Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti jant seti tavsiyesi

Benim de okuduğum kadarıyla zonda daha iyiydi. Alım yapacak olsam zonda alırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt ve Ali Eren
Scudo
Kesinlikle campagnolo alın derim
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt ve Ali Eren
Öncelikle jantlar bence aynı ayar değil zonda 1 adım önde ayrıca ben mi yanlış hesapladım vergi ile iki jantta 4000 liralar civarına geliyor dolar 8,86 ama kredi kartından alınacaksa 9 gibi hesaplamakta fayda var.
Bende şöyle hesap ettim 325$ +kargo 20$ * vergi 1.20* dolar9= 3726tl
 
(link)
(link)
Aynı ayar jant setleri,fakat 5bin dediğiniz için bu rakamlara bir göz atın derim,zira örneğin mavic jant seti kargo ve vergi eklenince 3600e falan geliyor,siz bilirsiniz tabi yinede 1500tl az para değil belki 1 ay beklersiniz ama...

21/16 tel oranı bana çok garip geldiğinden 20/18 olan ksyrium daha güven veriyor :harika: Jant yüksekliği olarak da Mavic 22mm iken zonda 24/27 olarak geliyormuş. Zondanın telleri de yuvarlak kesim iken Mavic’in bıçak şeklinde telleri var.
Mavic benim için bir adım önde. Ama jantlar başa baş gerçekten de
 
.
21/16 tel oranı bana çok garip geldiğinden 20/18 olan ksyrium daha güven veriyor :harika: Jant yüksekliği olarak da Mavic 22mm iken zonda 24/27 olarak geliyormuş. Zondanın telleri de yuvarlak kesim iken Mavic’in bıçak şeklinde telleri var.
Mavic benim için bir adım önde. Ama jantlar başa baş gerçekten de
+1

Mavic tubeles uyumlu zonda clincher diye biliyorum yollarımız burada zonda ile ayrılıyor :)
 
3726-3600 = 126 TL bu da = 4 adet iç lastik. :)
Arkadaş 5000 deyince o yüzden yapmıştım hesabı,yoksa aramızda üçün beşin lafı olmaz:D
21/16 tel oranı bana çok garip geldiğinden 20/18 olan ksyrium daha güven veriyor :harika: Jant yüksekliği olarak da Mavic 22mm iken zonda 24/27 olarak geliyormuş. Zondanın telleri de yuvarlak kesim iken Mavic’in bıçak şeklinde telleri var.
Mavic benim için bir adım önde. Ama jantlar başa baş gerçekten de
Alacak olsam bencede mavic bir adım önde,ama zondanın parçaları artık köşedeki bakkalda bile var birde daha gaddar yani Türkiş asfalt style:koptum:
İlave yapayım zondanın telleride aero diye biliyorum ben.
Edit: evet aeroymuş.
 
Ben bu zondadan bahsettiğimizi düşünüp fotoğraflarda yuvarlak kesim tel görünce yazmıştım ama yanılmış da olabilirim. Belki de zondanın da farklı modelleri vardır o_O
(link)

Şu tel sayısı meselesinde de, 16 tel ön jant 2010 civarı popülerdi. Hatta zipp bayılırdı o orana ve uzun süre de 16/20 oranını kullanı. Ama daha sonra bu orandan vazgeçildi. Akort sorunu, dayanıklılık sorunu, olumsuz kullanıcı geri dönüşleri gibi sebepler olası diye düşünüyorum. Daha sonra ön jantı önce 18 telli, ilerleyen yıllarda da 20 telli üretmeye başladı mesela firma o_O Ve hala da 20 telli üretiyor. Artık çoğu firma ön jantı 20 tel çıkarmaya başladı o_O Zonda da bu sebeple bana eskide kalmış izlenimi verdi :snzdglsn: Tıpkı bundan birkaç yıl önce 23c lastiğin kral olması ama şimdilerde hiçkimse trafından tercih edilmemesi gibi :snzdglsn:

Fakat tüm bunlar zondanın göze hitap eden yakışıklı bir jant olduğu gerçeğini de değiştirmiyor :cool:
 
Son düzenleme:
Alırsam büyük ihtimalle zonda alacam.1500 gr civarı ve sağlam .Syncros jantlardan sonra etkisini iyi fark edeceğimi düşünüyorum 😉
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Alırsam büyük ihtimalle zonda alacam.1500 gr civarı ve sağlam .Syncros jantlardan sonra etkisini iyi fark edeceğimi düşünüyorum 😉
Bir mavic kullanıcısı olarak, bende oyumu mavic’ten yana kullanıyorum. Tavsiye ederim gönül rahatlığı ile 5bin km dir sorunsuz kullanıyorum.
 
Ben bu zondadan bahsettiğimizi düşünüp fotoğraflarda yuvarlak kesim tel görünce yazmıştım ama yanılmış da olabilirim. Belki de zondanın da farklı modelleri vardır o_O
(link)

Şu tel sayısı meselesinde de, 16 tel ön jant 2010 civarı popülerdi. Hatta zipp bayılırdı o orana ve uzun süre de 16/20 oranını kullanı. Ama daha sonra bu orandan vazgeçildi. Akort sorunu, dayanıklılık sorunu, olumsuz kullanıcı geri dönüşleri gibi sebepler olası diye düşünüyorum. Daha sonra ön jantı önce 18 telli, ilerleyen yıllarda da 20 telli üretmeye başladı mesela firma o_O Ve hala da 20 telli üretiyor. Artık çoğu firma ön jantı 20 tel çıkarmaya başladı o_O Zonda da bu sebeple bana eskide kalmış izlenimi verdi :snzdglsn: Tıpkı bundan birkaç yıl önce 23c lastiğin kral olması ama şimdilerde hiçkimse trafından tercih edilmemesi gibi :snzdglsn:

Fakat tüm bunlar zondanın göze hitap eden yakışıklı bir jant olduğu gerçeğini de değiştirmiyor :cool:
Merhaba,
fotografdaki zondalarin telleride bicak kesimi sadece uclari yuvarlak oluyor. Inanin Mavic Ksyrium Campagnolo zonda modeli ile degilde Scirocco modeli ile karsilastirmak daha mantikli olurken yinede Scirocco bile Ksyriumdan bir adim ileride gider. Buna emin olabilirsiniz.
 
Scirocco bile Ksyriumdan bir adim ileride gider. Buna emin olabilirsiniz.
Neden? Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz mesela. Göbeklerde kullanılan bilya kalitelerini mi kıyasladınız, jant çemberlerinin aşırı yük altında esneme katsayılarını mı biliyorsunuz? Veya jant fren yüzeylerinin fren pabuçlarını kavrama katsayılarını mı biliyorsunuz? Veya sprintte veya yokuşta ivmelenme katsayıları mı ölçtünüz? Ya da bu jantların ortalama kullanım ömürlerini mi biliyorsunuz? Ya da jant tellerinin kırılmaya karşı dirençlerini mi biliyorsunuz? Ya da örüm şekillerinin performansa veya dayanıklılığa hangi ölçüde katkı sağladığını mı biliyorsunuz?

Bu soruların hiçbirinin cevabını bilmiyorum, bilebilseydim son noktayı koyar geçerdim. Bunu yapamadığım için de bu jantlar hakkında bildiğim 3-5 bilgiden çıkarımlar yapmaya çalışıyorun doğal olarak. Elbette bu komik. Arada birkaç on gram ağırlık farkı var. Tel sayısı farkı var. Tel örümü farkı var. Marka farkı var. Firmaların geliştirdiği ve çok iyi olduğunu iddia ettiği bazı teknolojileri var (örneğin campagnolonun balance teknolojisi: İç lastik sibobunun denk geleceğin yerin tam karşısına bir ağırlık koyarak jantın sekmeden dönüşünü dengeleme çabası)
Siz şirokkonun bile önde olduğuna nasıl emin olabiliyorsunuz? Ya atıyorsunuz, ya da bizim bilmediğimiz şeyleri biliyorsunuz. Her iki durumda da bize lütfen bu durumu açıklamanızı rica ediyorum. Bir tanıdığınızın şirokko jantı 30.000 km sorunsuz kullandığına tanık oluşunuz gibi şeylerle cevaplamamanızı umuyorum :snzdglsn: Yeter ki bize emin oluşunuzun sebebini söyleyin, biz de boşuna yormayalım daha fazla kendimizi, biz de sizim gibi emin olalım ve bilelim :harika:
 
Neden? Bunu neye dayanarak söylüyorsunuz mesela. Göbeklerde kullanılan bilya kalitelerini mi kıyasladınız, jant çemberlerinin aşırı yük altında esneme katsayılarını mı biliyorsunuz? Veya jant fren yüzeylerinin fren pabuçlarını kavrama katsayılarını mı biliyorsunuz? Veya sprintte veya yokuşta ivmelenme katsayıları mı ölçtünüz? Ya da bu jantların ortalama kullanım ömürlerini mi biliyorsunuz? Ya da jant tellerinin kırılmaya karşı dirençlerini mi biliyorsunuz? Ya da örüm şekillerinin performansa veya dayanıklılığa hangi ölçüde katkı sağladığını mı biliyorsunuz?

Bu soruların hiçbirinin cevabını bilmiyorum, bilebilseydim son noktayı koyar geçerdim. Bunu yapamadığım için de bu jantlar hakkında bildiğim 3-5 bilgiden çıkarımlar yapmaya çalışıyorun doğal olarak. Elbette bu komik. Arada birkaç on gram ağırlık farkı var. Tel sayısı farkı var. Tel örümü farkı var. Marka farkı var. Firmaların geliştirdiği ve çok iyi olduğunu iddia ettiği bazı teknolojileri var (örneğin campagnolonun balance teknolojisi: İç lastik sibobunun denk geleceğin yerin tam karşısına bir ağırlık koyarak jantın sekmeden dönüşünü dengeleme çabası)
Siz şirokkonun bile önde olduğuna nasıl emin olabiliyorsunuz? Ya atıyorsunuz, ya da bizim bilmediğimiz şeyleri biliyorsunuz. Her iki durumda da bize lütfen bu durumu açıklamanızı rica ediyorum. Bir tanıdığınızın şirokko jantı 30.000 km sorunsuz kullandığına tanık oluşunuz gibi şeylerle cevaplamamanızı umuyorum :snzdglsn: Yeter ki bize emin oluşunuzun sebebini söyleyin, biz de boşuna yormayalım daha fazla kendimizi, biz de sizim gibi emin olalım ve bilelim :harika:
Biraz abarttınız sanırım? Sonuçta kimse burada profesyonel seviyede yarışçı değil ki bu seviyede bilgi sahibi olsun, yok demiyorum alaninda bir cok insan bu forumda uzman ara ara görüşlerini paylaşıyor ama fiyat ve performans olarak birbirine bu denli yakin jantlarin bu kadar detaya inip karşılaştırma çabası bana biraz abarti geliyor. En nihayetinde hepimiz ülke sartlarinda fiyatina karşılıklı en yüksek dayanıklılık e performans sunacak janti almak için çaba gösteriyoruz. Sorduğunuz soruların cevabını tabiki açıklaması yapılırsa hepimiz bilgi sahibi oluruz bunda bir yanlış durum yok ama bana biraz abartı geliyor bu tamamen şahsi düşüncemdir :harika:
 
Tamam o halde @yavuzkosar bey, siz bundan sonra kendinizi yormayın, kafanıza takılanları @Murat Cömez beye sorun, o da size "Ha o mu? Onu salla sen, onun eline su bile dökemez yea" desin ve gidin onu satın alın. Profesyonel değilsiniz sonuçta. Record grupsetli karbon canondale bisiklete de binmiyorsunuz. Takılmayın sayılara, verilere. Siz hislere, açıklaması yapılmaya gerek duyulmayan yüzeysel tavsiye ve yorumlara güvenin geçin. Yormayın kendinizi :snzdglsn:
 
Benim için her yorum çok değerli özellikle @Murat Cömez ağabey gibi bisiklete gönül vermiş evinde hayal bile edemeyeceğimiz kadar alet edevat ve bisikleti olan bir adamın yorumları daha da değerli. Vardır bir bildiği diyerek yaptığı yorumların detaylarını öğrenmek isteyene detay da sunabilecek kadar teknik anlamda da yeterince bilgi sahibi biri olduğunu düşünüyorum.
 
Geri