Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Satrai Alacak Olursanız Bir Daha Düşünün

Scudo
Bu yüzden de tur bisikleti alacaksanız Surly, Koga, Cinelli, Fahrradmanufaktur gibi markalara yönelin. Pahalıdır ama bir kere alırsınız.

VSF TX-400 tur bisikletim var. Geçen sene 2. tur bisikletimi toplamayı planlarken Surly kadro temin etmeyi düşünmüştüm. Sonra bir arkadaş sohbetinde Satrai kadroların bahsi geçti ve ben de hem Melih beyin kendisinin de uzun yol turcusu olmasına güvenerek (kadroları tasarlayıp ürettirirken kendi tur deneyimlerinden faydalandığını söylüyordu), hem de Türkiye'den bir girişimciye karınca kararınca destek olmak niyetiyle Surly yerine Satrai kadro satın almıştım.

Önceki mesajlarımda da yazdığım gibi, bisikleti henüz toplayamadım; tamir standında asılı duruyor kadro. İnanın şu süreçte yaşananlar beni o özenerek aldığım kadrodan soğuttu ve "Keşke o dönemde Surly kadro alsaymışım" dedirtti. Bu saatten sonra kadroya güvenip bisikleti kullanacağımı pek düşünmüyorum.
 
Şu an kalite departmanında çalıştığım şirkette Satrai ile benzer şekilde ürünümüzü üretirken dış tedarikçilerden de parçalar kullanıyoruz. Yarın bir gün ürünümüzde bir kalite problemi çıktığında benzer bir tavrı takınsam ortalığın ne hale geleceğini inanın kestiremiyorum. Sattığınız nihai üründe dışarıdan tedarik ettiğiniz bir parça varsa üzgünüm, onun da kalitesinden ve etkilerinden siz sorumlusunuz...
Kadrolarının rengi aklıma kazınmış bu markanın, ve çok güzel ve profesyonel gözüküyor. Umarım yaşanan bu probleme yanlış bir yaklaşım gösterip potansiyel müşterilerinden olmazlar
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren ve MakRo
Aynı bisikletin toplanmışı aynı marka ayak.. Haziran ortası gibi alındı.. Şuan sorun yok.. Sabah levent beyle konuşduk dan sonra dahada dikkatim saç ince bir saç kaynak mukaveti kenarlardan sağlama benziyor ama çıkan sonuçlar ilginç.. Hatta mustuner beyide takip ederim hanımının bisikleti çok yüklü dağ tepe asyadalar onlarda ayak hariç çamurluk bağlantı yeri kopmuş.. Bagaj bağlanti yerinin 2 milim altında yerü resimde var ruble üstünde arkadaş okadar yüke bagaj yeri kırılmıyorda çamurluk bağlantı nasıl kırılmıyor onu anlamadım
Çamurluk bağlantı yeri ayaklık bağlantı yerinde de var.Mustuner onu kast etti diye anladım ben.
Şu an kalite departmanında çalıştığım şirkette Satrai ile benzer şekilde ürünümüzü üretirken dış tedarikçilerden de parçalar kullanıyoruz. Yarın bir gün ürünümüzde bir kalite problemi çıktığında benzer bir tavrı takınsam ortalığın ne hale geleceğini inanın kestiremiyorum. Sattığınız nihai üründe dışarıdan tedarik ettiğiniz bir parça varsa üzgünüm, onun da kalitesinden ve etkilerinden siz sorumlusunuz...
Kadrolarının rengi aklıma kazınmış bu markanın, ve çok güzel ve profesyonel gözüküyor. Umarım yaşanan bu probleme yanlış bir yaklaşım gösterip potansiyel müşterilerinden olmazlar
Mesajların hepsini okumadınız sanırım. İade veya değişim yapmayacaklarını belirttiler.
 
VSF TX-400 tur bisikletim var. Geçen sene 2. tur bisikletimi toplamayı planlarken Surly kadro temin etmeyi düşünmüştüm. Sonra bir arkadaş sohbetinde Satrai kadroların bahsi geçti ve ben de hem Melih beyin kendisinin de uzun yol turcusu olmasına güvenerek (kadroları tasarlayıp ürettirirken kendi tur deneyimlerinden faydalandığını söylüyordu), hem de Türkiye'den bir girişimciye karınca kararınca destek olmak niyetiyle Surly yerine Satrai kadro satın almıştım.

Önceki mesajlarımda da yazdığım gibi, bisikleti henüz toplayamadım; tamir standında asılı duruyor kadro. İnanın şu süreçte yaşananlar beni o özenerek aldığım kadrodan soğuttu ve "Keşke o dönemde Surly kadro alsaymışım" dedirtti. Bu saatten sonra kadroya güvenip bisikleti kullanacağımı pek düşünmüyorum.
98-99 senelerinde hurdacıdan bir Peugeot Mosaique almıştım. Peugeot dediğime bakmayın; aslı Bisan Mountaincat'tir, yerli üretim... Bu bisikletle 2013'te tur yapmaya başladım, arkada 30 kg yükle Stelvio, Transfagaraşan, Hochalpenstraße, birçok Alp geçidi, sonraki yıllarda İran, Gürcistan, Ermenistan, Soğanlı D915, Ahmediye, Sakaltutan, Maçahel ve daha birçok yeri bu bisikletle geçtim. Bu bisikletle arkada yükle 85 km hızlara bile çıktım. Dağılıp gitmesi gerekirdi ama bir şey olmadı. Paslanmasına rağmen ayak demiri de kırılmadı. 18 kg'luk demir, basit bir bisikletle bunlar yapılabiliyorsa o kadroyu üreten firma malzeme ve kaynak konusunda hiçbir şey bilmiyormuş. Benim amacım farklıydı, Bisan'la tur yaptım ama Riske girmek istemiyorsanız Surly, Koga, Cinelli, Fahrradmanufaktur. Hepsinin işçilikleri ve kullandıkları malzemeler harikadır, yolda kalmazsınız.
Bu arada, sırf Türkiye'den diye bir girişimciye destek vermeyelim. İş yapsın, kendini ispatlasın, anca o zaman
 
Buraya konu açılmamış ve insanların bundan haberleri olmasaydı o Melih denilen şahsın zerre kadar yardımcı olacağına ihtimal vermiyorum. Bisşklet bir mühendislik işidir komplikedir. Öyle sanayiden çıkma tornacıların yapacağı iş değildir.

Kadrolar Tayvan'da üretiliyor. 💡
Bir mağduriyet varsa giderilmeli. Bununla ilgili bir sıkıntı yok. Eleştiri ve mağduriyet giderilmesi yönündeki yorumları anlıyorum ve diğer yorumlara bakiyorum "kaynak ustası", "eline kaynak makinesi alan" gibi üstten bakan sanki kendileri yılların kaynak ustası gibi yorum yapanları ben direk bisiklet tekelleriyle çalışan komisyoncular olarak tanımlıyorum. Kaldı ki kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim! Ben ilk Satrai kadro alanlardan birisiyim ve alırken de Asya, Avrupa turu yapmış Melih ve Burak'ın deneyimleri, Melih'in Gürkan ile temasına ve o zaman ve -hala- ülkede çelikten tur bisikleti üreten tek girişimci olmalarına destek olmak için aldım ve hala kullanıyorum. Kendi hatam dolayısiyla kolumun kırılması sonucuyla ön maşa yamulmasi vakası dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Yamulan maşayı Melih istedi ve benden düzeltip geri gönderdi. 5. yılıma giriyorum. Gayet memnunum. Benden sonra arkadaşım Mustafa Karaaslan'a da sponsor oldu Satrai. Mustafa'nın İzmir'de üretilen ön bagaj demirinin kırılması -o da bisiklete ait değil - dışında bir sorunu olmadı. Nerelerde hangi ortamlarda kac kilo yükle o bisikleti kullandığı ortada. Kullanıcı hatası da olsa üretim hatası da olsa sorun çözülmeli. Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler. Karşınızda bir müşteri hizmetleri olan Carraro firması yok. Carraro'da çakma tur bisikleti üretiyor. Bu konuda da netim. Kadro alacaklar karşılarında bir bisiklet dükkanı ve ayrıca bisiklet dükkanına gelen insanlarla -altini çiziyorum - ilgilenen bir insan olduğunu bilerek satın alsınlar. Kendilerini müşteri olarak tarif edenleri klasik kapital ilişkiler düzleminde ki bisiklet tekelleriyle hayırlı alışverişler dilerim.
 
Son düzenleme:
Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler.

İşte sıkıntı orada; sorunu çözmüyorlar ve çözüme de yanaşmıyorlar. Levent beye verdikleri cevabı sanırım gözden kaçırdınız. Adam daha ne yapsın, gidip dükkanın önüne mi yatsın "kadroyu değiştirin" diye?

screenshot_2022-08-12-21-38-03-567_com-whatsapp-jpg.292887
 
Mustafa'nın kaç kilo yükle kullandığına, Elif'in aynı şekilde ve kendi deneyimime bakarsam --bende MassLoad park ayağı kullanıyorum- aksesuar merkezli bir sorun. Zaten eski yorumlarda kullanılan park ayağının ağır olduğu da belirtilmiş. Bir park ayagini kırmak için zaten ya Mustafa gibi ya da Dünya Perestiz arkadaşların kullandığı gibi yükle kırabilirsiniz. Ağır yükle kırılan park ayaklarini şahsen ben kullanıcı hatası olarak değerlendirmem.

Yiğitcan İç'te doğuda doğru olmayan jant ve tel seçimleri ile sorunlar yaşamış ve sürekli telleri kopmuştu. Accell bisiklette kendisine en iyi olduğunu iddia ettikleri çemberi göndermişlerdi. O da 2 gün sonra elinde kaldı. İşte Carraro işte müşteri memnuniyeti! Traş bular. Doğrusu PR çalışması diyoruz. Hadi bu deneyimden bakarsak yukarıda Satrai'yi gömenleri Accell Bisikleti'in ürettiği çeşitli markalarda ki bisikletleri gömmeye davet ediyorum.
Dar ağacı sevdalıları aynı tarifeyi bu firmaya da uygulasınlar bakalim.
Düşünme ve degerlendirme sakat bu ülkede. Net.
Sabır, yapıcı eleştiri, teşvik yok. Bisiklette bile fanatizm!
Sabır.
 
Son düzenleme:
Firma işi yokuşa sürmeyip müşterisinin talebini düzgünce değerlendirseydi kimse de olumsuz bir yorum yapmazdı diye düşünüyorum. Piyasada satılan bir ayaklık alıp kadroya takıyorsunuz ve takıldığı kısım kırılıyor. Kabahatli kadroyu üreten değil, ayaklık oluyor nasıl oluyorsa. Bence de burada bir düşünme ve değerlendirme sakatlığı var. Tüketici hakem heyeti konuyu illaki müşteri lehine sonlandıracaktır.
 
Ya şimdi uzun uzun cevap yazacaktım ama gerek yok çünkü mesaj sayısı (2) ve tüm mesajların bu başlığa yazılmış olması cevap yazmayı değersiz kılıyor.

Sadece konuyu, destek olmak amacıyla premium fiyattan aldığı üründe sorun yaşayan ve çözümsüz bırakılan tüketici, gözünden görmeye davet ediyorum.

Son olarak: sayın üretici, eleştirileri susturmak için ne kadar çok arkadaşınızı gönderirseniz gönderin; sorunu çözüp, tüketiciyi memnun etmedikçe bunlar ancak markanızın daha da silinmesine yarayacaktır. Yol yakınken bu çözümsüz bırakma inadınızdan dönün bence.
 
Çok ilginç yorumlar geliyo biz neden parasını verip özenerek aldığımız firmayı karalayalım tam tersine hadi yerli firma destek olalım düşüncesi ile de kendilerinden 2 adet kadro aldık üzerinden 3 ay geçmeden sorun yaşadık verilen cevapları paylaştık amacımız kimseyi karalamak değil fakat bir firma sattığı ürünün arkasında durmuyosa onu da paylaşalım kusura bakmayın yaşanan sorun ve mağduriyeti paylaşıyoruz sizin gibi keyfi yorum ve görüşlerimizi değil kadroyu aldığımız tarihte benim bir aylık maaşımdı neredeyse ve insanlar parayı çöpten toplamıyor...
 
Kadrolar Tayvan'da üretiliyor. 💡
Bir mağduriyet varsa giderilmeli. Bununla ilgili bir sıkıntı yok. Eleştiri ve mağduriyet giderilmesi yönündeki yorumları anlıyorum ve diğer yorumlara bakiyorum "kaynak ustası", "eline kaynak makinesi alan" gibi üstten bakan sanki kendileri yılların kaynak ustası gibi yorum yapanları ben direk bisiklet tekelleriyle çalışan komisyoncular olarak tanımlıyorum. Kaldı ki kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim! Ben ilk Satrai kadro alanlardan birisiyim ve alırken de Asya, Avrupa turu yapmış Melih ve Burak'ın deneyimleri, Melih'in Gürkan ile temasına ve o zaman ve -hala- ülkede çelikten tur bisikleti üreten tek girişimci olmalarına destek olmak için aldım ve hala kullanıyorum. Kendi hatam dolayısiyla kolumun kırılması sonucuyla ön maşa yamulmasi vakası dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Yamulan maşayı Melih istedi ve benden düzeltip geri gönderdi. 5. yılıma giriyorum. Gayet memnunum. Benden sonra arkadaşım Mustafa Karaaslan'a da sponsor oldu Satrai. Mustafa'nın İzmir'de üretilen ön bagaj demirinin kırılması -o da bisiklete ait değil - dışında bir sorunu olmadı. Nerelerde hangi ortamlarda kac kilo yükle o bisikleti kullandığı ortada. Kullanıcı hatası da olsa üretim hatası da olsa sorun çözülmeli. Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler. Karşınızda bir müşteri hizmetleri olan Carraro firması yok. Carraro'da çakma tur bisikleti üretiyor. Bu konuda da netim. Kadro alacaklar karşılarında bir bisiklet dükkanı ve ayrıca bisiklet dükkanına gelen insanlarla -altini çiziyorum - ilgilenen bir insan olduğunu bilerek satın alsınlar. Kendilerini müşteri olarak tarif edenleri klasik kapital ilişkiler düzleminde ki bisiklet tekelleriyle hayırlı alışverişler dilerim.
Daha önceki mesajlarımda da belirttim Melih kibar. Yine daha önceki mesajlarımda da belirttim kibar olması ürününün arkadasında durmadığı gerçeğini değiştirmiyor. Piyasada bulunan bir ayaklığı kullanmaktan başka yaptığım bir durum yok.Firma yazmış olsaydı "Ursus ayaklar ile kullanıma uygun değildir " şeklinde hatamı kabul ederdim.
Ben yaşadığım sorunu paylaşıyorum. " Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler." demişsiniz. ÇÖZMEDİLER! ötesi yok.
 
Ar-ge olmadan marka olmaya kalkarsan sonu böyle olur. Bazı müşterilerin memnun olabileceği gibi memnun olmayan müşteriler de olacaktır. Bu tip amatör işler böyle sonuçlar doğurur. Sattığın mal hangi hava koşullarında, hangi kilolarda, hangi hıza, ne tepki veriyor? Bunu biliyor musun? Bilmiyorsun. O zaman sorun çıkar. İkincisi... Millette para mı var da sırf yerli diye bir markaya destek olsun? Chromo denince, Instagram hesabı açınca iş bitiyor mu zannediyorsunuz? O alaşım hangi şartlarda neye nasıl tepki veriyor incelendi mi? Bu ar-ge'dir işte. Neden Surly? İşte bu yüzden Surly. Ar-ge'n yok ve müşteri memnun olmamış. Senin hemen ürünü geri alıp ona yenisini vermen ya da para iadesi yapman ve bundan da ders çıkarman gerekirdi. Bu o firma için bir fırsattı aslında ama günü kurtarmayı, yarını düşünmemeyi kâr saymış kendisi. Bir firma sırf Türk diye asla destek vermem. Aslında hiçbir firmaya destek vermem çünkü devletler girişimcilere destek verirler. Ben müşteriyim ve seçerim.
 
Son düzenleme:
Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim!

Bu nasıl bir üslup?! Sattığı malının arkasında durmayan bir üreticiyi eleştirmek için illa bizzat mağdur olmak ya da başka bir firmadan para mı almak gerekiyor? Firma yetkilisi verdiği cevapla sıvama işini güzelce yapmıştı, siz de tüy dikerek taçlandırmış oldunuz.

Bir tur bisikleti kadrosuna takılan bir tur ayağı nedeniyle kadronun herhangi bir bölümü zarar görüyorsa sorumlusu o kadroyu üreten/satan kişidir nokta.
 
Bu nasıl bir üslup?! Sattığı malının arkasında durmayan bir üreticiyi eleştirmek için illa bizzat mağdur olmak ya da başka bir firmadan para mı almak gerekiyor? Firma yetkilisi verdiği cevapla sıvama işini güzelce yapmıştı, siz de tüy dikerek taçlandırmış oldunuz.

Bir tur bisikleti kadrosuna takılan bir tur ayağı nedeniyle kadronun herhangi bir bölümü zarar görüyorsa sorumlusu o kadroyu üreten/satan kişidir nokta.
Ne bekliyorsunuz ki, forumda 2 mesajı var ikiside dostum dediği kişi/firmayı savunmak. Hal böyle olunca insan acaba kimin cebine para giriyor diye düşünmeden edemiyor.
 
- Sen Carraro'nun adamı mısın?
- Kimden ne kadar komisyon aldın da geldin bunları yazdın?
- Onlar has bisikletçi, ama sen bisiklet kartellerinin kölesi olmuşsun.
- Onlar benim dostlarım ve bu yüzden yamulan maşamı düzelttiler. Sen de dost olmayı becerebilseydin sana da bir kıyak yaparlardı.

Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz
derler. "Yaparlar, çözerler" demekle sorun çözülmüyor. Markayı, müşteriye yapılan muameleyi eleştirenleri onun bunun adamı olmakla suçlamak da ancak bunu yapan kişiyi küçültür. Ve hatta satır aralarında komisyonculuk (yani para alışverişi) ithamları var ki bu en hafif tabiriyle iftiradır, ayıptır.
 
Kadrolar Tayvan'da üretiliyor. 💡
Bir mağduriyet varsa giderilmeli. Bununla ilgili bir sıkıntı yok. Eleştiri ve mağduriyet giderilmesi yönündeki yorumları anlıyorum ve diğer yorumlara bakiyorum "kaynak ustası", "eline kaynak makinesi alan" gibi üstten bakan sanki kendileri yılların kaynak ustası gibi yorum yapanları ben direk bisiklet tekelleriyle çalışan komisyoncular olarak tanımlıyorum. Kaldı ki kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Vatandaşın bir Satrai deneyimi yok. Mağdur olandan daha fazla nefret kusmuş. Bu ne kin bu ne öfke? Cebinize giren birşeyler varsa yazında bilelim! Ben ilk Satrai kadro alanlardan birisiyim ve alırken de Asya, Avrupa turu yapmış Melih ve Burak'ın deneyimleri, Melih'in Gürkan ile temasına ve o zaman ve -hala- ülkede çelikten tur bisikleti üreten tek girişimci olmalarına destek olmak için aldım ve hala kullanıyorum. Kendi hatam dolayısiyla kolumun kırılması sonucuyla ön maşa yamulmasi vakası dışında herhangi bir sorun yaşamadım. Yamulan maşayı Melih istedi ve benden düzeltip geri gönderdi. 5. yılıma giriyorum. Gayet memnunum. Benden sonra arkadaşım Mustafa Karaaslan'a da sponsor oldu Satrai. Mustafa'nın İzmir'de üretilen ön bagaj demirinin kırılması -o da bisiklete ait değil - dışında bir sorunu olmadı. Nerelerde hangi ortamlarda kac kilo yükle o bisikleti kullandığı ortada. Kullanıcı hatası da olsa üretim hatası da olsa sorun çözülmeli. Tanıdığım ve dostlarım olan Melih ve Burak sorunu çözerler. Karşınızda bir müşteri hizmetleri olan Carraro firması yok. Carraro'da çakma tur bisikleti üretiyor. Bu konuda da netim. Kadro alacaklar karşılarında bir bisiklet dükkanı ve ayrıca bisiklet dükkanına gelen insanlarla -altini çiziyorum - ilgilenen bir insan olduğunu bilerek satın alsınlar. Kendilerini müşteri olarak tarif edenleri klasik kapital ilişkiler düzleminde ki bisiklet tekelleriyle hayırlı alışverişler dilerim.
Çok tuhaf bi yazı gerçekten ben kendi çalışarak kazandığım parayı harcayan bir insanım. Sizin gibi bi markanın fanboyu değilim. Şimdiye kadar 3 adet profesyonelce kullandığım bisiklet geçti. Lapierre Schwinn(üniversiteli bi arkadaştan ikinci el olarak aldım ve kendim onarımını yaptım yeniden kullanılır hale getirdim) şuanda carraro kullanıyorum. Hiçbir markaya nefretim yada sempatim yok ben sadece parası ile mağdur olan insanları savunmaya çalışıyorum. Müşterisini de mutlu etmeyi beceremeyen satış sonrası hizmet bilinci olmayan baştan savma cevaplar veren bi firmalara para kazandırmamak bir vatandaşlık görevi kadar önemlidir. Zira diğer gelecek müşterilerinden aynı sorunları tekrar tekrar yaşamasını hiçbir bisiklet sevdalısı insan istemez 🙂
 
Her yönden kusurlu olan bir markayı savunmak için neden üyelik açarlar ki. Hani marka sözünü tutup sözünü yerine getirse, sağ ve sola boş laf atılıp iftira atılsa neyse derim de. Hem suçlu hem de güçlü olarak burayı gelip haksız yere markayı savunmak gerçekten ilginç. Artık hiç kimse 90'lı yıllarda yaşamıyor, bir markanın yaptığı hata internet aracılığı ile çok hızlı yayılıp o markanın nasıl bir kalitede olup olmadığını az çok çoğu kişi anlayabiliyor.

Herkesin bildiği bir atasözünü buraya bırakıyorum. Ne ekersen onu biçersin.
 
Gerçekten ilginç bir durum. Sizin yerinizde olsam tüketici hakem heyetinin yolunu tutmuştum. Aksesuar kaynaklı dediği yer aksesuar takılması için yapılmış bir yer. Kullanıcı hatası olmadığı çok açık şekilde belli oluyor.

Sabrınızdan dolayı da sizleri tebrik ediyorum.
 
Geri