seko35.50
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 4 Mayıs 2018
- Mesaj
- 2.954
- Tepki
- 17.446
- Şehir
- izmir/karşıyaka
- Başlangıç
- 1989—90
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Diğer
Pogacarda sanıldığı gibi bir ego yok, liderlik forması üzerinde iken takım arkadaşına lead out yapacak kadar egolu birisi (Lead out yapmasa %99 etabıda alırdı). Ama dediğin gibi destek olmayacaktır zira kaza falan yapmazsa en kötü hali ile bile takım arkadaşlarından daha iyi pozisyonda olacaktır.Giro Kuss'un bi kere, kimse hallenmesin Şakası bi yana, Kuss'u Strava'dan takip ettiğim kadarıyla 2000m irtifa kazanımsız bi sürüşünü görmedim desem yeri. Adam canavar gibi tırmanış kasıyor, kime dosetiklik edecekse Giro'da favorim o olacak büyük ihtimalle. Ama bi taraftan da Pogacar geçen sene her elini attığını kazanmaya çalışınca ne olduğunu görmüştür diye düşünüyorum, o yüzden bu sene büyük turlarda çok daha güçlü olacaktır.
@Semih Cavdar Pogacar gibi mutlak lider, takımın yegane süperstarı konumunda olan ve psikolojik açıdan aslında fiziksel olarak olduğu kadar güçlü olmayan biri için en başta "sana güvenmiyoruz" mesajıyla tura girmek UAE için çok mantıklı değil gibi geldi bana, ne düşünürsün? Jumbo'nun mesela Vuelta'da ne istediği çok belliydi ve sporcularına "yarışmak serbest" diyerek başlamışlardı, gidişhatı çok değişti yarışın gerçi sonra ama ben Pogacar'ın Ayuso'ya, Almeida'ya veya sürpriz bir başka lidere domestik demeyelim de destek olacağını hiç sanmıyorum..
İçe dönük olma sebebi kolay frenleme değil mi zaten?Bu ucinin işi gücü yok galiba,yok üst boruya yatma yok bilmem ne,ha bire yasaklar getiriyor şimdi de fren kollarına takmışlar,bırak adam eline nasıl uygun geliyorsa öyle sürsün, neymiş efenim frene hemen basamazmiş,help!
312899 dosyayı görüntüle
Aynen,sanırım amaç disipline etmek nizama uygunluk vs...İçe dönük olma sebebi kolay frenleme değil mi zaten?
Zannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.Aynen,sanırım amaç disipline etmek nizama uygunluk vs...
Fren kollarının "aşırı içe doğru eğiminin" "frenleme kapasitesini" sınırlayabileceği ve "üründe kullanım amacının ötesinde bir değişiklik teşkil edebileceği" yönündeki kaygılarından dolayı yasak getirdiğini okumuştum.Zannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.
Takım isminden ziyade bir talep cümlesi gibi oldular. "Vismaaaa, gel oğlum lease a bike bakayım hemen"Ben de hala Jumbo-Visma'ya nasıl Visma-Lease a Bike diyeceğim onu düşünüyorum.
Yarın (21.12) yeni kitlerinin gösterimi ve yarış programlarının ilanı bekleniyor. Görünüşe göre yaban arılarını bu sezon çok farklı renklerde izleyeceğiz. Ayrıca Wout Van Aert'in Giro kadrosuna katılacağı da konuşuluyor. Ekürisi Matthieu Van Der Poel ise muhtemelen Giro'da yok.
Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı belliki,fakat o kadar çok didiklenincede bazı şeylerin tadı kaçıyor,mesela üst boruya yatmayı yasakladın neden sürücü bisiklet hakimiyetini yitirmesin diye (froome un kulakları çınlasın),bırak abi yapabilen yapsın bu hile değil ki! bu yetenek adam yapabiliyor yapsın,düşersede kendi insiyatifi zaten yapamayacağını hissederse yapmaz,bilmiyorum bana biraz can sıkıntısı gibi geliyor,eski fotoğraflara bakınca ellerinde sigarayla yarışan sporcuları görünce hep bir gülme gelmiştir banaZannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.
Bizler farklı açıdan düşünüyoruz, UCI ise farklı açıdan. Peloton içinde o tutuş sebebi ile hakimeytini kaybedip düşerse, kendi ile birlikte kaç kişiyi düşürür vs bu açıdan bakıyorlar.Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı belliki,fakat o kadar çok didiklenincede bazı şeylerin tadı kaçıyor,mesela üst boruya yatmayı yasakladın neden sürücü bisiklet hakimiyetini yitirmesin diye (froome un kulakları çınlasın),bırak abi yapabilen yapsın bu hile değil ki! bu yetenek adam yapabiliyor yapsın,düşersede kendi insiyatifi zaten yapamayacağını hissederse yapmaz,bilmiyorum bana biraz can sıkıntısı gibi geliyor,eski fotoğraflara bakınca ellerinde sigarayla yarışan sporcuları görünce hep bir gülme gelmiştir bana
Bizler farklı açıdan düşünüyoruz, UCI ise farklı açıdan. Peloton içinde o tutuş sebebi ile hakimeytini kaybedip düşerse, kendi ile birlikte kaç kişiyi düşürür vs bu açıdan bakıyorlar.
Tabiki bisikletin en tepesindeki kişiler olarak bu sporun gelişimi ve tercih edilmesi için kafa patlatıyorlardır,mesela yeni nesilin bu spora ilgisini arttırmak istiyorlarsa ilk mesele güvenlik olmalı,hiç bir aile çocuğunun can güveniliğini tehdit eden bir sporu yapmasını istemez.Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı
Avrupa şampiyonuda olmuştu onuda eklememişler koluna.Bennet'in kolunda İrlanda ulusal şampiyonluk bandı varken Fabio'ya yetişmemiş (2019 Hollanda ulusal yol şampiyonu zira)