Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

Merhabalar, bayadır mesajlari okuyorum. Bende yazayim dedim.
Şehir/Tur bisikleti arayışındayım. Mosso Legarda 2324 MSM V modelinde karar kıldım. Yüzde 90 şehir içi kullanacağım, şehir çoğunlukla düz. Sizce bu bisiklet alınır mı? 7-8 bin lira vermeye değer mi sadece şehir içi sürmelik?
 
Scudo
Merhabalar, bayadır mesajlari okuyorum. Bende yazayim dedim.
Şehir/Tur bisikleti arayışındayım. Mosso Legarda 2324 MSM V modelinde karar kıldım. Yüzde 90 şehir içi kullanacağım, şehir çoğunlukla düz. Sizce bu bisiklet alınır mı? 7-8 bin lira vermeye değer mi sadece şehir içi sürmelik?

Alınır, değer.

Sadece 24 vitesli modeller için, Carraro ve Mosso daha iyi, Kron ve Peugeot hatalı bileşen seçimiyle nispeten kötü tercih.

Az daha ödeyerek 27 vitesli modellerden biri alınabiliyorsa daha iyi bir seçim olur ama olamıyorsa o da kötü bir seçenek değil.

Burada önemli olan vites sayısı değil. Vites sayısı yükseldikçe artan donanım seviyesi, firmaların daha iyi vites sistemi dışı bileşenleri de katması nedeniyle dolaylı yoldan yükselen genel kalite ve daha iyi dişli oranları.
 
Çok teşekkür ederim bilgi için. Yıllar sonra ilk defa bisikletim olacak. Bütçem buna yetiyor fiyatlar malum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm ve Şenol U.
182 boy 84 cm iç bacakta 57 kadro Infinite Xe Bianchi bana uyar mı acaba ?

(link)
 
Selamlar,
Dağ bisikleti almak isitoyorum daha önceki bisikletim Carraro CRP 690 dı malesef çalındı ve çok memnundum.

Şu an Carraro Force 770 veya Corelli Opilio 2.1 arasında kaldım. Carraro'nun kadro şekli hoşuma gitmedi ayrıca tüm önemli donanım (vites (30),fren,ayna kol) Corellide Shimanı Deore iken cararroda daha düşük (altus ve tourney). Lastikler corellide daha iyi. Corelli nin kadrosu daha hoşuma gidiyor. Corelli de sadece jant,maşa ve gidon dacron marka bu marka hakkında çok şey bulamadım yerli bir marka ama kalitesinden emin değilim. Ne dersiniz kalite midir. Carraro daha önce kullandığım için kalitesi iyiydi ama corellinin dacron marka donanımından emin değilim.

Ne dersiniz corelli kaliteli midir? İkisi arasında corelli 1500 TL daha pahalı. ki deore donanıma değer derim.
 
Selamlar,
Dağ bisikleti almak isitoyorum daha önceki bisikletim Carraro CRP 690 dı malesef çalındı ve çok memnundum.

Şu an Carraro Force 770 veya Corelli Opilio 2.1 arasında kaldım. Carraro'nun kadro şekli hoşuma gitmedi ayrıca tüm önemli donanım (vites (30),fren,ayna kol) Corellide Shimanı Deore iken cararroda daha düşük (altus ve tourney). Lastikler corellide daha iyi. Corelli nin kadrosu daha hoşuma gidiyor. Corelli de sadece jant,maşa ve gidon dacron marka bu marka hakkında çok şey bulamadım yerli bir marka ama kalitesinden emin değilim. Ne dersiniz kalite midir. Carraro daha önce kullandığım için kalitesi iyiydi ama corellinin dacron marka donanımından emin değilim.

Ne dersiniz corelli kaliteli midir? İkisi arasında corelli 1500 TL daha pahalı. ki deore donanıma değer derim.

Dacron, Corelli'nin kendi ürettiği bileşenlere verdiği isim.

770'i normalde dengi olmayan Opilio ile kıyaslama nedeniniz (link)'un fiyatından dolayı mı?
 
Dacron, Corelli'nin kendi ürettiği bileşenlere verdiği isim.

770'i normalde dengi olmayan Opilio ile kıyaslama nedeniniz 730'un fiyatından dolayı mı?

Evet daytona fiyatları yüksek benim için, 770 ve opilio o nedenle kıyasladım, carraro,yu daha önce 770 düzeyinde bir donanımla olan crp 690 (kadrosu çok iyiydi şekli vs.) kullandığım ve memnun olduğum için bakıyorum. ayrıca daytonanın kadro olarak şeklini beğenmiyorum, opilio kadro olarak ve deore sistem olarak hoşuma gitti, ama ondada maşa, jant,sele ve gidonu dacron seçip oradan kısmışlar sanırım. İnternette dacron hakkında hiç bir bilgi yok o nedenle emin olamadım yedek parça olarak bile satılmıyor. dacronun kalitesinden emin olsam gönlüm opilio dan yana.
 
Evet daytona fiyatları yüksek benim için, 770 ve opilio o nedenle kıyasladım, carraro,yu daha önce 770 düzeyinde bir donanımla olan crp 690 (kadrosu çok iyiydi şekli vs.) kullandığım ve memnun olduğum için bakıyorum. ayrıca daytonanın kadro olarak şeklini beğenmiyorum, opilio kadro olarak ve deore sistem olarak hoşuma gitti, ama ondada maşa, jant,sele ve gidonu dacron seçip oradan kısmışlar sanırım. İnternette dacron hakkında hiç bir bilgi yok o nedenle emin olamadım yedek parça olarak bile satılmıyor. dacronun kalitesinden emin olsam gönlüm opilio dan yana.

Bisiklet üreticileri bisiklet üretimi için zorlukla parça yetiştirebilirken yedek parça satışına üretim yetiştiremiyorlardır ama Dacron ürünleri ayrı olarak satılsa pek müşteri potansiyeli olacağını da sanmıyorum. Örneğin benzer kalite-benzer mantıkta Vona ürünleri var, sadece durumu kurtaracak ürün arayanların tercihi konumunda.

Kadronun oldukça önemli bir bileşen olduğunu düşünüyorum. O nedenle bence kadroyu çok beğendiyseniz sadece onun için bile alınabilir. Beraberinde gelen vites seti de güzel; hoşunuza gitmeyen bileşenleri zaman içinde tercih ettiğiniz daha kaliteli ürünlerle değiştirirsiniz. Tabii ki maliyet baştan o şekilde almaya kıyasla yüksek olur ama sonuçta ortaya çıkan bisiklet de özelleştirilmiş, seçilmiş bileşenlerden oluşan bir bisiklet olur.
 
Herkese merhabalar. Şehir içi kullanım için düz maşalı bir bisiklet alacağım. Başlık altında neredeyse tüm yorumları okudum ve anladığım kadarıyla bana en uygun iki model şunlar: (bütçem 12bin)

MOSSO LEGARDA 2327 MDM H (10bin)
CARRARO SPORTIVE 328 28" 27-V HD (11.6bin)

Sizce Carraro aradaki fiyat farkını hakediyor mu? Sizin başka bir öneriniz var mı? Açıkçası bisikletten beklentim ayarlanabilir sele gidon opsiyonları (en sağlıklı uzun sürüş için) ve mümkün mertebe kaliteli olması (zincir canavarı biri olarak)

Teşekkürler!
 
Bisiklet üreticileri bisiklet üretimi için zorlukla parça yetiştirebilirken yedek parça satışına üretim yetiştiremiyorlardır ama Dacron ürünleri ayrı olarak satılsa pek müşteri potansiyeli olacağını da sanmıyorum. Örneğin benzer kalite-benzer mantıkta Vona ürünleri var, sadece durumu kurtaracak ürün arayanların tercihi konumunda.

Kadronun oldukça önemli bir bileşen olduğunu düşünüyorum. O nedenle bence kadroyu çok beğendiyseniz sadece onun için bile alınabilir. Beraberinde gelen vites seti de güzel; hoşunuza gitmeyen bileşenleri zaman içinde tercih ettiğiniz daha kaliteli ürünlerle değiştirirsiniz. Tabii ki maliyet baştan o şekilde almaya kıyasla yüksek olur ama sonuçta ortaya çıkan bisiklet de özelleştirilmiş, seçilmiş bileşenlerden oluşan bir bisiklet olur.

Yani maşa ve jantlar önemli ve pahalı parçalar açıkcası maşanın veya jantların çabuk bozulması/yamulması vs. hoş olmayacaktır. O maliyete gireceksem şimdiden yapıp daha kaliteli bisiklet alayım diyorum ama bu kadroda yok malesef diğer markalarda. Satın alırken maşayı ve jantları değiştirme imkanı sağlamış olsalardı (maliyet farkını ödeyerek) iyi olurdu şimdiden hallederdim ama yapmıyorlar. Yada dediğiniz gibi alıp eğer kalitesiz çıkarsa bu parçaları yenilemek. Dacron da çok kalitesiz değil sanırım olsa nette çok yorum olurdu diye düşünüyorum ama ne olumlu nede olumsuz bir yorum bulabilidim o da çok ilginç :). Böyle detaylı ilgilenenler yok sanırım bu markayla.

Yorumunuz için teşekkür ederim.
 
Herkese merhabalar. Şehir içi kullanım için düz maşalı bir bisiklet alacağım. Başlık altında neredeyse tüm yorumları okudum ve anladığım kadarıyla bana en uygun iki model şunlar: (bütçem 12bin)

MOSSO LEGARDA 2327 MDM H (10bin)
CARRARO SPORTIVE 328 28" 27-V HD (11.6bin)

Sizce Carraro aradaki fiyat farkını hakediyor mu? Sizin başka bir öneriniz var mı? Açıkçası bisikletten beklentim ayarlanabilir sele gidon opsiyonları (en sağlıklı uzun sürüş için) ve mümkün mertebe kaliteli olması (zincir canavarı biri olarak)

Teşekkürler!

Merhaba, carraro sportive 327 ile açı ayarlı gidon geliyor. Fiyatı biraz daha makul. 328'in Disk fren yerine V frenli halidir kendisi.
 
  • Beğen
Tepkiler: einherjer
Herkese merhabalar. Şehir içi kullanım için düz maşalı bir bisiklet alacağım. Başlık altında neredeyse tüm yorumları okudum ve anladığım kadarıyla bana en uygun iki model şunlar: (bütçem 12bin)

MOSSO LEGARDA 2327 MDM H (10bin)
CARRARO SPORTIVE 328 28" 27-V HD (11.6bin)

Sizce Carraro aradaki fiyat farkını hakediyor mu? Sizin başka bir öneriniz var mı? Açıkçası bisikletten beklentim ayarlanabilir sele gidon opsiyonları (en sağlıklı uzun sürüş için) ve mümkün mertebe kaliteli olması (zincir canavarı biri olarak)

Teşekkürler!

Ufak tefek farklar nedeniyle Mosso'dan biraz fazla fiyatı hak ediyor ama o kadarını hak ettiğini düşünmüyorum. Yine de arada daha az fark olan fiyatlara bulabilirseniz tercih edilebilir. Benzer özelliklerde 3x9 modellerde şimdilik F/P ürün (link).
F/P bakımından Peugeot T11 > Mosso Legarda 2327 MDM H > Carraro Sportive 327
 
  • Beğen
Tepkiler: einherjer
Alınır, değer.

Sadece 24 vitesli modeller için, Carraro ve Mosso daha iyi, Kron ve Peugeot hatalı bileşen seçimiyle nispeten kötü tercih.

Az daha ödeyerek 27 vitesli modellerden biri alınabiliyorsa daha iyi bir seçim olur ama olamıyorsa o da kötü bir seçenek değil.

Burada önemli olan vites sayısı değil. Vites sayısı yükseldikçe artan donanım seviyesi, firmaların daha iyi vites sistemi dışı bileşenleri de katması nedeniyle dolaylı yoldan yükselen genel kalite ve daha iyi dişli oranları.

Abi tavsiyene uyup Mosso 2327 modelini satın aldım. Belki kısa turlara çıkarım diye de düşündüm daha rahat olur sanırım. Teşekkür ederim tekrardan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Abi tavsiyene uyup Mosso 2327 modelini satın aldım. Belki kısa turlara çıkarım diye de düşündüm daha rahat olur sanırım. Teşekkür ederim tekrardan.

Hayırlı olsun.

Bu değişiklik ne kazandırdı?
- Gidondan kilitli maşa
- Tourney TY301 48-38-28 yerine Acera T3010 48-36-26 aynakol. Hem daha üst seri, hem yüksek hızı korurken hem tırmanışa destek oranlar.
- 8'li 11-32 ruble yerine 9'lu 11-34 ruble ile daha iyi oranlar
- Hidrolik fren
- Oldukça güzel olsa da 7-8'li Altus M310 yerine 9'lu Altus M370 arka attırıcı.
- Altus M310 yerine M371 ön attırıcı
- Cixi-Kenli yerine Shimano BB-UN300 orta göbek
- Resmi verilere göre 400 gram hafifleme
 
Abi bugün kurdum bisikleti. Vites, fren ayarlarını yaptım. 5 dk deneyebildim. İşe geldim. 5 dk da bişey denmez ama üstünde gerçekten rahat hissettim. Bu denli ince tekerde ilk defa kullanıyorum. 700x40. Doğru karar verdim sanırım. Bilgiler için ayrıca teşekkür ediyorum. Umuyorum uzun ömürlü olur.

Bu arada bisikleti hiç test etmeden 46 kadro sipariş etmiştim. İnternetten boylara bakarak. 172 cm boyum. Ayakta dururken kasıklarım tam denk geliyor kadroya, baskı yapmıyor. Sizce bunun dezavantaji olur mu? Otururken ayak uçlarımla rahat bir şekilde yere basabiliyorum. Yani kesinlikle 100 km üstü tura cikmam. 50-100 km turada kafama eserse belki yılda 1-2 çıkarım. 3 vardiya çalışıyorum zaten zaman ayiramam. Kadro boyu bir tık büyük mü geldi acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: ozdeg ve Spartiat
Merhaba
Dag bisikleti önerirmisiniz bütçem 7-8bin aralıgında
O aralıkta bisan mtx 7200 buldum sizce alınır mı ?
 
Selam,
6-8K için Şehir bisikleti önerir misiniz? Salcano city 21s hd alınır mı?
 
Merhabalar yol bisikleti alacağım ama kadro boyu hakkında yardımcı olacak bilgili birisi var mı acaba ?
 
İyi günler herkese aranıza az önce katıldım. En fazla 10.000TL'ye bisiklet bakıyorum eski bisikletim Kron XC150'im çalındığı için yeni bisiklet almam gerekiyor. Yalova'da kullanacağım 3 aylık sadece yaz ayları için. Bulunduğum yer çok yokuşlu ve genellikle yollar bozuk çukurlu mukurlu, arada asfalt var ve bazen kaldırımda da gitmem gerekiyor. Bu yüzden ben dağ bisikleti tercih etmiştim. Bir yakınım bana şehir bisikletini önerdi ne de olsa toprakta çamurda sürmüyorsun diye benimde kafama takıldı bu konu. Dağ bisikleti olarak Kron XC300 alacaktım hidrolik frenli modelini tavsiye etmediler onun yerine Rockrider ST 530 önerdiler. Şuan onu almayı düşünüyorum fakat 9 vitesli sanırsam daha benim kullandığım 8x3 vites idi bu vites farkının önemi var mı? Yokuş çıkarken vites küçülterek veya bayır aşağı vites artırarak kullanıyordum bu ST 53'da 9 vites olduğu için 8x3 gibi olmaz muhtemelen. Çok kararsızım şuan ne yapacağımı bilemiyorum. Şehir bisikleti olarak ne önerirsiniz bana? Boy 175 kilo 74.
 
@Kaykaysürenkedi Forumda Peugeot kullanan kişiler gördüğüm kadarıyla memnunlar, T12FS kilitli maşası ile bi seçenek olabilir.
 
Geri