Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Wiggle

Scudo
Toplam kısmında 00.00 yazıyosa gümrüğe takılmıştır.
Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?
 
Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?

Şimdilik beklemeniz lazım. Muhtemelen size telgraf yoluyla ulaşırlar. Bulunduğunuz ilin gümrüğünden kredi kartı ekstresi v.b evrak talebinde bulunurlar, yasaklı bi ürün yoksa paket içerisinde; teslim alırsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: ZirZop
Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?

bişey yapmanıza gerek yok, vergilendirilip size ulaşır
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bizde B.T.K. için 8 adet lastik aldık.
20 temmuz tarihli kargo 29 unda İstanbul dağıtım deposuna girdi.
Düne kadar bekleyip İstanbul Kargo Gümrük Müdürlüğünü aradım.
Kargo Bursa ya gelmiş, 11 inde eve gelinmiş kimse bulunamamış ve mahalle PTT sine bırakılmış..Tamamen gerçek dışı, çünkü 11 i salı tüm gün evdeydik. Ayrıca gelip bulamayınca bırakılan haber kağıdı da yapıştırılmamıştı .
Bu sabah mahallemizin PTT ofisine gidip elden alayım dedim.
Görevli memur da son dönemdeki çalışan elemanların işlerini doğru yapmadığından yakınıyordu. Ben de:-Bazen kargolarımız eksik çıkıyor, koliyi sizin yanınızda açmak istiyorum - dedim.
Vergisini ödeyip koliyi aldım, faturanın olduğu naylon bölümde fatura yoktu.
Karton koliyi açtım ve 8 yerine 6 adet lastik olduğunu gördüm..
Memur da tanık olup müdürürünü aradı.
Müdür : - Tutanak tutup imzalayıp savcılığa başvurun - dedi...
Şimdi söylenecek, yazılacak çok şey var ama...
Durumu Wiggle a mail ile bildirdim, bakalım bir telafi yoluna gidecekler mi?
IMG_20200813_114120.jpg
 
Wiggle dan cevap geldi :
....No lu siparişinizle ilgili olarak iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz, Vittoria Rubino Pro Katlanır Kattığı Lastiği'nin kaybolduğunu duyduğumuza üzüldük.

Bu konuyu araştırdım ve bunun depomuzdaki dahili bir soruna bağlı olduğunu doğrulayabilirim, bunun için üzgünüm! Bunu işleme ekibimizle birlikte gündeme getirdim, böylece gelecekte bunun tekrarlanmamasını sağlamak için gerekli adımları atabilirler.

Bu sorunun sizin için en kısa sürede çözülmesini sağlamak için, eksik parçanın size gecikmeden gönderilmesi için ücretsiz bir değiştirme siparişi ayarladım. Bu kısa süre içinde size ulaşacak ve hesabınızın "Siparişlerim" bölümünde görünecektir.

Depo ekibimizden, bunun ne zaman gönderildiğini onaylayan otomatik bir e-posta alacaksınız.
 
@cazci wiggle eksik mi göndermiş?
 
Bence -olay uzamasın, sen premium müşterisin- diye düşünüp telafi yoluna gittiler..
 
Dedektiflik yapılsa bile zor çözülür bir olay.
Wiggle mı eksik yolladı, İstanbul deposunda mı eksildi, yoksa Bursa da mı bilemiyoruz...
Bir çift lastik ne bizi zengin ne de Wiggle ı fakir yapar..
Ticari düşünüp müşterisini mağdur etmeyen Wiggle örnek bir tutum göstermiştir...
 
Ben de bugün Campy Zonda jant seti, 2 adet schwalbe extra light iç lastik ve mucoff dry ceramic lube sipariş ettim. Gelişme oldukça editleyeceğim.
12 Ağustos siparişim 13 Ağustos'ta kargoya verildi. Özellikle tek kutu yapıp göndermelerini istedim fakat iki takip kodu vermişler.
 
Dedektiflik yapılsa bile zor çözülür bir olay.
Wiggle mı eksik yolladı, İstanbul deposunda mı eksildi, yoksa Bursa da mı bilemiyoruz...
Bir çift lastik ne bizi zengin ne de Wiggle ı fakir yapar..
Ticari düşünüp müşterisini mağdur etmeyen Wiggle örnek bir tutum göstermiştir...

Tespiti zor değil. Wiggle teslim ederken paket ağırlığı ne kadardı, gümrükte ne kadardı, şubeye geldiğinde ne kadardı, siz teslim aldığınızda ne kadardı? Hepsinin verisi PTT'de mevcut.

Biz laptop gönderdiğimiz müşteriye kutudan taş çıkmıştı. Çalan kargocu ağırlığı tutturamadığı için yakalanmıştı.
 
PTT kargoda fason sözleşmeli çalışanlar mevcut. Bu kisiler kafalarına göre dağıtım yapıyor. Bazen getirmeyip evde bulunamadı diyorlar ama evde haber kağıdı olmuyor. Bütün gün evde bekliyorum, gelen giden yok. Akşam sistemi kontrol ediyorum, evde bulunamadı demişler. Anladığım kadarıyla günlük 100 paket dağıtmaları gerekiyorsa bunların 50-60 ını dağıtıp gerisini de evde bulunamadı deyip en yakın postaneye bırakıyorlar. Postada kaybolan ürünler için Wiggle yardımcı oluyor. Eksik ürünler için tekrar yeni bir sipariş oluşturup sanki yeniden satın almışsınız gibi fatura oluşturup size ücretsiz gönderiyorlar. Müşteriyi madur etmiyorlar. Tabii siz yeni sipariş geçmiş gibi göründüğünüzden eksik ürünler gümrüğe girdiğinde yeniden vergi ödüyorsunuz. Ancak kayıplar artarsa ve bu Wiggle' a yük olmaya başlarsa Türkiye' yi paket yollanan ülkeler listesinden silebilirler. Bu arada ilginç bir şekilde hiçbir paketin içinden wiggle faturası çıkmıyor. Paketlerin içindeki bu faturalar gümrükte alınıyor.

Bike24 ve bike-components gibi Alman sitelerinden alış veriş yaparsanız bunlarda normal fatura ile birlikte bir de iade faturası oluyor. İade faturasında iade etmek isteiğiniz ürünlerin kenarına çarpı atıp, karşısına iade sebebini yazıyorsunuz. Bağenmedim, hatalı ürün vs gibi. Bu faturalar paketin içinden alındığından iade şansınızı da yitiriyorsunuz. Çünkü bu sitelerde online iade formu doldurma yok. İade faturası kayboldu mu iade edemiyorsunuz.

Benim paketim 4 günde İngiltere' den İstanbul gümrüğüne geldi. 2 günde gümrüğü geçti ancak 7 gün oldu İstanbul' da sürünüyor. Bu işin tadı kaçmaya başladı.
 
Son düzenleme:
Başka bir başlıkta 5 üründen fazlası gümrükten geçmez, zincir yağı geçmez vs gibi bilgiler gördüm. 8 parça farklı çeşitlerde ürün sipariş ettim içerisinde zincir yağı ve elektrolit tablet de (asıl bundan korkuyorum) var. Gümrükte sorun çıkarsa süreç nasıl işliyor?
 
Başka bir başlıkta 5 üründen fazlası gümrükten geçmez, zincir yağı geçmez vs gibi bilgiler gördüm. 8 parça farklı çeşitlerde ürün sipariş ettim içerisinde zincir yağı ve elektrolit tablet de (asıl bundan korkuyorum) var. Gümrükte sorun çıkarsa süreç nasıl işliyor?
wiggle'ın dağıtım şirketi olan skynet'in Türkiye temsilcisi Solmaz'ın ürünler Türkiye'ye varınca gümrük için attığı e-posta bilgisi şöyle;

"Bir takvim ayı içerisinde bireysel kullanım amacı ile en fazla 5 adet siparişin vergisini ödeyerek edinebilirsiniz. Daha fazla siparişiniz olması halinde, vekaletname sahibi gümrük müşaviriniz aracılığı ile gönderilerinizi edinebileceksiniz."

Elktrolit'i bilmiyorum ama ben de zincir yağı ile ilgili benzer şeyler okudum burada ama sonra bazı siparişlerin sorunsuz geldiğini gördükten sonra sipariş verdim ve tubeless sıvısı ve zincir yağı aynı pakette geldi.
 
Wiggle dan cevap geldi :
....No lu siparişinizle ilgili olarak iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz, Vittoria Rubino Pro Katlanır Kattığı Lastiği'nin kaybolduğunu duyduğumuza üzüldük.

Bu konuyu araştırdım ve bunun depomuzdaki dahili bir soruna bağlı olduğunu doğrulayabilirim, bunun için üzgünüm! Bunu işleme ekibimizle birlikte gündeme getirdim, böylece gelecekte bunun tekrarlanmamasını sağlamak için gerekli adımları atabilirler.

Bu sorunun sizin için en kısa sürede çözülmesini sağlamak için, eksik parçanın size gecikmeden gönderilmesi için ücretsiz bir değiştirme siparişi ayarladım. Bu kısa süre içinde size ulaşacak ve hesabınızın "Siparişlerim" bölümünde görünecektir.

Depo ekibimizden, bunun ne zaman gönderildiğini onaylayan otomatik bir e-posta alacaksınız.
Ben de geçenlerde 4 aynakol almıştım ve 3 tane çıkmıştı. Benim durumumda üründen ellerinde kalmadığı için para iadesi yapmışlardı. Ancak sonradan 4. Aynakol da elime ulaşmıştı. Birkaç sayfa öncesine durumu detaylı bir şekilde anlattım.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin ve MakRo
Geri