@mzerenoglu
O çizikler xrs 040 'da da oluyor. Arka lastiği sökmeden lastikle kadro arasını bir fırça sokarak yıkayım dedim. Sonra fırça çizdi. Hatta arkadaslara sordum forumdaki. Hata yapılarak öğreniliyor bazen. Gittim oto cilası ile cilaladım. Vs. Ama biraz kaldılar.
Samsung başka bir olay. Çok şikayet alan bir firma. Paralel italat ile gelen ürünü de çok. Mesala ona hizmet vermiyorlar. Ben de hep samsung kullanırım daha başım derde girmedi şükür. Ama etrafında çok insan var Samsung'tan şikayetçi. Tüketici haklarına bir kere isim düştü. 1 ayda çözdüler. Ama şehir farkı, ürün kategorisinin farklı olması mutlaka önemli etkenlerdir. Ama bildiğim kadarı ile ilk önce tüketici hakem heyeti sorunun cinsine göre ilk önce yerel firmadan sorunu çözmesini istiyor. Sonra mahkemeye gidiliyor. İşin içine kurumsal firma karışınca olayın boyutu da değişiyor bence. Bu konuda tüketici kanunu çok zayıf herhalde. Bir ara yurt dışında yaşadım, hiç iade edemediğim ürün olmadı. Burada çok zorluyor firmalar. Müşteri memnuniyeti konusunda kötüyüz. Bizde de işi su istimal edecek zihniyet te var ama o başka bir boyut. İşin özeti müşteri ilişkileri de zor bir bölüm. Gerçekten ama gerçekten ürün hatası ile kullanım hatasını ayırt edebilmek, Karşıdakine bunu anlatabilmek vs. Ama müşteriyi seven, işini seven, kollayan firma kazanıyor bir şekilde. SİSTEM VE VİZYON İŞİ...!