Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti lastik önerisi

Seçiminin özeti bu ,geri anlattıkların teferruat.Gırmızıyı gördüm de yapıştırdım demiyon ya :ssrtcbya:

Ben de mavi yanak aldım daha yeni. Çok iyiler :D Birisi keko musun dedi ama anlaşılan bu bir akım :ssrtcbya:

20200615_200226.jpg
 
Scudo
Orjinalden şaşmayayım dedim schwalbe r lugano sipariş ettim.
Benim toplam strava kayıtlı 1345km olmuş (1500km dir diyelim) patladı. Kullandığım zemin de önemli çok aman aman yol seçmedim.
 
@Eray736 Bende aynı lastiği kullanıyorum ve 3 hafta da 3 patlak yaşadım. Lastiğin yol tutuşunda sorun yok ama nedense çabuk hasar alıyor gibi geldi bana.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
@Eray736 Bende aynı lastiği kullanıyorum ve 3 hafta da 3 patlak yaşadım. Lastiğin yol tutuşunda sorun yok ama nedense çabuk hasar alıyor gibi geldi bana.
asfaltta 500 km gittim çok memnundum ama ilk şehir dışı hafif orman taş yolda 3. Km de patladı . aslında hafif lastik de değil hassas olmaması gerekir diye düşünüyorum 🤔
 
  • Beğen
Tepkiler: Hami Bulut
@Eray736 Haklısınız. Taş v.b. şeyler lastikte çabuk iz yapıyor gibi geldi bana. Çok dikkatli bakmadım ama bi kısımda lastik yüzeyindeki çizgiler dip dibe tek tarafa yönelmiş gibiydi.
 
Arkadaşlar merahaba, bugün dış lastiğimde çatlaklar oluştuğunu fark ettim. 1500km civarı kullanıldı sayılır. Değiştirme vakti geldi sayılır. Şuan michelin dynamic sport modeli var, aynısını mı almak gerek ( çok anlamıyorum ) yoksa tavsiye edeceğiniz bir lastik var mıdır?
 
Arkadaşlar merahaba, bugün dış lastiğimde çatlaklar oluştuğunu fark ettim. 1500km civarı kullanıldı sayılır. Değiştirme vakti geldi sayılır. Şuan michelin dynamic sport modeli var, aynısını mı almak gerek ( çok anlamıyorum ) yoksa tavsiye edeceğiniz bir lastik var mıdır?
1500 kilometrede lastiğin bitmesi çok sıradan bir durum değil, derinliklerine bağlı olarak çatlaklar oluşması normal, fotoğrafını atabilir misiniz?
Yeni lastik almak isterseniz de aynısını almanıza gerek yok isterseniz arazi lastiği alırsınız isterseniz yarış lastiği, genişliği jantınıza ve kadronuza uysun yeter.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
1500 kilometrede lastiğin bitmesi çok sıradan bir durum değil, derinliklerine bağlı olarak çatlaklar oluşması normal, fotoğrafını atabilir misiniz?
Yeni lastik almak isterseniz de aynısını almanıza gerek yok isterseniz arazi lastiği alırsınız isterseniz yarış lastiği, genişliği jantınıza ve kadronuza uysun yeter.

çatlak sanki biraz abartı bir tabir oldu. fotoğrafta ki gibi bir sürü yara izi var. bu eklediğim en büyüğü. taş, cam gibi şeyler zarar veriyor sanırım.
WhatsApp Image 2020-06-20 at 15.22.08.jpeg
 
Son düzenleme:
çatlak sanki biraz abartı bir tabir oldu. fotoğrafta ki gibi bir sürü yara izi var. bu eklediğim en büyüğü. taş, cam gibi şeyler zarar veriyor sanırım.
Bu lastik 7000km'de, bu şekilde onlarca çatlak var, 1 kere patladı daha. O lastiğin ömrü ile ilgili bilgim yok ama en baba yarış lastiği bile 3-4k km götürüyor, çok sık patlamaya başlayana kadar veya anormal bir yarık oluşana kadar kullanabilirsin.

WhatsApp Image 2020-06-20 at 16.05.40.jpeg
 
Carraro Sportive 220 var elimde bugün iğne kadar olmayn kısacık çam iğnesi gibi ufak bir şey arka tekere batmış ve iç lastiği patlatmış. Böyle basit bir şeyin başıma gelmemesi için ne gibi önlem almam gerekir? Telli lastik falan mı almam mantıklı?
 
en baba yarış lastiği bile 3-4k km götürüyor
36000 km.'de taktığım Michelin Pro3'leri hala kullanıyorum. Dün 45000 km.'yi geçtim kendileri ile.(Yani 9000 km.'deler) Ha bu arada belirteyim Race Service Course modeli. Lütfen yanlış bilgi ya da kullanmadığımız lastikler hakkında bilgi vermeyelim.

@bilalfidanboy abi şu dediğine aynen katılıyorum,
"ben artık kendimi tamamen Michelin pro3 lere adadım, adet fiyatı 150 lira ile hakkını her koşulda verdiğini iddia etmekten ziyade kendimce verdiğini düşünüyorum.. Çünkü birazda lastik ömrünün kullanıcıya bağlı olduğunu düşünüyorum gerek kilo olsun gerek doğru basınçla kullanmak olsun gerek kullanacağı yolun kalitesine bağlı olmasından kaynaklı artar yada azalır"

bu lastikleri forumda bir arkadaştan çok az kullanılmış şekilde aldım. Nerde okusam yarış tipi lastiklerin çok az km vadettikleri yazıyordu. Ama ben mi şanslıyım nedir bilemedim. Nazar değmesin ben de çok memnun kaldım, dediğin gibi her koşulda sağlamlık ve "altını çiziyorum" yol tutuş olarak beni tatmin etti. Dün akşam hızım yaklaşık 35-40 arası iken sert bir virajda bisikleti yatırdım ve yolda kum birikintisi vardı. Son anda fark edip panik yapmamaya çalıştım, çok şükür burada da yol tutuşunu kaybetmedi lastik. Ömürlerini tamamlamalarını beklemeden yedek bir çift daha almayı düşünüyorum. Decathlon 150₺, Özceylan 131₺ fiyat koymuş. Acaba üretim tarihi olarak nereden almak daha mantıklı olur?
Decathlon mağazadan gidip alma şansım var.
 
@Ceyhun Özkan ben şahsen Decathlon tercih ederim, olası bir problemde birebir değişim yada iade olasılığı var, üstelik yerinde görüp üretim tarihi konusunda tereddütüm kalmaz.
 
@Ceyhun Özkan
Michelin Pro 3 konusunda kesinlikle size katılıyorum. Kardeşim ve ben toplam 4000km kadar kullandık, lastikte bir eskime ibaresi göremedim. Şimdi tekrar Pro 3 aldım. Lugano, Durano, Ultra Sport fiyatı verip "üst düzey" bir lastik almış oluyorsunuz. F/p'ın fransızcası Michelin Pro 3 🙃
 
36000 km.'de taktığım Michelin Pro3'leri hala kullanıyorum. Dün 45000 km.'yi geçtim kendileri ile.(Yani 9000 km.'deler) Ha bu arada belirteyim Race Service Course modeli. Lütfen yanlış bilgi ya da kullanmadığımız lastikler hakkında bilgi vermeyelim.
Pro 3 SC'nin en baba yarış lastiği olduğunu düşünüyorsan yanıldığını söylemeliyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Pro 3 SC'nin en baba yarış lastiği olduğunu düşünüyorsan yanıldığını söylemeliyim.
Yoo öyle birşey yazmamışım ki, neden? Farzı misal dedim. Kullanmakta olduğum lastikler 'Yarış' larda kullanılabilecek düzeyde ama ben kalkıpta en iyi, en baba yarış lastiği bu demedim. Sadece şu yarış lastikleri en fazla 3-4 k kullanılır sonra at çöpe gibi bir algı oluşmuş, ona istinaden böyle bir paylaşım yaptım.
Anladın?
 
Arkadaşlar uzun turlarda 25 ve 28mm lastik arasında fazla fark var mı?
 
Bu lastik 7000km'de, bu şekilde onlarca çatlak var, 1 kere patladı daha. O lastiğin ömrü ile ilgili bilgim yok ama en baba yarış lastiği bile 3-4k km götürüyor, çok sık patlamaya başlayana kadar veya anormal bir yarık oluşana kadar kullanabilirsin.

231140 dosyayı görüntüle


Aslında yazılan doğru :) Yarış için yapılan lastiklerin ömrü genelde kısa oluyor. (corsa speed , conti tt gibi) ama bu lastikler zaten çoğu insanın radarına girmeyen oldukça pahalı lastikler. Ben bir sezonda 2 lastik kullanıyorum. Lifeline armour 6500km pirelli p zero velo ile 4500 yaptım. Lifeline en az 10k gider. Pirelli için max 7-8k diye tahmin ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Arkadaşlar uzun turlarda 25 ve 28mm lastik arasında fazla fark var mı?

28mm lik Vittoria Randonneur 'lar ile epey rahat etmiştim ancak bu modelin biraz fazla dirençli model olmasından da kaynaklı ortalama farkedilir şekilde düştü ve yokuşlarda daha çok efor sarfettim. Ancak tekrar etmem gerekir ki konforu iyiydi.

Sonra yeni jant setiyle beraber Vittoria Rubino Pro3 25mm taktım ki bu model epey düşük dirence sahip , ortalamam arttı , yokuş performansım arttı ve üstelik beklediğim kadar konforu da kaybetmedim. Güzel bir lastik çıktı .

İyi bir marka/model 28mm likler konforu artırır eğer uzun turlarda amacınız hız ve ortalama değilse.

edit büdüt -> ayrıca bu lastiklerin dönüş performansını çok sevdim , güven veriyor. ( rubino pro3 - 25mm)
 
Geri