Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

Scudo
Merhaba, Bianchi TDL 1300 HD ile Mosso 2670TB Acera arasında tercih yapmak gerekirse, hangisi daha iyidir-avantajlıdır? Halihazırda TDL1300 kullanıyorum, Mosso'ya geçmeye değer mi? İkisi de fiziki açıdan düzgün, temiz, kazasız. Mekanik olarak sorunsuz.

Bianchi TDL 1300'de Shimano Altus vites sistemi, Tektro HD300 hidrolik disk fren mevcut. Michelin Country Rock 26x1.75 lastikle kullanıyorum, genelde asfalt yoldayım.

Mosso'da ise Acera vites sistemi, SHIMANO FC-M391 hidrolik disk fren mevcut (forumda Acera'nın Altus'un bir üst grubu olduğu yazılı)

Geçiş yapmaya değer mi?
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
Merhaba, Bianchi TDL 1300 HD ile Mosso 2670TB Acera arasında tercih yapmak gerekirse, hangisi daha iyidir-avantajlıdır? Halihazırda TDL1300 kullanıyorum, Mosso'ya geçmeye değer mi? İkisi de fiziki açıdan düzgün, temiz, kazasız. Mekanik olarak sorunsuz.

Bianchi TDL 1300'de Shimano Altus vites sistemi, Tektro HD300 hidrolik disk fren mevcut. Michelin Country Rock 26x1.75 lastikle kullanıyorum, genelde asfalt yoldayım.

Mosso'da ise Acera vites sistemi, SHIMANO FC-M391 hidrolik disk fren mevcut (forumda Acera'nın Altus'un bir üst grubu olduğu yazılı)

Geçiş yapmaya değer mi?
dostum merhaba . altus acera ikisi de 9lu sistem. acera bir üst set olsa da ikisi de sağlam ve güzel seriler. üstüne fiyat farkı vereceksen bence değmez .
değişiklik yapmak isiyorsan tavsiyem 10lu deore seti olan 27.5 yada 29 jant olan bisiklete geçmen . onun dışında altus dan acera geçtiğinden farkı hissetmezsin bence
 
  • Beğen
Tepkiler: kırmızımercimek
dostum merhaba . altus acera ikisi de 9lu sistem. acera bir üst set olsa da ikisi de sağlam ve güzel seriler. üstüne fiyat farkı vereceksen bence değmez .
değişiklik yapmak isiyorsan tavsiyem 10lu deore seti olan 27.5 yada 29 jant olan bisiklete geçmen . onun dışında altus dan acera geçtiğinden farkı hissetmezsin bence

O halde 1300 ile devam.

Peki öğrenmek maksadıyla sorayım; vites, fren donanımları, lastik genişliği aynı olan, sadece jant farkı olan (26'ya kıyasla 27.5 veya 29) bisikletleri kıyasladığımızda, neler değişir, sürüşte neler hissederim?
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
dostum bir önceki mesajında genellikle asfalt yolda kullandığını söylemişsin . bu yüzden 29 jantli dağ bisikleti veya 28 jantlı trekking bisiklet öneririm . böylece asfaltta 26 janta göre çevirdiğin bir tur pedalla daha fazla yol katedersin. yani 28-29 jantlarla daha akıcı ve hızlı yol alırsın . 26 da ise daha fazla pedal çevirmen gerekir daha çok yorulur ve daha yavaş gidersin
ama ağırlıklı dağda süreceksen 29 jant, dağ sürüşlerinde daha geniş olduğu için ağır ve hantal kalır .26 jant ise daha kıvrak ve hafif olduğu için arazide daha avantajlidır .bu yüzden her ikisinin arası 27.5 jantlı dağ bisikleti öneririm . arazide hem 26 kadar hafif ve kıvrak , yolda da 28 jant kadar hızlı ve akıcıdır.

sonuç olarak sadece şehirde asfaltta kullanacaksan 28 jant maximum 40 mm genişliğinde lastikleri olan trekking öneririm . bisan trx , carraro sportive, Kron tx ve mosso legarda çok güzel örnekleri
ama şehirde ve asfalt ağırlıklı sürerim ama ille de kalın lastikli dağ bisikleti istiyorum dersen 29 jantlı dağ bisikleti almalısın . Bisan mtx , carraro big v daytona serileri , Kron xc ve mosso Raceline yada black edition güzel örnekleri .
ama dağ ve şehir karma aynı oranda kullanıyorsan 27 jant tavsiyem . yukarıda 29 jantli dağ bisikleti modellerinde 27 jant seçenekleri de var .
bir de bütçe yi yükseltirsen ve yol bisikletlerin den hoşlanıyorsan 28 jant gravel ler de alabilirsin . hafif arazi ,şehir, uzun tur herşeyi verir sana . Bisan all trail , carraro go ve mosso gvl serileri tavsiyem.
ne yazdım be 😉😉😉
 
dostum bir önceki mesajında genellikle asfalt yolda kullandığını söylemişsin . bu yüzden 29 jantli dağ bisikleti veya 28 jantlı trekking bisiklet öneririm . böylece asfaltta 26 janta göre çevirdiğin bir tur pedalla daha fazla yol katedersin. yani 28-29 jantlarla daha akıcı ve hızlı yol alırsın . 26 da ise daha fazla pedal çevirmen gerekir daha çok yorulur ve daha yavaş gidersin
ama ağırlıklı dağda süreceksen 29 jant, dağ sürüşlerinde daha geniş olduğu için ağır ve hantal kalır .26 jant ise daha kıvrak ve hafif olduğu için arazide daha avantajlidır .bu yüzden her ikisinin arası 27.5 jantlı dağ bisikleti öneririm . arazide hem 26 kadar hafif ve kıvrak , yolda da 28 jant kadar hızlı ve akıcıdır.

sonuç olarak sadece şehirde asfaltta kullanacaksan 28 jant maximum 40 mm genişliğinde lastikleri olan trekking öneririm . bisan trx , carraro sportive, Kron tx ve mosso legarda çok güzel örnekleri
ama şehirde ve asfalt ağırlıklı sürerim ama ille de kalın lastikli dağ bisikleti istiyorum dersen 29 jantlı dağ bisikleti almalısın . Bisan mtx , carraro big v daytona serileri , Kron xc ve mosso Raceline yada black edition güzel örnekleri .
ama dağ ve şehir karma aynı oranda kullanıyorsan 27 jant tavsiyem . yukarıda 29 jantli dağ bisikleti modellerinde 27 jant seçenekleri de var .
bir de bütçe yi yükseltirsen ve yol bisikletlerin den hoşlanıyorsan 28 jant gravel ler de alabilirsin . hafif arazi ,şehir, uzun tur herşeyi verir sana . Bisan all trail , carraro go ve mosso gvl serileri tavsiyem.
ne yazdım be 😉😉😉
Haydi bende danışayım.Üç yıldır mosso legarda serisi var elimin altında tıkır tıkır işimi de görüyor fakat hem biraz vites sayısının(21-H) azlığı hem de benim daha çok hızlanmak isteğime karşılık verebilecek yokuşlarda da bana sıkıntı vermeyecek %80 asfalt %20 toprak yollarda kullanabileceğim bir bisiklet arıyorum.
Yol bisikletini çok düşündüm genelde günlük olarak ve ulaşım amaçlı da kullanacağımı hesaba katarak yaşadığım yerin uygunsuz yolları nedeniyle tekerine kıyamayacağımdan vazgeçme eşiğine girdim..
 
Haydi bende danışayım.Üç yıldır mosso legarda serisi var elimin altında tıkır tıkır işimi de görüyor fakat hem biraz vites sayısının(21-H) azlığı hem de benim daha çok hızlanmak isteğime karşılık verebilecek yokuşlarda da bana sıkıntı vermeyecek %80 asfalt %20 toprak yollarda kullanabileceğim bir bisiklet arıyorum.
Yol bisikletini çok düşündüm genelde günlük olarak ve ulaşım amaçlı da kullanacağımı hesaba katarak yaşadığım yerin uygunsuz yolları nedeniyle tekerine kıyamayacağımdan vazgeçme eşiğine girdim..
dostum merhaba . sana fiyat performans ürünü olarak decathlon un riverside 900 modelini önerebilirim. sitede m bedende sadece 2 bisikletin kaldığı yazıyor .
(link)

üzerinde microshift RD-M62L marka 10lu sistem arka aktarıcı bulunuyor. dişli kapasitesi 47t ve bisikletin üstünde 11.40 ruble gelsede, 42 dişliyi desteklediği için ileride değistirip 11.42 shimano deore 10lu ruble ile de kullabilirsiniz. ((link))
mağazada tek yaprak aynakol ile satılıyor .bunu da 34t , 36t veya 38t olarak seçebilirsiniz. asfalt ağırlıklı sürdüğünüz için 38t üzerinde ki 11.40 ruble ile hem yolda hem arazide sizi mutlu edecektir .

isterseniz öne tiagra 4700 ön aktarıcı takıp 46.30 , 48.32 aynakollardan biriyle kombinleyip gravel olarak da kullanırsınız . ama bunun için orta göbek , 2li tiagra sol vites kolu ve ön vites arttırıcı ile aynakol almalısınız şuan parça fiyatlarında ki inanılmaz fiyat artışından dolayı çok pahalıya geleceğinden malesef bunu önermiyorum.

bu bisiklet dışında mosso LEGARDA 2130 MSM H ve LEGARDA 2127 MSM H,
Bisan Trx 8600 deore amortisörlü ve bisan trx 8500
Carraro sportive 227 ve 230 modellerini önerebilirim
tüm bu seçenek arasında güncel şartlarda en makul ve alınası olan bence decathlon riverside 900. diğerleri bütçenize ve zevkinize kalmış .

bir de bütçe sınırınız yoksa bütün yazdıklarımı unutun ve ankara performans bisikletten 16000 lira karşılığında shimano deore xt m8000 setli giant roam 0 modelini alın ve önde 40.30.22 aynakol , arkada 11.40 oranlarinda 11 li ruble ile 33 vitesin keyfine bakın . evladiyelik son bisikletiniz olur. (link)
 
dostum merhaba . sana fiyat performans ürünü olarak decathlon un riverside 900 modelini önerebilirim. sitede m bedende sadece 2 bisikletin kaldığı yazıyor .
(link)

üzerinde microshift RD-M62L marka 10lu sistem arka aktarıcı bulunuyor. dişli kapasitesi 47t ve bisikletin üstünde 11.40 ruble gelsede, 42 dişliyi desteklediği için ileride değistirip 11.42 shimano deore 10lu ruble ile de kullabilirsiniz. ((link))
mağazada tek yaprak aynakol ile satılıyor .bunu da 34t , 36t veya 38t olarak seçebilirsiniz. asfalt ağırlıklı sürdüğünüz için 38t üzerinde ki 11.40 ruble ile hem yolda hem arazide sizi mutlu edecektir .

isterseniz öne tiagra 4700 ön aktarıcı takıp 46.30 , 48.32 aynakollardan biriyle kombinleyip gravel olarak da kullanırsınız . ama bunun için orta göbek , 2li tiagra sol vites kolu ve ön vites arttırıcı ile aynakol almalısınız şuan parça fiyatlarında ki inanılmaz fiyat artışından dolayı çok pahalıya geleceğinden malesef bunu önermiyorum.

bu bisiklet dışında mosso LEGARDA 2130 MSM H ve LEGARDA 2127 MSM H,
Bisan Trx 8600 deore amortisörlü ve bisan trx 8500
Carraro sportive 227 ve 230 modellerini önerebilirim
tüm bu seçenek arasında güncel şartlarda en makul ve alınası olan bence decathlon riverside 900. diğerleri bütçenize ve zevkinize kalmış .

bir de bütçe sınırınız yoksa bütün yazdıklarımı unutun ve ankara performans bisikletten 16000 lira karşılığında shimano deore xt m8000 setli giant roam 0 modelini alın ve önde 40.30.22 aynakol , arkada 11.40 oranlarinda 11 li ruble ile 33 vitesin keyfine bakın . evladiyelik son bisikletiniz olur. (link)
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
Ben biraz daha hız odaklı istiyorum kullandığım bisiklet modeli mosso 1821 msm h.
Riverside ile mossom zaten aynı işlevi sağlayacağından ötürü çok ilgimi çekmedi.
Burada bahsettiklerinizden yola çıkarak fp setin deore olduğu uzun yıllar sorunsuz kullanabileceğim anlamını taşıyor sanırım.
Bütçede o fiyatlara çıkmam mümkün değil maalesef.
Yine ataklık söz konusu olacaksa merida speeder şeridi gibi bisikletlere mi yönelmeli ?
 
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim.
Ben biraz daha hız odaklı istiyorum kullandığım bisiklet modeli mosso 1821 msm h.
Riverside ile mossom zaten aynı işlevi sağlayacağından ötürü çok ilgimi çekmedi.
Burada bahsettiklerinizden yola çıkarak fp setin deore olduğu uzun yıllar sorunsuz kullanabileceğim anlamını taşıyor sanırım.
Bütçede o fiyatlara çıkmam mümkün değil maalesef.
Yine ataklık söz konusu olacaksa merida speeder şeridi gibi bisikletlere mi yönelmeli ?
rica ederim dostum .merida speeder flat bar lı bir yol bisikleti. onunla asfaltı aglatirsıniz. ama patika ve toprak araziye giremezsiniz yada girmeye kiyamazsınız

o zaman amortisörsüz trekking bisikletler tavsiye edebilirim size . nokta atışı yapmak için bütçe fiyat aralığınızı sorabilir miyim
yeni model shimano acera m3000 ve altus m2000 de gayet kullanışlı ve kaliteli ürünler

ayrıca hem gravel formatında hem de gerektiğinde 40-42 mm kalınlığında 28 inc lastikler takip hızda yapabileceğiniz, bozuk yollarda da sizi rahat ettirecek claris set mekanik disk frenli şu modeli de inceleyebilirsiniz (link)
drop bar istemezseniz düz maşalı trekking bisikletler bakabilirsiniz . burada fiyat performans olarak benim iki tane gözdem var. inceleme lerini paylaşıyorum
son olarak decathlon dan triban rc 120 de güzel bir seçenek . şu an sitede stoklar da yok görünuyor . ama stoklar yenilenecektir.
önerdiklerim arasında hız odaklı makul fiyatli olan bu. ayrıca mekanik disk fren
(link)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
rica ederim dostum .merida speeder flat bar lı bir yol bisikleti. onunla asfaltı aglatirsıniz. ama patika ve toprak araziye giremezsiniz yada girmeye kiyamazsınız

o zaman amortisörsüz trekking bisikletler tavsiye edebilirim size . nokta atışı yapmak için bütçe fiyat aralığınızı sorabilir miyim
yeni model shimano acera m3000 ve altus m2000 de gayet kullanışlı ve kaliteli ürünler

ayrıca hem gravel formatında hem de gerektiğinde 40-42 mm kalınlığında 28 inc lastikler takip hızda yapabileceğiniz, bozuk yollarda da sizi rahat ettirecek claris set mekanik disk frenli şu modeli de inceleyebilirsiniz (link)
drop bar istemezseniz düz maşalı trekking bisikletler bakabilirsiniz . burada fiyat performans olarak benim iki tane gözdem var. inceleme lerini paylaşıyorum
son olarak decathlon dan triban rc 120 de güzel bir seçenek . şu an sitede stoklar da yok görünuyor . ama stoklar yenilenecektir.
önerdiklerim arasında hız odaklı makul fiyatli olan bu. ayrıca mekanik disk fren
(link)
İncelemelere henüz bakamadım musait bir zamanımda bakacağım.
Bütçem 5-6 k arasıydı aslıdna rc 500 e yönelmiştim. Fakat stok sorunu vs derken bir de yol bisikleti daha önce deneyimleyemediğim için geri adım atmak zorunda kaldım.
Sizce bu söylediklerinizin bana mosso 1821 msm h ye göre ne gibi artıları olacaktır? Yani rakamları verdikten sonra buna gerçekten değecek midir?


Edit:Hepsini inceleme fırsatım oldu. Carraronun tipi daha hoşken kompenant açısından bisanın daha önde olmasıyla bisan daha çok hoşuma gitti.
RC 120ye hiç bakmadım sevmiyorum kendisini beni ilk deneyimimde üstünden atmıştı! :))
Gravel için de düşüncelerim şu şekilde vites sayısının azlığı ağırlığı kullanım tipinin daha eğik pozisyonda olup bel ağrılarımı arttırabilme olasılığından ötürü(her ne kadar bikefit gibi bir kavram yaşadığım yerde olmadığından ) tercih etmemeyi düşündüm diğer model iyi olabilir tabii fakat bütçeyi zorlar.
 
Son düzenleme:
Merhaba 2. el alacağım ikisi de ortalama aynı fiyatta sizce bu ikisinden hangisini tercih etmeliyim
Carraro 720 2020 model (Diamondback gidon ve shimano acera vites sistemli)
Bisan mtx 7400
 
Merhaba 2. el alacağım ikisi de ortalama aynı fiyatta sizce bu ikisinden hangisini tercih etmeliyim
Carraro 720 2020 model (Diamondback gidon ve shimano acera vites sistemli)
Bisan mtx 7400
kesinlikle bisan mtx 7400. üzerinde yenı seri 9lu altus m2000 set var .

carraro da ise 7li tourney set mevcut
 
carraroya acera set takılmış ama o şekilde hangisibi almalıyım
bence Bisan mtx 7400. kadrosunun stili , işçilik kalitesi , kabloların kadro içinden geçmesi bakımından her türlü Bisan mtx 7400 derim . alın borusunda ki ve bir çok yerinde ki kaynak izleri bile tamamen temizlenmiş
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
bence Bisan mtx 7400. kadrosunun stili , işçilik kalitesi , kabloların kadro içinden geçmesi bakımından her türlü Bisan mtx 7400 derim . alın borusunda ki ve bir çok yerinde ki kaynak izleri bile tamamen temizlenmiş
Ghost Kato 1 Nasıldır acaba , şehrimdeki bisan mtx 7400 29 jant ve benim boyum 1.73 bana biraz büyük gibi geliyor o yüzden sordum ghost kato 1 i
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
Merhabalar, eskiden işim yakın olduğundan dolayı katlanır bisiklet alıp işe bisikletimle gidip geliyordum. iş değiştirme pandemi vs falan derken bisikletimi sattım. şu an ormanlık bir bölgeye yakın oturuyorum (aydos) bana hem ormanda gezmelik (toprak yol, patika) hem de ormanın bazı kısımlarında (asfalt) gitmelik, belki arada sahile de giderim diye düşünüyorum. bir bisiklet önerir misiniz?

dağ bisikleti, trekking, hybrid gibi terimler var. dağ bisikletine hakimim ama trekking ve hybrid nasıldır bilmiyorum. bu arada önerdiğiniz bisikletin yanına kategorisini de yazarsanız çok sevinirim.

bisiklet markası - 5522 (trekking) gibi.

teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Ghost Kato 1 Nasıldır acaba , şehrimdeki bisan mtx 7400 29 jant ve benim boyum 1.73 bana biraz büyük gibi geliyor o yüzden sordum ghost kato 1 i
Jant boyuna değil, kadro boyuna dikkat ediniz. Kadro boyunun size uyumluluğu daha önemlidir.
 
Ghost Kato 1 Nasıldır acaba , şehrimdeki bisan mtx 7400 29 jant ve benim boyum 1.73 bana biraz büyük gibi geliyor o yüzden sordum ghost kato 1 i
jant boyu önemli değil kadro boyu uygun olsun 24 janta da binersiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Merhabalar, eskiden işim yakın olduğundan dolayı katlanır bisiklet alıp işe bisikletimle gidip geliyordum. iş değiştirme pandemi vs falan derken bisikletimi sattım. şu an ormanlık bir bölgeye yakın oturuyorum (aydos) bana hem ormanda gezmelik (toprak yol, patika) hem de ormanın bazı kısımlarında (asfalt) gitmelik, belki arada sahile de giderim diye düşünüyorum. bir bisiklet önerir misiniz?

dağ bisikleti, trekking, hybrid gibi terimler var. dağ bisikletine hakimim ama trekking ve hybrid nasıldır bilmiyorum. bu arada önerdiğiniz bisikletin yanına kategorisini de yazarsanız çok sevinirim.

bisiklet markası - 5522 (trekking) gibi.

teşekkürler
dostum boy ve içbacak yüksekliği ile bütçe aralığını yazarmısın
 
dostum boy ve içbacak yüksekliği ile bütçe aralığını yazarmısın

teşekkürler cevap için. daha önceki mesajlarınızda vermiş olduğunuz bisan trx8600 çok hoşuma gitti onu araştırıyordum. şu an ofiste olduğumdan iç bacak yüksekliğimi veremiyorum.

182 boyum. 5k civarı düşünüyorum bütçe olarak.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Geri