Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

@trainspotting35 Evet bana da daha iyi geldi bu. Bunu göz önüne alırım sağ olun.

Bir şey daha sormak istiyorum. Yeni bir bisiklete geçene kadar aliexpressten gidon/sele vb. karbon malzemelerle değiştirsem beni idare eder mi bu bisiklet? Yoksa olay grupsette veya diğer aksamlarda mı?
 
Scudo
Birinci olay bacaklarda, ikinci olay yine bacaklarda, üçüncü olay bacaklarda, dördüncü olay jantlar ve kadro da, beşinci olay grupsette benim sıralamam bu şekilde olurdu.
 
@AeroKnight Valla paranız varsa en iyisini alın ancak bisikletten uçacak, kaçacak beklentiniz olmasın demek istiyorum. Arkadaş grubunda benim bisikletim arkadaşın bisikletinin 3 katı fiyatında ama bana nal toplatıyor kendisi.
 
@trainspotting35 merak ettim size nal toplatan arkadasinizin bisikleti nedir acaba 😁
 
Selamlar yeni katildim bu foruma size sorum olucakti

Ikinci el bisiklet alirken nelere dikkat etmem gerekiyor sikinti yasamak istemiyorum
 
merhabalar...
mosso tharsıs h tıagra yol bisikleti nasıl.
 
Merhaba arkadaşlar, bir süre önce 2013 model Ultegra 6700 grup setli Giant TCR Composite 1 karbon yol bisikletimi sattım ve daha iyi bir bisiklet arayışına geçtim.

Yurtdışında ikamet etmekteyim ve bütçem 1300 Euro olmaktadır. Birkaç gün önce ikinci el, az kullanılmış Ultegra 6800 grup setli 2017 model Spezialized Tarmac Comp (renkler: Peter Sagan Edition) buldum ve fiyatı tam olarak bütçem ile eşdeğer 1300€ (Tribar fiyata dahil değil).

Önerileriniz nedir? Bisiklet ve ederi hakkında tecrübeli arkadaşların tavsiyelerine açığım(Bisiklet pazarındaki Disc Frenli bisikletlere geçiş vs beni biraz düşündürtüyor).

Teşekkürler.
 
Selamlar. Uygun fiyatlı flat bar yol bisikleti arıyorum. Fitness bisikletlerinden de seçenekler sunabilirsiniz. Aklımda iki seçenek var, kıyaslarsanız sevinirim.

(link)

(link)
 
@AeroKnight Valla paranız varsa en iyisini alın ancak bisikletten uçacak, kaçacak beklentiniz olmasın demek istiyorum. Arkadaş grubunda benim bisikletim arkadaşın bisikletinin 3 katı fiyatında ama bana nal toplatıyor kendisi.
Aynen bi turda altında son model carbon üst düzey setli lapi ghost trek vs olan adamları defalarca geri dönerek arkadan itelediğimi bilirim ... :huhuu:
 
@Seyit Hacı KÖKSAL ikisi arasında Corelli derdim. Görüntüsü hoşuma gitti ve maşa alüminyum. Bunların dışında aman aman bir fark yok ikisi arasında.
 
@Seyit Hacı KÖKSAL bu oranlar düşük bir ihtimal, yine de mutlak doğru için üreticiyle iletişime geçerseniz dönüt alabilirsiniz.
 
yol bisikletinde hızlı olmak için asıl ama asıl kural basit bir fizik kuralıdır. ağırlık ve dönen nesnelerin ağırlığı. ağırlık senin kilondur. ne kadar hafifsen o kadar hızlı gidersin. illa tırmanış vs gerekmiyor ortalama yollarda bu kural geçerlidir. ikinci ana kural ise dönen nesne ağırlığı yani jant setin ve lastiklerin ne kadar hafif olursa o kadar kolay çevrilir yolda akarsın. pro lar için yok profil jant yüksek hızı korur yada en hafif grup seti almalıyız vs gibi durumlar olabilir ortalama bir insan bu konular çok gereksizdir. zira ülkemizde profesyonel yol bisikletiçi sayısı 10 u geçmez ama kilolarına bak 60 kg yi geçmezler. ünlü pantani dediğiniz adam 50 kgdır. vay müthiş tırmanıcı falan. 50 kg biri tabiki en önce tırmanır bu basit bir fizik kuralı. siz hiç 50 kg 35 yaşında adam gördünüz mü? arasan bulamazsın. bu sporda zayıf olmak esas kuraldır. örneğin ben 90 kg'ım. bana dura ace campy bora ultra jantlı bir karbon ver hatta tubular lastik olsun. 60 kg bir arkadaşa da 105 setli bir alu bisiklet ver. jantı başlangıç mavic aksium olsun. lastiğide 4000 sII. ben sabah kadar uğraşsam bu kişiyi geçemem. 90 kg olanların hiçbiri pro değilse geçemez. kaldıki teknolojinin en iyilerini kullanmama rağmen. 30 kg bir farkı iyi bir jantla vs tolere edemezsin. o yüzden hafif olucan ve hafif bi jant alıcan. o zaman uçarsın.
 
yol bisikletinde hızlı olmak için asıl ama asıl kural basit bir fizik kuralıdır. ağırlık ve dönen nesnelerin ağırlığı. ağırlık senin kilondur. ne kadar hafifsen o kadar hızlı gidersin. illa tırmanış vs gerekmiyor ortalama yollarda bu kural geçerlidir. ikinci ana kural ise dönen nesne ağırlığı yani jant setin ve lastiklerin ne kadar hafif olursa o kadar kolay çevrilir yolda akarsın. pro lar için yok profil jant yüksek hızı korur yada en hafif grup seti almalıyız vs gibi durumlar olabilir ortalama bir insan bu konular çok gereksizdir. zira ülkemizde profesyonel yol bisikletiçi sayısı 10 u geçmez ama kilolarına bak 60 kg yi geçmezler. ünlü pantani dediğiniz adam 50 kgdır. vay müthiş tırmanıcı falan. 50 kg biri tabiki en önce tırmanır bu basit bir fizik kuralı. siz hiç 50 kg 35 yaşında adam gördünüz mü? arasan bulamazsın. bu sporda zayıf olmak esas kuraldır. örneğin ben 90 kg'ım. bana dura ace campy bora ultra jantlı bir karbon ver hatta tubular lastik olsun. 60 kg bir arkadaşa da 105 setli bir alu bisiklet ver. jantı başlangıç mavic aksium olsun. lastiğide 4000 sII. ben sabah kadar uğraşsam bu kişiyi geçemem. 90 kg olanların hiçbiri pro değilse geçemez. kaldıki teknolojinin en iyilerini kullanmama rağmen. 30 kg bir farkı iyi bir jantla vs tolere edemezsin. o yüzden hafif olucan ve hafif bi jant alıcan. o zaman uçarsın.

Hocam miguel indurain'i nereye konumlandiracagiz bu kurallara gore? Kendisi 80 kg civari ceikiyormus yaristigi zamanlarda, 5 kez ard arda tdf kazanmis.
 
yol bisikletinde hızlı olmak için asıl ama asıl kural basit bir fizik kuralıdır. ağırlık ve dönen nesnelerin ağırlığı. ağırlık senin kilondur. ne kadar hafifsen o kadar hızlı gidersin. illa tırmanış vs gerekmiyor ortalama yollarda bu kural geçerlidir. ikinci ana kural ise dönen nesne ağırlığı yani jant setin ve lastiklerin ne kadar hafif olursa o kadar kolay çevrilir yolda akarsın. pro lar için yok profil jant yüksek hızı korur yada en hafif grup seti almalıyız vs gibi durumlar olabilir ortalama bir insan bu konular çok gereksizdir. zira ülkemizde profesyonel yol bisikletiçi sayısı 10 u geçmez ama kilolarına bak 60 kg yi geçmezler. ünlü pantani dediğiniz adam 50 kgdır. vay müthiş tırmanıcı falan. 50 kg biri tabiki en önce tırmanır bu basit bir fizik kuralı. siz hiç 50 kg 35 yaşında adam gördünüz mü? arasan bulamazsın. bu sporda zayıf olmak esas kuraldır. örneğin ben 90 kg'ım. bana dura ace campy bora ultra jantlı bir karbon ver hatta tubular lastik olsun. 60 kg bir arkadaşa da 105 setli bir alu bisiklet ver. jantı başlangıç mavic aksium olsun. lastiğide 4000 sII. ben sabah kadar uğraşsam bu kişiyi geçemem. 90 kg olanların hiçbiri pro değilse geçemez. kaldıki teknolojinin en iyilerini kullanmama rağmen. 30 kg bir farkı iyi bir jantla vs tolere edemezsin. o yüzden hafif olucan ve hafif bi jant alıcan. o zaman uçarsın.
İyi bisiklet iyi sürücünün performansını arttırır. Yeni binenin ise daha az acı çekmesini ve konforunu arttırır.
yol bisikletinde hızlı olmak için asıl ama asıl kural basit bir fizik kuralıdır. ağırlık ve dönen nesnelerin ağırlığı. ağırlık senin kilondur. ne kadar hafifsen o kadar hızlı gidersin. illa tırmanış vs gerekmiyor ortalama yollarda bu kural geçerlidir. ikinci ana kural ise dönen nesne ağırlığı yani jant setin ve lastiklerin ne kadar hafif olursa o kadar kolay çevrilir yolda akarsın. pro lar için yok profil jant yüksek hızı korur yada en hafif grup seti almalıyız vs gibi durumlar olabilir ortalama bir insan bu konular çok gereksizdir. zira ülkemizde profesyonel yol bisikletiçi sayısı 10 u geçmez ama kilolarına bak 60 kg yi geçmezler. ünlü pantani dediğiniz adam 50 kgdır. vay müthiş tırmanıcı falan. 50 kg biri tabiki en önce tırmanır bu basit bir fizik kuralı. siz hiç 50 kg 35 yaşında adam gördünüz mü? arasan bulamazsın. bu sporda zayıf olmak esas kuraldır. örneğin ben 90 kg'ım. bana dura ace campy bora ultra jantlı bir karbon ver hatta tubular lastik olsun. 60 kg bir arkadaşa da 105 setli bir alu bisiklet ver. jantı başlangıç mavic aksium olsun. lastiğide 4000 sII. ben sabah kadar uğraşsam bu kişiyi geçemem. 90 kg olanların hiçbiri pro değilse geçemez. kaldıki teknolojinin en iyilerini kullanmama rağmen. 30 kg bir farkı iyi bir jantla vs tolere edemezsin. o yüzden hafif olucan ve hafif bi jant alıcan. o zaman uçarsın.
Hafiflik kadar güç ve esneklikte önemli. İşi o kadar kolaya indirmek yanlış olur. Ben 77 kiloyum 181 cm boyundayım . 60 kg 170 birçok insandan bariz hızlıyım. Bisikletin üzerinde ağır vitesi ne kadanslı çevirebiliesen o kadar hızlı gidersin. Hızlı gidebilmek için bisiklet üzerinde ne kadar uzanabildiğin ve ne kadar orada kalabildiğin ise en önemli şeydir. 100 mm gidon boğazı ve bütün spacer lar üstte yelken gibi takılırsanda ağırlık seni kurtarmaz. Benden daha ağır olup uludağ tırmanışta bana 20 dk takan adamlar var. Gücün yoksa hafif olmakta bir yere kadar .
 
Geri