Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti lastik önerisi

@srdrmrs


Bu linte daha ucuz. (link)

İkisi arasında fark yoktur değil mi?
 
Scudo
@volkan ismail

gördüğüm kadarı ile yok.
 
Ben şuan düz Grand Prix kullanıyorum ve oldukça memnunum. 191869
Arka lastik 14.700 KM olmuş ve sadece 1-2 defa patladığını hatırlıyorum.
4000S II ile arasında performans ve kalite olarak pek fark görmedim.
Daha önce Michelin ve Schwalbe kullanıp memnun kalmadığımı da belirteyim.

(link)

Bu arada, GP5000 kullanıp tecrübelerini paylaşabilecek olan varsa sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Eser Sevinç
@sccetin
Çok iyi km çıkartmış lastik, patlama oranı da neredeyse yok gibi, üstüne ağır lastik de değil, listeme ekledim, bilgi için teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Arkadaşlar Merhaba,

Trans Anatolia Bike Race'a katılacağım.Yarış bildiğiniz gibi 2500 km civarında ultra dayanıklılık yarışı.Bu yarışa hazırlık olarak3500-4000 km de antrenman yapmayı hedefliyorum.
Bu antrenman ve yarış için 2 çift lastik almayı düşünüyorum.Bu 2 çift lastiği 1000 er km kullanıp, ikisi arasında seçim yapacağım ve yarışta birini kullanacağım diğeriyle de antrenmanları bitirmeyi planlıyorum.
Bu iki çift lastikten birisi bu (link) olacak.
Bu Schwalbe ile karşılaştırabileceğim 2.çift için öneri istiyorum.
Kriterlerim
Patlak koruması
Yuvarlanma direnci
Dayanıklılık
Islak ve kuru zemin yol tutuş

Fiyat extrem noktalarda olmasın yeter.
 
conti supersonic aldım iç lastikleri ile beraber... gerçekten hafif ve akıcı.. ama patlama direnci konusunda bir fikrim yok.. bir kere 55 km'lik bir sürüş yaptım. ultra sportlar doğru basınçla patlamıyorlar... kesinlikle.. 4000 km dir lastik değiştirmedim..
 
@hamlet2006

Sanırım Schwalbe One'a en yakın lastik, Pirelli P-Zero velo. Yuvarlanma direnci olarak benim gözlemim de (link) 'un testi de aşağı yukarı aynı olduklarını gösteriyor. İkisi ile de hiç patlak yaşamadım (One ile 5000 küsur, P-Zero ile 1500 km'de); Pirelli'nin yol tutuşu bir tık daha iyi ama sanırım biraz daha çabuk aşınıyor.

Biraz daha hızlı bir alternatif olarak Michelin Power Competition düşünülebilir veya uzun yolda konfor da önemli diye Vittoria Corsa. Parkurda yol kalitesi iyi değilse tubeless lastikleri de bir seçenek olarak değerlendirmek faydalı olabilir.

Yapacağınız testlerin en azından bir kısmının yarışta taşıyacağınız yük olmasını tavsiye ederim.
 
  • Muhteşem
Tepkiler: hamlet2006
Ben p-zero 4 season kullaniyorum. Sanirim su tahliye kanallari biraz daha uzun normaline gore. Genel olarak memnunum. Gunluk 40-60 km arasi kullaniyorum. Fakat hamurundan dolayi kucuklu yariklar olusuyor. Yariklarin icindeki camlari temizliyorum, pek bir sikinti yasamadim.
 
Arkadaşlar Yurtdışı sitelerinden aldığımız lastik için gümrükte ne kdar ücret çıkar.

Wiggle sitesinden Scwalbe One V-guard almayı düşünüyorum.
 
Lastiğin değeri 22 euro yu geçerse x 1,18 ödersiniz toplamda lastik dahil.

+5,2 TL gümrüğe sunma bedeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: a.valverde
@hamlet2006
(link) Yol bisikleti lastikleri listesine kafadan sağlamlıkta bir numara olarak giriş yapan Pirelli Cinturato Velo lastikleri de düşünebilirsin.
Yuvarlanma direnci ve yol tutuşu da gayet başarılı bulunmuş. Fiyatlar şu sıralar Conti'ler ile denk. Denenecek lastikler listeme aldım ben de.
(link)
(link)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: hamlet2006
@hamlet2006
@Özcan
Aslında soruyu ben sormamıştım, forum o mesajı benden alıntı olarak nasıl gösterdi acaba :) her şeye rağmen bilgilendirme için teşekkürler
 
Schwalbe one çeşit olarak biraz karıştırdı kafamı, schwalbe one wiggle yada merlin linki paylaşabilecek varsa şimdiden teşekkür ederim, birde kullanan varsa continantel 4 season dan geçmeye değermi acaba, conti 4 season ile 12000+km üzeri devirdim 5 6 defa totalde ancak patladı,gerek yol tutuşu gerek performansı gerek patlama derdini fazla yaşatmamış olmasından dolayı çokta memnunum ama.
 
@bilalfidanboy
İşte bu sebeple lastik önerileri çok değişken oluyor... Conti 4 season bende o kadar çok patlak sorunu yaşattı ki 1000k olmadan emekliye ayırdım. Her sürüşte uygun hava basmama rağmen patlaksız 100 km gitmişliğim yok 4 season ile. Her seferinde kum tanesi kadar cam parçaları çıkarttım içinden. Şuan trainer lastiği olarak kullanıyorum. Tam bir kevgir yüzeyi :koptum::koptum:
 
  • Beğen
Tepkiler: bilalfidanboy
@BerkEvren
Kesinlikle katılıyorum, iyi meblağ verip Michelin pro4 kullandım anamı ağlattı, ama alt segment kardeşi pro3 kesinlikle onun kadar Sıkıntı yaratmadı, olmadı alacam pro3 en azından 120 lira gibi fiyatı var.
Conti pırelli schwalbe diyerek iyi bir lastik almaya kalkıyoruz, yani neredeyse biraz daha üzerine katıp sora setli bir ikinci el bisiklet parası kadar para verip lastik alıyoruz ondan sonra sık sık patlayıp moralimizi bozsun, pek hoş değil ?
 
@bilalfidanboy
Yine benzer bir durum. Pro 4 endurance aldım. En memnun kaldığım lastik oldu. 4000 km patlaksız geçti. Sonrasında ard arda patlaklar başlayınca vedalaştık onunla. Güzel bir lastik ama yılda 6-7bin km yapınca pahalıya geliyor :)
(İlk 3-4bin km'de yüzeyinde hiç eskime, delinme yoktu)
Şuan akıcılık düşmanı, watt'ları kara delik gibi emen Scwalbe Durano Plus kullanıyorum. Yolu tutuyor, patlamıyor, kolay kolay eskimiyor. Kaybolan watt'ları yol kenarında el pompasıyla hava basmaya tercih ediyorum :)
Ağırlık kısmına takılmıyorum. Yokuşları bisikleti / lastikleri hafif olan değil, idmanlı olan kolay tırmanıyor :harika:
 
@bilalfidanboy

Merlin linki:
(link)
Sanırım G-one, pro one gibi adında "one" geçen diğer modeller kafanızı karıştırdı.
Conti 4 season kullanmadığım için ondan geçmeye değer mi yorum yapamacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilalfidanboy
@Murat B.
Teşekkür ederim, evet aynen kafamı karıştıran dediğiniz gibi bahsi geçen modeller, merlin den bir çift kargo gümrük dahil 450 gibi geliyor tahminim..tekrar teşekkür ederim
 
En iyi lastik bu lastik diyebileceğiniz hangisi ? Parasal mevzulara takılmadan soruyorum.
 
Benim anladığım kadarıyla ''en iyi'' lastik diye bir şey yok.Sizin için öncelikli kriterleriniz bakımından ''optimum'' dengeye sahip lastik var.Çünkü lastiğin bir özelliği en üst seviyede iken karşıt diyebileceğimiz özelliğinde biraz düşüklük görülebiliyor.Bunun optimum noktasını bulabilmek önemli.
 
Geri