halil halil
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 22 Eylül 2010
- Mesaj
- 985
- Tepki
- 1.533
- Yaş
- 41
- Şehir
- New Caledonia
Üstadım nacizane bana göre hata yaptığın nokta kişisel görüşünü genel yargı gibi dile getirmen.Bisiklet KTM, ultegra setli. Birçok kişi normal kadroda düşük setler kullanıyor. Aynı kadroya ultegra yada DuraAce taksak fazlasıyla yeterli ama malzeme pahalılaştıkça dayanımı (ömrü düşüyor) manalı değil ev kullanıcısına. Ölçmeden biçmeden ben kullandım şu kadar faydalı, böyle performanslı demek daha da havada kalan bir durumdur. Aynı setleri kullanıp denerseniz uzun yol yapmayan birisi için %1-5 arası performans kazanımı faydasız fakat profesyonel sporcuya yarışı kazandırır ama arkadaşlarla bir uzanalım dediğinizde faydası olmaz. Şehir içi suv nasıl asıl performansını gösteremiyorsa aynı hesap.
Titanyuma da binmedim bu arada. Ben rasyonel düşünürüm. Rantabl değil ise anlamsızdır. Vardı eskiden XXX bisiklette çalışan bir arkadaş karbon bisiklete sahipti ama kullanıyor muydu ? kendi cevabı : hayır, bana gereksiz aslında.
Bu şuna benzer. Bir zamanlar yine başka bir yakın arkadaşım büyük bir bankanın bilgi işlem merkezinde çalışıyordu. Bizim tonla para verip aldığımız işlemci anakart bellek oralarda upgrade nedeni ile ıskartaya çıktığından ve toptan ihale ile hurdacılara satıldığından bedava alabiliyordu. Biz ise aynısına sahip olabilmek adına para dökmek zorundaydık. bazıları böyle işin membaında çalışınca almak daha kolay da olabiliyor.
Karbon ile ağır kadrolu bisikletler arasında hiçbir fark yokmuş. Burada bunu bilimsel olarak açıklamışlar. burada..
Karbon kadro gerçekten çok fark ediyor mu?
Bilime güvenmek lazım, Hafif bisiklet kullanacağına kişi önce kendini hafifletmeli, yani kilo vermeli.
Evet yokuş yukarı azıcık faydası olur ama, yokuş aşağı ağır kadrolu bisiklet daha avantajlı diyorlar..
Ne kadar saçma bilimsellikten uzak bir araştırma. Bisikleti kullanırken kaç watt basmış ne kadar süre sürmüş. 1000 km bu kanıya var mış. Ortalama kaç km ile sürmüş. İkisi bisikletle 100 watt basmışsa ne fark edebilir sayın dr. Bu konu uzar.Karbon ile ağır kadrolu bisikletler arasında hiçbir fark yokmuş. Burada bunu bilimsel olarak açıklamışlar. burada..
Karbon kadro gerçekten çok fark ediyor mu?
Bilime güvenmek lazım, Hafif bisiklet kullanacağına kişi önce kendini hafifletmeli, yani kilo vermeli.
Evet yokuş yukarı azıcık faydası olur ama, yokuş aşağı ağır kadrolu bisiklet daha avantajlı diyorlar..
Karbon ile ağır kadrolu bisikletler arasında hiçbir fark yokmuş. Burada bunu bilimsel olarak açıklamışlar. burada..
Karbon kadro gerçekten çok fark ediyor mu?
Bilime güvenmek lazım, Hafif bisiklet kullanacağına kişi önce kendini hafifletmeli, yani kilo vermeli.
Evet yokuş yukarı azıcık faydası olur ama, yokuş aşağı ağır kadrolu bisiklet daha avantajlı diyorlar..
Ben de tavuk değilim emme yumurtanın iyisinden anlarım. Yine de hem tavuğu hem de horozu dinlemek isterimGuneşte gevremis, eski ricitligini kaybetmis karbon bisikletli bir arkadasida dinlemek istiyorum![]()
Olurmu hiç, 5.20 hem sert, hem ricit hem cici..Tüm enerji yola akıyor, clioda birazı boşa gidiyor..O zaman yılda 10.000 km yol yapmayanlar Clio alsın, ne gerek var Passat ve ya 5.20 almaya. Zaten aradaki performans farkı da çok değil
Not: Clio kullanıyorum.
Demişken, kesinlikle "şçğüö" kullanmıyorsunuz farkında mısınız? Yakın zamanda sırf cümleleri büyük harfle başlatmıyorum diye ceza almış biri olarak uyarmak istedim..Turkce bu isi anlatan bir kitabin bile olmadigi bir spordan bahsediyoruz
Al benden de o kadar. Bisiklet sonunda geldi geçen hafta ardım sele gördü. Acayip mutlu uyuyorum geceleri. Paçalardan ter akmasını özlemişim. Yemişim karbonunu, alüminyumunu, titanyumunu, çeliğini, demirini, bambusunu, kütüğünü... 😂 Bisiklet olsun yeter.Arkadaslar 5 dakika önce evin etrafinda 3 ay sonra bir tur attım. Karbon yada alüminyum olsun yeter ki bisiklet olsun.