz. Yarın bir gün ürünümüzde bir kalite problemi çıktığında benzer bir tavrı takınsam ortalığın ne hale geleceğini inanın kestiremiyorum. Sattığınız nihai üründe dışarıdan tedarik ettiğiniz bir parça varsa üzgünüm, onun da kalitesinden ve etkilerinden siz sorumlusunuz...
Kadrolarının rengi aklıma kazınmış bu markanın, ve çok güzel ve profesyonel gözüküyor. Umarım yaşanan bu probleme yanlış bir yaklaşım gösterip potansiyel müşterilerinden olmazlar
98-99 senelerinde hurdacıdan bir Peugeot Mosaique almıştım. Peugeot dediğime bakmayın; aslı Bisan Mountaincat'tir, yerli üretim... Bu bisikletle 2013'te tur yapmaya başladım, arkada 30 kg yükle Stelvio, Transfagaraşan, Hochalpenstraße, birçok Alp geçidi, sonraki yıllarda İran, Gürcistan, Ermenistan, Soğanlı D915, Ahmediye, Sakaltutan, Maçahel ve daha birçok yeri bu bisikletle geçtim. Bu bisikletle arkada yükle 85 km hızlara bile çıktım. Dağılıp gitmesi gerekirdi ama bir şey olmadı. Paslanmasına rağmen ayak demiri de kırılmadı. 18 kg'luk demir, basit bir bisikletle bunlar yapılabiliyorsa o kadroyu üreten firma malzeme ve kaynak konusunda hiçbir şey bilmiyormuş. Benim amacım farklıydı, Bisan'la tur yaptım ama Riske girmek istemiyorsanız Surly, Koga, Cinelli, Fahrradmanufaktur. Hepsinin işçilikleri ve kullandıkları malzemeler harikadır, yolda kalmazsınız.VSF TX-400 tur bisikletim var. Geçen sene 2. tur bisikletimi toplamayı planlarken Surly kadro temin etmeyi düşünmüştüm. Sonra bir arkadaş sohbetinde Satrai kadroların bahsi geçti ve ben de hem Melih beyin kendisinin de uzun yol turcusu olmasına güvenerek (kadroları tasarlayıp ürettirirken kendi tur deneyimlerinden faydalandığını söylüyordu), hem de Türkiye'den bir girişimciye karınca kararınca destek olmak niyetiyle Surly yerine Satrai kadro satın almıştım.
Önceki mesajlarımda da yazdığım gibi, bisikleti henüz toplayamadım; tamir standında asılı duruyor kadro. İnanın şu süreçte yaşananlar beni o özenerek aldığım kadrodan soğuttu ve "Keşke o dönemde Surly kadro alsaymışım" dedirtti. Bu saatten sonra kadroya güvenip bisikleti kullanacağımı pek düşünmüyorum.
Buraya konu açılmamış ve insanların bundan haberleri olmasaydı o Melih denilen şahsın zerre kadar yardımcı olacağına ihtimal vermiyorum. Bisşklet bir mühendislik işidir komplikedir. Öyle sanayiden çıkma tornacıların yapacağı iş değildir.
Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler.
Daha önceki mesajlarımda da belirttim Melih kibar. Yine daha önceki mesajlarımda da belirttim kibar olması ürününün arkadasında durmadığı gerçeğini değiştirmiyor. Piyasada bulunan bir ayaklığı kullanmaktan başka yaptığım bir durum yok.Firma yazmış olsaydı "Ursus ayaklar ile kullanıma uygun değildir " şeklinde hatamı kabul ederdim.Kadrolar Tayvan'da üretiliyor. 💡
Bir mağduriyet varsa giderilmeli. Bununla ilgili bir sıkıntı yok. Eleştiri ve mağduriyet giderilmesi yönündeki yorumları anlıyorum ve diğer yorumlara bakiyorum "kaynak ustası", "eline kaynak makinesi alan" gibi üstten bakan sanki kendileri yılların kaynak ustası gibi yorum yapanları ben direk bisiklet tekelleriyle çalışan komisyoncular olarak tanımlıyorum. Kaldı ki kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim! Ben ilk Satrai kadro alanlardan birisiyim ve alırken de Asya, Avrupa turu yapmış Melih ve Burak'ın deneyimleri, Melih'in Gürkan ile temasına ve o zaman ve -hala- ülkede çelikten tur bisikleti üreten tek girişimci olmalarına destek olmak için aldım ve hala kullanıyorum. Kendi hatam dolayısiyla kolumun kırılması sonucuyla ön maşa yamulmasi vakası dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Yamulan maşayı Melih istedi ve benden düzeltip geri gönderdi. 5. yılıma giriyorum. Gayet memnunum. Benden sonra arkadaşım Mustafa Karaaslan'a da sponsor oldu Satrai. Mustafa'nın İzmir'de üretilen ön bagaj demirinin kırılması -o da bisiklete ait değil - dışında bir sorunu olmadı. Nerelerde hangi ortamlarda kac kilo yükle o bisikleti kullandığı ortada. Kullanıcı hatası da olsa üretim hatası da olsa sorun çözülmeli. Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler. Karşınızda bir müşteri hizmetleri olan Carraro firması yok. Carraro'da çakma tur bisikleti üretiyor. Bu konuda da netim. Kadro alacaklar karşılarında bir bisiklet dükkanı ve ayrıca bisiklet dükkanına gelen insanlarla -altini çiziyorum - ilgilenen bir insan olduğunu bilerek satın alsınlar. Kendilerini müşteri olarak tarif edenleri klasik kapital ilişkiler düzleminde ki bisiklet tekelleriyle hayırlı alışverişler dilerim.
Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim!
Ne bekliyorsunuz ki, forumda 2 mesajı var ikiside dostum dediği kişi/firmayı savunmak. Hal böyle olunca insan acaba kimin cebine para giriyor diye düşünmeden edemiyor.Bu nasıl bir üslup?! Sattığı malının arkasında durmayan bir üreticiyi eleştirmek için illa bizzat mağdur olmak ya da başka bir firmadan para mı almak gerekiyor? Firma yetkilisi verdiği cevapla sıvama işini güzelce yapmıştı, siz de tüy dikerek taçlandırmış oldunuz.
Bir tur bisikleti kadrosuna takılan bir tur ayağı nedeniyle kadronun herhangi bir bölümü zarar görüyorsa sorumlusu o kadroyu üreten/satan kişidir nokta.
Çok tuhaf bi yazı gerçekten ben kendi çalışarak kazandığım parayı harcayan bir insanım. Sizin gibi bi markanın fanboyu değilim. Şimdiye kadar 3 adet profesyonelce kullandığım bisiklet geçti. Lapierre Schwinn(üniversiteli bi arkadaştan ikinci el olarak aldım ve kendim onarımını yaptım yeniden kullanılır hale getirdim) şuanda carraro kullanıyorum. Hiçbir markaya nefretim yada sempatim yok ben sadece parası ile mağdur olan insanları savunmaya çalışıyorum. Müşterisini de mutlu etmeyi beceremeyen satış sonrası hizmet bilinci olmayan baştan savma cevaplar veren bi firmalara para kazandırmamak bir vatandaşlık görevi kadar önemlidir. Zira diğer gelecek müşterilerinden aynı sorunları tekrar tekrar yaşamasını hiçbir bisiklet sevdalısı insan istemez 🙂Kadrolar Tayvan'da üretiliyor. 💡
Bir mağduriyet varsa giderilmeli. Bununla ilgili bir sıkıntı yok. Eleştiri ve mağduriyet giderilmesi yönündeki yorumları anlıyorum ve diğer yorumlara bakiyorum "kaynak ustası", "eline kaynak makinesi alan" gibi üstten bakan sanki kendileri yılların kaynak ustası gibi yorum yapanları ben direk bisiklet tekelleriyle çalışan komisyoncular olarak tanımlıyorum. Kaldı ki kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim! Ben ilk Satrai kadro alanlardan birisiyim ve alırken de Asya, Avrupa turu yapmış Melih ve Burak'ın deneyimleri, Melih'in Gürkan ile temasına ve o zaman ve -hala- ülkede çelikten tur bisikleti üreten tek girişimci olmalarına destek olmak için aldım ve hala kullanıyorum. Kendi hatam dolayısiyla kolumun kırılması sonucuyla ön maşa yamulmasi vakası dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Yamulan maşayı Melih istedi ve benden düzeltip geri gönderdi. 5. yılıma giriyorum. Gayet memnunum. Benden sonra arkadaşım Mustafa Karaaslan'a da sponsor oldu Satrai. Mustafa'nın İzmir'de üretilen ön bagaj demirinin kırılması -o da bisiklete ait değil - dışında bir sorunu olmadı. Nerelerde hangi ortamlarda kac kilo yükle o bisikleti kullandığı ortada. Kullanıcı hatası da olsa üretim hatası da olsa sorun çözülmeli. Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler. Karşınızda bir müşteri hizmetleri olan Carraro firması yok. Carraro'da çakma tur bisikleti üretiyor. Bu konuda da netim. Kadro alacaklar karşılarında bir bisiklet dükkanı ve ayrıca bisiklet dükkanına gelen insanlarla -altini çiziyorum - ilgilenen bir insan olduğunu bilerek satın alsınlar. Kendilerini müşteri olarak tarif edenleri klasik kapital ilişkiler düzleminde ki bisiklet tekelleriyle hayırlı alışverişler dilerim.