Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yarış gündemi

Bu ucinin işi gücü yok galiba,yok üst boruya yatma yok bilmem ne,ha bire yasaklar getiriyor şimdi de fren kollarına takmışlar,bırak adam eline nasıl uygun geliyorsa öyle sürsün, neymiş efenim frene hemen basamazmiş,help!
IMG_20231219_171348.jpg
 
Scudo
Giro Kuss'un bi kere, kimse hallenmesin :) Şakası bi yana, Kuss'u Strava'dan takip ettiğim kadarıyla 2000m irtifa kazanımsız bi sürüşünü görmedim desem yeri. Adam canavar gibi tırmanış kasıyor, kime dosetiklik edecekse Giro'da favorim o olacak büyük ihtimalle. Ama bi taraftan da Pogacar geçen sene her elini attığını kazanmaya çalışınca ne olduğunu görmüştür diye düşünüyorum, o yüzden bu sene büyük turlarda çok daha güçlü olacaktır.

@Semih Cavdar Pogacar gibi mutlak lider, takımın yegane süperstarı konumunda olan ve psikolojik açıdan aslında fiziksel olarak olduğu kadar güçlü olmayan biri için en başta "sana güvenmiyoruz" mesajıyla tura girmek UAE için çok mantıklı değil gibi geldi bana, ne düşünürsün? Jumbo'nun mesela Vuelta'da ne istediği çok belliydi ve sporcularına "yarışmak serbest" diyerek başlamışlardı, gidişhatı çok değişti yarışın gerçi sonra ama ben Pogacar'ın Ayuso'ya, Almeida'ya veya sürpriz bir başka lidere domestik demeyelim de destek olacağını hiç sanmıyorum..
Pogacarda sanıldığı gibi bir ego yok, liderlik forması üzerinde iken takım arkadaşına lead out yapacak kadar egolu birisi (Lead out yapmasa %99 etabıda alırdı). Ama dediğin gibi destek olmayacaktır zira kaza falan yapmazsa en kötü hali ile bile takım arkadaşlarından daha iyi pozisyonda olacaktır.


Aksine Jumbo takımına yarışmak serbest parolası ile başlamadı Vueltaya, biraz yarışları takip ediyorsan Kuss'ün beklenmedik bir anda liderlik formasını alması ve tartışmaların sonunda Jonas ve Roglic her nekadar memnun olmasada Kuss'e vermek zorunda kaldılar. Jonas'ı dizginlemeselerdi liderliği alacaktı, yok arkaşım için etap kazandım vs diye diye..
 
Ek olarak Vuelta'da yaşanan durumun sonunda Roglic'in ayrılma kararı üzerinde büyük etkisi olduğunu düşünüyorum.
İlk Fransa turunu neredeyse takım desteği olmadan, solo bir takım olan Pogacar destek almasa da olur :) Şaka bir yana Pogacar bence de egodan uzak, centilmen, hatta kaybettiği zaman bile ilk tebrik eden bir olgunluğa sahip.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç DİREK
Pogi'ye Jonas da eşlik ederse Giro'da Roglic buna bayılır :D

2 yorgun savaşçıyla baş etmek daha kolay olacaktır
 
Bu ucinin işi gücü yok galiba,yok üst boruya yatma yok bilmem ne,ha bire yasaklar getiriyor şimdi de fren kollarına takmışlar,bırak adam eline nasıl uygun geliyorsa öyle sürsün, neymiş efenim frene hemen basamazmiş,help!
312899 dosyayı görüntüle
İçe dönük olma sebebi kolay frenleme değil mi zaten?
 
  • Beğen
Tepkiler: seko35.50
Aynen,sanırım amaç disipline etmek nizama uygunluk vs...
Zannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.
 
Zannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.
Fren kollarının "aşırı içe doğru eğiminin" "frenleme kapasitesini" sınırlayabileceği ve "üründe kullanım amacının ötesinde bir değişiklik teşkil edebileceği" yönündeki kaygılarından dolayı yasak getirdiğini okumuştum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
İçe döndürmenin amacı "puppy paw" denen normalde yasaklanmış olan dirsekleri gidona dayayarak daha aero pozisyon sağlamak. Dirsekler gidondayken parmağın mutlaka elciğe değmesi şartı var UCI kurallarında. Ama suyu çıkarıldı :D

Bu pozisyonda ani frenaj gerektiğinde sıkıntı olacağına kanaat getirdi UCI. 2024'te kural gelecek, 2025'te ise üreticiler kullanım kılavuzuna içe dönük olarak ayarlanmaması gerektiğini yazmak durumunda kalacakmış habere göre

1703060428530.png
 
Ben de hala Jumbo-Visma'ya nasıl Visma-Lease a Bike diyeceğim onu düşünüyorum.

Yarın (21.12) yeni kitlerinin gösterimi ve yarış programlarının ilanı bekleniyor. Görünüşe göre yaban arılarını bu sezon çok farklı renklerde izleyeceğiz. Ayrıca Wout Van Aert'in Giro kadrosuna katılacağı da konuşuluyor. Ekürisi Matthieu Van Der Poel ise muhtemelen Giro'da yok.
 
Ben de hala Jumbo-Visma'ya nasıl Visma-Lease a Bike diyeceğim onu düşünüyorum.

Yarın (21.12) yeni kitlerinin gösterimi ve yarış programlarının ilanı bekleniyor. Görünüşe göre yaban arılarını bu sezon çok farklı renklerde izleyeceğiz. Ayrıca Wout Van Aert'in Giro kadrosuna katılacağı da konuşuluyor. Ekürisi Matthieu Van Der Poel ise muhtemelen Giro'da yok.
Takım isminden ziyade bir talep cümlesi gibi oldular. "Vismaaaa, gel oğlum lease a bike bakayım hemen" :p
 
Visma-LAB demeyecek miydik.
 
Zannediyorum kolay frenlemeden ziyade droplara inmediğinizde de kolları birbirine daha yakın tutabilmenize imkan sağlayarak daha aerodinamik pozisyon sağlaması. Bu şekilde bir kaç kişilik grup halinde (veya peloton içinde) sürüş yaparken bi tık daha tehlikeli hale geliyorsunuz diye düşünüyorum. UCI'ın bu tip yasaklarının altındaki mantık grup halindeki sürüşlerde sporcuların bisikletlerin kontrolünü her daim üst seviyede tutmasını sağlamaya çalışmak olduğunu düşününce bunun da pek yanlış bi yasak olduğunu söyleyemeyeceğim. Gerçi zaten fotoğraftaki kadar uçlarda gidon kullanan görmedim ben ama yine de yasak yoksa potansiyel bi tehlike var neticede diye düşündüler sanırım.
Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı belliki,fakat o kadar çok didiklenincede bazı şeylerin tadı kaçıyor,mesela üst boruya yatmayı yasakladın neden sürücü bisiklet hakimiyetini yitirmesin diye (froome un kulakları çınlasın),bırak abi yapabilen yapsın bu hile değil ki! bu yetenek adam yapabiliyor yapsın,düşersede kendi insiyatifi zaten yapamayacağını hissederse yapmaz,bilmiyorum bana biraz can sıkıntısı gibi geliyor,eski fotoğraflara bakınca ellerinde sigarayla yarışan sporcuları görünce hep bir gülme gelmiştir bana:komik:
 
  • Beğen
Tepkiler: TeamO2.cc
Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı belliki,fakat o kadar çok didiklenincede bazı şeylerin tadı kaçıyor,mesela üst boruya yatmayı yasakladın neden sürücü bisiklet hakimiyetini yitirmesin diye (froome un kulakları çınlasın),bırak abi yapabilen yapsın bu hile değil ki! bu yetenek adam yapabiliyor yapsın,düşersede kendi insiyatifi zaten yapamayacağını hissederse yapmaz,bilmiyorum bana biraz can sıkıntısı gibi geliyor,eski fotoğraflara bakınca ellerinde sigarayla yarışan sporcuları görünce hep bir gülme gelmiştir bana:komik:
Bizler farklı açıdan düşünüyoruz, UCI ise farklı açıdan. Peloton içinde o tutuş sebebi ile hakimeytini kaybedip düşerse, kendi ile birlikte kaç kişiyi düşürür vs bu açıdan bakıyorlar.
 
Bizler farklı açıdan düşünüyoruz, UCI ise farklı açıdan. Peloton içinde o tutuş sebebi ile hakimeytini kaybedip düşerse, kendi ile birlikte kaç kişiyi düşürür vs bu açıdan bakıyorlar.
Amaç hep güvenlik hep insan sağlığı
Tabiki bisikletin en tepesindeki kişiler olarak bu sporun gelişimi ve tercih edilmesi için kafa patlatıyorlardır,mesela yeni nesilin bu spora ilgisini arttırmak istiyorlarsa ilk mesele güvenlik olmalı,hiç bir aile çocuğunun can güveniliğini tehdit eden bir sporu yapmasını istemez.
 
İncecik likra giysilerle 100 km hızların üzerine çıkıyoruz dağlardan inerken, bence hiç güvenli değil, branşı kapatsın UCI :hımm:

Demişti bu garip yasaklar üzerinde Pro Bisikletçiler Birliği
 
  • Beğen
Tepkiler: Umur Bora
Cyclocross yarışları MVP nın dominasyonunda tam gaz devam ediyor,ezeli rakibi WVA ında dediği gibi bambaşka bir seviyede yarışıyor, tavsiye ederim izlemeyen varsa kaçırmasın yarışları.
IMG_20240102_172400.jpgIMG_20240102_172422.jpgIMG_20240102_172340.jpg
 
Bennet'in kolunda İrlanda ulusal şampiyonluk bandı varken Fabio'ya yetişmemiş (2019 Hollanda ulusal yol şampiyonu zira) :D
 
Bennet'in kolunda İrlanda ulusal şampiyonluk bandı varken Fabio'ya yetişmemiş (2019 Hollanda ulusal yol şampiyonu zira) :D
Avrupa şampiyonuda olmuştu onuda eklememişler koluna.
 
Geri