epsilon91
Daimi Üye
- Kayıt
- 20 Mayıs 2015
- Mesaj
- 355
- Tepki
- 360
- Yaş
- 33
- Şehir
- KOCAELİ
@kapluj Akord zor değil ilk önce mantığını anlamanız gerekiyor ve bu bazen karışabiliyor ve iyi bi akord yapmak için tecrübe gerekiyor. Birkaç video izleyin
1 Başlamadan önce lastikleri sökün.
2 Ne tarafa gevşiyor sıkılıyor yönü belirleyin
3 Yön belirlerken tel başlarını jant çemberinin dışından tornavidayla sıkıp gevşetirmiş gibi yönünüzü bulabilirsiniz
4 Tel başlarını sıktığınızda jant o tarafa yamulur iki taraf arasındaki dengeyi bulacaksınız.
5 Hizalamayı fren pabucundan alabilirsiniz ama bu sefer de jant dümdüz olsa bile sağa veya sola ağırlık merkezini kaydırabilirsiniz.
6 Sağa sola hizalamak kolay fakat dikey bozulmalar (bombeleşme) en zoru jantı ya iç çemberden hiza alarak daraltacaksınız ya da dış çemberden genişleteceksiniz bu da tel gerginliğinizi değiştirecek.
7 Akord sehbası olsa iş daha kolaylaşır ama amatörce yapacağınız için maşa ve çatallara cırcır/zip tie kullanabilirsin.
7 Kolay gelsin
1 Başlamadan önce lastikleri sökün.
2 Ne tarafa gevşiyor sıkılıyor yönü belirleyin
3 Yön belirlerken tel başlarını jant çemberinin dışından tornavidayla sıkıp gevşetirmiş gibi yönünüzü bulabilirsiniz
4 Tel başlarını sıktığınızda jant o tarafa yamulur iki taraf arasındaki dengeyi bulacaksınız.
5 Hizalamayı fren pabucundan alabilirsiniz ama bu sefer de jant dümdüz olsa bile sağa veya sola ağırlık merkezini kaydırabilirsiniz.
6 Sağa sola hizalamak kolay fakat dikey bozulmalar (bombeleşme) en zoru jantı ya iç çemberden hiza alarak daraltacaksınız ya da dış çemberden genişleteceksiniz bu da tel gerginliğinizi değiştirecek.
7 Akord sehbası olsa iş daha kolaylaşır ama amatörce yapacağınız için maşa ve çatallara cırcır/zip tie kullanabilirsin.
7 Kolay gelsin