Merhaba Arkaşlar Sizlere Anlatacağım olay hakkın da, yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. 06.08.2020 bisiklet almak için mağaza yagittim, Bisan RX9200 istedim ödeme yaparsam hemen getire bileciğini söyledi. Bende kabul edip ödemeyi yaptım, haliyle hemen sözüne inanıp bekledim, içimden diğer mağazadan geliyor diye zannettim.bekledim gün olarak 11.08.2020 mağazadan Arandım
Ürünü Servisten alın dendi. Gittim öğleden önce, Servis akşama gel şu an çok doluyum. Akşam üstü tekrar Arandım hazır gelip alın, teslim alıp biraz gittiğimde daha önce yol bisikleti sürmediğim için sesler geldi servise ses var dediğim de bisiklet yeni arka ruble oturuyor 1 hafta kullan gelirsin, Servis ya sözüne güvendik Çatur çutur ses eşliğinde eve gittim. Sabah tekrar servisine götürdüm oğlu vardı, ses kesilmiyor arka vites kendiliğinden atıyor. ayarladı sürdüm yine ses var ön Aktarıcı değiyormuş, teli gerdir di tabi hoyratça, teller soyuldu. Ve yapamadı, babam hastane de yarın gel yine ses eşliğinde eve vardım. Günler den işte hem bisikletin hem benim tellerin koptuğu gün, sabah oldu gittim, Usta parçalanan tel bacağıma batıyor oda sorun etme. Aletleri aldı şak diye yan keskiyle, bağlantı olan yeri dipten kesti kapsüllü yeni teli. Ben teli Deforme ettiği için yenilemisini beklerken, susuyorum çünkü adı (Servis) oda geçti ön Aktarıcı yı, denedi olmadı. birine telefon açtı teknik destek aldı, sonra bana dönüp Bisan mühendisleri bu işi bilmiyor yapamıyor, tabi konuşurken sen al penseyi zincire değen yeri asıl asıldıkça mekanizma uzuyor. kadroyu tutunan kelepçeyi, Shimano el kitapçığı indirdiğimde görüntülü şemaları var. pdf de incelediğimden daha farklı Bi hizalama yaptı, al oldu dedi. Vitesi büyüttüm sorun yok, ne zamanki vitesi küçültme yaptığım da tak diye kadroya vurup ses geldi. aldım bisikleti eve döndüm,
Bisan ı aradım durumu anlattım. ozaman 150 km uzağımda ki servise gitmemi söyledi, bu arada Tekirdağ Çorlu ya yakın 2 tane bisanın servisi var birde Silivri oda 50 km oraya gitmemi söyledi. yada İzmir e yollayın yapalım diğer yerle yollamak istemezseniz. çünkü servis sizin anlattıklarınızı kabul etmiyor, sorunsuz bir şekilde size teslim ettiğini iddia ediyor dedi. Size resim ve video olarak mail attım, onlara baktınız mı dedim evet baktık. Sizi mağdur etmiyecez dedi tamam düşüneyim dedim, tekrar aradım peki nasıl yapalım dedim, bisikleti aldığınız yere götürün bize yollasınlar kargoyla alırız dedi. Bende düşünüyorum kutusuz paketsiz ürün çizik içinde gelecek, birşey de idda edemiycem sebep ben Tekirdağ gideceği yer İzmir. Burnumun dibinde ki bu derdi başıma açtığına göre, telefonda ki kişi ile çözüm arayışındayım. Ozaman gidiyim sorun yaşadığım servis'e yeni tel ve ön Aktarıcı versin, başka yerde yaptırayım. Aradım bende servisi Normal şartlar da arama da, el mahkum, sen beni nasıl Bisan'a şikayet edersin. Git nereye gidersen şikayet et, ben senin bisikleti ni yapmıyorum. Hem Ürünü boz hem Gider yap ne güzel dünya, çevrem de hali'le bu münaka şa ile servis olanağı orta dan kalktı, Bende bu kadar olanaksızlıklara rağmen. Bisanı arayıp Hakkı mı Tüketici hakem heyetine başvurup öyle çözümliyeciğimi aktardım. Sonuç;Ayıplı bir ürünüm var
Çözüm:Ürünü iade etme hakkım bu yaşanan lar sonrası( iade ) şartı oluşur mu. Ne söylemek istersiniz,