Bisikletsever_
Daimi Üye
- Kayıt
- 18 Temmuz 2019
- Mesaj
- 287
- Tepki
- 2.758
- Yaş
- 41
- Şehir
- Konum: Samsun - Memleket: Zonguldak
- İsim
- Yasin
- Başlangıç
- 2018—19
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Benim sorum şu 23 ya da 25 lastiğe basılan hava 28 e basılandan daha az olacağı için acaba 28 e basıp daha hızlı ve konforlu gidilir mi ?
Sonuç olarak 28 lastikte 25 ve 23 e oranla daha fazla sürtünme olmayacak mı ? Bu da doğrudan hızı etkileyecek tabi, ama sanırım günümüz koşullarında yolların durumu da göz önüne alındığında bir kısım sürücüler için sanırım konfordan dolayı verimli kılınıyorMantık yanlış sonuç kısmen doğru. Daha fazla değil daha az basınçlı hava için 28 e geçiliyor. Daha hızlı gittiği tartışmalı bir konu. Sürtünmesiz, yolun kaymak asfalt olarak tabir edeceğimiz test ortamlarında uygun basınç koşullarında 25 yada 23 kadar hızlı olamaz. Ama gerçek hayat koşullarında daha verimli olduğu söyleniyor. Daha konforlu olduğu ise doğru.
26 jant ama çatır çatır götürüyor eski orjinal "hutchinson equinox 2 650x23c" vardı ondan daha iyi diyebilirim. Almanya'da üretildiği için kaliteli.Nasıl bu dava iş görür mü üstad
Telli bir lastik gördüğüm kadarıyla (Katlanır kadar hafif olmaz) Ötesinde 26 TPI gibi düşük bir sarım sıklığına sahip bir lastik. Benzer fiyatlara 60, 120 ya da 150 TPI özelliği olan lastik tercih etmekte fayda var.Arkadaşlar selam, şu lastiği alayım diyorum.
iyi midir ?
(link)
28 in 23 e göre daha iyi aerodinamik avantaj sağladığını konuşuyorlardı eurosportta izlediğim bir yarışta. biz faniler için çok bir anlam ifade etmeyebilir ama bu laboratuvar ortamında hesaplanabilecek bir şey dolayısıyla bilimsel sonuç.Mantık yanlış sonuç kısmen doğru. Daha fazla değil daha az basınçlı hava için 28 e geçiliyor. Daha hızlı gittiği tartışmalı bir konu. Sürtünmesiz, yolun kaymak asfalt olarak tabir edeceğimiz test ortamlarında uygun basınç koşullarında 25 yada 23 kadar hızlı olamaz. Ama gerçek hayat koşullarında daha verimli olduğu söyleniyor. Daha konforlu olduğu ise doğru.
23 veya 25 e basılan hava 28 den fazla yavBenim sorum şu 23 ya da 25 lastiğe basılan hava 28 e basılandan daha az olacağı için acaba 28 e basıp daha hızlı ve konforlu gidilir mi ?
23 veya 25 e basılan hava 28 den fazla yav
28 in 23 e göre daha iyi aerodinamik avantaj sağladığını konuşuyorlardı eurosportta izlediğim bir yarışta. biz faniler için çok bir anlam ifade etmeyebilir ama bu laboratuvar ortamında hesaplanabilecek bir şey dolayısıyla bilimsel sonuç.
genişlik den dolayı mı acaba biraz saçma geldihava daha az. basınç daha yüksek. oto lasitkleri 36 psi falan ama bir tanesi 10 bisiklet lastiği falan şişirir içindeki hava ile.
Tabi ki genişleyince hacim de artmış oluyor. Fazla hacim = fazla havagenişlik den dolayı mı acaba biraz saçma geldi