Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?Toplam kısmında 00.00 yazıyosa gümrüğe takılmıştır.
vergisiz toplam tutar neydi abi?30 Temmuz'da siparişi verdim; 12 Ağustos'ta teslim edildi. Ödenen vergi 163.8 TL.
237142 dosyayı görüntüle
Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?
Toplam 00.00 yazıyor. Gümrükten çıktı, torba kapandı... Yazıyor. Yer olarak Başakşehir, İstanbul (AVR) görünüyor. Anlamadım. Ben İzmir'deyim. Ne yapmam gerek?
12 Ağustos siparişim 13 Ağustos'ta kargoya verildi. Özellikle tek kutu yapıp göndermelerini istedim fakat iki takip kodu vermişler.Ben de bugün Campy Zonda jant seti, 2 adet schwalbe extra light iç lastik ve mucoff dry ceramic lube sipariş ettim. Gelişme oldukça editleyeceğim.
Dedektiflik yapılsa bile zor çözülür bir olay.
Wiggle mı eksik yolladı, İstanbul deposunda mı eksildi, yoksa Bursa da mı bilemiyoruz...
Bir çift lastik ne bizi zengin ne de Wiggle ı fakir yapar..
Ticari düşünüp müşterisini mağdur etmeyen Wiggle örnek bir tutum göstermiştir...
wiggle'ın dağıtım şirketi olan skynet'in Türkiye temsilcisi Solmaz'ın ürünler Türkiye'ye varınca gümrük için attığı e-posta bilgisi şöyle;Başka bir başlıkta 5 üründen fazlası gümrükten geçmez, zincir yağı geçmez vs gibi bilgiler gördüm. 8 parça farklı çeşitlerde ürün sipariş ettim içerisinde zincir yağı ve elektrolit tablet de (asıl bundan korkuyorum) var. Gümrükte sorun çıkarsa süreç nasıl işliyor?
Ben de geçenlerde 4 aynakol almıştım ve 3 tane çıkmıştı. Benim durumumda üründen ellerinde kalmadığı için para iadesi yapmışlardı. Ancak sonradan 4. Aynakol da elime ulaşmıştı. Birkaç sayfa öncesine durumu detaylı bir şekilde anlattım.Wiggle dan cevap geldi :
....No lu siparişinizle ilgili olarak iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz, Vittoria Rubino Pro Katlanır Kattığı Lastiği'nin kaybolduğunu duyduğumuza üzüldük.
Bu konuyu araştırdım ve bunun depomuzdaki dahili bir soruna bağlı olduğunu doğrulayabilirim, bunun için üzgünüm! Bunu işleme ekibimizle birlikte gündeme getirdim, böylece gelecekte bunun tekrarlanmamasını sağlamak için gerekli adımları atabilirler.
Bu sorunun sizin için en kısa sürede çözülmesini sağlamak için, eksik parçanın size gecikmeden gönderilmesi için ücretsiz bir değiştirme siparişi ayarladım. Bu kısa süre içinde size ulaşacak ve hesabınızın "Siparişlerim" bölümünde görünecektir.
Depo ekibimizden, bunun ne zaman gönderildiğini onaylayan otomatik bir e-posta alacaksınız.