CloudAtlas
Üye
- Kayıt
- 25 Aralık 2020
- Mesaj
- 6
- Tepki
- 9
- Yaş
- 37
- Şehir
- İstanbul
- Başlangıç
- 1996—97
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Diğer
Umarım en kısa zamanda istediğiniz bisikelete kavuşursunuz, fakat iade ettiğiniz üründeki sorun ne idi?
PS: Wall of text içerir.
Ürün üzerinde çokça darbe vardı. Taşıma esnasında değil de baya baya vurarak elde edilebilecek büyüklükte darbeler vardı ki kutudan zaten epeyce tozlu ve kirli de çıkmıştı. Bazı içerikler eksikti. Kutudan çıkarmaya gerek duymadan ürünü direkt iade aldı ilgili Decathlon şubesi. Ben de kargo ve süreci bekleyerek zaman kaybetmiş oldum.
Daha sonra farklı zamanlarda iki defa daha sipariş ettim stoklara tekrar eklenince ancak parayı hesabımdan çekip her iki siparişi ''Tedarik edilemiyor, Stokta yok'' sebepleriyle iptal ettiler. Bunu anladım ama anlamadığım nokta siparişimi iptal edip 2 gün boyunca ürünü stokta aynı bedenlerde göstermeleriydi. Bununla ilgili görüşmelerim ''Kontrol ediyoruz efendim'' cevaplarıyla sonuçlandı. 2 gün kontrol edildi ve tekrar Stok Yok durumuna geçildi...Toplam 3 siparişim Decathlon kaynaklı olumsuz sonuçlanmıştı ve gerçekten zaman ayırıp satın almaya çalışıyordum. Konuyu kişiselleştirip geçtiğimiz hafta pazar günü Decathlon'un dünya genelinde çeşitli şehirlerde bulunan mağazalarını arayıp Türkiye Decathlon bu ürünü tedarik edemiyor, çok amatörler, böyle böyle sorunlar yaşamaktayım... Kargo yapabiliyorsanız sizden satın almak istiyorum gibi telefon üzerinden görüşmeler yaptım. Worldwide kargo yapamadıklarını ilettiler ama ben epeyce görüşme yapmıştım. İşte tam bu görüşmelerden sonra geçtiğimiz pazartesi günü Türkiye Decathlon Mutlu Müşteri Ekibi ulaştı ve ürünün tekrar stoklara girdiğini, sipariş geçebileceğimi söylediler ve tekrar sipariş ettim ki tam ödeme sayfasında Stok Yok hatası aldım. Ödeme sayfasına gelene kadar stok tükenmişti ki toplasanız 10 saniye filandır, tüm bilgilerim web sitesinde kayıtlı. Süreç böyle film gibi ilerliyorken ben de konuyu inatlaştırdığım için çok mutlu olan Decathlon Mutlu Müşteri Ekibine oldukça mutlu olarak ulaşıp durumu ilettim . Yaklaşık 4-5 saat sonra aranıp; ürünün sepetimde olduğunu bildirdiler (aynı zamanda stoklarda görünmüyordu). Ödemeyi yapıp sipariş onaylanana kadar telefonda bekletildim ve evet; ödeme bitmiş, onaylanmıştı . Bisiklet sorunsuz şekilde değil, yine sorunlu şekilde ulaştı ancak göz ardı edebileceğim şeylerdi. İstanbul / Ritim mağazasında sorunlar çözüldü ve sorunsuz şekilde kullanmaktayım.
Normal şartlarda benim çok ciddi bir Marka takıntım var. İşimi şansa bırakmayı kesinlikle sevmiyorum. Kendini mevcut sektöründe kanıtlamış, belli bir müşteri memnuniyetine ulaşmış bir Markayı kesinlikle bu markaya tercih ederdim ancak ilk bisikletim ve bisikletin hakkını veremeyeceğim, kötü kullanacağım. Nisan ayını bekleyip 2021 stoklarıyla bir başka markadan yakın fiyatlarda bir ürün almak vardı ama beklemek istemedim. Günün sonunda bisikletten memnun muyum diye sorarsanız; evet. Benim gibi yıllardır bisiklet kullanmayı düşünüp erteliyor ve başlangıç için OK diyebileceğiniz bir bisiklet arıyorsanız öneriyorum ama satış ve e-ticaret ekibinde ciddi bir organizasyon bozukluğu var. 1 ayın üzerinde 5 sipariş ve 1 bisiklet oldukça büyük bir sorun.