PTFE'nin değişim aralıkları kısaymış. Motorin alabilirsiniz, ama kurutmadan yağ sürmemeniz zincirin ömrü için iyi olur. Kurutma işlemini ispirto ile yapıyor ozcycles bisikletçisi. Her birini ayrı kavanozda saklıyor.Benzinlikten motorin alsam iş görür sanırım.
Fabrikadan çıkışlı olarak koruma yağı varmış, bunu temizleyip kendim yağlamam gerekmiyor mu? ön dişli en büyük vitesteyken (3) hafiften sürtme yapıyor, ama o vites ayarıyla alakalı sanırım. Ayrıca hangi yağı almam daha iyi olurdu öneriniz neydi acaba.
Fazla katkılara da düşmemek lazım, grafen tozunun kuru yağlama yaptığını okudum, zincirde işe yaramıyormuş. Sert katkılar reklam yapılsa da aşınmayı kesiyor mu - bence kesmiyor, grafen örneğinden yola çıkarak.
Wax olması temizleme kolaylığı sağlıyor diye tekrar belirteyim, waxlılar kullanmadan önce çalkalanması gereken su bazlı içeriktekiler. Çok kaliteli değiller ama hangisi derseniz her zaman kaynar suyla kiri çıkabilenleri yağ bazlılara tercih ederim. Yağın kiri bir süre sonra insanın gözünde büyüyor.