amasseia
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 20 Nisan 2019
- Mesaj
- 1.624
- Tepki
- 3.706
- Yaş
- 35
- Şehir
- Bursa Karacabey
- İsim
- Ali
- Başlangıç
- 1996—97
- Bisiklet
- Mosso
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
En baba yarış lastikleriyle ilgili verdiğim bir örneği misal alıp en baba yarış lastiği olmayan bir lastikten örnek vermişsin, anladın?Yoo öyle birşey yazmamışım ki, neden? Farzı misal dedim. Kullanmakta olduğum lastikler 'Yarış' larda kullanılabilecek düzeyde ama ben kalkıpta en iyi, en baba yarış lastiği bu demedim. Sadece şu yarış lastikleri en fazla 3-4 k kullanılır sonra at çöpe gibi bir algı oluşmuş, ona istinaden böyle bir paylaşım yaptım.
Anladın?
Her turda 4000s2 veya durano patlatıyorsanız ya her turunuzu asfalt-beton harici toprak-taşlık-mıcır vs yollarda yapıyorsunuz ya da aşırı şanssızsınız. 4000s2 yarış lastiği olmasına rağmen patlama direnci çok yeterli bir lastik, ben 75 kiloyum 25c 4000s2 kullanıyorum, gerektiğinde mıcıra da giriyorum, yol kenarındaki küçük camların üstünden geçerken düşünmüyorum bile. Arka lastiğim 7000km'de 1 kere patladı, ön lastiğim 5500de hiç patlamadı, yanaktan yarıldı. Bundan önceki setim de 6000 km'de max 4 kere patladı. Yüksek kilolu kullanıcılar için nasıl bir tecrübe olur bilemem.Yurtdisindan alacaksanız conti gatorskin i tek geçerim her bakımdan. 320 gr patlaması çok çok zor 2 yılda 2 kez patladı onada sivri bi pıtrak girmişti. Conti 4000 s2 de kullandım her turda patlayan schwalbe duranoda. Conti gatorhardshell de. Kesinlikle wired conti gatorskin 25 mm i al 10000 km gider inan. 5-6 binde ön arka degistirirsin sorunsuz gidersin her yolda hız antrenman a da uygundur bu lastiğe touring vs diyen salaktır zaten.Fiyatida uygundur nispeten.
Ben 87-88 kg ım. Kullandığım yol da urla izmir arası normal asfalt yol du genelde. Her turda 4000 s2 hiç kaçırmadan patlıyordu şaka gibi. Ön arka farketmiyordu benim yanlış psi basmam mümkün değil gözümün önünde 65 kg bi arkadaşımın aynı turda 2 kez patlayan 4000 s2 sini gördükten sonra şu an depoda çürümeye terk ettim bu lastikleri. Belki yeni 5000 ler iyidir deneyen bi tanidiklarimda olmadı ama hep söylenen gp4 season yumuşak hamurluda en iyisi ve uzun omurludur bi arkadaşım yine 85 kg 8000 km de 1 kez patladı demişti bende 4 season ı bu lastikler eskirse denemek isterim.Her turda 4000s2 veya durano patlatıyorsanız ya her turunuzu asfalt-beton harici toprak-taşlık-mıcır vs yollarda yapıyorsunuz ya da aşırı şanssızsınız. 4000s2 yarış lastiği olmasına rağmen patlama direnci çok yeterli bir lastik, ben 75 kiloyum 25c 4000s2 kullanıyorum, gerektiğinde mıcıra da giriyorum, yol kenarındaki küçük camların üstünden geçerken düşünmüyorum bile. Arka lastiğim 7000km'de 1 kere patladı, ön lastiğim 5500de hiç patlamadı, yanaktan yarıldı. Bundan önceki setim de 6000 km'de max 4 kere patladı. Yüksek kilolu kullanıcılar için nasıl bir tecrübe olur bilemem.
@ramkar 20 kilo farkımız var ortalama 20 psi daha fazla basmanız lazım genel-geçer kural olarak, 110-120 psi'a denk gelir o da, 25c genişlik için bayağı yüksek bir değer, konforun düşük olması normal. Takabildiğiniz en geniş yol lastiğini öneririm, kadro 42 falan alıyorsa da 32-35 yeterlidir.
Kullandığınız ve geçmek istediğiniz modeli belirtirseniz daha kolay yorum yapılabilir diye düşünüyorum.Merhaba
28c lastik kullanan biri olarak 25c ye geçsem akıcılık anlamında ciddi bir fark hisseder miyim sizce ?
One öneririm, kısa zamandır kullanıyorum ama 4000s2'den alışık olduğum akıcılık ve dayanıklılıktan eksik bir yanı yok gibi gözüküyor. 75-80 kilonun üstünde değilsen one, 4000s2, pro4 gibi 25c'si 27mm civarı olan bir lastikle (jantın genişliğinin c17 civarı ise bu ölçüde oluyor) akıcılıktan bir şey kaybetmeden(?) aerodinamik kazanç elde etmen mümkün, akıcılık kazanacağını pek zannetmiyorum, konfordan kaybedeceğin kesin. Jantın darsa veya o kiloların üstündeysen 28'le devam etmeni öneririm.Hocam aslında genel olarak aynı model de hissedilir fark olur mu merakım
vittoria corsa g2 kullanıyorum kafam da model değişikliği de var , hem akıcılığı hem de patlamaya dayanıklı bi model arıyorum . Nerdeyse baştan sona bu başlığı okudum aradığımı bulamadım , schvalbe one ve pirelli p zero arasıNdayım
İkisini de kullandım.schvalbe one ve pirelli p zero arasıNdayım
Acaba başka fikri olan var mı ya da sorulara cevabı olan? teşekkür ederim.Merhabalar iki dış lastik arasında kaldım size de sormak isterim cevaplarsanız eğer çok sevinirim. Michelin pro3 ve continental ultra sport2 fiyatları birbirine yakın 130 140 150 tl civarlarında ikisi de. bunlar arasında seçim yapmam gerekiyor sanırım 700x23 alacağım. ya da ne denk gelirse. Bu iki lastikten seçim yapmam gerek eğer nedeni ile cevap verebilirseniz çok sevinirim . He bir de michelin dynamic düşünüyorum kenarları kırmızı çifti 150 tl decathlondan bakabilirsiniz link atamıyorum yetkim yok sanırım. Bunu da düşünüyorum çok ucuz çünkü. Ama tanesi öbür micheline göre 90 gram ağır ve sert damak telli diyor. Yol tutuşu baya iyiymiş bu linkte olanın. Sert damak teli ile yumuşak damak teli arasında ne fark vardır bir de ne gibi avantaj dezavantajı vardır? Ve 700x23 ve ya 25 hangisini almam daha mantıklı olur. Bir şey daha soracağım michelin pro 3 service course ve michelin pro 3 arasında fark var mı varsa nedir service course ne demek yani. Lütfen tüm soruları nedenleri ile birlikte açıklayıp cevaplar mısınız. Teşekkür ederim şimdiden