fotoğrafta da malzemeler görüldüğü üzere, iç lastik yamasını kesip, fitil gibi deliğe soktum yapıştırıcı sürerek. bu elastik yapıltırıcının bir avantajı var, sürdüğüm delikten hava kabarcığı çıkıp çıkmadığını görebiliyorum. mesela ön teker dışarıya hafif ıslaklık verse de(65-70 psi), idare eder durumda. onun da delik görünen yerlerine fitil gibi soktum yama parçalarını. hava kabarcığı görünmüyor. arka lastiği söktüğümden ve içine yapıştırıcı sürdüğümden kuruması için yarına kadar beklemek zorundayım. bu yapıştırıcının uzun süre dayanmayacağını biliyorum. bir önceki işlemin sonucunda sıvı ve basınç altında yapıştırıcı kimi yerlerden kalkmıştı.
stans sealant konusuna gelince de, bu benim aldığım yarış tipi imiş anladığım kadarıyla. üzerinde srd yazıyor. bunun özelliği içinde daha fazla, daha büyük partikül olmasıymış. yarışta daha hızlı kapanma için böyle yaptıklarını anladım yanlışım yoksa.
doldururken süt buzu gibi olan tortuları attığımı söylemiştim. belki de asıl olayı o tortu idi ama ben onu attım. bilemiyorum. o zaman da adama sorarlar, hocam azıcık tortu kapatıyorsa geriye kalan 50 ml neden üstümüze püskürüyor? neden basınçla çıkarkan katılaşmıyor? diye .
yarın ilk sonuç, daha sonra da uzun sürecin sonucunu paylaşırım burada.