Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası

Şu %80 olayı nedir kısaca açıklarsanız memnun olurum.
 
Scudo


Dağ bisikleti yarışları kısa (ortalama 6 KM) parkurlar, çok sayıda tur sistemi üzerinden yapıldığı için ve parkurların büyük kısmı "single track" dediğimiz tek bisikletin ancak geçebildiği dar yollar ve patikalardan oluştuğu için parkur içerisindeki trafiği engellemek, liderin önünü daha yavaş olan sporcular tarafından kesilmesini engellemek amacı ile konulmuş bir kuraldır.
Kural şu şekilde uygulanır; Lider olan sporcu ilk turu attıktan sonra, lider sporcunun süresine %80'i kadar vakit eklenir ve bu zamandan sonra gelen sporcular finişten geçirilmeden kenara çekilir. Yani lider sporcu 10 dk içinde bir tur atmış ise, 18. dk'dan sonra gelen sporcular bu kural gereği kenara çekilirler. Toplam sürelerine bakarak bu sporcular da sıralamaya alınır.
 
evet arkadaşlar yarış ciden çok ama çok güzeldi gecen sene onunla hep gezdim hep bana yardımcı oldu hep beraberdik helal sana MUHAMER

NOT : Yakışır sana yakışır sana şampiyonluk yakışır sana alemde teksin degişilmesin muamer sen bizim herşeyimizsin

başarılarının devamını dilerim .........
 
Bu arada Uğur'un (Mantis) süper ,teknolojik kornası var.
Uğur resmini bizden esirgeme,Finish noktasından tam hızla geçerken ,bizleri o korna ile selamlıyordu :)
Çok başarılı yarış çıkardı .Tebrik ederim :)
 
Malum Uğur'un da feed zone'cusu bendim. Vak vak kornası ile anlıyordum Uğur'un geldiğini :D. O kornayla kırdı geçirdi hepimizi gülmekten :).
Uğur'cum, bibiip :D
 
İyi akşamlar
Metin bisiklet olarak yarışta bizde bulunduk.Parkur çok zordu fakat çok güzel geçti.Hoşça vakit geçirdik.şimdilik bikaç tane fotograf gönderiyorum.Daha sonra ilave edicem.Görüşmek üzere
 


Eywallah Tuğrul Ağabey. Dizimdeki kırık halen cok fazla canımı yakıyor. Kısa zamanda form tutup ilk 5 deki yerimi alırım sanırım. Elit kürsüsü esnasında kornayı Deli Memet'e(Mehmet Kurt) devrettim. :D
 

İyileşince, ilk 5 e değil ,ilk 3 e gireceğinden eminim :)

Başarılar
 
Merhabalar;
Yine bu başlığın içinde fakat ilk sayfalarda bahsi geçen lastik seçimi ile ilgili bir iki kombinasyon örneği verebilirim.

Elit kategori 1. si Muammer:
-Önde ,Hutchinson Python New Generation Tubeless Light 2.00
-Arkada ,IRC Mibro 1.95 Tubeless
kullanmıştır.

Benim kullandığım kombinasyon bir benzeridir:
- Önde, Hutchinson Python New Generation Tubeless Light 2.00
- Arkada, IRC Serac 1.95 Tubeless

En iyi toprak lastiği olarak adlandırılan Hutchinson Python, önde doğru hava basıncıyla kullanıldığında mükemmel tutunma sağladı. Arkada nispeten daha dar, daha seyrek fakat büyük dişli 1.95 lik bir lastik tırmanma bölümlerinde çekişi arttırdı. ;)
 
Birçokları genelde memnun ama ben pitonları takarak büyükada parkurunda antrenman yaptığımda kendimi hiç güvende hissetmedim, evet çok iyi akıyorlardı ama fren mesafesi çok uzamıştı virajlarda ve teknik bölümlerde kontrol azlığı yaşadım, yarış öncesi akşam benzinciye giderek (evde kompresör yokta) SeracXC tubeless lerimi geri taktım ve yarışta ne kadar iyi bir seçim olduğunu gördüm traction um :) geri gelmişti ve teknik yerlerde çok rahat ettim işte öyle ;) ...
 


Hakancım, ön tekerde fren mesafesini nasıl uzatıyoruz? Teknik inişlerdeki mesafeden bahsediyorsan söylediğin mantıklı değil. :cool:
 
Seracların sürtünmesi daha fazla olduğundan fren mesafesi daha kısa tecrübeyle sabittir, pitonlarla çok daha geç duruyorum...
 
Bir çok magazin dergisinde seraclarin gerçekten de daha kısa mesafede durdugundan bahsediliyor. pitonlar çok güzel ama açıkçası beni de pek tatmin etmemişti. Aslında en iyisi her ikisini de kullanan birinden dinlemek daha doğru olacaktır
 
konuyu dağıtayım hemen :)Bir kaç resim de benden :)

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0802.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0803.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0804.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0805.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0806.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0807.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0808.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0809.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0810.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0811.jpg

http://i81.photobucket.com/albums/j206/Eciption/16072006/IMG_0819.jpg
 
lastik konusunda ben de birşeyler söyliyeyim. antrenmanlar sırasında hem serac hem pyton kullandım. parkurda ters eğimli kısımlar oldukça fazlaydı dolayısıyla yan dişleri sık olan bir lastiğe ihtiyaç vardı. .serac larımla antrenman sırasında tutunmakta zorlandığım kısımlarda özellikle ön teker python olunca akıp geçiyordum. hakancım sanırım sen şu noktada yanılıyorsun.

1- senin pythonların baya kullanılmış, ugur un kullandıları yeppyeni, benimkiler de sadece Bolu Maratonu ve ada antrenmanlarında kullanılmıştı
2- daha da önemlisi senin pytonların klasik, bizim bahsettiklerimiz New Generation , yani bilmeyenler için açıklayayım(senin bildiğine şüphem yok) lastiğin en dış tarafında bir sıra fazladan diş var ve bu dişler bir iç taraftaki sıraya göre 1.5mm yüksek. yani viraj performansı tek kelimeyle MUHTEŞEM bir lastik. ben boşuna Bolu Maratonunda virajlarda rakip geçip finişe geldikten sonra öpmedim o lastikleri :) rakiplerim virajlarda frene basarken ben sadece pedal çevirmeyi kısa bir süre kesiyordum.

TR Şampiyonası parkurunda, daha önce de belirtmiştim, lastik seçimi çok önemliydi. ben doğru seçim yaptığıma inanıyorum.
 


Alem adamsın yaw Hakan, bu mesajı yeni gördüm. 3 ile 4 tur arasında ne kadar fark var biliyosundur herhalde. Yarış zaten 4 tur. :7: Hatırladığım kadarıyla 2 turdan fazla da atamadın bu sezon.
 
Haklısın Uğurcum benim gibi 2 turdan fazla atamayan düşük atletik kapasiteye sahip bir sporcunun zaten yarışlarda ne işi var zaten hem o kadar bilgisizim iki lastiğim arasındaki farkı dahi anlayacak kapasiteye sahip değilim :( 3 ila 4 tur veya 2 tur nasıl oluyor onuda bilmiyorum senden ricam bu konuyu burayı meşgul etmeden karşılaştığımızda bana izah edebilirsen çok sevinirim, allahıma şükürler olsunki memletimin sizin gibi yetenekli , başarılı ve bilgili sporcuları var, başarılarının devamını dilerim...
 
Yarış koşan, izleyici olarak katılan ve resim çekip buralara kadar zahmetle taşıyan arkadaşlara teşekkür ederim. Kazananları, başta Muammmer olmak üzere tebrik ederim.

Azim ve çalışmanın sonucunu gördüğüme inanıyorum. Tüm yarışçı arkadaşlara başarılarının devamını dilerim.
 
Geri