Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikleti tavsiyeleri

Ağırlığı nedir yazmıyor ?

Altta varmış pardon ... :harika:
( M boyda 8,900 kg. (pedal hariç)
 
Scudo
şimdi internetten satın aldım umarım memun kalırım.1,78 boyum var L olanını seçtim.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Veto8
@Taylansarikaya

Şimdiden hayırlı olsun, güzel bir tercih. Biraz geç kalmışım yalnız ben de eşdeğer bir seçenek olarak Peugeot GTR 950'i belirtmek isterdim.
 
stokta az kaldığı için biraz acele ettim.satın aldım yarın mağazadan gidip almayı düşünüyorum.birde ekipmanlarım yok onlarada bakıp öyle alacağım.ekipmanlar ile alakalı tavsiyeniz varsa alabilirim.

yanlız benim boy:1,75 L Bedeni seçtim büyük olurmu acaba?
 
@Taylansarikaya M daha uygun olur gibime geliyor. Kadro geometrisini incelediğimde M'ye daha yakınsınız
 
Merhaba.

Yıllardır motosiklet kullanıyordum sattım. Bisiklete başlamak ve hem spor hem ulaşım amaçlı kullanmak istiyorum. Yıllardır merakım vardı ama sürekli erteledim. Şimdi sıfırdan başlayıp, uzun yıllar bisiklet kullanmak ve dinç kalmak istiyorum. Eğer başarabilirsem ileride güzel bir bisiklet toplama hayalim var.

Çok tecrübem olmadığı için sizden yardım istiyorum. Umarım yardımcı olursunuz. Ben birkaç seçenek belirledim, sizlerde yorumlarsanız sevinirim

1-) Mosso Legarda 1821 MDM-V
Bu model düz maşa ve komponentleri bu fiyat aralığında fena sayılmaz. Kendimi bu modele her ne kadar yakın hissetsemde, kullanıcıların yaşadığı servis sorunları beni biraz soğuttu.

2-) Carraro Sportive 224
Bu model kilitlenebilir suntour maşalı ve ön/arka tourney setli. Beni düşündüren şey maşalı olması. Giriş seviyesi bisikletlerde maşa pek işe yaramadığı gibi, gereksiz ağırlık yapıyor deniyor. Bu sebeple kararsızım. Maşa iyi derseniz sanırım direk bunu alırım.

3-) Btwin Triban 100 *
Bu model şehir değilde, yol bisikleti diye geçiyor. Decathlon firmasının olması bana cazip gelen tarafı. Muhattap bulabilme adına daha iyi gibi. Ama bisikletten emin değilim. 7 vites olması ve tek aynakol olmasından pek iyi bahsedilmemiş. Yokuşlarda zorlar dendiği için pek emin olamıyorum. Ne dersiniz?

Seçeneklerim bunlar. Siz olsanız ne yapardınız? Aslında kafamdaki en büyük soru işareti suntour maşalı bir bisiklet gereksiz ağır olur mu? Performansı mı etkiler mi? Başka modellere açığım, her tavsiyeniz benim için değerli. Şimdiden teşekkür ederim. Hepinize iyi haftasonları.

Not: Ekipman bütçesi, bisiklet bütçesine dahil değildir.
 
@Taylansarikaya
Decathlon' un kadro değerlerine göre tam olması lazım.
Screenshot_2018-09-30-17-36-37-235_com.android.chrome.png

@mknxx
Boyunuzu ve aldığınız kadro boyunu öğrenebilir miyim? Birde bisiklet hakkında olumlu/olumsuz diğer görüşlerinizi
 
@Taylansarikaya
1.79 boyum var ve M beden kullanıyorum. Bacak ve kol boylarını daha önemli kadro boyu seçerken..

@karton_piyer
Olumlu yönü 105 set. Kadro garantisi. Jantlar
Olumsuz lastikler. Arka fren pozisyonu
 
  • Beğen
Tepkiler: ikemath
Arkadaşlar selamlar

birkaç gündür cycle cross bisiklet araştırıyorum gördüğüm kadarı yol/yarış bisikleti ile cyclecross bisikletin en büyük farkı lasikleri ve frenlerin disk olması.

Örneğin Salcano XRS040 alıp lastikleri cycle cross lastiği ile değiştirsen nasıl bir tat alırız ?

Syg.
 
@karton_piyer

Yol bisikletlerinin ölçü tablosu farklı oluyor, bu tabloyu dikkate alırken ihtiyatlı olmakta fayda var. Yurtdışı mağazalardaki ultranın tablosunu esas almanızı tavsiye ederim.

175240 dosyayı görüntüle

@Taylansarikaya

Evet büyük olur sanıyorum. Tabloya göre L kadro 182 cm üzeri için öneriliyor

@ismoz

Normal yol bisikletini sadece lastik değişimi ile CX yapamayabilirsiniz. Frenler çamura girerseniz sıkıntı yaratabilir. Frenlerde sorun olmasın diye CX bisikletlerde kaliper yerine farklı fren ayağı kullanıyorlar gördüğüm kadarıyla.
 
@Taylansarikaya
1.74 boyum. Aynı bisiklette L kadroyu denedim kısa bir süre önce, bariz büyük.
Mağazada deneyin, bence M kadro almanız gerekir. Triban 540 M aldım ben de.
 
@BugAdam

Bende aynı ölçülerdeyim. 52 gayet iyi geldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: BugAdam
Merhaba arkadaşlar pejo gtr 950 düşünüyordum ama uygun kadro yok scott speedster 30 sora setli karbon maşalı veya carraro cr 062 105 setli karbon maşalı veya kross vento 3.0 (uygun kadro varmı bilmiyorum) sora setli karbon maşalı hangisi dersiniz ?

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@C.Koc Scott alın, ileride jantları yükseltin.
 
  • Beğen
Tepkiler: C.Koc
@Taylansarikaya
hocam size giant contend sl1 veya scott spedster 10 önerebilirm. forumda contend sl2 ve spedster 20 nin inceleme yazılar var bakın derim. O meblağlara çıkacaksanız özellikle gianta bakın bende 1 ay kadar oldu contend sl1 çok memnunum .Kaliteli ve hafif alminyum kadroya sahip.
 
Arkadaşlar 4000-4500 TL civarı bütçem var , kafamda triban 540 var sizin tavsiye edebileceğiniz başka modeller var mı? Tabi fiyat aralığı dedigim gibi olmak şartı ile.boyum 1.80 bacak boyum 78 cm. İlk defa yol bisikleti ne geçiş yapicam ve bi kaç arkadaşlarımın yol bisikletlerine binmişliğim var. Almışken orta seviye olsun istiyorum ve uzun yıllar kullanmak istiyorum. Değerli yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar.herkese iyi akşamlar.
 
@DearVelespitSıfır düşünüyorsanız Peugeot GTR 950 tek geçerim. b'Twin Ultra 900 AF da düşünmeye değer.

XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@BugAdam triban 540 ta daha bi dik sürüş var sanki GTR 950 de daha bi performans kadro gibi . Ayrıca arada 700 lira gibi fark var sanırım. Sizce değer mi ? Son olarak da daha rahat sürüş istiyor gibiyim sanki.
 
@DearVelespitOturuş pozisyonunda çok büyük bir fark olmasa da evet Triban kısmen daha dik, ki neredeyse b'Twin markasının tüm yol serileri, diğer yol bisikletlerine oranla rahat bir sürüş pozisyonu vaadediyor. Başlangıç için gayet uygun olmakla birlikte donanım olarak örneğin Triban 540 Mavic Aksium jantlara, Hutchinson Equinox 2 lastiklere yer vermiş. GTR 950 üzerinde Fulcrum Racing Sport jantlar ve Schwalbe One lastikler bulunuyor. Hemen hemen denkler, belki küçük bir farkla 950 öndedir. AMA! b'Twin'in bir kurnazlığı ise "karbon kaplama maşa" yani tamamen karbon olduğu söylenemez. GTR 950 ise karbon maşa vaadediyor. Burada karar size kalmış derseniz ki ben yola alışırım vücudum uygun ve fitim, gtr950 alın geçin bir daha değiştirmeye uğraşmayın. Fakat başlangıç için Triban540 daha ideal gibime geliyor derseniz onunla başlayın belki isteğe bağlı olarak ileride daha aero pozisyonlu bir modele geçiş yapmak isteyebilirsiniz o size kalmış. (yanlış anlamayın bu benim görüşüm şahsen ben öyle yapardım)

XT1650 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri