Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Yol bisikletinizde hangi lastiği kullanıyorsunuz?

Hangi lastik?

  • Continental Grand Prix 4 Season

    Katılım: 68 7,2%
  • Continental Grand Prix 4000S

    Katılım: 18 1,9%
  • Continental Grand Prix 4000S II

    Katılım: 112 11,9%
  • Continental Gatorskin

    Katılım: 11 1,2%
  • Continental GatorHardshell

    Katılım: 2 0,2%
  • Continental Ultra Sport II

    Katılım: 41 4,4%
  • Continental SuperSport Plus

    Katılım: 10 1,1%
  • Continental GP Force II and Attack II

    Katılım: 2 0,2%
  • Michelin Pro4 Service Course

    Katılım: 10 1,1%
  • Michelin Pro4 Endurance

    Katılım: 20 2,1%
  • Michelin Pro 3-4 Race

    Katılım: 34 3,6%
  • Michelin Dynamic

    Katılım: 42 4,5%
  • Michelin Lithion 2

    Katılım: 34 3,6%
  • Schwalbe Marathon Plus

    Katılım: 37 3,9%
  • Schwalbe One

    Katılım: 34 3,6%
  • Schwalbe Durano Plus

    Katılım: 29 3,1%
  • Schwalbe Durano RaceGuard

    Katılım: 10 1,1%
  • Schwalbe Marathon Supreme

    Katılım: 8 0,9%
  • Schwalbe Ultremo

    Katılım: 4 0,4%
  • Schwalbe Ironman

    Katılım: 1 0,1%
  • Schwalbe Lugano

    Katılım: 87 9,3%
  • Vittoria Rubino Pro

    Katılım: 36 3,8%
  • Vittoria Zaffiro Pro

    Katılım: 14 1,5%
  • Vittoria Open Corsa Evo CX & SC

    Katılım: 9 1,0%
  • Veloflex Master

    Katılım: 7 0,7%
  • Hutchinson Serisi

    Katılım: 56 6,0%
  • Challenge Serisi

    Katılım: 0 0,0%
  • Maxxis Serisi

    Katılım: 38 4,0%
  • Rubena Serisi

    Katılım: 31 3,3%
  • Diğer

    Katılım: 134 14,3%

  • Toplam katılım
    939
Bisikletin üzerinde CST markası geldi. Onunla kullanıyorum. Şükür bir sorun vs. yaşamadım. Değişim zamanı geldiğinde yine aynısını alabilirim.
 
Scudo
Mantık yanlış sonuç kısmen doğru. Daha fazla değil daha az basınçlı hava için 28 e geçiliyor. Daha hızlı gittiği tartışmalı bir konu. Sürtünmesiz, yolun kaymak asfalt olarak tabir edeceğimiz test ortamlarında uygun basınç koşullarında 25 yada 23 kadar hızlı olamaz. Ama gerçek hayat koşullarında daha verimli olduğu söyleniyor. Daha konforlu olduğu ise doğru.

Benim sorum şu 23 ya da 25 lastiğe basılan hava 28 e basılandan daha az olacağı için acaba 28 e basıp daha hızlı ve konforlu gidilir mi ? :okyrm:
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
Mantık yanlış sonuç kısmen doğru. Daha fazla değil daha az basınçlı hava için 28 e geçiliyor. Daha hızlı gittiği tartışmalı bir konu. Sürtünmesiz, yolun kaymak asfalt olarak tabir edeceğimiz test ortamlarında uygun basınç koşullarında 25 yada 23 kadar hızlı olamaz. Ama gerçek hayat koşullarında daha verimli olduğu söyleniyor. Daha konforlu olduğu ise doğru.
Sonuç olarak 28 lastikte 25 ve 23 e oranla daha fazla sürtünme olmayacak mı ? Bu da doğrudan hızı etkileyecek tabi, ama sanırım günümüz koşullarında yolların durumu da göz önüne alındığında bir kısım sürücüler için sanırım konfordan dolayı verimli kılınıyor
 
2 yıl kullandığım Panaracer Evo4’lerden sonra okuduğum incelemelerden heveslenip Vittoria Corsa Control’lere geçtim. Sürüş konforu hissedilir derecede arttı. Özellikle soğuk asfaltta aradaki fark çok net. Ayrıca ıslak zeminde virajlarda çok iyi yol tutuşu var. Ancak patlama direnci çok çok düşük. Önceki lastiklerle sadece bir kez cam kırığı ile patlama yaşamışken Vittoria’lar bir kaç haftada 3 kez patladı. İkisi de iki gün üst üste oldu. Hepsi de cisim batmasıyla (biri pirinç tanesi şeklinde ve büyüklüğünde küçücük bir taşla) oldu. Bir “hafta sonu bisikletçisi” olarak bir daha tercih etmeyeceğim herhalde.
 
Nasıl bu dava iş görür mü üstad :)
26 jant ama çatır çatır götürüyor eski orjinal "hutchinson equinox 2 650x23c" vardı ondan daha iyi diyebilirim. Almanya'da üretildiği için kaliteli.
 
Arkadaşlar selam, şu lastiği alayım diyorum.
iyi midir ?

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
Arkadaşlar selam, şu lastiği alayım diyorum.
iyi midir ?

(link)
Telli bir lastik gördüğüm kadarıyla (Katlanır kadar hafif olmaz) Ötesinde 26 TPI gibi düşük bir sarım sıklığına sahip bir lastik. Benzer fiyatlara 60, 120 ya da 150 TPI özelliği olan lastik tercih etmekte fayda var.
 
Mantık yanlış sonuç kısmen doğru. Daha fazla değil daha az basınçlı hava için 28 e geçiliyor. Daha hızlı gittiği tartışmalı bir konu. Sürtünmesiz, yolun kaymak asfalt olarak tabir edeceğimiz test ortamlarında uygun basınç koşullarında 25 yada 23 kadar hızlı olamaz. Ama gerçek hayat koşullarında daha verimli olduğu söyleniyor. Daha konforlu olduğu ise doğru.
28 in 23 e göre daha iyi aerodinamik avantaj sağladığını konuşuyorlardı eurosportta izlediğim bir yarışta. biz faniler için çok bir anlam ifade etmeyebilir ama bu laboratuvar ortamında hesaplanabilecek bir şey dolayısıyla bilimsel sonuç.
 
Benim sorum şu 23 ya da 25 lastiğe basılan hava 28 e basılandan daha az olacağı için acaba 28 e basıp daha hızlı ve konforlu gidilir mi ? :okyrm:
23 veya 25 e basılan hava 28 den fazla yav
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
23 veya 25 e basılan hava 28 den fazla yav

hava daha az. basınç daha yüksek. oto lasitkleri 36 psi falan ama bir tanesi 10 bisiklet lastiği falan şişirir içindeki hava ile.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Orada devreye jant iç çapı, basılan hava miktarı vs çok fazla şey giriyor. Ayrıca sabit ortamda rollingresistance firması bu ölçümleri yapıyor ve sadece lastik hesaba katıldığında dediğiniz gibi bir durum yok.

28 in 23 e göre daha iyi aerodinamik avantaj sağladığını konuşuyorlardı eurosportta izlediğim bir yarışta. biz faniler için çok bir anlam ifade etmeyebilir ama bu laboratuvar ortamında hesaplanabilecek bir şey dolayısıyla bilimsel sonuç.
 
  • Beğen
Tepkiler: oscak41
Schwalbe durano. 2000 kmde hiç patlatamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
genişlik den dolayı mı acaba biraz saçma geldi
Tabi ki genişleyince hacim de artmış oluyor. Fazla hacim = fazla hava

Daha ince lastikler daha fazla basınç ile kullanılıyor o yanıltmış olabilir belki.
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl ve ATALAY16
Michelin lithion 2 300 küsür km 3 patlak 1.çam şise parçası girdi 2 sini bulamadım
 
Son düzenleme:
Michelin power road 25 . Iyi lastik. Tavsiye ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: nhtpkl
conti ultrasport 3 var şuan. 3500 ü geçti. 1 kere patladı sadece. O da baya bir talihsizlik sonucuydu.
 
  • Beğen
Tepkiler: oscak41
Önceki lastiklerim 2.el gelmişti (continental grand prix 4 seasons) kaç km deler bilmiyorum. Bugun yeni continental grand prix 4 seasons ları taktım, bakalım nasıl bir çetele çıkacak göreceğiz. Öncekilerle çok memnunum yol tutuş, yağmur ve özellikle bozuk zemin alanında.
 
Bisikletimde Michelin Power All Season 700x28 mm lastikler var. 2500 km üzeri kullandım. Şimdiye kadar hiç patlak yaşamadım.
Sadece bisikleti aldığım ilk hafta dış lastikten değil, jant şeridi yüzünden, içten patlama yaşamıştım.
 
Arkadaşlar merhaba burası yeri olmayabilir ama ön teker sökmekle ilgili aradım forumda bulamadım.Ekteki görseldeki gibi teker bağlantısı var.Alyan girişinin içi boş karşı taraf gözüküyor alyanla denedim ama açamadım belki eksik birşey yapmış olabilirim.Yardımlarınızı rica ediyorum.
 

Dosyalar

  • 264713DA-D36B-4A2A-869B-0871EF7FE6FF.jpeg
    264713DA-D36B-4A2A-869B-0871EF7FE6FF.jpeg
    78 KB · Okunma: 45
  • 20C8E5B6-8C3E-4C4F-86A8-8A482516348D.jpeg
    20C8E5B6-8C3E-4C4F-86A8-8A482516348D.jpeg
    75,1 KB · Okunma: 45
Geri