Scudo Sports

Yol Bisikleti ile ilgili yalan yanlış bilgiler!

@Anonim Tam operasyon müzikleri abi, fotoğraf müzikle birleşince insanın bisiklet parası için banka patlatası gelir. İşte hep hollywood etkisi bunlar :D
 
Scudo
@Anonim ahaha :D buldozer kullanmak ayrıcalıktır :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Murat.Bagci Kaydırak sahnesi mükemmel

@Anonim Fiyatı da dahil çok güzel :) Maksimum 2500'e alacağım zaman en iyi performansı almam lazım. Tercih etmek istemediğim birkaç marka var o kadar..
 
Bi de sormqk istediğim bi kaç şey daha var yol bisikletlerini yukardan nası tutuyosunuz çok mu gevşe oluyo eller yani bi engelde elüm gidondan kayar da düşerim tehlükesi var mı bi de fener zil gibi şeyler takılıyo mu
 
Ben de hem MTB hem de yol bisikleti var. İkisinin de yeri ve tadı ayrı.. Yazıyı yazan arkadaşın aksine ben yol bisiketinde 1000 km içinde 4 kere lastik patlattım.. O da doğru basınç seviyesinde kullanmadığım için. MAzgallara giriyorsunuz ve bazen bunu önleyemiyorsunuz. Bilmediğiniz bir yerde kullanıyorsanız ve hızınız bayağı artmışsa ve birden önünüze mazgal çukur çıkarsa çok kötü oluyor.. Yol bisikletimin kendi stok jantlarıyla bir kere böyle bir durum yaşadım. Biraz düzeni bozuldu ama pek birşey olmadı. Yüksek basınç yüzünden de lastik patlamadı. Ama dağ bisikleti ile o mazgallardan kasislerden hoplaya zıplaya geçiyorum.. Yol bisikletinin zevki hız yapmak rüzgarı hissetmek.. Efor sarfetmek olabildiğince.. Dağ bisikletinde dağlara taşlara vurmak ve doğanın içinde insan ayağının değmediği yerlere gitmek.. Kısacası daha başka arkadaşlarında dediği gibi ikisinde yeri farklı farklı..
 
@İhsnn_zyvl
Gayet sıkı bir şekilde tutabiliyorum üstten, elim kayıp da düşme tehlikesi yaşamadım kimse yaşamamıştır hatta.
Işık ve zil takılabilir evet.
 
Beyler yeri değil ama 3*9 27 viteste capraza dusmeden nasıl vites atılır bılıyorum ama yol bisikleti aldim ama bir turlu bunla ilgili konu bulamadım kacıncı viteste kaca atmamız gerekıyor dıye.
 
@Anonim bunun sanırım biraz da tutku ilr alakası var. Yol alan tutkuyla yollarda kaymak gibi kayop gitmek istiyor belki profesyonel yarışçılara özeniyor. Mtb'ciler de daglara bayirlara vurmak niyetinde onun heyecaninda. Sehircilerse daha cok yolda cukura girebilirim sorun yaşamayayim oyle dolanirim turlarım tur keyfi yaparimin derdinde :D daha az heyecan taşıyorlar gibi. Turist modunda turlama amacinda gibi bir kısmı sanirim galiba heralde [emoji4]
 
ortayı bulup düz barlı bir yol bisikleti demek istiyorum , bana çok iyi görünüyor, tek korkum patlaklar... Bu konuda da merida T5 mükemmel gibi ama fiyat yüksek, bleki T3 T2 falan bulmayı dşünüyorum. Önerilere açığım bence bazen çantayı takıp tura da çıkılabilmeli ve her gün gittiğim30
km lik yolda da beni öldürmemeli bisiklet. Böyle bir yolu tur bisikleti ile alamıyorsunuz gerçekten canınız çıkıyor.
 
Bu elemanların videoları gerçekten çok öğretici ve başarılı bence bir çok şeye de cevap oluyor. İnşallah ileride bu gibi videolara altyazı ekleyebilecek kadar sağlam bir ingilizce bilgim olacak.
Teşekkürler murat bey
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat B.
bende yol bisikleti kullanıcısıyım dediklerine katılyorum dağ taş demeksizin kullanıyorum ve hiç bir sıkıntı şıkmadı sadece yol bozuk olduğunda sarsıyo
 
Buraya yazdıktan çok sonra bir yol bisikleti alıdm, şimdi eski yazdıklarımı gördükten sonra of! of ! diyorum. KESİNLİKLE BAMBAŞKA bir keyif...
Yolda akışı o akdar güzel ki.... aşık oldum resmen..
viteslerin farklı tekniği, gerektiğinde uzanabilmek, eğilerek sıkı pedal çevirebilmek... asıl İHTİYACIM OLAN ŞEYMİŞ...
insan kullanınca gereksiz ve yanlış fikirlerin farkına varıyor , sadece biraz daha özenli kullanmak gerek.
 
Söylenen: düşük psi'da lastik patlar.

Yaşadığım: her lastiğim patladığında 120 ve civarı psi kullandım. Hatta dur yılan ısırıpı olmasın lastik patlamasın diye hava bastığımın her seferinde..
 
  • Beğen
Tepkiler: Cem Ç
@Serrchi bir kere lastiğim patladı o da düşük basınçta...
Çünkü düşük basınç keskin taşların lastik yanağını yırtmasına sebep oluyor.
Tabi şans işidir ama düşük basınç şansı zorlar :)
 
@Serrchi aynen max başınç da sözde patlamaya dayanıklı lastikleri kullandım conti swalbe her seferinde patladı o kadar küçük cam parçaları patlatıyor ki dürbünle bakmak lazım buyuk olanları zaten fırlatıp atıyor lastık basıncı yuksek oldugu için..

ve ilk 500 km bile yapmadan 3 4 kez patladığı oldu. aynı markanın 4 farklı lastıgını kullandım 2500 km patlamadıgı da oldu.

son 250 km de 4 defa lastık patlattım 120 bar da bastım patladı. 100 barda bastım patladı. kafama görede basmadım ayaklı pompa ile max 115 125 130 yazan lastıklere ortalama değerinde hava bastım evde de denedim biikletçidede akort yaptırıp orda da hava bastık yine aynı 30 km sonra patladı. 6 ay patlamaz 1 haftada 4 kere patlar. birazda şans bu patlama olayı. benım 2 tane lastığım garantıden değişti patlamadı ama yarıldı :D. garantıden aldıklarım 1 hafta geçmeden 2 kez patladı. sonra 3 ay patlamadı.
 
Yol bisikleti CANdır.. :cool::cool:
 
Geri