Scudo Sports

Yol bisikleti tavsiyeleri

Merhaba
Herkese merhaba,

Bisan Reload 105 Disk model bisikleti almayı düşünüyorum. 105 R-7070 Hidrolik Disc Set, Campagnolo Scirocco Disk, Easton Gidon, Fizik Sele gibi özellere sahip. Sıfır durumda. Fiyatı 85.000 TL. Sizce bu fiyat iyi mi yoksa bu rakamlara sıfır ya da ikinci el daha iyi bisiklet alınabilir mi ? Değerli görüşlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.
Merhaba, değerli görüşlerinizi merak ediyorum.
 
Scudo
Merhaba

Merhaba, değerli görüşlerinizi merak ediyorum.
Dediğiniz bisiklet karbon sanırım tam bilemiyorum ama benim ve forumun naçizane tavsiyesi 105 setli olarak bianchi r00013-d çok almak istiyorum bende ama maalesef alamadım bir bak derim.
 
Merhaba

Merhaba, değerli görüşlerinizi merak ediyorum.
Normalde 103 bin liralık bir bisiklet, 83 bin liraya çok uyguna bulmuşsunuz. Bence güzel bir bisiklet, bir de bu fiyatlara Mosso R-16 var o da güzel. Bisiklette bir sıkıntı çıkması durumunda Bisan markası yardımcı oluyor. Bence alınabilir.
 
Merhabalar hocam. Yaklaşık 2 gün önce Bianchi r0014 full tiagra set bisiklet satın aldım 24.5k fiyatına. Bu fiyata daha iyi özellik sunup daha ucuz herhangi bir bisiklet göremedim ve bisiklete baktığımda da herhangi bir eksik göremiyorum jant dahil gayet iyi. Sizlerin yorumlarını alabilir miyim bisiklet hakkında?

Hayırlı olsun. Fiyat uygun ama ön maşa karbon ve lastik ile jant seti biraz başlangıç gibi gördüm. Üzerine 8-10 lira daha koyup bu söylediğim 3 maddenin olanını arıyorum ben bugün metin bisiklete gidip gezeceğim biraz.
 
Şu an bir mosso TCA 735 bisikletim var. 105 setli, üzerindeki gidonu Prime Rimavera Aero Carbon gidon, jantları ise Cole Rollen Elite ile değiştirmiştim. Üzerine Continental Grandprix 5000 lastikler takınca akıcılığı epey artmıştı bisikletin ancak daha üst seviye donanım ve kadro yapısına sahip, uzun sürüşlerde yormayacak bir bisiklet bakmaya başladım. Bu bisiklet 60 km'den sonra yorgunluk vermeye başlıyor normal mi bilmiyorum ama kondisyon olarak daha uzun sürüşler yapabilirim diye düşünüyorum. Uzun sürüşlere destek verebilecek, tırmanışlarda (evimin yokuşu can yakıcı) ben seni taşırım diyecek hem bayırda hem düzlükte keyifle kullanabileceğim bisiklet aramaya başladım ve bunları gördüm:

Trek Emonda SLR-7
Giant Defy Advanced Pro-1
BMC Roadmachine 01 Three

emonda farklı bir kategori ama TREK domane nedense hoşuma gitmedi.
Kullananların yorumları, ya da inceleyebileceğim önerilerinize ihtiyaç duyuyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ozgozer
Şu an bir mosso TCA 735 bisikletim var. 105 setli, üzerindeki gidonu Prime Rimavera Aero Carbon gidon, jantları ise Cole Rollen Elite ile değiştirmiştim. Üzerine Continental Grandprix 5000 lastikler takınca akıcılığı epey artmıştı bisikletin ancak daha üst seviye donanım ve kadro yapısına sahip, uzun sürüşlerde yormayacak bir bisiklet bakmaya başladım. Bu bisiklet 60 km'den sonra yorgunluk vermeye başlıyor normal mi bilmiyorum ama kondisyon olarak daha uzun sürüşler yapabilirim diye düşünüyorum. Uzun sürüşlere destek verebilecek, tırmanışlarda (evimin yokuşu can yakıcı) ben seni taşırım diyecek hem bayırda hem düzlükte keyifle kullanabileceğim bisiklet aramaya başladım ve bunları gördüm:

Trek Emonda SLR-7
Giant Defy Advanced Pro-1
BMC Roadmachine 01 Three

emonda farklı bir kategori ama TREK domane nedense hoşuma gitmedi.
Kullananların yorumları, ya da inceleyebileceğim önerilerinize ihtiyaç duyuyorum.
Yarışlara girmeyecekseniz, amacınız sadece uzun/kısa sürüşler ise, belirttiğiniz 3 bisikletten Emondayı eleyin. Zira Emonda yarışmak için tasarlanmış bir bisiklet.. Diğer kalanlar ise Endurance uzun yol sürüşleri için. Endurance modelini kullanmadım ama BMC Teammachine SLR02 modeline sahibim. Bugüne kadar kullandığım yol bisikletleri arasında gemometri olarak en rahat ettiğim bisiklet diyebilirim.

Verdiğiniz modellerin fiyatlarına bakınca bütçeniz yüksek anlaşılan.. Modeller arasına Cervelo Caledonia modelinide eklemenizi öneririm.
 
  • Beğen
Tepkiler: S.OZEL ve MakRo
merhabalar herkese,

yaklaşık 7-8 aydır bisiklet kullanıyorum, günlük işlerimi ve bazen de uzun-kısa yolculuklar yapıyorum. bisikletim bisan trx-8600, artık daha uzun yolculuklar yapmak ve bir üst segmente geçmek istiyorum. major olarak asfalt yolda kullanacağım ama gravel türü de çok cezbedici geliyor. şu anda düşündüğüm bir model yok araştırma içerisindeyim, sizlerden gelecek tavsiyeler benim için değerli olur diye düşündüğüm için buraya yazıyorum. keyifli günler
 
Şu an bir mosso TCA 735 bisikletim var. 105 setli, üzerindeki gidonu Prime Rimavera Aero Carbon gidon, jantları ise Cole Rollen Elite ile değiştirmiştim. Üzerine Continental Grandprix 5000 lastikler takınca akıcılığı epey artmıştı bisikletin ancak daha üst seviye donanım ve kadro yapısına sahip, uzun sürüşlerde yormayacak bir bisiklet bakmaya başladım. Bu bisiklet 60 km'den sonra yorgunluk vermeye başlıyor normal mi bilmiyorum ama kondisyon olarak daha uzun sürüşler yapabilirim diye düşünüyorum. Uzun sürüşlere destek verebilecek, tırmanışlarda (evimin yokuşu can yakıcı) ben seni taşırım diyecek hem bayırda hem düzlükte keyifle kullanabileceğim bisiklet aramaya başladım ve bunları gördüm:

Trek Emonda SLR-7
Giant Defy Advanced Pro-1
BMC Roadmachine 01 Three

emonda farklı bir kategori ama TREK domane nedense hoşuma gitmedi.
Kullananların yorumları, ya da inceleyebileceğim önerilerinize ihtiyaç duyuyorum.
Bence bisiklet almadan bikefit yaptirin. Orada hangi bisikletlerin sizin fizik yapiniza uygun olacagi size söylenir. Ayrica kondisyon seviyeniz ve esnekliginiz kilonuz cok etki eder konforunuza.

Uzun surusler icin scott addict ve 2024 giant defy tavsiye ve bmc roadmachine ederim. Uzun suruslerde konforu arttiran en onemli olay lastik genisligi ve dişli oranlari bu 3 bisiklette 35mm lastige kadar destek veriyor hatta yeni cikacak 2025 bmc roadmachine 40mm kadar destek verecek.
Dişli oranlarida endurance surusler icin uygun oluyor bu bisikletlerin. Butce sikintiniz yok ise 2025 bmc roadmachineyi beklerdim ben sizin yerinizde olsam.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
merhabalar herkese,

yaklaşık 7-8 aydır bisiklet kullanıyorum, günlük işlerimi ve bazen de uzun-kısa yolculuklar yapıyorum. bisikletim bisan trx-8600, artık daha uzun yolculuklar yapmak ve bir üst segmente geçmek istiyorum. major olarak asfalt yolda kullanacağım ama gravel türü de çok cezbedici geliyor. şu anda düşündüğüm bir model yok araştırma içerisindeyim, sizlerden gelecek tavsiyeler benim için değerli olur diye düşündüğüm için buraya yazıyorum. keyifli günler
Amacınız aynı sürede çok yol almaksa yol bisikletinden daha iyi seçenek olmaz. Çoğunlukla asfaltta ve az bozuk toprak yollarda vs sürecekseniz yol bisikleti alın kesinlikle. Ben çamurlu dağ yollarına vs de girmek istiyorum diyorsanız o zaman gravel olabilir ama normal şehir bisikletinizle arasında çok bir fark olmasını beklemeyin. Hatta yeni alacağınız gravel bisikletin lastiği şu anki şehir bisikletinizin lastiğinden daha yüksek yuvarlanma dirençli ve kalın olabilir. Böyle bir durumda sizi daha da yorabilir asfalt yolda. Yani benim tavsiyem endurance tipi bir yol bisikleti.

Bisiklet değiştirmeden mesafe arttırmak istiyorsanız yol bisikleti lastiği alıp şehir bisikletinize takabilirsiniz. Sizi asfaltta daha az yorar ve bu sayede daha uzun yol gidebilirsiniz.

Bİr yarışta değilseniz "uzun yol" da göreceli hale geliyor. Yani siz bacaklarınızı ve kondüsyonunuzu geliştirin bol bol zone 2 antreman yapın. Hiç bir şey değiştirmeseniz de mesafeniz artar.

Eğer deore setli trx8600 ise aslında oldukça güzel bir bisiklet. Tur bisikleti olarak kullanılabilir.
Şu an bir mosso TCA 735 bisikletim var. 105 setli, üzerindeki gidonu Prime Rimavera Aero Carbon gidon, jantları ise Cole Rollen Elite ile değiştirmiştim. Üzerine Continental Grandprix 5000 lastikler takınca akıcılığı epey artmıştı bisikletin ancak daha üst seviye donanım ve kadro yapısına sahip, uzun sürüşlerde yormayacak bir bisiklet bakmaya başladım. Bu bisiklet 60 km'den sonra yorgunluk vermeye başlıyor normal mi bilmiyorum ama kondisyon olarak daha uzun sürüşler yapabilirim diye düşünüyorum. Uzun sürüşlere destek verebilecek, tırmanışlarda (evimin yokuşu can yakıcı) ben seni taşırım diyecek hem bayırda hem düzlükte keyifle kullanabileceğim bisiklet aramaya başladım ve bunları gördüm:

Trek Emonda SLR-7
Giant Defy Advanced Pro-1
BMC Roadmachine 01 Three

emonda farklı bir kategori ama TREK domane nedense hoşuma gitmedi.
Kullananların yorumları, ya da inceleyebileceğim önerilerinize ihtiyaç duyuyorum.
Hocam beni yanlış anlamayın ama mevcut bisikletiniz oldukça üst seviye zaten. Yani daha donanımlı bir bisiklet alsanız da çok bir şey değişmez eğer mevcut bisikletinizde mekanik bir sorun yoksa.

En önemli parçayı yani lastikleri değiştirmişsiniz sürüşünüzü etkileyecek. Diğer arkadaşın dediği gibi kesinlikle bike fit yaptırın yada kendiniz mümkün olduğunca sele boyu yükseklik, ön/arka ayarını doğru ayarlamaya çalışın. Sele sizin için dar geliyorsa onu oturma kemikleriniz değebilecek seviyede bir sele ile değiştirin ve tabii bol bol zone 2 antreman yapıp kondüsyonunuzu geliştirin.
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Şu an bir mosso TCA 735 bisikletim var. 105 setli, üzerindeki gidonu Prime Rimavera Aero Carbon gidon, jantları ise Cole Rollen Elite ile değiştirmiştim. Üzerine Continental Grandprix 5000 lastikler takınca akıcılığı epey artmıştı bisikletin ancak daha üst seviye donanım ve kadro yapısına sahip, uzun sürüşlerde yormayacak bir bisiklet bakmaya başladım. Bu bisiklet 60 km'den sonra yorgunluk vermeye başlıyor normal mi bilmiyorum ama kondisyon olarak daha uzun sürüşler yapabilirim diye düşünüyorum. Uzun sürüşlere destek verebilecek, tırmanışlarda (evimin yokuşu can yakıcı) ben seni taşırım diyecek hem bayırda hem düzlükte keyifle kullanabileceğim bisiklet aramaya başladım ve bunları gördüm:

Trek Emonda SLR-7
Giant Defy Advanced Pro-1
BMC Roadmachine 01 Three

emonda farklı bir kategori ama TREK domane nedense hoşuma gitmedi.
Kullananların yorumları, ya da inceleyebileceğim önerilerinize ihtiyaç duyuyorum.
uzun yol bence aero kadro bisikletlerle de yapılır :) defy kullandım, gayet güzel bir bisikletti ancak bir süre sonra biraz ağır gelmeye başlamıştı bana. ben olsam daha aero bir bisiklet alırdım. en azından ben öyle yaptım. uzun yol gidince ağrı illa oluyor. endurance demek sıfır ağrıyla gitmek demek değil diye düşünüyorum ben. o yüzden acılı ve hafif bir bisiklet seçtim, pişman değilim 😅 😅
 
  • Beğen
Tepkiler: gmfaruk
Aero bir bisiklet muhtemelen endurance bir bisikletten daha ağır olacaktır. Hafif bir aero bisiklet bütçesine çok daha hafif endurance bisiklet bulursunuz kanaatindeyim. Bisiklette ne kadar yatık olursanız o kadar zor bir sürüş yapmış olursunuz onun için aero bisikletlerin top tube mesafesi biraz uzun olur bu da ileri uzanamayacağınız bir göbeğiniz varsa Endurance nazaran daha sancılı bir sürüş demektir.
 
Race 063d nasıl bisiklet? Küçük bi bisiklet grubumuz var, yaptığımız max mesafe 80km geçmiyor, genelde 15-20 km arası turlar düzenleniyor, yol ya da gravel bakıyorum, gravel bisikletler ağır diye içime sinmiyor, yol bisikleti de lastiği epey ince olduğu için hoşnut değilim, aktif kullandığım carraro 227 Sportive bisiklet. Memnunum ama yol bisikletlerini görünce gönlüm onlara kayıyor ve biraz daha yakışıklı duruyolar
 
  • Beğen
Tepkiler: sametutuncu
Race 063d nasıl bisiklet? Küçük bi bisiklet grubumuz var, yaptığımız max mesafe 80km geçmiyor, genelde 15-20 km arası turlar düzenleniyor, yol ya da gravel bakıyorum, gravel bisikletler ağır diye içime sinmiyor, yol bisikleti de lastiği epey ince olduğu için hoşnut değilim, aktif kullandığım carraro 227 Sportive bisiklet. Memnunum ama yol bisikletlerini görünce gönlüm onlara kayıyor ve biraz daha yakışıklı duruyolar
Mevcut sportive 227 gayet iş görür bahsettiğiniz mesafeler için. Grubunuzun içinde yol bisikletleri varsa ve onları yakalamakta zorlanıyorsanız yol bisikletinden başka bir şey seçmeyin. Çamurlu dağ yollarına girmeyecekseniz görünüşüne aldanıp gravel almayın derim. Asfaltta sizi yorar. Tabii Gravel'a yuvarlanma direnci düşük yol bisikleti lastiğine yakın bir lastik takarsanız performansı artar ama yine de bir yol bisikleti gibi olmaz.

Carraro 063D yerine ben olsam bianchi via nirone 7 disc 105 alırdım.
 
Son düzenleme:
Merhabalar,

(link)

Bu bisiklet sizce nasıl karbon değil fiyatı karbon fiyatları eğer taksit olursa almayı düşünüyorum sizce nasıldır?
 
Merhabalar,

(link)

Bu bisiklet sizce nasıl karbon değil fiyatı karbon fiyatları eğer taksit olursa almayı düşünüyorum sizce nasıldır?
Güzel bisiklet, evet karbon değil ama karbon bir bisiklet kadar hafif. Yanlış hatırlamıyorsam stok ağırlığı 7.6 kg.
 
Bence bisiklet almadan bikefit yaptirin. Orada hangi bisikletlerin sizin fizik yapiniza uygun olacagi size söylenir. Ayrica kondisyon seviyeniz ve esnekliginiz kilonuz cok etki eder konforunuza.

Uzun surusler icin scott addict ve 2024 giant defy tavsiye ve bmc roadmachine ederim. Uzun suruslerde konforu arttiran en onemli olay lastik genisligi ve dişli oranlari bu 3 bisiklette 35mm lastige kadar destek veriyor hatta yeni cikacak 2025 bmc roadmachine 40mm kadar destek verecek.
Dişli oranlarida endurance surusler icin uygun oluyor bu bisikletlerin. Butce sikintiniz yok ise 2025 bmc roadmachineyi beklerdim ben sizin yerinizde olsam.
Bütçenin ucu yok bir sınırı olmalı ben de kafamda 275-300 bandını belirledim. Açıkçası 50 yaşıma doğru kendimi biraz şımartmak hevesim. Mevcut bisikletimle bir bikefit yaptırmıştım ancak beklediğim etkiyi alamamıştım. kollarım daha geç ağrımaya ayaklarım da daha geç uyuşmaya başlamıştı. Türkiye'de gerçekten doğru yapılıp yapılmadığı ile ilgili hala ciddi endişelerim var. Ama evet önemli ve de gerekli. Bir yakınım ABD'de bisiklet aldı adamı önce bilgisayarda ölçüp biçip bisikletini öyle vermişler. Aslında Türkiye'de güçlü desteği olan bir bisiklet markası tercih etmek istiyorum sonuçta büyük para vereceğim.


Hocam beni yanlış anlamayın ama mevcut bisikletiniz oldukça üst seviye zaten. Yani daha donanımlı bir bisiklet alsanız da çok bir şey değişmez eğer mevcut bisikletinizde mekanik bir sorun yoksa.

En önemli parçayı yani lastikleri değiştirmişsiniz sürüşünüzü etkileyecek. Diğer arkadaşın dediği gibi kesinlikle bike fit yaptırın yada kendiniz mümkün olduğunca sele boyu yükseklik, ön/arka ayarını doğru ayarlamaya çalışın. Sele sizin için dar geliyorsa onu oturma kemikleriniz değebilecek seviyede bir sele ile değiştirin ve tabii bol bol zone 2 antreman yapıp kondüsyonunuzu geliştirin.
Güzel bir bisiklet ama yetemiyor bana. Uzun turlarda hala ayaklarımın uyuşması kollarımın dirseklerimin bileklerimin ağrıması ve bunu bikefit yaptırmışken bile yaşamış olmak (az önce dediğim gibi çok memnun kalmadım). Bisiklet halbuki benim boyuma göre büyük ya da küçük değil. Kondisyon konusuna gelince haftada iki gün 5 km koşarım iki gün yüzerim bir ya da iki gün bisiklet binerim tamam biraz ağırım bisiklet işi için ama bilemedim ki kondisyon değil benim sorunum. Sorunum 100 km tur atıyorsam artık son 20-30 km'sinde pişmanlıktan ağlamak isteyecek kadar vücudumun dökülmesi.

son dk edit: sanırım Almanya'ya gidip Canyon Endurace CF SLX 8 Di2 alacağım yol masrafı vs buradaki fiyatların altında kalıyor. Hem almanya görmüş olurum :))
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: akdo76 ve MakRo
Amacınız aynı sürede çok yol almaksa yol bisikletinden daha iyi seçenek olmaz. Çoğunlukla asfaltta ve az bozuk toprak yollarda vs sürecekseniz yol bisikleti alın kesinlikle. Ben çamurlu dağ yollarına vs de girmek istiyorum diyorsanız o zaman gravel olabilir ama normal şehir bisikletinizle arasında çok bir fark olmasını beklemeyin. Hatta yeni alacağınız gravel bisikletin lastiği şu anki şehir bisikletinizin lastiğinden daha yüksek yuvarlanma dirençli ve kalın olabilir. Böyle bir durumda sizi daha da yorabilir asfalt yolda. Yani benim tavsiyem endurance tipi bir yol bisikleti.

Bisiklet değiştirmeden mesafe arttırmak istiyorsanız yol bisikleti lastiği alıp şehir bisikletinize takabilirsiniz. Sizi asfaltta daha az yorar ve bu sayede daha uzun yol gidebilirsiniz.

Bİr yarışta değilseniz "uzun yol" da göreceli hale geliyor. Yani siz bacaklarınızı ve kondüsyonunuzu geliştirin bol bol zone 2 antreman yapın. Hiç bir şey değiştirmeseniz de mesafeniz artar.

Eğer deore setli trx8600 ise aslında oldukça güzel bir bisiklet. Tur bisikleti olarak kullanılabilir.

Hocam beni yanlış anlamayın ama mevcut bisikletiniz oldukça üst seviye zaten. Yani daha donanımlı bir bisiklet alsanız da çok bir şey değişmez eğer mevcut bisikletinizde mekanik bir sorun yoksa.

En önemli parçayı yani lastikleri değiştirmişsiniz sürüşünüzü etkileyecek. Diğer arkadaşın dediği gibi kesinlikle bike fit yaptırın yada kendiniz mümkün olduğunca sele boyu yükseklik, ön/arka ayarını doğru ayarlamaya çalışın. Sele sizin için dar geliyorsa onu oturma kemikleriniz değebilecek seviyede bir sele ile değiştirin ve tabii bol bol zone 2 antreman yapıp kondüsyonunuzu geliştirin.

Amacınız aynı sürede çok yol almaksa yol bisikletinden daha iyi seçenek olmaz. Çoğunlukla asfaltta ve az bozuk toprak yollarda vs sürecekseniz yol bisikleti alın kesinlikle. Ben çamurlu dağ yollarına vs de girmek istiyorum diyorsanız o zaman gravel olabilir ama normal şehir bisikletinizle arasında çok bir fark olmasını beklemeyin. Hatta yeni alacağınız gravel bisikletin lastiği şu anki şehir bisikletinizin lastiğinden daha yüksek yuvarlanma dirençli ve kalın olabilir. Böyle bir durumda sizi daha da yorabilir asfalt yolda. Yani benim tavsiyem endurance tipi bir yol bisikleti.

Bisiklet değiştirmeden mesafe arttırmak istiyorsanız yol bisikleti lastiği alıp şehir bisikletinize takabilirsiniz. Sizi asfaltta daha az yorar ve bu sayede daha uzun yol gidebilirsiniz.

Bİr yarışta değilseniz "uzun yol" da göreceli hale geliyor. Yani siz bacaklarınızı ve kondüsyonunuzu geliştirin bol bol zone 2 antreman yapın. Hiç bir şey değiştirmeseniz de mesafeniz artar.

Eğer deore setli trx8600 ise aslında oldukça güzel bir bisiklet. Tur bisikleti olarak kullanılabilir.

Hocam beni yanlış anlamayın ama mevcut bisikletiniz oldukça üst seviye zaten. Yani daha donanımlı bir bisiklet alsanız da çok bir şey değişmez eğer mevcut bisikletinizde mekanik bir sorun yoksa.

En önemli parçayı yani lastikleri değiştirmişsiniz sürüşünüzü etkileyecek. Diğer arkadaşın dediği gibi kesinlikle bike fit yaptırın yada kendiniz mümkün olduğunca sele boyu yükseklik, ön/arka ayarını doğru ayarlamaya çalışın. Sele sizin için dar geliyorsa onu oturma kemikleriniz değebilecek seviyede bir sele ile değiştirin ve tabii bol bol zone 2 antreman yapıp kondüsyonunuzu geliştirin.
 
(link)

Abiler Bu Bisikelt nasıldır 30k ya verecek ama bilemedim 2016 modelmiş
 
Amacınız aynı sürede çok yol almaksa yol bisikletinden daha iyi seçenek olmaz. Çoğunlukla asfaltta ve az bozuk toprak yollarda vs sürecekseniz yol bisikleti alın kesinlikle. Ben çamurlu dağ yollarına vs de girmek istiyorum diyorsanız o zaman gravel olabilir ama normal şehir bisikletinizle arasında çok bir fark olmasını beklemeyin. Hatta yeni alacağınız gravel bisikletin lastiği şu anki şehir bisikletinizin lastiğinden daha yüksek yuvarlanma dirençli ve kalın olabilir. Böyle bir durumda sizi daha da yorabilir asfalt yolda. Yani benim tavsiyem endurance tipi bir yol bisikleti.

Bisiklet değiştirmeden mesafe arttırmak istiyorsanız yol bisikleti lastiği alıp şehir bisikletinize takabilirsiniz. Sizi asfaltta daha az yorar ve bu sayede daha uzun yol gidebilirsiniz.

Bİr yarışta değilseniz "uzun yol" da göreceli hale geliyor. Yani siz bacaklarınızı ve kondüsyonunuzu geliştirin bol bol zone 2 antreman yapın. Hiç bir şey değiştirmeseniz de mesafeniz artar.

Eğer deore setli trx8600 ise aslında oldukça güzel bir bisiklet. Tur bisikleti olarak kullanılabilir.

Hocam beni yanlış anlamayın ama mevcut bisikletiniz oldukça üst seviye zaten. Yani daha donanımlı bir bisiklet alsanız da çok bir şey değişmez eğer mevcut bisikletinizde mekanik bir sorun yoksa.

En önemli parçayı yani lastikleri değiştirmişsiniz sürüşünüzü etkileyecek. Diğer arkadaşın dediği gibi kesinlikle bike fit yaptırın yada kendiniz mümkün olduğunca sele boyu yükseklik, ön/arka ayarını doğru ayarlamaya çalışın. Sele sizin için dar geliyorsa onu oturma kemikleriniz değebilecek seviyede bir sele ile değiştirin ve tabii bol bol zone 2 antreman yapıp kondüsyonunuzu geliştirin.
yorum için teşekkürler,

ön aktarıcı altus, arka aktarıcı acera olan trx-8600 kullanıyorum. daha iyi bir sete sahip yol/yarış bisikletini deneyimlemek istiyorum biraz da. su anki bisikletimin piyasa değeri 20 bin civarı ancak decathlondan claris ya da 105 setli bir yol/yarış bisikleti 30-40 bandında, bu tarafta da çok fazla seçenek olduğu için kafam karışıyor.
 
Merhabalar
Grubumuzda ki değerli hocalarıma danışmak için bu başlığı açtım daha önce hep btwin kullandım en son ve en üst kullandığım bisiklet btwin fc700 full karbon tiagra setli bir bisikletti fakar sonrasında bıraktım ve yeniden başlayacağım.

(link)

Bu bisiklet çok kafama takıldı normalde kafamda Bisan Mithra Veya Reload ikisi de 105setli rim brake modelleri vardı ödeme seçenekleri çok iyi diye ama bu bisiklet ikinci el olmasına rağmen çok büyüledi yani s works yazısı bile insanı çekiyor vade farkı olsa dahi bisan ile aynı fiyata geliyor sizce ne yapmalıyım çok teşekkür ederim
 
Geri